Club: ongeduldig en bijna neurotisch :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door livelife, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Hahah ja geeft helemaal niks er wordt hier ook zoooveel verteld!:D

2. wendypas

wendypas Actief lid

5 mei 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen nog maar eens getest, maar weer negatief....
    Ach ja, ik ga vanavond lekker op stap, en we hebben dit weekend 4 feestjes. Afleiding genoeg dus. Maar nu mag die ongi wel komen...
    Ik ben trouwens wel al sinds twee dagen de zwanger worden vitamines van de etos aan het slikken. Hier zou monnikspeper in zitten en dit goed om de cyclus te verkorten, en dat zou ik wel kunnen gebruiken. Fijne dag allemaal!!

3. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Hmmm blijft spannend dus Wendy! Wanneer was je NOD ook alweer?

@Livelife: Heb je je ei al gespot?

Wij hebben vanavond en morgenavond verjaardag. Zijn dus lekker onder de pannen:D.

Ik heb verder eigenlijk niet zo veel te melden.. beetje misselijk en moe maar verder geen bijzonderheden nog! Wordt nu een beetje ongeduldig en neurotisch naar de intake met verloskundige toe hahaha, maar dan moet ik toch echt nog een paar weken wachten:D

4. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Dat is wel heel spannend idd Wendy!!
    En hier zeggen best veel vrouwen dat ze een korte cyclus hebben gekregen door die etos tabletten...
    Dat zou iig wel fijn zijn mocht het nu niet raak zijn he..
    Wat fijn dat je een druk weekend hebt, dan denk je er teminste niet continue aan...

@ 1steXmom: Ja spannend is het he, dan zijn we zwanger en dan moeten we weer wachten voor de echo en vk en dat gaat wel 9 maanden lang door zo hahah..

Mn mannetje (de grote hihi) is zondag jarig dus wij hebben ook een feestje.. Dus ook weer gezellig...

Nou meiden ik wens jullie weer een heel fijn weekend!

5. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Hey meiden!

Ik was gisteren ook op stap: moest nog behoorlijk opschieten om op tijd te zijn, dus ik had ondertussen geen tijd om te reageren. Ik heb gezellig gegeten en geborreld. En ik heb lekker een wijntje kunnen drinken aangezien ik nog druk op zoek ben naar mijn ei :(! (en ik heb vernomen dat alcohol ook goede dingen doet ;)) Ik had trouwens gehoopt dat die Etos Zwanger Worden pillen direct zouden werken, maar dat is misschien iets te enthousiast gedacht! :D

Gezellig al die feestjes Wendy, afleiding heb je dus zeker. Ik zat me ook af te vragen wanneer je NOD was, je leest namelijk her en der dat sommige ladies heel traag HCG aanmaken.

Goed om te horen dat jullie je over het algemeen goed voelen 1steXmom en Happymom!

Ik ga straks even de stad in, heb vanavond een feestje (bruiloft) van een collega. Dus ik moet nog een leuke outfit hebben! Ik ben altijd zoooooo niet op tijd met dit soort dingen, hihihi.

Fijn weekend meiden!

6. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    @Wendy: Hoe is het nu dan? Al ongie geworden? Ben je al kapot van al die feestjes? Wij hebben vanavond een feestje, van mijn man weltevertstaan, dus wordt lekker druk.

@Livelife: Nog geslaagd voor een outfit? Inderdaad lekker op tijd jah;)

@happymom: Inderdaad spannend nu, dat wachten begint weer opnieuw hahaha. Ik heb vanmorgen nog maar eens een test gedaan, had er nog 1 en was nog steeds zwanger hihi. Ik zit ff te denken wanneer jij ook alweer naar VK mocht? Was dat niet de 18e?

7. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Holaaa!

@Happymom: gefeliciteerd met je (grote) mannetje! Fijne dag vandaag!

@1steXmom: was je man gisteren jarig? Zo ja, nog gefeliciteerd!

@Wendy: hoe is het bij jou? Al brak van de feestjes?

Hier nog steeds geen ei te bekennen :x, ik had vannacht wel pijn aan mijn onderbuik, maar ik wacht even met ovutesten tot vanavond. Ik doe het ongeveer steeds rond hetzelfde tijdstip (dat probeer ik in ieder geval, want ik jas die dingen er steeds door heen, haha).

De outfit was deels gelukt, maar toen had ik het aan en dacht ik echt 'what was I thinking?'. Eerst wat foto's van de outfit via de BB naar vriendinnetjes verspreid voor commentaar en mijn zusje als hulptroep ingeschakeld. Zij is vervolgens mijn kast in gedoken en dat heb ik dan ook maar aangetrokken. Et voila, daar stond ik in een prima-bruiloftfeestje-outfit uit eigen kast! :D

Verder heb ik gisteren toch maar onze vakantie geboekt! Ben helemaal happy!!! Ik dacht eerst nog van 'wat als je dan toch zwanger bent?', maar dan kan ik alles wel op de wachtbank plaatsen... Toch? En vrouwen vliegen wel vaker als ze zwanger zijn. Dus ik heb nu ook iets nieuws om naar uit te kijken! Misschien helpt het!? :(

Vandaag is het lazy sunday hier! Love it!

8. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Hey meiden nog ff gauw een reactietje plaatsen voor de visite er is..
    Bedankt Lifelive!
    Wat fijn dat je vriendinnen zijn komen helpen met je outfit! Hahah! Leuk toch!
    @ 1steXmom: Ja idd de eerste echo is de 18e (op mn vaders verjaardag hopelijk is alles goed dan is het wel een leuk "verjaardagscadeautje"..
    Mn ouders weten al dat ik zwanger ben maar toch een leuke datum...
    Nou meiden een fijne dag!
    Mn kleine man is weer wakker dus ff wat te eten geven..

9. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje we waren alweer naar de 3e pagina teruggevallen.

Nou hier is gister de ongi aangebroken nu na het stoppen van de pil. Dus nu begint het echte werk..... Hoe zal de cyclus gaan lopen. Ben wel benieuwd of hij weer net zo loopt als de vorige keer.

@livelife: je ei gisteravond gevonden? En je nog genoten van je lazy-sunday. Doe ik ook altijd met mijn dochtertje. Lekker tot 10 uur in pyjama en dan eens douchen. Dan gaat ze slapen en als ze wakker word lopen we allebei heerlijk de hele dag in een joggingbroek.

@happymom: nog steeds alles goed. En wat leuk die echo op je vaders verjaardag.

@1stexmom: met jou ook nog alles goed? Vervelend he dat lange wachten om naar de VK te mogen. Daar is die 2 weken wachtbankje tot je NOD niks bij.

Nou ik ga meer weer eens wat nuttigs doen in huis.

10. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Goedemorgen meiden!
    Dat kan natuurlijk niet he mamavangwenn, WIJ op de derde pagina hahah..

Maar wat fijn dat je menstruatie er is.. Is toch het begin he!
    Hier eigenlijk alles nog een beetje hetzelfde..
    Voel me prima s'avonds beetje moe maar verder eigenlijk helemaal niks te klagen...
    Ja vind het ook heel erg leuk dat de echo op mn vaders verjaardag is..
    Hopelijk is alles goed!

Hoe gaat het verder met jullie allemaal??

11. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Hey hallooooo!

@Mamavangwenn: Dus je bent klaar voor het echte werk! Leuk! Ik hoop voor je dat je snel een regelmatige cyclus hebt! Ja heerlijk zo'n lazy sunday :), had ik ook wel even nodig. Ik ben gewoon midden op de dag op de bank in slaap gevallen en werd rond etenstijd weer wakker... Soms lijk ik wel een oud wijf :D!

Hier nog steeeeeeeds geen eisprong, snap er niks meer van. En ik moet zeggen dat ik er echt van begin te balen!!! Het is dat mijn vriendje 3 dagen voor het werk naar het buitenland moet (dus 's ochtend voor de vlucht aan het werk, hahaha, en zodra hij weer geland is, geen tijd om te relaxen ;)), een dag langer had ik dan niet getrokken hoor, hahaha. Dan zul je net zien dat mijn eisprong dan komt...! En ik probeer er helemaal niet teveel mee bezig te zijn hoor, doe gewoon mijn ding, dus ik snap gewoon niet waarom het niet komt. Een vriendinnetje vroeg al of ik hem misschien gemist heb, maar dan zou ik weer een week te vroeg zijn, dus lijkt me ook stug. GRRR!

@Wendy: Al nieuws?

@Happymom: Nog een weekje en dan je echo!!! :)

@1steXmom: Heb je ook een fijn weekend gehad? Schiet je scriptie al verder op? Of zit je meer op het internet te surfen naar baby stuff? ;)

12. wendypas

wendypas Actief lid

5 mei 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamavangwen; wat een heerlijk weekendje!!

@happymom; wat een heerlijke dag om dan je echo te krijgen. Je vader zal het wel super vinden.

@livelife; wat spannend he? alles komt weer steeds korterbij! Hopelijk heb je niet net je ei als je vriend weg is. Maar als jullie van te voren daar nog even voor zorgen, komt alles goed!!

@all; Hier nog steeds geen ongi. Voel me ook niet zwanger, anders had ik wel nog meer testen gedaan!! Maar het duurt allemaal zo lang. Maar als sommige vrouwen te traag HCG aanmaken, krijg ik misschien gewoon weer een beetje hoop... Ik wil gewoon duidelijkheid! Als het niks is, ook niet erg, maar dan weet ik het wel

13. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Haaaaai!

Hoe is het met iedereen?

@Wendy: jeetje, jouw geduld wordt ook aardig op de proef gesteld! :$

14. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja weer druk aan het werk hier. Het is btw-kwartaalmaand dus erg druk. (weer op een accountantskantoor)

Vandaag officieel begonnen met mijn dieet. Wil er toch nog 13 kilootjes af hebben voor een eventuele zwangerschap. Ik volg weer cambridge. Dit heb ik ook vorig jaar september gedaan en toen ben ik 10 kilo afgevallen.

Dus nu vol goede moed aan de laatste 13.....

15. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Netjes mamavangwenn! Ik wilde eigenlijk ook nog wat afvallen ( was maar 5kilo gelukt en toen was ik meteen zwanger)..
    Dus als ik in maart bevallen ben staat mij ook een flinke klus te wachten...

Hier weer een fijne vrije dag achter de rug net ff gepoetst en nu gaan we ff wat eten.. Super laat maarja..
    Hoe is het verder met jullie??
    Livelife heb je je ei inmiddels gevonden hihi??

Fijne avond meiden!

16. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Zo, netjes meiden! Hoe meer nu eraf, des te minder hoef je straks te werken ;). Zijn jullie trouwens bij de vorige zwangerschappen aangekomen? Of is dat een not-done vraag? :)

Neeeeeee, geen eisprong! Ik denk dat ik hem dan gemist heb ofzo? Ik test vanaf vorige week elke dag rond hetzelfde tijdstip, maar ik kan hem niet vinden... :x. Ik las op internet dat je na je eisprong 12-24 uur vruchtbaar bent, dus kan het dan theoretisch dat ik hem gemist kan hebben als de mijne maar 12 uur duurt? Of denk ik nu raar? Hihi. Vorige week had ik namelijk wel last van dat slijmerige, vandaar dat ik een positieve test dus wel had verwacht! Nou ja, als ik aan het einde van deze cyclus een positieve test in handen heb, zal ik nooit meer zeuren! ;) Wij klussen al ruim 2 weken om de dag, dus je zou zeggen dat de zwemmertjes van vriendlief genoeg kansen hebben gehad, hahaha.

@1steXmom: hoe gaat het met jou? Alles goed?

17. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Haaa, ik lees net op het forum dat sommigen een kortedurende LH piek hebben. Dat ben ik vast! ;):D Laten we het hopen! Ik ben meteen weer vrolijker!

18. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee hoor is geen not done onderwerp. Bij mijn zwangerschap ben ik tot 39 weken 12 kilo aangekomen. Alleen de laatste week kreeg ik hoge bloeddruk en ging ik vocht vasthouden en kwam er in 1 week 6 kilo bij. Dus in totaal 18 kilo. Na de bevalling was er al 10 kilo af. De rest is dus nog een beetje blijven hangen.

En nu wil ik die er nog af. Vanochtend op de weegschaal gestaan en nog 11 kilo te gaan

19. wendypas

wendypas Actief lid

5 mei 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamavangewenn; wat knap dat je nog zo veel bent afgevallen! Ik wil ook graag nog iets afvallen. Ik ben nu 8 kilo kwijt, maar heb toch nog overgewicht. Ik ben ook zo bang dat mijn ongi daarom zo lang duurt, maar je hoort ook zo veel goede verhalen. Ach ja, eten is ook altijd zo lekker!!

20. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @wendypas: denk dat je daar niet al te veel zorgen over moet maken. Ik woog 86 kilo dat ik zwanger raakt en had daarvoor geluk na het stoppen van de pil een regelmatige cyclus 27-26-26(zwanger).

Deel Deze Pagina