@Mammie: na hoeveel tijd zag je die streep van je eerste test? Heb je trouwens al een nieuwe gedaan? Wat kwam er uit? @Kawaii: wanneer is jouw NOD dan? Kun je er geen testje tegenaan gooien? Misschien is deze ronde wel voor jou! Kun je nog meer dingen gaan ontwerpen naast het geboortekaartje Laat je het nog even weten? @Wendy: wat vervelend dat het nog niet doorkomt! Op welke dag zit je ondertussen? Slik je al die capsules van de Etos? Mijn cyclus is hierdoor 4 dagen korter geworden, maar je hoort ook geluiden dat bij veel meiden de monnikspeper er voor zorgt dat hun cyclus langer duurt... En is er echt geen kans dat je zwanger bent? @allemaal: vol goede moed ben ik begonnen aan ronde 3. Ik baalde er natuurlijk gigantisch van, maar het zij zo. Deze ronde doe ik zonder ovulatietesten, maar met temperaturen, even proberen of dat voor mij werkt. Ik merk nu al (hahaha, 4 dagen later) dat ik er wel minder geforceerd mee om ga dan met de ovutesten, dus dat is fijn! Jullie nog leuke weekendplannen?
Goedemorgen, Nou ben "gewoon" ongesteld geworden vanmorgen. Waar dat vage streepje dan vandaan kwam mag Joost weten, maar die heeft er waarschijnlijk ook geen antwoord op...hihihihi We hebben besloten dat we ons er niet op gaan focussen en zien wel wanneer het zover is Uiteraard blijf ik jullie op de hoogte houden...
He ladys, hier ben ik ook weer eens... wat een spanning allemaal zeg! Dacht even dat het raak was voor Mammie, maar blijkt toch niet?? @Kawaii: Hoe is het met jou? Al iets te melden/te testen? Ik ben zeer benieuwd! @Wendy: die pillen van Etos hebben bij mij meteen een regelmatige cyclus gebracht (maar ik was in ronde 1 zwanger dus weet niet of het aan de pillen lag)... wellicht heb je er iets aan? @Livelife: Mooi dat je er wat minder mee bezig bent! Aan je pendels te zien zou dit je lucky maand kunnen zijn dus.... @Happymom: Hoe gaat het met jou? Veel last van kwalen enzo? @mammavangwen: Leuk zeg, samen met je zus zwangeren Mijn zusjes zijn 19 dus ik hoop eigenlijk dat ze nog wel even wachten . Maar dat doen ze wel hoor! Zijn volop aan het studeren en helemaal lyrisch over dat ze tante worden @all: Bij mij beginnen langzaam de kwaaltjes te komen... gevoelige borsten, misselijk overdag, zware buiwisselingen Ik tel echt de dagen af tot ik naar de VK kan... pffffff als jullie denken dat het lang duurt tussen je ei en je NOD, dan moet je dit maar eens meemaken (wat ik natuurlijk snel hoop voor jullie ). En daarna begint ook nog het wachten tot de echo... en tot de volgende echo.... etc etc... Uiteraard ben ik ook direct gestopt met roken toen ik positief testte... dit houdt in dat ik op het werk veel minder vaak van de werkplek af ben... en daar duren de dagen dus ook giga lang! Maar verder nog steeds onwijs blij hoor. Zit er wel aan te denken nog maar eens een test te doen... just to be shure.... maar goed... 9 testen zullen niet liegen toch???
Heeeeeyyyy meiden!! Wat jammer Mammie! Maar nieuwe ronde nieuwe kansen he!!! Wat leuk mamavgwenn! Samen met je zus zwanger! Hier zit het er ook niet in ( ben 11 en 12 jaar jonger dan mn zussen, zij hebben alweer wat grotere kindjes). @ Livelife ben benieuwd met het tempen! Je hoort er best veel over he! Hoop voor je dat het deze ronde wel raak is!!! Mocht dat niet zijn, misschien een idee om helemaal niks te doen aan tempen of ovutest maar gewoon om de dag?? Bij mij heeft dat 2 keer goed gewerkt en hoor verder ook veel goede ervaringen daarmee! Wil niet bemoeien maar t is een tipje hihi... @ 1stexmom: ERG HE!! WACHTEN WACHTEN EN NOG EENS WACHTEN! Hihi! maar de kwaaltjes zijn iig een bevestiging he! Hier eigenlijk alles prima, soms misselijk en zwaar gevoel in mn buik af en toe wat steken maar verder voel ik me prima.. Nou meiden ik wens jullie een heel fijn weekend!
Oooo meisjes ik word echt serieus gek.... Vanmorgen (toen ik hier ook were had geschreven) wist ik zeker dat ik ongesteld was geworden. Bij het afvegen had ik wat licht-roze verlies en menstruatiekrampen dus het is begonnen....dat d8 ik!! In 3 uur tijd had ik alleen een "veegje" in mijn inlegkruisje en bij het afvegen ook alleen maar een beetje bruin. Ik ben ff naar de stad gegaan, maar had zo een pijn in mijn buik en onderrug... Ik wilde alleen maar eten...warme stroopwafels, ijs, broodjes doner en toen: Mijn overheerlijke patatje dubbel mayo dat laatste heb ik ook aleen maar daadwerkelijk genomen! Onderweg naar huis dacht ik het gevoel te hebben dat ik "leeg liep" Thuis aangekomen ff plasje doen, weer alleen maar een veegje! En bij het afvegen donkerbruin bijna zwarte afscheiding dit heb ik nog NOOIT gehad...gelukkig ben ik pas geleden bij de gyn geweest en op alles getest dus dat scheelt weer... Daarnaast ben ik nu vreselijk moe en misselijk en weeig in me maag en nog steeds menstratiepijn en pijn in me benen/buik/onderrug Ik weet me geen raad meer...
@Mammie: Ga je morgen dan nog even een test doen? Misschien is het toch raak! @Happymom: Nee hoor, helemaal geen bemoei! Als het deze ronde niet werkt dan ga ik het 'ontspannen' proberen . Het enige vervelende is dat ik niet een geheel stressloze baan heb, en stress is natuurlijk niet bevorderlijk... En mijn op mijn vakantie moet ik nog 3,5 maand wachten! Maar ik mag toch hopen dat de toppers van vriendlief zelfs die krachten te lijf gaan . @1steXmom: ohjee, dus het is oppassen geblazen voor je mannetje met je buiwisselingen? Heb je nog die extra test gedaan? 10 is een mooi rond getal ! Ik heb vanmiddag nog even thuis gewerkt, ben net klaar. Vriendlief is ondertussen wat lekkers halen voor vanavond, maar ik kon gewoon niet kiezen waar ik trek in had!!! Het is dat ik ongi ben, anders had ik zeker gedacht dat ik zwanger zou zijn, hahahaha.
Oh en 1steXmom, ik had 3 pendels allemaal voor een jongetje op juli staan... Maar wij weten allemaal dat de wil van de meiden vele malen sterker is, dus ik teken voor de huidige pendel
@livelife: Ik weet het allemaal niet meer...word er onrustig van en sjagerijnig...pfff me mannetje heeft op dit moment geen leven...noemt mij een wandelende emo bom... Ik wacht maandag ff af en dan gooi ik er nog maar een testje tegenaan, als het niet goed doorzet, want in mijn ogen is dit geen menstruatie (zoals die hoort!)
@mammie83: jeetje, wat raar allemaal. Je zou zeggen dat die streep toch ergens vandaan komt...Ik zou er echt nog een test tegenaan gooien. Knap dat je kunt wachten tot maandag. @Livelife&1eXmom mijn NOD is woensdag. Zou nu wel kunnen testen, maar ik doe het liever niet. Ga mezelf bedwingen en wachten. Denk ik. Ben nog steeds moe, vanmiddag weer op de bank liggen slapen. Net een felle steek in mn onderbuik, maar verder voel ik me wel goed. Niet misselijk ofzoiets. Dus we wachten het wel af! Jullie horen het wel!!
@mammie: wat ontzettend raar zeg. @livelife: vrouwtjes zaad leeft ook langer in de baarmoeder. Dus we rekenen op deze maand voor jou. @kawaii: spannend zeg. I keep my fingers crossed.... voor je. @ allemaal: hier helaas nog geen ei gevonden. dus we testen vrolijk verder met ovulatie testen. Maar man man heb ale een week ontzettende pijn bij mijn baarmoeder. Komt denk ik door het ontpillen ofzo. Hopen dat het snel weer over gaat. Verder heb ik het gigantisch zwaar momenteel met mijn dieet. Heb echt een dip en dan zit vriendlief gehaktballetjes te eten naast je. Maar ga nog 3 weken het dieet doen en dan ga ik afbouwen dan vind ik het mooi geweest. Vandaag ook naar een dakkapellenboer geweest voor een offerte. En het scheelde gewoon 1800 euro met een andere offerte. Zo daar kan je leuke babyspulletjes voor kopen... Heb trouwen ook de etos zwanger worden pillen gehaald. Baat het niet dan schaad het niet. Maar wat een knoert van een pillen zeg.
@Mamavangwenn: Misschien dat het inderdaad het ontpillen is? Zelf heb ik er eigenlijk geen last van gehad. Hoeveel ben je nu afgevallen? Hou vol he! Je weet waar je het voor doet! En vriendlief moet je dan maar even van de bank gooien met zijn gehaktballetjes . Zo, die 1800 heb je in de pocket, waar een extra offerte wel niet goed voor is. Ik slik die capsules ook trouwens en mijn cyclus werd er 4 dagen korter van, dus ik heb goede hoop! @Kawaii: 'Even' afwachten dan maar! Dat je je nog kunt bedwingen vind ik al knap. Ik kan verschillende excuses verzinnen om het wel te doen, hahaha. @Mammie: Hoeveel dagen na je NOD ben je maandag? En hoe was het bij je andere kindjes dan? Had je daar pas laat positief getest? Misschien maak je de hcg wel langzaam aan? Vandaag lekker F1 kijken! Beetje internetten voor de vakantie (in novemberrrr ), en ik moet nog wat doen voor mijn werk... Fijne zondag!
Hey Meiden, hoest met iedereen? Druk aan de klus en aan het wachten. Ik heb volgens mij mijn ei opgespoort. Ben zo blij want weet dat ik nu gewoon een cyclus van 29 dagen ga krijgen. Blij dat alles het gewoon weer naar behoren werkt. En komende dagen maar even de sokjes gebruiken. Zie hier het resultaat. De gebruiksaanwijzing zegt dat de er een positief resultaat is als de lijn even donker of donkerder dan de controlestreep is.
even een ego berichtje: Heb sinds een half uur krampen. En het lijkt verdacht veel op menstruatiekrampen... :x:x:x Nog niet zeker natuurlijk. "geen bloed geeft moed" zoals ze zo mooi zeggen. Maar ben ineens een stuk minder optimistisch...
Ook daar is het forum voor Kawaii, even een berichtje om het eruit te gooien! Blijf optimistisch maar wel realistisch... Geen bloed geeft inderdaad moed, dus ga nog niet van het ergste uit. Misschien dat je het al eerder hebt verteld, maar in de hoeveelste ronde zit je? @allemaal: ik heb net met mijn vriend afgesproken dat als het deze ronde niet lukt, hij stopt met roken. Hij rookt niet veel hoor, een pakje per week ofzo, maar toch. Of ben ik nu een beetje krengerig? Ik slik die pillen, let op mijn voeding, temperatuur... Dus ik vind dat hij ook alles op alles mag zetten!
Dag meiden, @livelife: maandag zou ik 5 dagen na NOD zijn... @allemaal: morgen ga ik de dokter bellen. Ik verlies nog steeds alleen maar oud bruin bloed (sorry dat ik dit zeg, maar het ruikt niet eens naar menstruatie ) ik heb krampen, ben ontzettend sjagerijnig, moe en onrustig. Dit kan uiteraard allemaal komen omdat me menstruatie niet door wil zetten en ik daar niet lekker en onrustig van word...ik weet het gewoon allemaal niet meer. Ik weet wel (ergens vaag en met de wetenschap van mijn partner) dat ik van me zoon ook eerst nog een hele lichte menstruatie heb gehad, heb ook toen getest toen ik 1 dag overtijd was, deze test was negatief, kreeg ik een "menstruatie" en 2 weken later op aandringen van manlief opnieuw getest en kreeg toen een hele lichte positieve uitslag. Van me dochter weet ik het echt niet meer...kan dat dus ook niet vergelijken. Hopen dat ik morgen bij huisarts terecht kan en dat hij me meer zekerheid kan geven. Hou jullie op de hoogte
@mammie: poeh, het blijft spannend dus. Al bij de dokter geweest? @livelife: ronde 3 pas. Mag niet klagen, ik weet het, we zijn nog maar zo kort bezig. @all: ongikrampjes zijn weer weg. Vandaag hele dag (en eigenlijk ook gisterenavond en afgelopen nacht) een licht misselijk gevoel. Niet zo dat ik moest overgeven ofzoiets, maar een ongemakkelijk gevoel en geen eetlust. Af en toe een vreemd gevoel in mn buik. Voelde niet als ongikrampjes, kon het niet plaatsen. Stress, misschien, of toch....? Heb me een dag vergist, vorige cyclus was 27 dagen en dag 27 is morgen, niet woensdag. Valt weer een dagje mee. Maar denk dat ik morgen nog niet ga testen. Ben nu wel een beeeetje optimistisch, vorige ronde had ik op dag 26 (vandaag, dus eigenlijk..) al wat bruinverlies. Nu nog niks te bekennen. Heb bewust een witte string aangedaan zodat ik het meteen zou zien als het zou beginnen (oei, wat dramatisch eigenlijk, haha) maar het is echt nog niet begonnen. Heeeeeeeeel nieuwsgierig wat er morgen gaat gebeuren!