Club: ongeduldig en bijna neurotisch :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door livelife, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Hallo Wendy,
    Natuurlijk mag je gezellig meekletsen hier!
    En als ik zo je handtekening bekijk, is het heel normaal dat je er helemaal "neurotisch"van wordt! Al dat wachten!
    En het is natuurlijk niet niks wat je allemaal hebt meegemaakt!!!
    Mag ik vragen wat het Syndroom van Leiden is??
    Heb er eigenlijk nog nooit van gehoord...
    Ik hoop voor je dat je snel een mooie positieve test in handen mag hebben!
    En een goede fijne zwangerschap!

2. WendymvSenna

WendymvSenna Actief lid

3 mei 2010
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Happymom,

Het Syndroom van Leiden is een bloedafwijking / ziekte, ookwel Factor 5 van Leiden genoemd. Mijn bloed is te dik en klonterig om een goede gezonde placenta te krijgen/hebben. Mijn dochtertje is ook te vroeg geboren omdat de placenta was losgekomen nadat hij al die weken al had gebloed omdat hij niet goed vastzat.

We kunnen echt niet meer wachten op die positieve test, elke dag lijkt wel een week :( En die nare vervelende pijnlijke injecties met fraxiparine (bloedverdunners) maken het er ook niet makkelijker op.

Jij gefeliciteerd met je zwangerschap :) voel je jezelf goed?

3. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Hoi lieve meiden!

Ik heb me uiteindelijk toch bedacht: op mijn moeders 50ste verjaardag moet zij centraal staan en niet mijn zwangerschap, dus ik vertel het morgen! Zo snel kan het allemaal gaan ;) Ik heb er nu al zin in! Ohja, en als ik dan toch bezig ben, dan ga ik daarna (met moeders, vriendje en zusje) naar mijn opa en oma en zondag naar mijn schoonouders en naar mijn andere opa en oma (mijn oma is jarig, dus dat is wel leuk!).

13 september heb ik een afspraak bij de VK en dan 2 weken later de eerste echo (bij 10 weken). Ik vraag me nu af hoe het ooooooit eind september gaat worden, hahahaha.

@Kawaii: ik snap jou ook hoor, ik vind het knap dat je het zo voor je kunt houden. Inmiddels zijn bij mij 4 vriendinnetjes, 2 collega's en mijn zusje op de hoogte. Het is dat een van mijn andere vriendinnetjes met vakantie is (groepje van 4, ook met hen naar Thailand geweest :)) en de ander zondag gaat, anders had ik het hun 3 ook verteld. Maar ik wil het hun graag tegelijk vertellen, dus ik moet wachten tot 2e week september. Een van de meiden pingde al wanneer ik kon testen, hahaha!

@Happymom: Wauw, alweer 12 weken! Die kilo's zijn van latere zorg! Eerst genieten! Ben je er al helemaal over uit dat jullie het niet willen weten?

@Mamavangwenn: Wat vervelend meid! Hoe gaat het nu met Gwenn? En top dat je je ei hebt gevonden, heb je goed geklust? :)

@WendymvSenna: Welkom bij de club! Jeetje wat een heftige gebeurtenissen allemaal, verschrikkelijk. Gaat het inmiddels met je medicatie de goede kant op?

Ik ga zo even met mijn zusje naar de Babydump! Even rondsnuffelen! Hihi. En daarna een thee-date bij een vriendinnetje!

X

4. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Kawaii: hoe ging je echo vandaag? Ik heb aan je gedacht hoor!

5. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

hier is alles gelukkig weer in rustiger vaarwater gekomen. Gwenn is weer beter alleen het eten wil nog niet zo terwijl er normaal gesproken alle laden opgetrokken worden.

Geklust hebben we niet. We wachten na deze cyclus nog 1 cyclus af en gaan dan van start. Dus dat zal zo'n beetje eind september/begin oktobr zijn. Maar de ovulatietesten doe ik dus om goed inzicht in mijn cyclus te krijgen.

@livelife: nog vermaakt in de babydump? Helemaal leeggekocht zeker ;). Weet nog van mezelf dat ik 12 weken zwanger was en wij naar babydump gingen om eens te orienteren wat er allemaal was en wat er nodig was. Kwamen we met een babykamer en box thuis....

@kawaii: hoe was de echo? Ben erg benieuwd?

@wendymvsenna: welkom en leuk dat je mee wilt schrijven. maar inderdaad een lange reeks voor een wondertje voor jullie. Hoop dat het lot jullie snel gezind is en je gauw een positieve test in je handen mag krijgen

@happymom: jeetje alweer 12 weken. Al op jacht geweest voor spulletjes?

vandaag weer mijn dieet opgepakt nadat hij vorige week zo vreselijk in de soep is gelopen doordat Gwenn ziek was. Nog 6 kilo en hoop die er binnen 3 weken af te hebben.

Groetjes

6. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Mamavangwenn: fijn dat Gwenn zich weer beter voelt! Nu maar hopen dat ze snel haar ritme wat betreft eten terug heeft. Binnen no time gaan vast die laden weer open!

Haha, ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben ook al bij een Babypark geweest! Met mijn zusje hebben we 2 verschillende babywagens getest op de verschillende ondergronden, hihihi. En ik heb zoooo een mooi kamertje gezien: Atlanta! Dat moet 'm worden! :)

7. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    @allemaal,
    sorry voor late reactie weer... drukdruk!
    Echo was super! Kon gewoon uitwendig (toch wel fijn..) en het hartje klopte stevig. Beeb zat op de juiste plek en lag op schema met de groei. Hoera, wij helemaal blij! :D:D:D

@Livelife:
    haha wij hebben ook al goed rondgekeken overal, maar nog niks geshopt. Toch maar even de 12 weken afwachten... minstens... Maar het is zo leuk om te kijken en te dagdromen!

@mamavangwenn:
    fijn dat gwenn weer fit is. hopelijk eet ze snel weer normaal.

dit weekend gaan we het vertellen aan onze ouders. zo leuk , heb er echt zin in. Erg benieuwd naar hun reactie. Gaan een gat in het plafond springen!

8. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Hallo meiden,

Hier ben ik dan weer... Sorry dat ik niets heb laten horen, maar zat er even doorheen... Bedankt voor jullie lieve berichtjes!

Lastige tijd hoor, had van te voren niet ingeschat dat het me allemaal zo zou aangrijpen. Nu proberen er weer een beetje bovenop te komen. Ik ben er nog niet over uit of we het verder weer gaan proberen, maar tot die tijd zou ik graag weer mee willen kletsen. Vooral ook om jullie zwangerschappen een heel klein beetje mee te beleven:D.

Zie dat er weer een nieuwe zwangere is, Livelife!!! Super!

En goed om te lezen dat de rest ook goed gaat!

Verder nog spannende nieuwtjes (heb niet alles gelezen...)?

9. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Lieve 1steXmom, fijn om weer iets van je te horen. Hoewel je elkaar helemaal niet kent, ben je toch begaan met elkaar. En geen sorry, begrijpelijk dat je even tijd voor jullie samen hebt ingelast zonder forum. Heb je het een plekje kunnen geven?

XXX

10. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Kawaii: top dat je echo goed was! En heel veel plezier met het vertellen van het weekend!

@allemaal: mijn weekend is inmiddels begonnen (heerlijk!). Ik pak zo even wat spullen bij elkaar en dan ga ik 2 nachten met een vriendinnetje naar Antwerpen! Zij weet sinds deze week dat ze zwanger is! Helemaal leuk! Meiden, fijn weekend!

11. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    @livelife: Heerlijk zeg! Hoop dat het weer in Antwerpen wat beter is dan hier... stortbuien, donkere lucht... Om nou te zeggen dat je daar vrolijk van wordt :)

@all: Meiden, het heeft even geduurd, maar ben eigenlijk best blij dat ik weer lekker mee kan kletsen (sinds gisteravond dan hihi). Heb 2 weken als een zombie op de bank gelegen en krijg nu door het van me af te schrijven weer wat zin om dingen te ondernemen (als het straks niet meer regent in elk geval)!

12. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    1eXmom:
    wat goed weer wat van je te horen! Goed dat je er weer bent! Ben je er weer een beetje bovenop gekrabbeld?

@livelife:
    veel plezier in antwerpen, hoop dat je een beetje lekker weer hebt!!

@all.. nog een halve dag werken en dan weekend. En heb echt heel veel zin in dit weekend, omdat we het gaan vertellen. Zo ontzettend benieuwd naar de reacties!
    Vanochtend de mokken met bedrukking voor broertje+schoonzus binnen gekregen, en de bedrukte polo voor zwagertje. Helemaal leuk geworden! Ben er gewoon beetje zenuwachtig voor, op een goede manier;)

13. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    @kawaii: Ja gaat aardig... nog wel moeilijk en begin dinsdag pas weer met werken... maar het wordt elke dag iets beter...
    Hoe waren/zijn de reacties van iedereen? Knap dat je het zo lang stil kan houden:)

14. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Hier een klein berichtje van een feestvarken. Ben vandaag jarig en heb eindelijk de tijd gevonden voor jullie.

@1stexmom: fijn dat je weer terug bent. En schrijven kan idd helpen met verwerken. Dus schrijf je los zou ik zeggen.

@kawaii: hoe was het vertellen?

@livelife: geniet van Antwerpen

@allemaal: laatste paar daagjes vrij. Maandag weer beginnen met werken. Heb wel weer zin want van 3 weken regenvakantie word je ook niet vrolijk. Maar mag gelijk weer vol aan de bak. 's avonds start mijn eerste schoolavond weer.

Status afvallen: -12 kilo. Heb weer goede motivatie en wil er nog 5 af hebben. Ga verder dinsdag mijn eerste spinningles volgen. Dit wil ik dan 1x in de week gaan doen

Nou ik ga weer verder my name is... Kijken

15. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    @ 1steXmom:
    Vind dat je supersterk overkomt in je berichtjes. Knap dat je alweer aan het werk gaat. Heb zwaar respect voor je!

@mamavangwenn:
    van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag! Fijn dat het zo goed gaat met afvallen.

@livelife:
    hoe was je weekend antwerpen?

@allemaal:
    nou, wij hebben het bekend gemaakt afgelopen weekend! Wat een heerlijk weekend, maar ook emotioneel en erg vermoeiend. Zit nu op mn werk bij te komen, hahaha!
    De reacties van iedereen waren ontzettend positief. Zaterdag eerst mijn ouders & broertje plus vriendin. Die reactie was vrij rustig, maar wel erg blij natuurlijk. Heel veel vragen en tranen in ogen van moeder haha. Superlief.
    Zondag overdag bij mijn beide opa's en oma's. Beiden helemaal gelukkig! Het allerleukste was eigenlijk zondagavond bij mijn schoonouders. We wisten al dat die er supergelukkig mee zouden zijn, maar de reactie overtrof echt alle verwachtingen. Ze pakten hun kadootje (ingelijste echofoto) uit, schoonmama kreeg kippevel over haar hele lijf (kon het zelfs zien... hahaha), begon zowat te huilen en op een gegeven moment was het een "grouphug" met zn vieren.. haha! Het is zo ontzettend leuk geweest dit weekend! Ben helemaal blij, maar zo moe. Kan wel de hele dag slapen nu.. hahaha! Heb afgelopen weekend slecht geslapen van alle emoties, en dat merk ik nu. Lig bijna knockout, midden op de dag:cool:

16. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    @mamavangwen: Nog van harte met je verjaardag! Wat goed bezig met afvallen zeg! Ik moet zelf ook (veeeel kilo's) kwijt, maar vind het heel moeilijk... Komt nog wel eens:)

@kawaii: Mooi zeg al die emoties! Nu maar even lekker uitslapen en bijkomen:)

@all: Ik ben zojuist geslaagd voor mijn HBO studie (deeltijd) met een dikke 7! Pfff ben enorm blij dat ik daarvan af ben zeg!!!

17. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Mamavangwenn: een beetje laat, maar nog van harte gefeliciteerd! En geweldig hoeveel kilo je al kwijt bent!

@1steXmom: Jeej! Gefeliciteerd! Ik dacht dat je morgen je scriptie ging verdedigen. Maar top!

@Kawaii: Leuk he die reacties! Ben je ondertussen een beetje bijgekomen? Op je werk! :D Antwerpen was leuk! Maar wel nat! Hahaha! Maar dat heb ik bij elke citytrip, ach ja! Leuk shopstad trouwens en met mooi weer kun je daar heerlijk terrassen! Echt een aanrader!

Hoe gaat het met de andere meiden?

Ik voel me nog steeds prima! Kreeg net een onwijs lief berichtje van een vriendinnetje dat nu met vakantie is, met hoe blij ze voor me is! Deze week heb ik al aardig volgepland, dus deze week moet aardig vlot voorbij gaan! En dan nog een weekje wachten en dan die week daaaaaaarna de echo... Fast forward please!

18. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Ja ik had hem vandaag. Ben echt blij dat dit klaar is. Pffff ik wil nu wel even rust :). Even genieten van mijn vrije tijd (naast werken natuurlijk).
    Morgen weer aan het werk sinds 3 weken, begin met halve dagen. Zie er wel een klein beetje tegenop, maar ook wel fijn om weer ff eruit te zijn.

19. Mammie83

Mammie83 Actief lid

11 jun 2011
    160
    0
    0
    Den Haag
    Hallo meiden,

Weer even een berichtje van mij. Ik kon het de laatste tijd niet echt opbrengen om achter mijn computertje te duiken, 1stexmom ik kan me jou zou goed voorstellen. Ik vind het heel knap van je dat je alles even naast je heb neergelegd en jezelf de "kans" heb gegeven om er verdriet van te hebben. Ik ben TE snel over gegaan om de automatische piloot, heb natuurlijk wel 2 kids dus die houden je ook wel op de been, maar het liefst was ik even lekker weg gekropen in een donker hoekie en daar vreselijk gaan zitten huilen :(
    Nu gaat het wel veeeeeeeel beter met me, heb het wel een plekje kunnen geven, maar toch blijft in je achterhoofd: "wat als"

Hoe gaat het met de zwangere onder ons? Veel "kwaaltjes" of gaat het van een leien dakkie ;)

En met de niet zwangere meiden? Wie loopt er al tegen zijn NOD?

Hier weer aan de klus geslagen. Zijn "druk" bezig geweest rondom de eisprong dag, maar dat is maar een schatting. Na de MK werd ik psies 21 dagen ongesteld, dus heb een calculatie gemaakt van 21 dagen en van 28 dagen.
    Nu maar weer afwachten, iets waar ik zoooooooo goed in ben...NOT

Heb nu weer een beetje lichte krampjes en alleen bij het afvegen wat lichtroze afscheiding sinds gister. Dit kan een eisprong bloeding zijn of een innestel bloeding of weer wat anders, hahahaha ik weet het niet meer....
    Ben nu alweer ongeduldig en zenuwachtig of ik wel niet ongesteld ga worden en wanneer dat gaat plaats vinden :(
    Ik ga voor het gemak maar gewoon uit van 28 dagen (zie cyclus banner)

Ben benieuwd naar jullie verhalen....

20. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    @mammie83: Snap dat je even geen zin had hoor, zat er zelf ook mee, maar vind het nu wel weer gezellig:) En door alle verhalen krijg ik ergens stiekum ook wel weer erg zin. Moet alleen eerst wat dingen op regel hebben, cyclus heb ik nog geen idee van en volgende week contact opnemen met HA voor de suikerziekte die blijkbaar is geconstateerd... Maar daarna... pffff... ondanks de angst begint het wel weer te kriebelen... en het ongeduld dus weer lekker op te spelen! DAAR GAAN WE WEER MET WACHTEN EN TELLEN EN TESTEN, ETC!

Deel Deze Pagina