Oke gelukkig! Want anders vond ik het wel heel spannend! Idd morgenochtend testen en die goed vergelijken met die van eergisteren. Maar als je met middagurine een streepje ziet is dat goed teken. Die van de ochtend vond ik wel wat duidelijker. Maar dat is logisch! Spannend morgen! 😀
We gaan dinsdagochtend weer testen in alle vroegte. Morgen is mijn nod, dus daar wilt mijn vriend op wachten. Snap ik ook wel ergens.
@BJlover wat spannend meid, ik zie het streepje in ieder geval wel. Ik snap wel dat je vriend wil wachten tot dinsdag. Ik hoop van harte dat de test oploopt. @Mixed was het gisteren vergeten te zeggen maar wat vervelend zeg van de gordelroos. Zelf heb ik netelroos gehad en daarbij hielp baden in zeezout en koelere sportgel. Maar weet niet of dat bij gordelroos ook kan. Netelroos jeukt als de ziekte. @jairy spannend ook weer voor jou, veel succes met klussen. Helaas niet op dezelfde dag onze eisprong maar we zitten wel dicht bij elkaar. Hier Is de missie geslaagd, nu is het weer wachten tot de NOD. Ben benieuwd morgen naar de echo of mijn eitje gesprongen Is. Ik lijk de follikel namelijk nog te voelen, druk in mijn rechter lies. Op de vorige follikelmeting Was een dominante follikel te zien maar ook een tweede follikel die bijna net zo groot Was als de dominante follikel. Ben dus ook heel erg benieuwd of er misschien 2 zijn gesprongen haha. Het zit in de familie, 2 eiige tweelingen, dus het zou me niet verbazen. Ben in ieder geval blij dat de missie geslaagd Is en we voldoende hebben kunnen klussen. Nu nog hopen op dat mooie wonder. Fingers crossed
Sorry voor t ego berichtje. Even heel druk maar had net bij het afvegen een bruin sliertje! Brrrr krijg meteen de kriebels ervan. Tijdens vorige en deze nooit "bloedverlies" gehad. Moet ik hiervoor de vk bellen?
Romymama, ik kan me voorstellen dat je er de kriebels van krijgt! Inprincipe is bruin oud bloed, maar als je erover twijfelt gewoon de vk bellen! Ik heb vanmorgen weer een ovulatietestje gedaan. Is het raar dat ik een beetje aan het stuiteren ben? Hij is nog niet even donker, maar het scheelt niet veel meer. 😊
Hm heb ik dan verkeerd gekeken, ik dacht dat het streepje het dichtst bij de paarse dop de controlestreep Was en de andere de test streep, daarom dacht ik dat je gisteren je knaller Had en dat hij nu nog knalt, maar moet dus andersom kijken begrijp ik? Romymama ik kan me voorstellen dat je ervan schrikt. Als je twijfelt gewoon de verloskundige bellen daar zijn ze voor
Ja, het is inderdaad andersom. Het streepje dicht bij de paarse dop is de teststreep en de anders de c-streep.
@ Jairy: Wat fijn om te zien dat je lichaam zich herpakt en er weer een eitje op komst is! IK hoop van harte dat t heel gauw weer raak mag zijn! @ Noganoniem: Fijn dat jullie de kansen zo goed hebben kunnen benutten! Nu begint het wachten weer... ik duim! @ Romymama: Oh meid ik kan me voorstellen dat je ervan schrikt! Had je iets inspannende gedaan? ik zou gewoon even bellen hoor, daar zijn ze voor! @ Mixed: ah wat vervelend dat je gordelroos hebt! Heb er geen ervaring mee maar als ik je zo hoor lijkt t me heel rot! Hopelijk ben je er snel vanaf! @ Bjlover: ik zie wel weer een streepje.... spannend, hopelijk is het gauw dinsdag en heb je een duidelijke streep te pakken! @ Ster: Misschien heb ik er overheen gelezen, maar heb je nog getest??
@ Krullenbol: He meid wat balen weer... 😔 Gaan ze iets doen aan de trage werking van je schildklier of is het afwachten? Ik hoop dat je gauw een positieve test in handen mag hebben meid, en dat je snel beter in je vel zit. Als je even wilt klagen of gewoon even je ei kwijt wilt weet je ons te vinden hé! @ Lola; hoe gaat het met jou meid?
Dankje Noganoniem! De zenuwen gieren zwaaaaaar door mn lijf... Hopelijk zijn we op tijd aan de beurt en moeten we niet weer ellenlang wachten! Ik hou jullie op de hoogte
Bekijk bijlage 524178 Bekijk bijlage 524179 Meiden, ik snap er niks meer van. De bovenste test is van vandaag, op de onderste foto zie je het hele rijtje. Dit kan toch niet dat ik 2 keer een piek heb? Dadelijk eens overleggen met de gyneacoloog. Voel ook nog steeds die drukkende pijn in mijn lies terwijl het gisteren al minder Was later op de dag. Ik baal als ik nu pas een piek heb want klussen wordt erg moeilijk nu met nachtdiensten
Nee het is voor nu afwachten. Slik wel vitamine tabletten en ik ga starten met ovulatie testen. Wou er nog niet aan beginnen maar wil nu wel weten of ik wel echt een eisprong heb. Zo ja dan weet ik in ieder geval dat het daar niet aan ligt en dat het misschien een innesteling probleem is?
Ja het legt vaak de druk er wel een beetje op, maar met ovulatietesten werd mij wel veel duidelijk. Zo kwam ik erachter dat mijn eisprong pas 5 dagen later is als ik altijd gedacht had. Toch handig om te weten... Hopelijk heb je gauw een positief resultaat meid!
De echo van onze kleine prul was helemaal goed! Een hele mooie hartslag, die vandaag nog veel sterker klonk en eruit zag als vorige week. Termijn klopte precies, 7.5 vandaag. Helemaal in de wolken nu... Kreeg er echt tranen van!
Ah happyjoy wat fijn!! Heerlijk om dan even te kijken! Lekker genieten van dit gevoel. Nu op naar de termijnecho toch?
Ik zit al in de wachtkamer van de gyneacoloog, ik dacht ik ga wat eerder met de hoop dat ik eerder aan de beurt ben. Maar natuurlijk heb ik weer pech pff
Dank jullie! Nee de extra echo's blijven wel nog even staan... Niet omdat ze zich zorgen maken, maar omdat ze willen dat ik zelf rustig blijf onder alles. Als hun daar voor konden zorgen door middel van een paar extra echo's dan deden ze dat graag. Mag volgende week weer even spieken tijdens de intake bij de verloskundige, dan zit ik op precies 9 weken. Waarschijnlijk dan met 10,5 week nog een keer en dan de termijnecho.