Club: ongeduldig en bijna neurotisch :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door livelife, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    zo, ik zal ook maar eens iets van me laten horen hier.. sorry voor de stilte! Op vakantie geweest tussendoor.

Ben nog steeds ongeduldig hier. Op vakantie ongesteld geworden, drie dagen "overtijd". vorige cyclus was 24, deze dus 27. Man, dat doet gekke dingen met je! Haalde me van alles in mn hoofd, wist echt zeker dat ik zwanger was en voelde allerlei steekjes en pijntjes. Allemaal psychisch! Helaas op dag 27 toch de ongi en ontzettend de balen natuurlijk. Fles rosé gehaald en opgedronken (niet op 1 avond hoor, whaha) en nu vol goede moed door naar de volgende ronde.

Ondertussen het geboortekaartje (zie ergens aan het begin van dit topic, whahaha) toch maar aan vriendlief laten zien en die vond 'm toch wel erg mooi. Had een paar kleine aanpassingen, dus dat zal ik nog doen. Wie weet wordt ie nog gebruikt ook straks! En vriendlief is ook ongeduldig. De jongensnaam hadden we al bedacht op de avond dat we besloten om de pil de deur uit te doen, zat vriendlief gisteren ineens op internet op een site met meisjesnamen te snuffelen. De schat. Dus inmiddels hebben we een jongens- en een meisjesnaam. We bedenken ons vast nog, maar ben op dit moment helemaal blij met de twee namen die we hebben. En nee, ik zeg ze niet:cool:
    Vriendlief was ook al bezig met de indeling van de kinderkamer, ik zag 'm in de kamer staan peinzen. "wat is er schat?" "nou, ik zit te bedenken waar het bedje enzo moet komen.. wat dacht je van daar? of toch daar??" Hahaha!

Kortom, ongeduldig. Erg ongeduldig. Veel aan het klussen deze ronde dus moet vast goedkomen! Moet!

2. wendypas

wendypas Actief lid

5 mei 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kawaii; Wat heerlijk zo'n vriend die even ongeduldig is dan jou!! Die van mij wil nog steeds rustig blijven, en die heeft oneindig veel geduld!! had ik daar ook maar een beetje van...
    Ik ben eens benieuwd naar je kaartje. Ik heb ook al elke keer stiekem gekeken..

3. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    @wendypas:
    ja ik prijs me ook erg gelukkig met mijn vriend! Hoewel hij ook wel erg vervelend uit de hoek kan komen.. paar dagen geleden vond hij ineens dat ik na de zwangerschap straks maar snel weer af moet vallen tot mijn oude gewicht, want meneer knapt af op een dikke kont?? Pardon???? Zegt degene die in de 8 jaar dat we elkaar nu kennen ongeveer 15 kilo is aangekomen en nu in bezit is van een heuse bierbuik? Denk het dus niet! Was flink pissig en heb ik 'm laten weten ook. Grrrr...

Het kaartje zet ik liever niet op internet zoals je zult begrijpen, het is mijn eigen ontwerp en we gaan 'm hopelijk zelf nog gebruiken. Als je 'm echt graag wil zien, stuur je mailadres maar even per PB en dan mail ik je wel een aangepast pdf-je, met de namen eraf enzo. :cool:

4. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Haaaai!

@Kawaii: Leuk dat je er weer bent. ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad! Waar ben je geweest? Ja erg he hoe je lichaam je voor de gek kunt houden...! Je bent continu alert :$. Wij hebben de namen ook al, dit keer vertellen we ze aan niemand, ik kan zooooooo slecht mijn mond houden, hahahaha. Dus nu heb ik plechtig aan mijn vriend beloofd dat ik onze namen tegen niemand zeg! Ben je zo creatief dat je een eigen kaartje kunt ontwerpen? Leuk! Succes deze ronde, laten we hopen dat je snel de kaartjes kunt laten drukken!

@Wendy: Hoe staat het bij jou? Al nieuwe ontwikkelingen?

@Mamavangwenn: Lekker bezig! Ik ben een beetje bang voor de zwangerschapskilo's... Maar ja enerzijds
    mogen ze van mij driedubbel terug komen als je uiteindelijk een wondertje in je armen hebt! Die kilo's verliezen we wel weer: dan openen we ergens anders een topic, hihihi.

@allemaal: Hier niks bijzonders! Gisteren in de regen getennist, dus vandaag relaxen in een warm huis! Straks Derek Ogilvy kijken in de woonkamer... Vriendje is er niet, dus ik word niet naar boven verbannen om naar zijn show te kijken, hahaha. Maar ik ben wel blij als hij er morgen weer is! Kunnen we weer verder klussen (voor de zekerheid) en slaap ik een stuk relaxter: ik ben echt een held op sokken :D

5. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    @livelife:
    ja zo creatief ben ik wel haha. Heb een diploma grafisch vormgeven:D en vind het vooral erg leuk om dat soort dingetjes te doen!
    Waardeloos he dat je lijf je zo voor de gek houdt? Werd er echt helemaal mesjogge van op vakantie.. bah! We zijn dichtbij huis gebleven, twee weken Texel. Was heerlijk, heb me goed vermaakt en ook nog best wel prima weer gehad! Ben zelfs een beetje bruin geworden, ondanks dat ik me insmeer met factor 50 en steeds een petje of hoedje op had ivm zonneallergie:cool::cool:
    Oh en dat beter slapen als je vriend er is, dat herken ik helemaal!! Heb ik ook! Morgenavond is vriendje er ook niet en ga ik belabberd slapen. Weet ik nu al! Dus ik ben net zo'n held op sokken als jij! :)

Enne.. nog nieuws verder hier? Positieve testen, enzo??? Goed nieuws willen we horen!! Geeft moed!!

6. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Hallo allemaal, hier ben ik ook weer ;). Heb niet alles terug gelezen want jullie praten zoo veeel hahaha. Met mij gaat het allemaal lekker maar heb het enorm druk gehad. Nu weer wat rustiger gelukkig, weer wat meer tijd voor ZP. Kwaaltjes beginnen langzaamaan te komen. Nog een paar weekjes voordat ik naar VK mag voor intake, dus mijn geduld wordt weer lekker op de proef gesteld:). Wat duurt dat nog lang zeg!

We zijn de echte hyper gevoelens wat kwaijt nu, was een raar weekje hahaha. Nu zijn we aan het dromen hoe het allemaal gaat straks, met opvoeding, opvang, werk en alles. Ook druk bezig met namen enzo:)

Ik word wel helemaal gek van de man, die is allemaal aan het uitzoeken wat ik niet meer mag en wat ik wel en niet moet doen. Overbezorgd;)

Hoe is het verder hier? Nog meiden die binnenkort mogen testen?

7. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    #227 livelife, 16 jul 2011
    Laatst bewerkt: 16 jul 2011
    Hey meiden, ik tik even snel een berichtje tussendoor want zit bij een vriendinnetje thuis. Hoe is het met iedereen?

Ik had donderdag last van gloeiende wangen, dus dacht dat het dan misschien toch een verlate eisprong was. Maar de test was negatief. Omdat ik ook wat lichte verhoging had heb ik dus maar een ZWtest gedaan, maar die was uiteraard ook negatief, hahaha, hoe kan het ook anders! Ik heb wel al vanaf donderdag een beetje een zeurderig gevoel in mijn onderbuik. een beetje zoals bij een ongi. Ohja en ook mijn borsten zijn wat gevoeliger dan normaal (ook weer als bij ongi). En nu had ik net iets bruin slijm (beetje maar hoor)... Willen jullie mij weer even vertellen dat ik doordraaf? Ik krijg er gewoon de zenuwen van! Ohja, NOD is pas volgende week zaterdag!

8. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Je draaft door ;)!

Maar ik hoop natuurlijk dat ik er naast zit :):):)

9. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Uhhhhmmmm, door dat zware gevoel in mn onderbuik kreeg ik ook echt gevoel dat ik zwanger was...
    Maar bij mij was het ook 2 keer zo...
    Dussss wie weet! Wil je natuurlijk ook geen valse hoop geven maar het kan zo maar zijn!
    Wanneer zou je eigenlijk mogen testen??
    Teminste uitgaant van 2 weken na de eerste dag van je mens..
    NOU IK DUIM IIG VOOR JE HOOR!!! Hihi

10. Mammie83

Mammie83 Actief lid

11 jun 2011
    160
    0
    0
    Den Haag
    Hallo meiden,

Jullie hebben het druk gehad zie ik hier! Hahaha al meer dan 20 pagina's!!! ;)
    Ik heb niet alles terug gelezen, maar voor de zwangere onder ons: GEFELICITEERD en voor de ongeduldige onder ons: SUCCES;)

Hier even een berichtje van mij. Erg druk gehad de laatste weken. Weet niet of jullie mee haden gekregen dat ik naar de gyn moest voor onderzoek? Daar heb ik 2 weken geleden de uitslag van gehad: Ik heb ectropion, dit houd in dat het baarmoederslijm wat aan de binnenkant van je baarmoeder zit, bij mij naar buiten komt en zich "nestelt" op mijn baarmoedermond, met als gevolg: continue menstruatiegevoel en bloedverlies :(
    Advies van de gyn: stoppen met de pil (ik heb dit dus al jaaaaaaaaren en hij was zeer verbaasd dat het er NU pas uitkwam:() omdat ik al veel verschillende pillen heb gehad in de afgelopen jaren geeft hij aan dat het geen zin heeft om een ander pil te gebruiken, ik heb de lichtste, de zwaarste en een combinatiepil gehad, beetje balen dus. Ik kan kiezen voor een spiraal of voor sterilisatie. Gezien wij nog een kinderwens hebben gaan deze opties vooralsnog niet. Dus zitten nu te dubben wat wijsheid is. Manlief wil ook niet dat ik steeds met pijn rondloop en ik aan de andere kant heb zoiets: ik loop er nu toch al jaren mee, dan kan dat extra half jaar/jaar er nog wel bij:cool: en als ons eventuele derde wondertje er dan is kunnen we verder kijken, hebben we behoorlijk wat tijd om er over na te denken.

Nog 1 weekje werken en over 12 dagen lekker op vakantie :cool:
    Afgelopen dinsdag met de kids een "vakantiekalender" gemaakt, was 10 euro kwijt voor papier, stikkers, glitters je kan het zo gek niet bedenken en de kids hebben zich heerlijk uitgeleefd! Echt een aanrader :D

Nou meiden, ik kom zo vaak mogelijk ff snuffelen hier :)
    Veel liefs,
    Mammie83

11. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    @Mammie83: Wat vervelend dat je zo'n last ervan hebt! Wel fijn dat ze nu blijkbaar eindelijk weten wat het is.. maar nu idd keuzes... Heb je een regelmatige cyclus? Dat je dus weet wanneer het 'veilig' is zeg maar?
    Heerlijk dat knutselen met de kids. Ik doe dat vaak met mijn buurkinders, knutselen, bakken of spelletje spelen. Vind het super dat ik dat straks met mijn eigen kan doen hihi.
    Waar gaat de vakantie naartoe?

@livelife: Je bent zeker op van de zenuwen? Pffff... spannend allemaal hoor!

12. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Mammie: fijn dat je nu in ieder geval weet wat de oorzaak is. Trekken jullie de 'klusdatum' nu ook naar voren, of blijft het bij wat je laatst met je man hebt afgesproken? Fijn dat je vakantie voor de deur staat! Waar ga je heen? Have fun en geniet!

@1steXmom: daar is ze weer, hahaha! Ben je druk met je scriptie in de weer geweest?

@allemaal: poeeeeeeh! Zucht! Aaaargh! Ik probeer mezelf aan te praten dat het niks is, want ik wil straks niet onwijs teleurgesteld zijn, maar daarvoor ben ik al te laat. Dus ik doe maar net of er niks is... (check alleen wel alle mogelijke symptomen :D). Maar ik ben er toch een beetje bang voor dat het toch een heeeeele vroege ongi blijkt te zijn... Ik heb eigenlijk zin om morgenochtend te testen, misschien zie ik iets wat heeeeeeel vaag ergens op lijkt, maar dat ga ik niet doen hoor! Denk ik... Hihi!

13. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    @ Mammie83: Maar goed dat je nu eindelijk weet wat er aan de hand is... Ik heb je verhaal echt 2 keer moeten lezen want had er nog niet eerder van gehoord...
    Heeft het invloed op het zwangerworden?? Of stel ik dan een domme vraag...
    @ Livelife: Is helemaal niet gek hoor begon bij mij toen ook al te kriebelen met testen maar ik kan het je niet aanraden om te doen... Het is zo'n super kleine kans dat je positief test ( ook als je zwanger mocht zijn)..
    Ik maakte mn kop helemaal gek door het vroege testen..
    Maar dat is makkelijk lullen natuurlijk...

Ik ben zoooow zenuwachtig!!! Morgen om 20.15uur hebben we de eerste echo! Vind het zo ontzettend spannend! Hoop zo dat het er goed uitziet en dat het hartje mooi klopt!

Nou meiden ik wens jullie weer een hele fijne avond!!
    Liefs..

14. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    @livelife. Ik testte ook te vroeg en werd daar ook gek van! Weet waar je doorheen gaat :). Heb je nog wat afleiding deze week?
    Ik ben idd nogal druk geweest met scriptie, maar ook met werk, verjaardagen en meer van dat soort dingen.

@happymom. Spannend!!! Ik hoop dat alles goed is en dat je een mooie echo krijgt. Veel plezier en geniet ervan! Laat je even weten hoe het ging?

Fijne avond allemaal!

15. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Ja hoor ik laat zeker morgen wat weten! Zal alleen wel wat later in de avond worden omdat de echo ook pas om 20.15uur is...

16. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Oh wat spannend Happymom! Ik hoop dat je een geweldig kloppend hartje te horen en te zien krijgt!

Ik heb deze week niet echt afleiding, op een tennisles na, hahaha. Ik was blij dat er een rustige week aankwam, maar daar moet ik denk ik even verandering in brengen...!

Fijne avond meiden!

17. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    @livelife:
    owww wat spannend!!!! zou wel echt super zijn joh!:D:D
    zit hier in een soortgelijke stituatie nu. NOD=volgende week woensdag pas. En waar ik me vrijdag nog behoorlijk down voelde omdat ik dacht dat ik mn ei later had en dus gemist, ben ik nu ineens weer optimistisch. Hele weekend vage klachtjes gehad, vooral ontzettend raar gevoel in mn buik en veel last van mn darmen. Borsten zijn groter. Ze zijn niet echt gevoelig, dat dan weer niet. En ik heb last van mijn huid. Heb ik altijd al (eczeem), maar het is nu in een paar dagen ineens behoorlijk verslechterd.
    Zou ik normaal gesproken allemaal erg vervelend vinden, maar nu vind ik het hoopgevend hahha. Pas als ik volgende week toch ongi wordt, dan is het wel vervelend.

Ik duim voor jullie, en ook voor mezelf dames. Maar wat duurt de tijd lang zo he?

18. Mammie83

Mammie83 Actief lid

11 jun 2011
    160
    0
    0
    Den Haag
    Hallo meiden,

@Happymom, wat spannend! Hoop inderdaad dat je een mooie echo hebt :D

@allemaal: Ik had er inderdaad ook nog NOOIT van gehoord. Maar ben blij dat ik nu weet wat het is en dat we het probleem aan kunnen pakken.
    Ik slik nu me laatste strip (anders ben ik op vakantie ongi :() en daarna zien we het allemaal wel, we willen heel graag nog een kindje (zoals jullie weten) en natuurlijk is er ook angst, maar dat had ik bij mijn eerste EN tweede ook, we zien wel wat de natuur in petto heeft voor ons.

We gaan volgende week vrijdag naar Spanje, Santa Susanna. We gaan met de bus (heb vreselijke vliegangst en ja is makkelijk te doen met kids, me jongste was net een jaar toen we voor het eerst met de bus gingen :D) opa en oma gaan ook mee en we hebben er onwijs veel zin in, zeker met het weer van de afgelopen dagen, hihihihi.

Veel liefs :)

19. Mammie83

Mammie83 Actief lid

11 jun 2011
    160
    0
    0
    Den Haag
    @ happymon: nee heeft geen gevolgen voor zwangerschap of moeilijker zwanger kunnen worden

20. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    @kawaii: ik duim natuurlijk ook voor jou! Spannend hoor die dagen voor NOD! Ik was ook op vd spanning. Hoop dat het een mooie maand wordt voor jou en livelife :)

@mammie: lekker zeg, hoop dat het in Spanje beter weer is dan hier hahaha. Was vandaag zeiknat!

@happymom: jullie zitten nu voor de echo:). Ik hoop een mooi moment! Ik check vanavond de site zeker nog ff want ben zeer benieuwd!

@allen. Ik moet uiteraard nog even wachten op VK en echo, das lastig voor mij maar goed... Ondanks de vele verhalen die ik over miskramen ed hoor, heb ik eigenlijk een goed gevoel. Ik denk dat het goed zit... Maar ga daar dan weer aan twijfelen omdat anders de klap zo hard aankomt... Pffffffff wachten......

Deel Deze Pagina