@Kawaii: hoe staat het ermee? @allemaal: heb ik een vrije dag zo doordeweeks, word ik wakker van een buurvrouw die op haar voordeur staat te bonzen, om 07:00! Vervolgens word er bij ons wel 8x aangebeld bij de centrale voordeur (app.complex)!!! Zat ze er even een deurbel naast :x. Ik dacht ik spreek haar zo wel even aan, want bij mij stonden zo ondertussen de theeglazen te rinkelen in mijn keukenkastje, haha. Loop ik naar buiten, is ze verdwenen! Zij is echt snel! Ik hoop dat het voorlopig weer stil wordt daar, het is niet de eerste keer... En volgende keer, please, niet op mijn vrije dag! De kluskalender hebben we alweer in gebruik! Om de dag tot na mijn vermoedelijke eisprong. Ik hou netjes mijn temperatuur bij met Fertility Friend. En we zijn nu al begonnen omdat de laatste keer mijn cyclus 4 dagen korter was. Ik tikte het net ook al bij het NOD forum, maar het voelt goed deze ronde, vraag me niet waarom!
Ik hoop het voor je Livelife! Ik ben vandaag voor de intake bij de VK geweest, ze belden gister dat ik eerder terecht kon. Ik heb een verwijskaart voor een echo... vanaf week 8 mag ik er een laten maken (volgende week dus). Ik mocht zo vroeg omdat er veel meerlingen voorkomen in mijn familie. Moet nog wel een afspraak maken maar dat ga ik morgen doen, zo'n ongeduld als ik kan natuurlijk niet wachten! Ik was vandaag echt vet beroerd, echt tegen het overgeven aan, heb morgen maar vrij genomen om even bij te komen... Hoe is het hier verder met iedereen?
Dag meiden, Vanaf zaterdag dus bruin bloedverlies gehad. Gisteravond zo'n vreselijke buikpijn en ik voelde zelfs bandenpijn, net zoals vandaag de hele dag. Het is nu helderrood en heeeeeeeel veel en die pijn...pfff vreselijk! Met me buurvrouwtje erover gehad en zij zegt na het gebeuren met een licht positieve test het oud bloedverlies en nu deze krampen in combinatie met zo veel bloedverlies, waarschijnlijk een vroege miskraam. Zij heeft dit ook mee gemaakt en maakte me er ook op attent dat het echt beter is om NA je NOD te testen om teleurstellingen te voorkomen. Nu ben ik er nogal nuchter onder...dan was het gewoon niet goed en (gelukkig) is het nog niet levensvatbaar geweest. Ook ff gegoogled en als ik die verhalen zo lees weet ik het bijna 100% zeker, maar die bevestiging zal ik nooit krijgen... We laten moeder natuur nu haar gang gaan
@kawaii: en en en en????? @mammie83: jeetje wat heftig zeg. Hoop dat je het een plekje kunt geven. En vol goede moed de volgende ronde in kunt gaan @1stexmom: hoop dat je snel terecht kunt volgende week voor een echo. @livelife: en de buurvrouw nog gesproken? Wat een aso zeg. @allemaal: hier zo iets bizars. Ik had zondag voor het eerst een positieve ovulatietest en nu 3 dagen later nog steeds. Zijn de testen van kruidvat. Vind het een beetje vaag. Heb nu ovulatietesten besteld van zwangerenkids.nl. Die schijnen beter te zijn. Gister ook weet een afspraak bij de consulente. En er is nu 7,5 kilo af. Joepie. Maar in de weekenden heb ik het vooral zwaar.
MEIDEN!!!! Heb vanochtend getest, en guess what: KNALPOSITIEF!!!! Geen dun wazig streepje, maar echt een duidelijke streep al na 2,5 minuut. AAAAAAAAAAHHHHH!!!!!!! *stuiterdestuiterdestuiter* Ben helemaal hyper! Zit nu op mn werk maar alles gaat langs me heen. Zo raar! Heb eigenlijk helemaal geen kwaaltjes meer, behalve dat ik geen melkproducten kan eten zonder dat ik er misselijk van wordt. Dus ik ben nog wel een beetje afwachtend. Je hoort toch kwaaltjes te hebben? Misselijk, pijnlijke borsten, enz enz?? ga zsm een clearblue digital doen, en dan regelmatig een test overnieuw om zeker te weten.. pfff....maar hij is POSITIEF!! JAAAAAAAAAAAA!!! Doodeng, ook, eigenlijk.. haha! Nu maar eens uit gaan zoeken wat ik nu verder moet doen. Even afwachten, over paar dagen nog eens testen en dan huisarts bellen, lijkt me.. @Mammie: oei dat lijkt me moeilijk zeg... sterkte! Hopelijk is het snel "weer" raak (sorry dit klinkt wel erg erg lullig eigenlijk) en blijft beebje dan wel plakken... hou je taai hoor!!!!! @1eXmom: hoe ik het volhield om niet te testen? Doodsbang zijn voor een negatieve test... hihi! Wat fijn dat je al zo snel een echo mag. Ik zal er nu ook op moeten wachten.. pffff... vond wachten op NOD al drama..!!
@ mammie: wat jammer! En dat is idd t nadeel van vroeg testen! Anders had je waarschijnlijk gedacht dat je gewoon wat laat ongesteld was geworden.. Hopelijk is het weer snel raak! @ kawaiiiiiiiii!! Yes! Van harte gefeliciteerd! Super leuk voor je! Begrijp heel goed dat je nu in een roes leeft! Ben benieuwd hoever de cb test aangeeft! Hier alles prima.. Wat last van mn onderbuik en nog steeds wat misselijk maar prima vol te houden.. Bij de vk geweest op intake wel heel leuk om dat weer te komen.. Ze vroeg waar ik zou willen bevallen.. Ik: eigenlijk wel graag weer in t ziekenhuis.. De vorige keer had ik geen keuze omdat ik ingeleid moest worden maar beviel prima.. Maar toen zei zij dat ik er rekening mee moest houden dat als ik 5cm zou hebben al s zij komt dat ik dan niet naar t ziekenhuis mag omdat t te snel kan gaan slik... Ik had bij Sem maar 5 min geperst en de bevalling duurde blijkbaar ook heel kort voor een eerste keer.. Wel vreemd om dat zo te horen... Maar goed zij hebben er verstand van dus zal wel goed komen
Kawaii gefeliciteerd!!!!!!! Super zeg. En kwaaltjes hoeft niet perse. Ik had ze bij Gwenn ook niet. Ik deed toen elke week een test... En voor mij werd het pas echt dat ik een echo had gehad. Je kunt nu ook gelijk de VK bellen voor een afspraak hoor. Dokter hoef je alleen te bellen om hem op de hoogte te stellen dat je zwanger bent @happymom: leuk dat het goed was bij de VK. Raar hè om daar nu al over te moeten denken waar je wilt bevallen. Ik heb bij de volgende geen keus. Word een geplande keizersnede. Ben er nu wel eindelijk uit dat het een ander ziekenhuis word
@ kawai: GEFELICITEERD!!!!!! Ben onwijs blij voor jullie en natuurlijk blijft de test steeds positief uitvallen @ allemaal: Ik weet het nu zeker dt het een miskraam is, het lag vanmorgen in mijn maandverbandje en de huisarts heeft het bevestigd. Hij vermoed dat het bij de innestelling fout is gegaan. Aan de ene kant heb ik zoiets van: het was/is niet goed anders had mijn lichaam het niet afgestoten, aan de andere kant (nu ik het gezien heb) vind ik het best wel moeilijk ook...ben blij dat ik vrijdag op vakantie ga heb ik ff tijd om me hoofdje leeg te maken
@mammie: sorry, meteen na dat ik die foto plaatste bedacht ik me dat dit voor jou waarschijnlijk helemaal niet leuk is om te zien... Ik snap dat je blij bent dat je op vakantie gaat straks. Geniet ervan, en kom gezond&gelukkig terug. Maak lekker je hoofdje leeg. Het is ook niet niks, lijkt me heel moeilijk als je het terugvindt in je maandverband.. Sterkte meid!! *knuf*
@Kawaii: WAUW, gefeliciteerd!!! Gaaf meid! Ik ben blij voor je! Dus bij jou is het 3x is scheepsrecht! @Mammie: Dikke knuffel! Ik kan me niet voorstellen hoe jij je moet voelen meid. De vakantie staat voor de deur, ga er van genieten samen met je gezinnetje. @allemaal: Hier een k*tdag gehad op het werk. Ik bespaar jullie de details, maar de stressfactor is hoog! Maar dat gaat wel weer goed komen! Moet ook wel, want stress kunnen we bij het zwanger worden niet gebruiken!
@ kawai: Je hoeft je absoluut niet schuldig te voelen gekkie, ben onwijs blij voor jullie en ik gun het iedereen, dankjewel voor je medeleven *knuf* @ livelife: dankjewel lieverd *knuf* En tja, het is zoooo dubbel, aan de ene kant probeer je er heel nuchter onder te blijven en jezelf in te spreken dat het niet goed was en (gelukkig) niet levensvatbaar, maar aan de andere kant ga je toch denken en voel ik me ook best verdrietig, ik huil dan ook als dat even "moet" en manlief steunt me heeeeeeeeeeeel goed! Ben wel blij dat het voor de vakantie is gebeurt, als we morgen onderweg zijn naar Spanje en onze vakantie daar heb ik het TE druk om ergens over na te denken en ga ik lekker genieten met me mannetje en kids Als ik jullie niet meer spreek: Ik ga duimen voor allemaal positieve testen en mooie echo's en dan zien jullie me over 2 weken weer voorbij komen! Dikke kus voor iedereen
@mammie: hele fijne vakantie. En geniet van je gezin. @livelife: al enigzins afgekoeld? En stress is niet goed hè! @allemaal: snap er geen ruk meer van. Heb al 5 dagen een positieve ovulatietest. Vanaaf maar eens met het andere merk testen.
Hallo allemaal!! Ik ben er even een tijdje tussen uit geweest. Ik heb nog steeds geen ongi, zit al rond dag 60. En nog steeds geen positieve test. Ik wilde weer even op andere gedachten komen dan zwanger worden. En ik moet zeggen, het lukt redelijk. Ik ben weer een beetje vrolijk! Nu weer afwachten tot dat de ongi komt, maar dat gaat zeker lukken! De komende tijd wil ik wel weer alles van jullie bijlezen, heb jullie eigenlijk een beetje gemist.....
@mammie: een HELE fijne vakantie. Geniet ervan! Kom lekker "poepiebruin" terug en maak er een toptijd van met je gezin! @livelife: weer een beetje bijgekomen van de stress op je werk? Adem in, adem uit... Succes ermee!! En inderdaad, drie keer is scheeprecht bij ons. ik prijs me gelukkig dat het nog zo snel is gegaan, ook al voelde het tijdens de paar keer dat ik ongi werd als een eeuwigheid. @mamavangwenn: 5 dagen positieve ovulatietest?? dat klopt inderdaad niet zou je zeggen.. hopelijk gaat het met een ander merk testen beter! @wendypas: eeeeey! welkom terug!! Wel balen dat je nog steeds niet ongesteld bent zeg.. 60 dagen is wel erg erg lang... misschien toch maar even langs de huisarts ofzoiets? En succes met bijlezen, haha. Zijn best wel veel pagina's al ondertussen!
Hey meiden, @Wendy: jeetje joh, ben je inderdaad al bij de huisarts geweest? Hoe lang is je cyclus normaliter? En de Zwanger Worden pillen werken dus nog niet voor je? Fijn dat je toch ook weer vrolijk kunt zijn en je gedachten even kon verleggen. Ben je al met vakantie geweest? @Kawaii: hoe is het met jou? Ligt de proefdruk van je geboortekaartje al klaar? @allemaal: weeeeeeeeeeeekend! Heerlijk! Wat een hectische dagen... En dan wil niet alles gaan zoals het moet : ik lag dus gisteren gewoon op een zebrapad! En dat terwijl ik nog door rood liep ook Echt gênant, op knieën en handen, hahahaha! Op pumps is het dan nog niet zo makkelijk om weer omhoog te springen, althans, mij lukt het niet . Hebben jullie nog weekendplannen? Ik vlieg morgenochtend met mijn zusje naar Berlijn voor een fashion event, ben benieuwd! Zondagmiddag ben ik dan weer terug en dat komt goed uit: er moet natuurlijk wel geklust worden! Ik heb nog steeds een positieve vibe! Fijn weekend meiden!
Hey allemaal, @wendy, ik zou ook eens contact opnemen met je huisarts. misschien dat hij iets voor je kan betekenen. @livelife: jij hebt een leuk weekend voor de boeg. veel shop ze en veel klus plezier @allemaal: nou gister een andere ovulatietest gedaan en die was negatief. Maar heb ff op internet zitten speuren en denk dat ik al weet wat ik fout deed bij de andere test. Deed het met ochtend urine. En dat mag dus niet. Verder was ik met het dieet bezig en heb het erg zwaar gehad en dus besloten om het af te gaan bouwen. Ga wel verder met afvallen maar ga nu gewoon calorieen tellen en onder de 1300 calorieen blijven. Dan val ik maar wat langzamer af. Maar er is in ieder geval wel 7,5 kilo af. Die heb ik mooi meegenomen. Ik ga morgen met mijn dochter naar Ballorig toe. Is een indoorspeelparadijs. Voor de eerste keer dus mij benieuwen. Ze zal het wel fantastisch vinden. En zondag hebben we weer lazy sunday.
hoi allemaal! Kawaii: Super gefeliciteerd!!!! Nu begint inderdaad het lange lange wachten op alle andere dingen... pffff... Hoe reageerde je vriend? Heb je het verder al mensen verteld? @mammie83: Ik ben te laat, maar toch een hele fijne vakantie toegewenst! @all: Ik mag komende woensdag voor een echo en daarna gaan we een paar daagjes weg. Ik hoop zo dat alles goed is, heb verder geen enkele reden om hieraan te twijfelen, maar toch... zal blij zijn als ze bevestigen dat het (voor nu in elk geval) goed gaat... en ik ben heel benieuwd of het 1 is, met de vele meerlingen in mijn familie Verder last van kwaaltjes... misselijk, pijnlijke borsten en erge krampen soms (schijnt dat het er bij hoort)... @happymom: Ik wil ook graag in het ziekenhuis bevallen, zie het niet zitten om dit thuis te doen de 1ste keer. @livelife: Kun je die stress ook wat minderen op je werk? Ik herken het hoor, had het een paar maanden geleden ook onwijs druk met werk en studie. Zat toen tegen het overspannen aan en moest echt een stap terug doen... en nu... maak ik me er niet zo druk over allemaal @mammavanGwen: Knap hoor, 7,5 kilo! En het hoeft ook niet zo snel allemaal toch? Als je maar voorruit gang ziet.