HEY MEIDEN!!! Ik ben weer terug van het Diagnostisch Centrum!! En we hebben een hele mooie echo gehad! Het hartje klopte al mooi snel! En lengte van het kindje kwam een heel eind overeen met mijn eigen berekening! (Scheelde misschien 1 of 2 dagen) Poehhhh wat een opluchting! Ik probeerde echt rustig te blijven maar toen mn man thuis kwam stijf van de zenuwen, voelde ik mn hart ook even sneller gaan kloppen! @ Mammie83: Dat is iig wel heel fijn dat het daar geen invloed op heeft! En wat gaaf dat je al zo snel met de kleintjes een busreis maakte! Ik heb het ook niet meer zo op het vliegen mar ben zo bang dat Sem gaat liggen mopperen als we zo lang stil moeten zitten... @ 1steXmom: Fijn dat je er zon goed gevoel over hebt! Vaak hoor je dat vrouwen het aanvoelen als het niet goed zit.. ( Niet altijd natuurlijk) Maar werd mij wel gezegd bij het Diagnostisch Centrum bij mn eerste zwangerschap.. Ooooooowwww meiden wat zal ik vanavond dromen!! Ik wens jullie een hele fijne avond en misschien nog tot straks!
Ja echt super fijn! Het blijft natuurlijk heel spannend maar dat is iig geval al een hele geruststelling! Nu aftellen tot jouw echo!!! Spannend! Hihi!!
@Happymom: Wat fijn nieuws! En wat zul jij inderdaad heeeeeerlijk dromen! Weet jij trouwens al of jullie het geslacht willen weten? Ondanks dat wij heeeeeeel ongeduldig zijn, vliegt de tijd voorbij...! @1steXmom: Top dat de beeb goed voelt! Hoeveelste augustus heb jij je echo? Begin augustus toch? Zullen we de tijd even in 'fast forward mode' doen?! Dan heb jij een geweldige echo gehad en ben ik hopelijk nog niet voor rede vatbaar omdat er een dikke streep op de test naar voren kwam . @Kawai: Verschrikkelijk he deze periode!? Gelukkig ben ik niet de enige, hahaha! Ik duim ook voor je! @Mammie: Oh wat heerlijk, je gaat naar de zon!!! Geniet er lekker van met je gezinnetje! Hoe gaat het trouwens met Mamavangwenn en Nynke? @allemaal: ik weet het even niet meer hoor, mijn gevoel zegt van niet. Maar de 'signalen' kloppen enerzijds weer wel: mijn temperatuur is nog steeds hoger dan normaal (rond de 37,3), het bruinverlies is minimaal, mijn boobs zijn nog steeds gevoelig (zit er praktisch de hele dag aan om het te checken , hahahaha, klinkt een beetje vreemd als ik het zo teruglees, maar zo bedoel ik het niet hoor! . Verder niet misselijk ofzo! Maar ik weet dat de klachten per persoon verschillen, dus dat zegt niks. Maar zo een idealist en dromer ik af en toe kan zijn (in sommige situaties , zo'n realist ben ik ook wel weer: ik ga er dus niet vanuit deze maand. Ohja, ik kon mezelf vanochtend niet inhouden en heb er dus een testje tegenaan gegooid. De verpakking was al open (zitten er 2 in he? ), dus kon ik deze maar beter gebruiken... Wat een excuus ook! Hahaha. Maar goed, niks dus, ik heb nog nooit zo'n hekel gehad aan de kleur wit!
Ja Livelife je hebt helemaal gelijk dan kun je de test ECHT NIET laten liggen hahah! Maar we hebben je nog gewaarschuwd he hahah!! Maar als het erop aan komt zijn heel veel vrouwen hetzelfde! Ik hoop het zo voor je!! En over het geslacht: Wij wilde het bij onze Sem echt weten (daar was geen twijfel over mogelijk), maar nu lijkt het me ook heel bijzonder om het pas te zien bij de geboorte! Lijkt me zo mooi dat het een verrassing blijft, maar aangezien ik nogal nieuwsgierig van aard ben kan dat nog veranderen haha! En jij 1steXMom: Wil jij het eigenlijk weten??
I know, toch ook eigenwijs he!? Maar ik sta nu wel weer met 1 been op de grond ... Ja, moeilijk he? Wel willen weten vs niet willen weten! Ik zou het persoonlijk niet willen weten, mij lijkt de verrassing heel speciaal. Maar ik zie het zo gebeuren dat ik na de echo snel de kamer van de verloskundige terug in loop om te vragen of het een jongen of een meisje is! Ik ben benieuwd wat jullie beslissen!
@LiveLife: pff ja erg vervelend dat afwachten. Hoewel ik er nu minder moeite mee heb dan vorige ronde. Geen idee waarom. Jij bent nog een paar dagen eerder dan ik, geloof ik, aan je banner te zien. Bij mij is het pas volgende week woensdag..(nog 8 dagen. 8! 8!=best veel..) Ik snap best dat je dat testje ertegenaan hebt gegooid. Ik heb me tot nu toe kunnen inhouden, heb wel twee testen in huis maar nog niet gebruikt. Heb nog niet 1 testje gedaan! Testen voor NOD zie ik niet zo zitten, verstandelijk gezien wil ik wachten tot NOD. En tja als ik dan ongi wordt heb ik geen test meer nodig. En vorige ronde was ik 3 dagen overtijd en durfde ik niet te testen. Maar goed ook, want drie dagen later was het alsnog "rood" wat de klok sloeg. Wel heel benieuwd hoe het nu gaat lopen met wachten en testen. Anders moeten jullie me maar weer even met beide beentjes op de grond terugschoppen ok?? @1eXmom: fijn dat het goed voelt. Dan zal het vast ook goed zijn! We duimen hier met zn allen mee! @Happymom: wat super dat de echo goed was! Heb je inderdaad zo leuk gedroomd vannacht? Kan bijna niet anders zou je zeggen. Eigenlijk wel heel flauw: wacht je twee weken op je NOD, kun je daarna weer weken op de echo gaan wachten.... Daar past dit topic dan ook wel weer bij! wat betreft het geslacht willen weten: wij willen het wel weten. Althans, zo denken we er nu over. Geen idee hoe ik er over denk als de zwangerschapshormoontjes het over gaan nemen, haha.
@allemaal: mijn droom is weer uiteen gespat hoor, deze maand gaat het niet gebeuren :x. Het is nog niet de echte menstruatie, maar wel het beginnetje, boehoe!!! Als er een button met 'dislike' had gestaan, dan had ik die heeeeel vaak aangeklikt, hihi.
Aaaaah LiveLife.. wat k*t! Kom op hoor, nieuwe ronden nieuwe kansen! Weet hoe je je voelt, zat er vorige ronde ook helemaal doorheen. Voel je lekker even een paar dagen zwaar zielig en krabbel daarna weer op. Klussen is veel leuker als je happy bent! Hou je taai!!!!
@livelife: wat balen!!! Klote is dat die onzekere tijden! Ik had het zo gehoopt voor je! Pffff, nou even goed balen, een beste borrel en dan weer vol frisse moed er tegenaan! @kawaii: nog 8 lange lange dagen! Ik duim nog steeds voor je hoor, ga je op je NOD testen of nog later? @happymom: wij willen dolgraag weten wat het wordt. Ik hou het niet vol om het niet te weten hihi. Maar goed, dat duurt nog 15 weken voordat ze dat kunnen zien (mits alles goed gaat natuurlijk), nog langer wachten dus @all: ik weet nog niet wanneer mijn echo is, heb eerst 3 aug intake bij VK en dan maak ik een afspraak voor echo. Ook weer wachten dus...
Joehoeeeee hier ben ik ook weer. krijg om een of andere reden geen berichtjes meer in mijn mailbox als er wat gepost is..... @happymom: super nieuws zeg een kloppend hartje. Het blijft mooi om dat te zien. En nu lekker genieten. Heb je nog mooi gedroomd? @mammie83: jeetje wat een rare aandoening die de pil geeft zeg. Maar lekker laatste strip.... Oja en fijne vakantie... Geniet ervan. @1stexmom: fijn dat je je zo goed voelt. Had ik ook bij de 1e. Alleen de bevestiging van binnen willen we zo graag met een foto.... Wanneer heb je de echo? @livelife: balen van je ongi. Maar je hebt nu wel wat duidelijkheid. Kun je je weer op de volgende ronde storten. Jij hebt een hekel aan wit. Weet je hoe wij het iedere keer noemde.... omowit!!!! Als je straks zwanger bent dan bid je vanaf week 4 voor omowit ondergoed. @kawaii: je zit dus op het wachtbankje. Zit ie nog lekker?? De dagen kruipen zo te lezen voor je voorbij. Erg he. We hopen dat het snel volgende week woensdag is. @allemaal: drukke weken voor mij hier. Tis btwmaand op mijn werk en dus erg druk. Begin 's ochtends een half uur eerder en stop een half uur later. Verder maandag, woensdag en donderdag overwerkavond thuis. Dus ik kom mijn dagen wel door en heb niet veel tijd om na te denken. Wij willen wel weten wat het straks word. Vind het zo handig met eventuele aankopen en ik ben veel te nieuwschierig We zijn hier wel sinds 1.5 week met het cambridge dieet bezit en ik ben al 5.5 kilo afgevallen. Nu nog 9.5 kilo te gaan. En volgens mij gaat mijn cyclus weer zoals voor de bevalling van Gwenn. Ontdekte vandag weer een beetje witte afscheiding wat bij meestal het teken is dat het ei eraan komt. Morgen ochtend doe ik de eerste ovulatietest. Mij benieuwen. En nog iets leuks. Mijn oudste zus is ook bezig met zwanger worden. Kwam haar per toeval tegen op een andere babysite. Lijkt me erg leuk samen zwanger zijn... Duurt hier alleen nog even.
@1steXmom: Poeh, nog langer wachten! Hoeveel weken ben je 3 augustus? Dan hoop ik dat ze snel een echo plannen voor je! @Kawaii: Ik ben een optimist, dus ik kan er nu nog van balen, mee dealen en uitkijken naar de volgende ronde! Dat zal wel anders zijn natuurlijk als we langer bezig zijn. Ik hoop voor jou dat de komende 8 dagen voorbij vliegen en dat je vervolgens hier komt melden dat je zwanger bent! @Mamavangwenn: Wat grappig dat je je zus tegen komt! Wist je niet van haar plannen? Ik denk dat ik wel even zou slikken als ik van mijn zusje zou horen dat ze zwanger wil worden, we schelen maar 2 jaar, maar het is toch mijn kleine zusje, hahaha!
@livelife: wist wel dat ze heel graag wilde maar vriendlief nog niet. En ze hadden alles qua financien nog niet zo goed op orde en dat heeft ze altijd geroepen dat dat eerst op orde moest zijn. Maar blijkt dus nu toch dat haar wens sterker is. Ik en mijn zus schelen ook maar 2 jaar. Ik ben 2 jaar jonger en zij heeft het in het begin niet leuk gevonden dat ik de eerste was die een kleine kreeg omdat zij de oudste was. En zij dus niet het allereerste kleinkind kon schenken aan mijn ouders. Maar gelukkig is dat helemaal bijgedraaid. Nu we van elkaar weten dat we allebei zwanger willen worden bestookt ze me helemaal met allerlei vragen enz. Is wel lekker hoor om er met iemand real life over te kunnen praten. Vergat ik trouwens te vermelden. Bij ons moet de zolder nog eerst grondig verbouwd worden. O.a. dakkapel. zolder in 2 delen. En ben nu overal aan het uitzoeken wat qua prijzen is enz. Normaal zou een man dat doen maar ik heb de taak op me genomen en vind het nog leuk ook. (moet ook wel als dochter van een bouwvakker)
Ik vergat net nog te zeggen dat het echt top is dat je al 5,5 kilo kwijt bent! Vind die discipline echt knap! Maar leuk dat jullie nu ook samen kunnen genieten, is toch wel speciaal lijkt me! Ik heb een hele goede band met mijn zusje, die is nu al mijn babyshower in elkaar aan het draaien geloof ik. Hoe bedoel je zusjes???
@iedereen die me sterkte wenste met wachten: ja de dagen kruipen een beetje. Ga maar ietsjes minderen met ZP even, want het duurt alleen maar langer als ik er zoveel mee bezig ben. Dus ben komende dagen iets minder hier. @1eXmom: Ik ga denk ik dag na NOD testen, als ik nog niet ongesteld ben.. maar weet het nog niet. hangt er ook vanaf hoe ik me voel. Balen joh, dat wachten op je echo. Volgens mij is dat bijna nog frustrerender dan het wachten op NOD! Ik denk dat ik dan af en toe gewoon nog een zwangerschapstestje zou doen, puur om zeker te weten dat het nog goed zit ofzo... pff... Bedankt voor het duimen allemaal! super lief!Jullie zijn echt top allemaal! @mamavangwen en livelife: oh ik wil ook zo'n zus! Lijkt me echt superfijn!! geniet ervan hoor! dames ik ga naar bed. voel me gammel vanavond.. tot snel!!
Goedemorgen allemaal!! Net nog even bijgelezen. Ik heb nog steeds geen ongi!! Wordt er helemaal gek van. Ik probeer me rustig te houden, maar ik kan nog steeds niet tegen deze onzekerheid. Ik heb wel best vaak last van buikkrampen, maar er komt maar niks. Ik heb nu wel een pendel van alies gekregen van oktober. Dus ik ga daar maar eens naar uit kijken.... Fijne dag allemaal!!!!
De :x:x:x zijn bij mij vandaag doorgekomen, de eikels! Hahaha. Ik heb ook nog even gekeken op de ovulatietesten rond mijn eisprong, maar niks te zien hoor. Dus of gemist, of misschien heb ik deze ronde helemaal geen eisprong gehad? Wel ben ik natuurlijk een paar dagen voor mijn ovulatie begonnen met de Zwanger Worden capsules, maar die zullen toch niet alles in de war hebben gegooid? Ik had het nog gevraagd aan de Etos... Wel is mijn cyclus 4 dagen korter dan normaal, dus daar ben ik blij mee! Met goede moed door naar de volgende ronde! Ohja, ik ga het temperaturen proberen deze ronde, ik ben benieuwd of dat inzicht geeft in de eisprong. Night night!
livelife: bah wat vervelend... akelige wezen die rode duivels:x Hoop dat je deze ronde wat inzicht in je cyclus krijgt! Wat betreft mezelf... ben kapot. Zo moe, echt niet normaal meer.Zit op mn werk en kan mn ogen bijna niet open houden. Lag gisteren om 8 uur al op de bank te slapen, om half 11 naar mn bed verkast en alsnog vanochtend mn wekker vervloekt. Heb het koud (zal wel bij vermoeidheid horen) en mn darmen blijven vervelen. Geen idee waar het allemaal aan ligt. Kan net zo goed een virusje zijn. hoe dan ook, irritant is het wel. ga maar eens kijken of ik ergens een traytje RedBull kan regelen ofzoiets, dan blijf ik misschien wakker vandaag!
Dag meiden, Ik word langzaam helemaal gek....pfff...had 2 dagen geleden al ongesteld moeten worden, maar lees maar ff wat er NU weer aan de hand is.... Ik heb een zwangerschapstest van kruidvat gedaan 2 voor 5. Deze heb ik gistermiddag gedaan. Ik zag alleen een hele donkere controlestreep, dus heb er niet veel aandacht meer aan besteed. Nu zie ik toch echt een hele lichte 2de streep Net weer een test gedaan (ongeduldig als dat ik ben) en een hele lichte controlestreep en verder wit :x Wat moet ik hier nu van denken? Ben nu 1 dag overtijd (denk ik , misschien al 2 of 3) Ik had al een topic geplaats, maar helaas geen reactie. Heb nog een clearblue digital gedaan en deze gaf ook "niet zwanger" aan. Me buurvrouw het ook laten zien en die zag ook al meteen dat op de eerste test een 2de streep aanwezig is. Zij zegt dat het vaker voorkomt dat je een negatieve test krijgt als er niet genoeg htc is, maar dat een positieve niet vanuit zichzelf positief word... Laat me waarschijnlijk weer gek maken...en hoop (net als de vorige keer) dan maar op me ongi.... Wordt vervolgd....
@mammie83: Een streep is een streep toch, wat je buurvrouw zei? Misschien nog te weinig HCG voor de clearblue test? Hoewel het wel weer raar is dat je eerst wel een streepje zag en nu niet meer... Pff wel frustrerend zeg.. Kan me voorstellen dat je hier erg chagrijnig van wordt! Je kunt ook niks doen behalve afwachten. Ik zou gewoon morgen nog een testje doen, die Kruidvat 2 voor 5 schijnen best gevoelig te zijn. Dus dan is die streep vast duidelijker. Heel veel succes met afwachten. We duimen hier voor je!!!!