Club: ongeduldig en bijna neurotisch :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door livelife, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Haaai meiden!

Hoe is het met iedereen? Het is maar stil in dit topic...

2. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben lekker op vakantie een weekje dus zal volgende week weer reageren. Heb wel mijn ovulatietesten mee. Vanaf woensdag weer testen.

3. Mammie83

Mammie83 Actief lid

11 jun 2011
    160
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen meiden,

Even een tijdje niks laten horen, had toch wel het 1 en ander te verwerken.
    We hadden ons zo verheugt op onze vakantie, maar helaas was deze ons niet helemaal gegunt. Allebei de kids zijn behoorlijk ziek geweest, waardoor wij het grootste gedeelte van de vakantie binnen in onze hotel kamer hebben gezeten.
    Toen we dan "eindelijk" thuis waren begon pas door te dringen wat er de allemaal gebeurt was.

Nu gaat het weer wat beter, kids zijn alweer naar school. Me zoon zit al in groep 3! Wat gaat het hard en ook ons kleine meisje, is geen klein meisje meer *zucht*

Ook ik ben weer aan het werk en dat helpt wel om alles van me af te zetten.

Ben gister ongesteld geworden, dus ga zo weer ff een banner maken en gaan we er weer volop tegen aan, hihihihi.

Hoe is het met de rest van de meiden? Hoor het snel!

Liefs,
    Mammie83

4. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Hey meiden!

Mammie wat erg dat de kindjes ziek waren!! En begrijp dat je het toch nog wel zwaar hebt gehad! Het is niet niks he!

Wij zijn ook eerder naar huis gegaan omdat de kleine man niet lekker was (de hele nacht huilen en slikken). Zelf had was ik ook niet fit en keelpijn dus dacht dat Sem misschien ook wel hetzelfde had..
    Maar eenmaal thuis was hij snel weer in zn sas! Misschien miste hij zn vertrouwde omgeving wel!
    Gister hebben we weer een echo gehad en het zag er allemaal goed uit gelukkig! Ben 1 dag vooruit gezet ( ben nu 1 maart uitgerekend)..
    Nou meiden ik wens jullie weer een fijne dag!
    Ik ga genieten van mn laatste weekje vrij!

5. Mammie83

Mammie83 Actief lid

11 jun 2011
    160
    0
    0
    Den Haag
    @ happymom: Ja dat was inderdaad wel balen, arme kids, vond het zo sneu voor hun, maar als ik ze vraag hoe ze de vakantie vonden zijn ze helemaal vol lof. Zo zie je maar weer dat ieder het op zijn eigen manier ervaard.

Tja, ik d8 misschien wel te licht over de miskraam, had niet verwacht dat het me nog zo bezig zou houden. Maar zoals de dokter al zei: je heb 2 mooie, gezonde kids en je bent toch weer zwanger geworden, dus het zegt alleen maar dat je "gewoon" weer zwanger kan worden. Hij zei ook dat veel vrouwen na een miskraam binnen korte tijd weer zwanger raken, we zullen het zien...

Wat fijn om te horen dat alles goed gaat met de kleine in het buikje :D, dat is toch altijd een verademing. Willen jullie weten wat het geslacht is van de baby of laten jullie je verassen?

Fijne week nog!

6. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    ja typisch is dat dan hè, dat de kindjes het toch super leuk hebben gevonden! Maar alleen maar fijn toch! Ik hoop voor je dat als je er weer klaar voor bent snel weer zwanger mag zijn!
    Wij willen het waarschijnlijk niet weten.. Bij ons zoontje wisten we het wel, maar het lijkt me ook prachtig om het een verrassing te laten.., nu alleen hopen dat mn man t niet ziet want die zag t de vorige keer meteen..

7. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Hey meiden,

Good to have you back!

@Mamavangwenn: geniet nog even van je vakantie! Wij spreken je binnenkort weer!

@Mammie: fijn om te horen dat het wat beter met je gaat. Ik hoorde ook dat je extra vruchtbaar bent na een mk, ik ga voor je duimen!

@Happymom: hoe groot is je beeb nu? En top dat de beeb goed groeit!

@allemaal: ik zit tegen nod! Ik voelde me niet helemaal fit, maar een test vanochtend gaf toch echt negatief aan. Echt balen!!! Ik had eigenlijk wel anders verwacht, maar ja. Van een ongi is nog geen spoor te bekennen en mijn temp is nog steeds hoog, allemaal positieve punten! Nu is mijn vriend vanavond overwerken en ik zat even, in mijn eentje, te balen van die stomme test. Ik las op dit forum dat sommige meiden in de middag/avond wel positief testen, en ik had er nog 2 liggen. Mijn theorie was om deze dan maar gewoon te gebruiken en dan heb ik er nog 1 over voor na NOD. Niet meer dromen, of kwaaltjes denken te voelen, even over naar de realiteit... Maar! Nu verscheen er binnen 5 minuten een heel licht streepje! Mijn zusje kwam toevallig bij me langs en die heb ik meteen laten kijken! En per ping en whatsapp ging er een foto naar 2 vriendinnetjes... :) Vriendlief is er alleen niet en weet van niks! Mijn vriendinnetje heeft me geadviseerd even een CB test te halen en moest me gewoon overhalen (ze zei letterlijk: jij die een topic opent over ongeduldig en neurotisch, moet ik overhalen om een nieuwe test te halen, hahaha). Dus die heb ik gehaald en dan doe ik die vanavond met vriendlief, dus ik ben heeeeeeeeeel benieuwd!!!

8. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Hihihi, op CB een plus binnen 2 minuten! Morgenochtend nog een keer proberen en als dat ook nog positief is ook de digitale... :D Jeetje!!! Ik durf nog niet blij te zijn!

9. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Wiehoeeeeeee! Livelife! Dat zit echt wel goed! Als je savonds positief test dan zit t smorgens helemaal goed!
    Ik durf je al te feliciteren hoor!
    Laat je morgen nog even iets weten?

10. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Jep, ga ik doen! En het zijn ook nog eens 2 verschillende testen: een kv en een CB, dus... Ik heb het helemaal heet!!! Hahahaha

11. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Hey meiden,

Vanochtend weer positief, licht hoor, maar toch echt een 2e streepje bij de KV en een + bij de CB. Vanochtend ben ik buiten de deur bij klanten, dus in de pauze sjees ik naar de KV om een CB digital te halen. En dan duik ik mooi met al mijn hebben en houwen het toilet in ;)

Allemaal een fijne dag vandaag!

12. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Yess! Wat leuk voor je! Maar is heel normaal hoor dat ie licht is.. Het is tenslotte nog voor je NOD hè...
    Maar vanuit deze kant: VAN HARTE GEFELICITEERD!!

13. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vanaf mijn vakantieadres: livelife gefeliciteerd!!!!!!!!

En volgens mij heerst er een vlok op vakantie gaan met kinderen. Gwenn is ziek. Heeft me vannacht helemaal ondergespuugd.

Nou ik mijn zieke meisje weer verzorgen

14. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Thanks girls! En nu geloof ik het wel hoor! Het was me nog een ochtend, maar er staat toch echt 1-2 weken zwanger! :D Ik had dus eerst met de CB digital getest zonder indicator, degene die je na NOD moet gebruiken... Stond er dus Niet Zwanger! Ik snapte er op dat moment helemaal niks meer van! Dus een nieuwe gehaald en ja hoor!

Ik ga nog even werken, ben lekker naar huis gegaan om hier nog even relaxed wat te doen, ben helemaal oververhit!

15. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Yaaaaay livelife! Hoe gaaf is dat! GEFELICITEERD!!!!! :):) driemaal is scheepsrecht he! :) bij mij ook haha!:D:D

Intake inmiddels gehad, nog geen echo. Die krijg ik maandagavond al, dan ben ik 7w4d. Heel vroeg dus, ben er erg blij mee!
    Dat gekke duizelig worden in de douche heb ik niet meer zo extreem gehad gelukkig. "Helaas" ook nog weinig echte andere kwaaltjes... op wat gevoeligere tepels na, en ik heb minder eetlust.
    Bloeddruk heb ik wel laten opmeten bij VK voor de zekerheid, en die was goed, gelukkig. Nu maar afwachten tot de eerste echo maandagavond. Kan niet wachten, en vind het tegelijkertijd ook doodeng. Duimen jullie mee voor me?

16. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Yes! 3x is scheepsrecht! En qua timing kon het niet beter: over 2,5 week zijn vriendlief en ik 10 jaar samen! En mijn moeder wordt volgende maand 50, dus een mooier kado kan ik haar niet geven :).

@Kawaii: Natuurlijk duimen we voor je! Spannend, je echo! Gelukkig heb je geen last meer van die duizelingen en is je bloeddruk goed.

Laatste dagje werken van de week en dan heeeeeeeerlijk weekend!

17. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,

ben ik ook weer. 3 dagen eerder terug van vakantie. Gister middag zijn we thuis gekomen. Gwenn heeft al 4 dagen koorts. Zijn al langs de Huisartsenpost geweest en de dokter. Maar ze kunnen niet vinden waardoor de koorts komt.
    Dus we zijn lekker naar huis gegaan. Want dat is toch lekkerder in je eigen huisje.

Ook ondertussen mij ei alweer gevonden. Had op dag 11 al een positieve ovulatietest. Dit zou betekenen dat ik nu een cyclus van 26 dagen heb. Dit had ik voor mijn zwangerschap ook. Dus joepie!!! Verder had ik het vorige maand over een zere baarmoeder en dacht dat dit kwam door het ontpillen. Maar is dus niet zo. Heb er nu weer last van. Dus komt vanwege de eisprong.

@livelife: hoop dat iedereen de 3x scheeprecht krijgt. Heb je al afspraken gemaakt?

@kawaii: ik duim ook met je mee hoor. En tel ook af voor je naar maandag.

18. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    @LiveLife:
    Dat is een supertiming inderdaad. Kun je het nog een maand stilhouden voor je moeder? Daar heb ik nog de meeste moeite mee, met niks zeggen. Inmiddels zijn twee hele goede vriendinnen wel op de hoogte, maar verder nog niemand. Wil gewoon eerst het hartje gehoord hebben voor ik het echt "de wereld ingooi":cool: Dus als de echo maandag goed is gaan we het vertellen. En mijn ouders en schoonouders zwaar gelukkig maken:D

@mamavangwenn:
    wat akelig dat je dochter ziek is.. hopelijk knapt ze snel weer op. Het is zo'n schatje vond ik, op die foto die je had laten zien in de ballenbak!
    Fijn hoor, een regelmatige cyclus. Volgende ronde raak?

Kunnen we in dit topic geen gewoonte maken van "drie keer is scheepsrecht"? :D

19. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Hey meiden!
    Livelife idd een prachtig cadeau voor je moeder!!! En ook vind het super knap dat je het een maand voor je kan houden!! Ik heb het echt hetzelfde weekend verteld! hihi..
    @mamavgwenn: Het is toch wat he met die vakantie's! Ook al eerder naar huis gekomen! Wat zielig al 4 dagen koorts!! Hopelijk knapt ze snel op!!
    @ Kawaii: Natuurlijk duim ik ook voor je mee! Het blijft super spannend vind ik!! Ik hoop voor je dat je een hartstikke mooie echo hebt!!

Hier gaat alles zn gangetje: Inmiddels de 12 weken alweer gepasseerd!! Ben nog wel een beetje misselijk en mn buik is ook wat gevoelig maar verder niks te klagen!!
    Ben 1 1/2kg afgevallen vanaf het begin, maar ben wat zwaarder dus is niet verkeerd! ( was net begonnen met lijnen, maar was meteen zwanger dus ben nu niet verder gekomen dan 6 1/2kg)..:)
    Maar goed ik vind veel leuker dan lijnen hahah!:D
    Nou meiden ik wens jullie weer een hele fijne dag!!!
    Liefs..

20. WendymvSenna

WendymvSenna Actief lid

3 mei 2010
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    He allemaal, mag ik mij ook aanmelden hier?

Ik ben Wendy de trotse mama van Senna, onze zoon van 8 jaar. Sinds september 2009 gaan wij voor een 2e kindje. NOu kijk maar in mijn handtekening naar alle ellende :x Daar komt ook het ongeduld en neurotische vandaan.

Nu dat ze eindelijk weten wat ik mankeer en ik daar medicijnen voor krijg, is mijn cyclus helemaal van slag. Dmv ov testen probeer ik mijn ei te vinden, maar helaas, zit nu op cd17 en nog steeds geen positieve test ...................... wordt er gek van!!!

Liefs,
    Wendy

Deel Deze Pagina