Jaaa zwanger ! Gefeliciteerd hoor ! Noganoniem succes op je afspraak! Elisabeth: heel veel plezier vanavond. Ik mag morgen weer spieken. Jeej!
Elisabeth bij barbsan en happyjoy en toto mag een hartje achter de naam. En toto wou toch al bij de bevallingslijst? 🙈 Nog anoniem, succes morgen! Ik kan ook niet wachten tot vrijdag! Haha nemen jullie nog meer mensen mee dan alleen je partner?
Vriendlief kan morgen niet mee naar de gyneacoloog en kan zich dus ook niet inschrijven in het ziekenhuis. Dan maar een keer een thuistest halen ofzo. Heb soms een beetje het gevoel alsof ik alleen sta in dit verhaal. Voel me een beetje down. Morgen eens bij de gyneacoloog informeren of een thuistest ook mag. HeB er een beetje de balen van, soms denk ik laat dat hele zwanger worden maar gaan, ik kan het anders toch niet loslaten. Als die onderzoeken niks uitwijzen dan laat ik denkbeeldig gewoon weer een spiraal plaatsen zodat ik gevoelsmatig niet meer zwanger kan worden, misschien helpt dat. Sorry voor mijn ego berichtje meiden. Zit momenteel gewoon ff in een down gevoel.
Ster gefeliciteerd, super dat er zwanger staat nu!!😍 Elisabeth veel plezier bij de echo, en jij ook morgen Barbsan. Nog anoniem wat naar dat je het gevoel hebt dat je er soms zo alleen voor staat, sterkte!😘 Ik knap zo ineens zowat uit mijn broeken😂
NOD-lijst 29 december (1) BJlover - 37 jaar - 3e kindje - ronde 7 18 januari (1) Ster2016 - 35 jaar - Tweede kindje - Ronde 7 23 januari (1) Krullenboll - 24 jaar - 2e kindje - ronde 4 4 februari (1) Septembermom - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 5 7 februari (0) Nog anoniem - 38 jaar - Eerste kindje - Ronde 14 Jairy0811 - 27 jaar - 3e kindje - 10 februari (1) Chats - 33 jaar - Eerste kindje - Ronde 30 Afspraken: 18 januari: Nog anoniem afspraak gynaecoloog en folikel meting ------------------------------------------------------------------------- Bevallingslijst 8 juli 2017 (1) Liss90 - jaar - 2e kindje 💟 10 juli 2017 (1) Mixed - 30 jaar - 2e kindje 💟 11 juli 2017 (1) Leii - 26 jaar - 1e kindje 💟 12 juli 2017 (1) Weetutniet - 36 jaar - 3e kindje 💟 Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje 💟 Romymama - 29 jaar - 2e kindje 💟 7 augustus 2017 (2) Esmy - 30 jaar - 3e kindje 22 augustus 2017 (1) Barbsan - 20 jaar - Tweede kindje 💟 6 september 2017 (1) Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje 💟 Datum bevalling Toto - 36 jaar - Derde kindje Afspraken: 17 januari, Elisabeth geslachtsbepaling 20 januari, Romymama en Mixed geslachtsbepaling 26 januari, Mixed afspraak bij de verloskundige 13 februari, Barbsan geslachtsbepaling Sterretjes Barbsan*, Septembermom*, Toto*, Mamamd* november Jairy0811*, Lola1986* december
Toto: wanneer is je uitgerekende datum? Ik zie dat Esmy al heel lang niet meer geschreven heeft, maar wel heel actief is in andere lijsten? Zal ik haar eraf halen en als ze terug komt er weer op?
HĆ© ik zie dat mijn afspraken er vanaf zijn 23 januari 2e echo gynaecoloog 1 februari intake verloskundige @ Nog anoniem: Oh nee wat naar dat je je zo alleen hierin voelt... heb je t al eens bespreekbaar gemaakt bij je vriend? Voor mannen ligt de drempel misschien net iets hoger, een vriend van ons gaf aan dat hij het gevoel had te falen, voelde zich geen man meer... misschien is je vriend hier bang voor? ik hoop dat je snel weer het gevoel hebt dat jullie dit samen doen. Succes alvast!
Ja prima! En liss90, wat van haar gehoord? Oh ben zo benieuwd naar je echo!! Leii; haha ik voel de laatste dagen ook opeens verschil. Ik voel mn baarmoeder nu duidelijk en gisteren zat ik met mn knieƫn opgetrokken op de grond en ik dacht; nou dat zit ook niet meer zo comfortabel. Grappig hoe snel dat opeens gaat. Nog anoniem; ah geen probleem van je ego berichtje. Probeer er met je vriend er over te praten. Ik heb het idee dat hij je juist heel graag wilt steunen hierin. Ik Vind het wel rot dat je je zo voelt.
Wat lief. Ik zie dat jij de geslachtsbepaling hebt, wat is het geworden? Ik had morgen een geslachtsbepaling staan.... inmiddels weten we dat het kindje een chromosomale afwijking had. Het geslacht staat ook in het rapport, maar we hebben er nu bewust voor gekozen om het geslacht niet te weten. Dat maakt waarschijnlijk nog meer los en het gemis groter. We zitten nu weer in een nieuwe fase. Het verdriet krijgt steeds meer een plekje, ondanks dat er nog vaak triggers zijn. We zitten nu vooral in het medische traject. De kans op die afwijking was 0,1% en ik ben nog steeds verwonderd dat zo'n kleine kans juist ons treft. We moeten nu nadenken of we verder genetisch onderzoek willen op ons eigen dna. En of we gewoon weer zwanger willen raken en dan prenataal onderzoek gaan doen of dat we genetisch onderzoek vooraf gaan doen. Veel vragen, veel onzekerheid. Ik was tijdens de zwangerschap al veel bezig met het zwanger zijn en kindje, maar nu ik niet meer zwanger ben zit het nog meer in mijn hoofd. Dat maakt het erg intensief, maar ook erg eenzaam. Want ik kan er niet elke minuut weer over beginnen te praten, maar ik denk er wel elke minuut aan...
Ik kan me zo goed voorstellen dat je de behoefte hebt om er veel over te praten. Zeker met alle onzekere keuzes die jullie moeten maken. Qua onderzoeken of er toch voor gaan. Heftig hoor. Zeker omdat je zoveel data ook in je hoofd hebt. Je mag er hier altijd over praten he?! Echt dat is niet erg. Ook al kom je alleen even inbreken om je ei kwijt te kunnen.
Dochtertje 😀 Voelt een beetje dubbel om het nu te schrijven. Maar alles was gelukkig goed. lieve Lola: dikke knuffel en doe rustig aan morgen. Ik blijf aan je denken!
NOD-lijst 29 december (1) BJlover - 37 jaar - 3e kindje - ronde 7 18 januari (1) Ster2016 - 35 jaar - Tweede kindje - Ronde 7 23 januari (1) Krullenboll - 24 jaar - 2e kindje - ronde 4 4 februari (1) Septembermom - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 5 7 februari (0) Nog anoniem - 38 jaar - Eerste kindje - Ronde 14 Jairy0811 - 27 jaar - 3e kindje - 10 februari (1) Chats - 33 jaar - Eerste kindje - Ronde 30 Afspraken: 18 januari: Nog anoniem afspraak gynaecoloog en folikel meting ------------------------------------------------------------------------- Bevallingslijst 8 juli 2017 (1) Liss90 - jaar - 2e kindje 💟 10 juli 2017 (1) Mixed - 30 jaar - 2e kindje 💟 11 juli 2017 (1) Leii - 26 jaar - 1e kindje 💟 12 juli 2017 (1) Weetutniet - 36 jaar - 3e kindje 💟 Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje 💟 Romymama - 29 jaar - 2e kindje 💟 7 augustus 2017 (2) Esmy - 30 jaar - 3e kindje 22 augustus 2017 (1) Barbsan - 20 jaar - Tweede kindje 💟 6 september 2017 (1) Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje 💟 Datum bevalling Toto - 36 jaar - Derde kindje Afspraken: 20 januari, Romymama en Mixed geslachtsbepaling 23 januari, Happyjoy 2e echo 26 januari, Mixed afspraak bij de verloskundige 1 februari, Happyjoy intake verloskundige 13 februari, Barbsan geslachtsbepaling Sterretjes Barbsan*, Septembermom*, Toto*, Mamamd* november Jairy0811*, Lola1986* december
Jaa he! Zo snel in eens, vandaag waren er gelijk 2 mensen die zeiden wow ik zie het in eens heel goed😍