@livelife: wat een mooie echo zeg. Zo'n mooie echo heb ik nooit gehad. Daar mag je zeker trots op zijn. Kan me voorstellen dat een nieuwe zwangerschap een totaal andere beleving zal worden. Misschien is het een idee om minibeeb op te vangen en op een mooi plekje in de tuin te begraven met een klein steentje. Wil je verder heel veel succes morgen wensen en ik denk aan je.
Hey Livelife, Het is zeker een hele mooie echo!! Echt heel duidelijk!! En je mag er ook zeker super trots op zijn!!! Vind het ook een hele eer dat wij m mogen zien!!! Ik vind het eigenlijk een heel goed idee van mamavangwenn om het eventueel op te vangen als het kan... Wens je veel sterkte en hoop voor je alles op een rijtje kan zetten voor jezelf en dat je het een plekje kan geven!!
Wow. Wat een mooie echo! super duidelijk! die van mij was met die termijn lang zo mooi niet! Mag je zeker trots op zijn. En inderdaad een eer dat wij m mogen zien. Vind het ook een mooi idee om minibeeb te begraven als dat lukt. Nogmaals sterkte meid. je komt er wel doorheen! X
Thanks meiden voor de complimenten! Geloof het of niet, maar ik heb nu zelfs een glimlach op mijn gezicht! Mijn zusje is morgen de rest van de dag bij me, dus ik ben niet alleen. Dat sterkt me dan ook weer. Mocht minibeeb er in zijn geheel uitkomen, dan zal ik hem inderdaad een mooi plekje geven. Thanks voor het meedenken girls! X
Hoi girls, Gisteren was een pittige dag, ik was zo bang voor wat er komen ging! 6 uur naar het inbrengen van de tabletten kwam minibeeb er in zijn geheel uit. Hij lag op zijn zij, dus ik zag een oogje, armpje, ruggetje. Eng, maar ook mooi, ik kan het niet uitleggen. Maar toen kwam wel het besef dat ik echt zwanger was en dat het echt niet zo mocht wezen. Maar het is me 'meegevallen'. De pijn was te handelen, het bloedverlies was wel behoorlijk, maar de angst was nog het ergste. Ik kan het nu verwerken en een plekje geven, maar feit blijft dat minibeeb zo ontzettend welkom was en ik het nog steeds niet snap! Hoe gaat het met jullie allemaal? Nog nieuws?
Lieve livelife!! Fijn dat het, ondanks alles, nog "meeviel". Het lijkt mij ook echt verschrikkelijk om mee te maken en ik snap helemaal dat je bang was (en bent, wellicht) voor wat komen ging/gaat. Neem de tijd om het een plekje te geven, samen met je vriend als hij straks weer terug is! En, wat ben je lief, omdat je ondanks je eigen sores, toch nog naar ons vraagt, hoe het gaat allemaal! Zal het kort houden, je hebt genoeg aan je hoofd op dit moment en kan me voorstellen dat je helemaal niet zit te wachten op zwangerschapsverhalen nu! In dat geval, gewoon stoppen met lezen nu! het gaat op zich goed hier, nu ruim 14 weken. Beeb groeit goed (gezien mijn buik die ineens begint op te zetten). Alleen een hele lage bloeddruk waardoor ik bijna continue duizelig ben. Nou ja, als dat het enige kwaaltje is die ik nog heb...
@Kawaii: het forum is er voor leuke dingen en minder leuke dingen. Ik kan mijn verdriet bij jullie kwijt, maar dat neemt niet weg dat jullie de mooie ontwikkelingen in de zwangerschap niet kunnen delen. Dus ik lees graag dat het goed gaat met jullie en dat jullie genieten van de zwangerschap. Mijn tijd komt wel weer (en ik hoop snel!). Alweer 14 weken! Jeetje, wat vliegt het voorbij. Eet je dropjes voor je bloeddruk? Dat kreeg ik als advies van de verloskundige, ik had namelijk een 'goede lage bloeddruk'. Dus dat was voor mij een reden om de redband dropfruit duo's in huis te halen . Ik heb gisteren een mini-apenboompje met een mooie grote pot gekocht. Mijn vriend noemt me altijd Apie (en ik vertoon toch echt geen gelijkenissen hoor ) en voor onze minibeeb hadden we een rompertje met MiniMonkey. Dit boompje moest 'm dus zijn! En dat voelt goed, hij staat prachtig op het balkon en wij weten welke betekenis het heeft. Onze minibeeb heeft een ereplek gekregen! De tranen rollen nog regelmatig over mijn wangen, maar dat hoort bij het verwerken. Ik ben het type: kijk naar morgen, niet naar gisteren, dus ik moet soms de tijd nemen om mezelf even de ruimte te gunnen om het te verwerken. Verder ben ik lekker aan het rommelen in huis, mijn vriend weet niet wat hij ziet als hij overmorgen terug is! Hihi.
ik vind je echt een topper!Laat dat duidelijk zijn! Wat een mooi idee, dat apenboompje! Hoop dat hij nog jarenlang bij jullie op het balkon staat te pronken! Lekker doorrommelen in huis, groot gelijk. Maak er wat moois van! Laat je vriend maar verbaasd staan, haha. Tuurlijk heb je nog huilbuien. Logisch toch? Het is nog zo kort geleden allemaal. Gun jezelf de tijd hoor, je hoeft er echt niet in een week overheen te zijn! Ja, ik eet dropjes. Maar dan wel zoute, op advies van de VK. En van die Maggi Opkikker Drinkbouillon. Ik moet blijkbaar veel zout eten. Nou prima, dat vind ik nog lekker ook Ben vandaag mn zoute drop vergeten mee te nemen naar het werk.. grrr... stomme zwangerschapsdementie haha!
Hoi lieve meiden, Als eerste voor livelife: ik vind dit zo ontzettend naar voor je, hoop dat je veel steun en liefde heb van de mensen om je heen, heb steeds aan je gedacht.... @allemaal: Ik mag het eindelijk zeggen (hoewel ik dit met een heel dubbel gevoel doe ) maar wij zijn zwanger ....bloedtest heeft het antwoord eindelijk kunnen geven...nu mogen we eindelijk blij zijn... Lijkt wel of alles ook meteen in 1 keer is gekomen, pffff...ben vreselijk moe, met vlagen misselijk, jeukende/prikkelende borsten en het gevoel dat er een een ballon opgeblazen word in mijn buik en daarnaast ook vervelend gevoel in me buik...en daardoor toch weer angstig, hopend dat het nu we mag blijven zitten...maar de toekomst zal het leren, gelukkig hebben we geen glazenbol...
Kawaii hihi moest wel lachen om net als mn fietssleutels.. Mammie!! Wat fijn voor je! Van harte gefeliciteerd!! Dat vervelende gevoel in de buik herken ik ook hoor! Hier ook veel last van gehad en nu nog af en toe.. En livelife denk aan je!! Vind je sterk!!
Yay mammie!! Wat goed! Gefeliciteerd!! Die kwaaltjes zijn vervelend, ik herken ze allemaal. Hoort er helaas bij. Gaat vanzelf beter! Geniet ervan!
@mammie: gefeliciteerd. Eindelijk duidelijkheid. @kawaii: ik zie het ook nog wel voor me dat je jezelf vergeet @livelife: wat een leuk idee het apenboompje. wil je nogmaals heel veel sterkte wensen komende tijd en ik denk aan je. Weet niet of je gelijk weer zwanger wilt worden maar ze zeggen dat je extra vruchtbaar ben na een miskraam. @allen: ik ga lekker een heerlijk lang weekend weg naar drenthe met mijn ouders, zusjes en zwagers. Dus tot maandagavond. Dan kom ik weer neuzen.
@Mammie: gefeliciteerd!!! Top meid! @Mamavangwenn: geniet van je weekendje weg! @Kawaii: sleutels nog gevonden? Of werd het lopen? Hihi. @Happymom: thanks! Ik kijk heeeeeeel erg uit naar een nieuwe zwangerschap. Mijn wens is nu alleen maar groter geworden! Maar ik wil eigenlijk wel dat het HCG hormoon uit mijn systeem is. Anders blijf ik steeds positief testen en heb ik hoop voor misschien wel niks. Maar aangezien ik behoorlijk wat hormoon in mijn lichaam heb/had (echt een super knaltest), zal dat misschien wel even duren. Ik ben dus wel van plan om wat testen in huis te halen om te kunnen volgen dat het minder wordt. Als lid van dit 'ongeduldig en bijna neurotisch' topic blijft wachten een moeilijk woord . En met het gegeven dat je extra vruchtbaar bent, ja, dat vindt vriendlief denk ik ook niet erg, haha. Alleen balen dat hij zo een weekje terug is en dan weer een week naar het buitenland moet... Dat schiet niet op.
Hey meiden! Hoe is t met jullie?? En is t hcg uit je lijf livelife? Hoe voel je je nu?? Hier gaat t zn gangetje, maandag hebben we de 20 weken echo.. Vind t weer reuze spannend!! Ben er dan ook weer zenuwachtig voor! Nou meiden ik wens jullie een goed weekend!
Hey allemaal! Rustig hier... Hier gaat het ook prima, zn gangetje. Weinig kwaaltjes, op de lage bloeddruk na. Bijna zestien weken alweer.. Gaat snel!