Club: ongeduldig en bijna neurotisch :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door livelife, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Gefeliciteerd Lievefamke! Ja dan heb je idd een positieve test en dan moet je wachten voor de echo's en de afspraken bij de verloskundige maar het is de moeite waard denken we dan maar hihi..

2. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Lievefamke, gefeliciteerd! Wat gaaf dat je zwanger bent! Is het je eerste kindje? En natuurlijk ben je hier aan het juiste adres!

Ik las trouwens ergens dat er verloskundigen zijn die met 8 weken al de echo doen... Tip!Dat schijn je gewoon te kunnen googlen (ik heb er toevallig al eentje in mijn woonplaats gevonden :), te erg he?).

Voel je je goed? Of heb je last van kwaaltjes?

3. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik vind het helemaal niet zoetsappig. eerder iets wonderbaarlijks. Je ziet het trouwens niet zo veel meer jeugdliefdes.

Ik ben trouwens al 5 samen met vriendlief. En ik word eind augustus 28.

Lievefamke: gefeliciteerd. nu begint het echte wachten pas. VOnd het vreselijk het wachten tot de echo. Duurt 10x langer dan wachten op je NOD

4. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Ja, daar heb je ook gelijk in. De jeugdliefdes zijn eerder uitzondering dan regel. Ik ben zoooo benieuwd wat ons kindje weg zou hebben van mij en van hem, hihi.

Ik ga even Mario Karten op de Wii... Ik heb soms mijn 'jeugdige' uitspattingen! Even mijn vriendje eruit racen! :p

Fijne avond nog meiden!

5. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Lachen toch! Wij staan hier ook wel eens als twee zotten te tennissen of te boksen op de wii haha. jij ook een fijne avond!:)

6. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Hallo allemaal! Ik kom via het onderwerp van happymom en sluit me helemaal aan bij jullie! Livelife ken ik van een andere club. Moest heel erg lachen om het onderwerp en herkende het helemaal! Ik probeer vol te houden dat we het afwachten en wel zullen zien, maar eigenlijk wil ik NU zwanger zijn! NU NU NU!!!

Maar goed... Je hebt het niet voor het zeggen helaas:). Ik hoop voor alle meiden hier dat we niet te lang hoeven wachten op zo'n super wondertje, want het blijft natuurlijk een wonder!

7. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    @Lievefamke: van harte gefeliciteerd en succes met verdere wacht issues;).

Voor de rest: ik zal me ook even voorstellen:)

27 jaar, ronde 1, voor de 1ste. Ik vind het allemaal enorm spannend en kan dus bijna niet wachten. Fijn dat hier meer meiden zoals ik zijn!

8. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Leuk dat je hier ook bent 1steXmom! Gezellig meekletsen!

Maandag is niet mijn beste dag... Pfff! We gaan er weer een hele week tegenaan (en dat zeg ik terwijl ik nog zit te gapen, haha).

Voor de meiden die moeten werken, werkse! En voor de anderen, geniet van jullie vrije dag!

9. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik ben helaas aan het leren........ heb woensdag examen.

10. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Goedemorgen dames!
    Hier was het vanmorgen ook alweer vroeg dag, mn lieve kleine man vond 6.15uur een mooie tijd!:)
    Maar ben gelukkig vandaag vrij dus maakt helemaal niks uit:cool:
    Studeer ze mamavangwenn en voor de rest werk ze vandaag of geniet van je vrije dag!
    Het is hier in iig veel beter weer als gister!!

11. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Jaaaaah een topic naar mijn hart!
    Mag ik me ook aansluiten dames? (heb al wat bekenden gezien uit een ander topic, hahaha)

Even een voorstelrondje, wel zo beleefd:
    Ik ben Kawaii (nouja, niet mn echte naam natuurlijk:D), woon in Brabant en ben 28 lentes "jong". Ben ruim 8 jaar samen met mijn vriend. En nu in ronde 2 voor ons eerste kindje! NOD is 1 juli, ongeveer. GEDULD oefenen dus...en daar ben ik dus niet goed in.

Ongeduldig? ikke? Neeeeee joh hoe kom je erbij?? :cool: Het is bijna onmogelijk om er "niet te geforceerd" mee bezig te zijn. Het speelt toch steeds in je achterhoofd mee. Ben al babykamertjes gaan bekijken, heb me verdiept in kinderwagens, en heb deze hele site al 3x uitgeplozen. Gisteren even op bezoek bij een nichtje die in maart is bevallen, en heb nu zo mogelijk nog meer de kriebels. Ik wil zwanger worden en bij voorkeur meteen NU!!

Fijn dat we hier ons verhaal kwijt kunnen zonder meteen voor gek te worden versleten!

12. Nynke76

Nynke76 Niet meer actief

Lievefamke, gefeliciteerd. Livelife en happymom voor de tweede dus, dat zal zeker net zo spannend zijn als toen voor de eerste nietwaar? Ik dus op bijna hoogbejaarde leeftijd voor de eerste ;). En op je vraag terug te komen Livelife, nee ik ga niet testen voor mijn NOD. Ik zou namelijk niet weten wanneer mijn NOD is, ik ben erg onregelmatig. Nu 11 DPO en nog steeds een constante temp van 36.8. 0.3 graden hoger dan de dag van mijn eisprong. Sinds mijn eisprong heb ik constant krampen in mijn onderbuik, zelfs paardrijden voelt niet echt lekker. Maar ik heb geen tempdip kunnen ontdekken en ik heb geen afscheiding, helemaal niks. Daarom denk ik dat ik gewoon ongesteld ga worden maar wanneer? Dat is een verassing. Of zou je zonder tempdip en zonder afscheiding ook zwanger kunnen zijn? Al die verhalen maken mij ook best onzeker, net of dat de norm is. Hebben julie dat ook?

13. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Mamavangwenn: ik hoop dat het leren een beetje voorspoedig gegaan is vandaag!

@Happymom: haha, die kleine kan vast nog niet klok kijken ;). Heb je een lekker dagje vrij gehad? Hoeveel dagen in de week werk je eigenlijk?

@Kawaii: Welkom! De topic van Happymom in Zwanger Worden bracht me op het idee om een club te openen waarin meiden zitten met een testdrang 3 dagen na ovulatie, de inrichting van de babykamer al is geregeld, de kinderwagen waarschijnlijk al getest is :D, en de eerste rompers al in huis zijn... En je niet meteen de stempel (baby)gek krijgt, hahahaha!

@Nynke: Wat vervelend dat je geen regelmatige cyclus hebt, maar je voelt je dus wel anders? Ik moet je eerlijk zeggen dat ik te onervaren ben, dus ik kan je geen antwoord geven wat betreft die tempdip en afscheiding. Misschien Happymom of Mamavangwenn? Voor mij is het trouwens ook mijn eerste, maar de 2e ronde. En om mijn ongeduld zo min mogelijk op de proef te hoeven stellen, heb ik alles uit de kast getrokken om de kans tijdens een eerste poging te doen slagen (lees: ovutesten, mijn vriend de hele dag, elke dag, achterna gezeten totdat hij gek van me werd, hahaha, kussen onder de billen, stil blijven liggen... :)). Achja, hier kan het! Hahaha!

Vandaag een druk dagje achter de rug op het werk. Ik had het een en ander voor te bereiden voor morgen en vanmiddag moest ik dus nog beginnen :$... Ongeduldig, chaotisch, hyper, het hoort allemaal bij mij, hihi. Mijn ongi wil niet echt doorkomen trouwens, heeeeel irritant. Op het NOD forum had ik mezelf al op rood gezet, maar echt doorgezet heeft het dus niet. Irritant, laat het nu maar komen, dan kunnen we verder!

14. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Goede avond meiden!!
    Fijne dag gehad allemaal??
    @ Kawaii: Leuk dat je al naar kinderkamertjes bent wezen kijken, moet zeggen toen ik nog bezig was zwanger te worden (de vorige keer) kwam ik ook regelmatig al bij prenatal hihi..
    Leuk toch... En vind het zo grappig om te lezen dat we allemaal van hetzelfde last hebben maar bang zijn dat voor gek versleten worden als we het tegen iemand zeggen hahah!

@ Nynke: Moeilijk is het dan he als je helemaal niet weet wanneer je eisprong hebt of wanneer je weer ongi zou moeten worden!
    Moet zeggen dat ik het ook niet precies van mezelf weet, heb er eerlijk gezegd nooit precies op gelet... Voor mij is het dus ook een verrassing!!
    En idd voor mij is het de tweede keer maar weer net zo spannend als de eerste keer (denk dat het niet uitmaakt voor de hoeveelste keer het ook is :) )
    En ook ik kan je niks vertellen over tempen helaas, heb het zelf nooit gedaan...
    Wij "klussen" gewoon om de dag en verder niks gedaan aan tempen of ovutesten.. Sorry
    Misschien iemand anders ervaring??

@ Livelife: Ik wilde vragen heb je fijn gewerkt maar zie het antwoord al! Druk druk! Hopelijk is wel allemaal goed gekomen vandaag ondanks de chaos!
    Hoop voor je dat je menstruatie snel doorzet, dan is er weer tijd voor een nieuwe ronde!
    Ik ben idd heerlijk vrij geweest, lekker op stap geweest met de kleine man en mn moeder! Altijd gezellig!
    Ik werk twee en halve dag, mn ouders en schoonouders passen dan op. Vind het hartstikke fijn dat ze dat willen doen!
    Nou meiden ik wens jullie een hele fijne avond, misschien dat ik dadelijk nog wel ff kijk hier hahah

15. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou hier vandaag hard in de studieboeken gezeten. Morgen ook nog en dan heb ik woensdagmiddag examen. En dan nog 6 weken wachten op de uitslag...
    Ik volg in de avond uren de opleiding HBO-SPD Bedrijfsadministratie. Gelukkig zijn we al over de helft met de opleiding.

@nynke76: hier ook geen ervaring met temperaturen. Wel evaring met ovulatietesten. Maar nou had ik ook de mazzel dat na het stoppen met de pil mijn cyclus al gelijk regelmatig was. 27-26-zwanger. Gebruikte de ovulatietesten in eerste instantie om te kijken wat mijn cyclus deed. Daarna was het lekker makkelijk om te weten wanneer je het vruchtbaarst ben:) En zag ook dat ik dan wat meer afscheiding had.

En het is weer net zo spannend als met de 1e. Zal mijn cyclus gelijk weer zo regelmatig zijn? Ik hoop het in ieder geval.

@livelife: balen dat de ongi niet goed door komt. Wij als mensen ongeduld hebben gewoon liever duidelijkheid.

Ik werk trouwen normaal 4 dagen van 7 uur en mijn kleine meid gaat dan naar een gastouder toe. Als straks de 2e ooit komt wil ik wel terug naar 3 dagen van 7,5 uur.

Fijne avond nog

16. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Hey mamavangwenn:
    Wat leuk een gastouder! Lijkt me ook fijn, niet dat "massale"..
    Vind je vier dagen van 7 fijn?? Dan ben je zeker mooie tijden thuis?? Zelf werk ik 2 en halve dag maar maak dan wel 24uur.. dus 2 lange dagen en een halve..
    Vind de 2 dagen wel zwaar om mn mannetje zo lang niet zien maar aan de andere kant ben ik de andere dagen wel lekker thuis bij hem...
    Ik hoop voor je dat je examen goed gaat! Maar wat láng 6 weken wachten op de uitslag!!
    Nou succes he!!

17. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @happymom: ja ik vind het ideaal een gastouder, lekker huiselijk, kleinschalig en flexibel. Momenteel is Gwenn nog het enige kindje vanaf 1 augustus komen er 2 kindjes bij, een meisje van 2 en een jongetje van 1, zijn broer en zus. Dus dan is Gwenn de middelste van het zooitje. Mij benieuwen hoe dat gaat.

Ik werk van half 9 tot half 4 en vind het wel mooie tijden. Lekker na de werkdag op tijd de kleine meid ophalen en nog ff tutten en kroelen met haar voor het eten. Vaak zijn we nog een half uur in de speeltuin voor ons huis aan het spelen.

Dat de uitslag zo lang op zich laat wachten is omdat het een landelijk examen is.

Nou ik ga lekker naar boven. Klaar maken voor de nacht.

18. Mammie83

Mammie83 Actief lid

11 jun 2011
    160
    0
    0
    Den Haag
    Dag dames,

Ook ik voel me wel geroepen om me hierbij aan te melden...;)
    Moet nog een kleine week wachten om te "mogen" testen, maar wat wil ik al graag NU NU NU testen!!!

Normaal, als ik ongesteld werd, had ik zoiets van: "Nu al?" Maar nu duurt het zoooooooooooo lang.

Zijn pas in de 1ste ronde voor onze derde, manlief is ervan overtuigd dat het al raak is (ik hoop het!!) maar de realiteit leert dat het wel even kan duren.

Dan geeft daarnaast mijn lichaam allerlei signalen af, maar is dat mijn lichaam of mijn hartje die wil dat het mijn lichaam is:(
    Ben normaal nooit zo onzeker maar nu....pfff.....

Toch weer 2 voor 5 kruidvat testen gehaald en ga morgen (geheel tegen beter weten in, maar weleens gelezen dat vrouwen nog VOOR hun NOD positief testen, dus toch een beetje hoop) toch testen! Als deze nog steeds negatief is, dan wacht ik echt tot NOD;)

Ik hoop voor iedereen op leuk nieuws en blijf jullie volgen en samen deze "onrustige periode" doorkomen :D

Liefs Mammie83

19. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Hola meiden,

Heerlijk zo met de laptop op schoot, tv aan, forum erbij, vriendje ernaast die vragen stelt of de ongi nu nog niet is doorgekomen... Fijn zo'n vent die ons begrijpt :D! Stel he, dat het rode nu nog niet is doorgekomen, zal ik dan opnieuw testen? Ik moet alleen bekennen dat ik er gisterochtend ook al een test doorheen heb gejaagd en witter dan dat kon het niet worden :(... Ik vind het stom!!! Ik moet morgen pas in de middag op locatie zijn, dus ik heb de tijd :p. Wat vinden jullie? Little bit nuts nu? Of gaaaaan met die banaan!?

Welkom Mammie83! Spannend ook weer voor jou! Laat je morgen even weten wat de uitslag van de test is? Ik duim voor je!

Klinkt als een lekkere dag Happymom, lekker met je mannetje en moeder op pad. En heeeeerlijk dat je 2.5 dag werkt zeg!

Haha, weeeeer wachten Mamavangwenn, het moet ook allemaal maar niet gekker worden! Morgen er dus nog even tegenaan en dan het examen... Wel gaaf dat je werk, studie en last but not last je gezinnetje combineert, lijkt me best pittig!

Ik ga nog even spieken bij een topic van dat meisje van 15 dat zwanger wil worden... Ongelooflijk! :$

20. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Welkom Mammie83! Ben benieuwd of je positief gestest heb! Je hoort het idd wel vaker, ook ik heb al getest maar natuurlijk negatief! Heb nu met mezelf afgesproken om niet voor zondag te testen...
    En heb een vraagje over de kruidvat testen...
    Ik zie hier dat heel veel meiden 2 testen kopen voor €5,-...
    Ik heb ze ook bij de kruidvat gekocht (van eigen huismerk) en die waren 2 voor €9,..
    Welke zijn dat dan eigenlijk die voor €5,-???

@ Livelife: Jammer he dat ie weer negatief was! Snap je dan toch niks van he!
    En over dat meisje van 15!!!
    Ik zat het gister ook te lezen, vind het maar vreemd allemaal!
    Kreeg ook echt het gevoel dat het niet helemaal klopte...
    Nou meiden ik wens jullie weer een hele fijne dag!!
    Ook vandaag ben ik weer lekker vrij, heerlijk...

Deel Deze Pagina