@livelife: Hoop dat je het goed naar je zin hebt in Berlijn! En woehaha, ineens languit op het zebrapad liggen.. hoe genant! Het klinkt wel als iets wat mij ook zou overkomen, ik ben nogal een "lompe koe". Haha! @mamavangwenn: wat vond je dochter van Ballorig? En groot gelijk dat je wat minder streng gaat dieten. 7,5 kg is al super. En als er geleidelijk nog wat meer af gaat is dat prima toch? Vind dat je goed bezig bent! @1eXmom: ja, verschrikkelijk, dat wachten. En weet pas een paar dagen dat ik zwanger ben. Vind het nu al lang duren.. Ook omdat ik zo weinig kwaaltjes heb vind ik het maar eng allemaal. Zou bijna willen dat ik elke ochtend boven de wc zou hangen...ga maandag VK bellen denk ik. Hoop dat jij een super echo hebt woensdag, ik duim voor je!!
Hey meiden! @allemaal: mijn zusje en ik hebben een geweldig leuk weekend achter de rug! Zij was uitgenodigd voor een fashion event en vanaf de luchthaven begon de pret al: privé chauffeur, feestjes en een private concert (ben even zijn naam kwijt, maar is een bekende!). Exclusieve hapjes, veel drankjes, onwijs mooie hotelkamer, hihi! Je kunt je dus voorstellen dat wij gisteren met een hangover naar huis vlogen . En het kon allemaal geen kwaad, want mijn eisprong is deze week . Vandaag was dus een pittig dagje at work, haha. @1steXmom: spannend, woensdag! Dan ga je echt je beeb zien! Weet je al waar jullie naar toe gaan die paar daagjes? Have fun in ieder geval! En laat je nog wel even weten hoe de echo gegaan is? Op mijn werk is de stress eigenlijk onvermijdelijk, maar het moet nog wel gezond blijven. Ik kan het al iets meer loslaten (voor zover ik dat kan ) want mijn prioriteit ligt bij het zwanger worden, je bekijkt de dingen toch vanuit een ander perspectief. @Kawaii: heb je de vk gebeld? En heb je van het weekend de wc wel mogen omhelzen? @Mamavangwenn: Ballorig ken ik inderdaad, die kleintjes krioelen daar door elkaar, hahaha.
Hallo allemaal, @kawaii: mijn dochtertje vond Ballorig geweldig. Zie foto. Stand van vandaag 8,5 kilo er nu af. Morgen moet ik weer naar de consulente toe. Mij benieuwen. En heb je de VK nog gebeld? @1stexmom: woensdag komt nu erg dichtbij.... Laat je het even weten @livelife: zo dat was echt een super weekend zo te lezen. en heb je je ei al gevonden. Nou ik ga even een rondje skeeleren. Ff wat calorieen verbranden.
@kawaii: Inmiddels al wat last van kwaaltjes? En heb je al een VK gebeld? Geloof me, kwaaltjes komen gauw genoeg! Ik viel vanmiddag bijna in slaap achter mijn pc op het werk... Pffff ongelooflijk moe! @Livelife: Wauw! Klinkt als een onwijs gaaf weekend zeg! Hahaha lekker de beest uitgehangen? Zou ik in elk geval wel hebben gedaan! Wij gaan naar Zandvoort aan Zee, hebben vrijdag een bruiloft op het strand, dresscode cocktail attire, thema White & Gold... Nu ben ik nogal stevig (net woord voor dik) dus kleren was een uitdaging... Maar denk ik wel geslaagd voor mijn postuur... @mamavangwen: wat een schatje zeg! Kan me voorstellen dat ze het geweldig vond! En wat ongelooflijk goed dat je zoveel afvalt! Echt heel knap hoor! @all. Ik laat uiteraard weten hoe de echo gegaan is! Ik hoop dat alles goed is, voor zover ze dat nu al kunnen zien natuurlijk!
@1steXmom: heb je The Hangover gezien? Denk de verwondingen e.d. weg, maar dan heb je zo ongeveer mijn weekend . Dan moet je nog oppassen met al die social media, want je helpt zo heel wat nonsens de wereld in, hahahaha! Heel veel succes morgen! Ik ben trouwens wel benieuwd of je tweeling verwacht! Wat zou je daarvan vinden eigenlijk? Leuk of niet zo? Bij ons komen tweelingen ook voor, enerzijds zou ik het onwijs leuk vinden, maar het lijkt me wel echt heeeeel zwaar... En anderzijds denk ik, een tegelijk is ook meer dan genoeg . Leuk thema voor een bruiloft! Krijg meteen zin in (weer) een feestje, hahaha! @Mamavangwenn: wat een cutie! Zij zal daarna wel afgepeigerd zijn geweest of niet? Happymom, hoest met u?
Hallo allen, Net echo gehad en het lijkt niet goed te zijn. Het is veel te klein en het hartje klopt niet. We moeten maandag terug komen. Het kan zij dat ik veel minder ver heen ben en dat mijn eisprong dus later was, maar hij verwacht het niet. Afwachten dus... We gaan nu een paar dagen weg, ik laat maandag wel even wat horen!
NEEE!! 1eXmom, wat een ellende! Ik hoop met mijn hele hart dat je toch "gewoon" minder ver bent dan gedacht... ooh meid wat spannend en eng allemaal... ik duim voor je!!!! meid weet niet eens wat ik moet zeggen, vind het ZO erg! @iedereen: sorry, heb paar dagen niks van me laten horen hier... heb inmiddels VK gebeld en intake op 16 augustus. Dan ben ik pas 7 weken, dus best vroeg. Weet verder niet wat ik daarvan kan verwachten. Alleen gesprek, lijkt me. Zal te vroeg zijn voor hartje luisteren ofzoiets. Kwaaltjes nog altijd weinig. Af en toe wat misselijk, maar heb de wcpot nog niet hoeven knuffelen. Voel me wel "anders dan anders" dus dat is prima denk ik. OOh mn werkdag is om. Ga gauw afsluiten. Laat vanavond wel even wat uitgebreider wat van me horen en dan reageer ik op iedereen!! kus!
Jeetje 1steXmom wat een k*tnieuws! Ik hoop ook voor jullie dat je minder ver blijkt te zijn dan verwacht...! Ik weet niks anders te zeggen dan 'ik denk aan je *hug*'
Ow neeeeeee. Dit is niet het nieuws waar we allemaal op gehoopt hadden. Nou dan ga ik nu heel hardvoor je duimen dat je dan minder ver bent dan gehoopt. Ik denk in keer geval aan je en wil je wel duizend knuffels geven. @kawaii: het intakegesprek duurt meestal een uur en word allerlei dingen gevraagd betreffende ziektes, gezondheid enz. Word er een echo gemaakt?
Hey meiden.. Ik ben nu op vakantie dus maar ff een berichtje vanaf mn telefoon.. Maar 1stexmom wat erg voor je! Hopelijk zie je maandag toch een hartje kloppen! En ben je idd wat minder ver! Hoop t zo voor je! Hoe ver had je zelf ook alweer uitgerekend? Ik duim voor je! Wat gaaf livelife! Chique hoor zo'n uitstapje met je zus! Hier gaat eigenlijk alles zn gangetje.. We zitten op dit moment in Zeeland en hebben t prima naar ons zin met de kleine man.. Wens jullie een fijne avond!
Haaaaaallo meiden, @Happymom: jullie hebben een paar mooie dagen gehad, dat is mazzel deze 'zomer'! Veel plezier nog! @Kawaii: 16 augustus je intake bij de VK? Wanneer volgt dan een echo? Krijg je deze al bij 8 of 10 weken? Wil jij straks weten wat het geslacht wordt? @1steXmom: hoe was de bruiloft? En hoe is het met jou? @allemaal: ik denk dat ik gisteren mijn eisprong had, had behoorlijk last van mijn buik...! Maar aan het temperaturen kan ik het vooralsnog niet zien. We wachten het af en klussen 'vrolijk' verder. Ik moet zeggen dat het een beetje een verplicht nummertje wordt hoor , hahaha. Gelukkig kunnen we er beiden om lachen! Fijn weekend!
Hey allemaal, erg rustig hier. Iedereen is aan het genieten van vakantie zo te zien. Nou wij hebben nu lekker 3 weken vakantie. Heerlijk. Gaan maar een weekje weg want hebben dit jaar een duur jaar gehad (nieuwe auto en badkamer). En voor de rest gaan we opruimen zowel zolder als schuur. @1stxmom: hoe is het nou met je? @livelife: lekker aan de klus. Nu nog weer 2 weken wachten tot je NOD. Spannend. @kawaii: tijd gaat hard hoor. Tis zo 16 augustus. @allemaal: hier hebben we de -10 kilo grens bereikt. Ben zo blij... Nu nog 4,5 kilo te gaan. Nou ik ga weer verder met vakantie vieren.
@iedereen die er naar vroeg: Heb geen idee wanneer precies de echo gemaakt wordt. Ergens tussen week 9 en 13 staat op de site, maar zal er bij de intake zeker naar vragen. Wat mij betreft het liefst dichter bij week 9 dan bij week 13, dat duurt me nog veeeeel te lang!! Heb daar echt geen geduld voor. Zeker met zo weinig kwaaltjes.. pff.. @1eXmom: hoe gaat het nu met je??? Dacht dit weekend nog een paar keer aan je.. hoop echt echt echt dat het mee gaat vallen en je "gewoon" minder ver bent dan je dacht. Meid ik duim voor je!! @Livelife: ja we willen zeker weten wat het wordt. Heel veel plezier met klussen weer. Hou er wel lol in hoor!! @mamavangwenn: yay! tien kilo al! Jij bent goed bezig!!
Hey allemaal, hier goed nieuws. Vandaag ongi geworden. Dus een hele mooie cyclus van 29 dagen. Hopen dat de ondere cyclussen dat ook worden of korter.... En we zitten nu op de -10.7 kilo. Heb zo'n ontzettende drive om nu door te gaan. Nog 4.2 kilo of misschien nog wel meer...
1eXmom? hoe gaat het met je?? @mamavangwenn: 29 dagen is inderdaad mooi! Hopelijk blijft ie zo! (of eigenlijk, hopelijk was dit je laatste ongi) @all: ben beetje bang voor een lage bloeddruk. Had voordat ik zwanger was al snel last van duizelingen als ik te snel opstond, en werd ook snel duizelig in de douche, zeker als ik niet goed had gegeten vantevoren (voor mij dus geen douche voor het ontbijt, haha). Maar gisteren een nieuwe ervaring waar ik wel beetje van ben geschrokken.. stond lekker te douchen, had goed gegeten vantevoren. Toen ik mn benen stond te scheren (hoofd naar beneden...) werd ik ineens echt heel naar. Duizelig, licht in mn hoofd, echt in de mate dat ik dreigde flauw te vallen Gelukkig stond mijn vriend ook in de badkamer, die zag het gebeuren en kon me net op tijd min of meer opvangen. Meteen uit de douche gegaan en midden in de badkamer op de grond gaan zitten en daarna even plat op bed. Duurde wel ruim een uur voor ik weer een beetje mezelf was. Bah!!!! Ga hier volgende week bij de VK zeker even naar vragen...
Hallo allen, ik moet even een en ander verwerken, dus lees niet alles terug. Net weer een echo gehad en het is niet gegroeid. Miskraam dus... Ik maak zsm een afspraak voor curettage. Uiteraard balen we als een stekker en zijn heel verdrietig, maar goed, het is niet anders... Ik laat snel weer even wat horen. Liefs
Lieve 1eXmom.. wat een ellende krijgen jij en je partner ineens over je heen.. *hele dikke knuffel voor jullie* Had zo voor jullie gehoopt dat het toch goed zou zitten. Dit is niet waar je op zit te wachten. Heel veel sterkte de komende tijd. Hoop dat jullie je er samen doorheen kunnen slaan! liefs!!!
@1stexmom: wat een rot nieuws zeg. echt ontzettend balen. Nou maar hopen dat het snel los komt uitzichzelf en curettage nodig hebt. Ik wil jullie ook een hele dikke knuffel geven. En heel veel sterkte komende tijd. Tis niet niks een miskraam. En neem de tijd om het te verwerken.
@1steXmom: wat een rotnieuws lieverd! Bah! Ik heb er geen woorden voor... Ik denk aan jullie, sterkte! *dikke knuffel*
Hoi meiden, Lekker bezig Mamavangwenn! Wat zul jij je lekker voelen! Pas je op Kawaii? Heb je nu geen last meer gehad? Hoe gaat het met jou 1steXmom? Hoe is het met de rest? Ik zit momenteel op het wachtbankje, spannend! Mijn temperatuur was gisteren en eergisteren gedaald naar 36.8, maar gelukkig is deze vandaag weer gestegen naar 37.2! Dus ik heb goede hoop! Ik begin bijna te zoeken naar symptomen: worden mijn boobs gevoeliger? Check! Ruik ik beter? Geen idee! Ben ik misselijk in de ochtend? Hmmm, ik denk het wel / of toch niet? Hahahahaha! Ik zal toch nog even geduld moeten hebben...