Hey allemaal, ben ik ook weer eens.... heb het een beetje druk met mijn werk dus vandaar. weekendje weg was erg geslaagd en gwenn heeft erg genoten. we zijn naar de dierentuin geweest en hebben gezwommen. gister is mijn ongi doorgekomen. nu dus een cyclus van 25 dagen. Ben ik erg blij mee
Wat een stilte hier.... Lijkt wel uitgestorven hier. Maar hoe is het met iedereen? Hier van de week weer even met de neus op de feiten gedrukt. Vriendin is zwanger van nummer 3 en baas word ook weer vader. IK WIL OOK!!!!! Big 34 dagen wachten voor we van start gaan...
Hey hey.. T is hier idd erg rustig! Ow dat zul je altijd zien hè, dan is ineens "iedereen" om je heen zwanger.. Maar t begint nu voor jou ook eindelijk dichtbij te komen dat jullie ervoor gaan! Hier gaat eigenlijk alles zn gangetje, ben inmiddels 23 en halve week in verwachting.. Hoe is t met de rest van de meiden??
Hey dames! Ik leef ook nog.. Haha. Alles gaat goed hier, nu 19 weken zwanger. Begint al op te schieten! Over twee weken de 20-weken echo, spannend! Verder gaat alles lekker zn gangetje. Krijg eindelijk een buikje
Hey meiden! Was benieuwd of de echo goed was Kawaii... I Hope So!! En hoe gaat t nu met de andere meiden?
Hey allemaal, hier alles goed. Erg druk. Net een 2e dakkapel geplaatst en daar nu de nasleep van. Schoonmaken enz. Tussen kerst en oud/nieuw komt mijn vader de wanden en deuren plaatsen. 1 kamer word dan voor Gwenn. Verder hier bezig met de laatste veilige ronde. Mijn NOD is 11 december. Dan gaan we voor het echie. Vind het erg spannend. Afgelopen dagen weer volop met de ovu-testen bezig geweest. En vannochtend een knal positieve test dus kan weer uitgaan van een cyclus van 25 dagen. En ook nog goed nieuws gehad wat betreft mijn contract. Krijg in februari een vast contract!!! Ik schrijf nu erg actief me in het forum: zwanger worden in het laatste kwartaal van 2011.
Heey meiden, Dat is al weer een hele tijd geleden! Hoe is het met jullie allemaal? Hier is het heel druk, werk, feestdagen, dochter alweer bijna 5, pfff wat gaat het allemaal snel! Met de zwangerschap gaat het goed, ben een paar x misselijk geweest en daar is dan ook alles mee gezegt. Daarnaast wel sneller moe en wat vaker last van mijn onderrug, misschien de stilte voor de storm. 06 December voor controle naa vk en dan 27 December gaan we ff spieken om te kijken of de kids een broertje/zusje krijgen... Hou jullie op de hoogte! Veel liefs