Club: ongeduldig en bijna neurotisch :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door livelife, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Happymom, die 2 voor 5 euro zijn ook van het eigen merk Kruidvat en zitten in een wit doosje. Dat is een zwangerschapstest met een pipetje. Ongetwijfeld weten ze in de winkel welke je bedoelt.

Ja, bizar he van dat meisje. De storm is weer gaan liggen zo te zien...

Heerlijke dagen heb jij, haha! Ik ga zo weer op pad voor het werk. Het wordt in ieder geval een latertje, maar ik hoop rond 10en weer thuis te zijn. Het testen laat ik maar even voor wat het is... Huh, tik ik dit nu echt?!?!? :$. Ik begin gewoon alvast met de volgende ronde, misschien dat mijn lichaam dan hetzelfde doet!

Vandaag het begin van de zomer! Zomer??? Waar? Hebben jullie al vakanties in het voouitzicht?

Groetjes!

2. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Ow dank je Livelife!!
    Ik heb die helemaal niet gezien joh!! En werken ze net zo "goed en fijn" als de andere??
    En knap van je dat je niet meer test;)!!!

Idd dat meisje krijgt niet zoveel aandacht meer (ben er van overtuigd dat dat hetgeen was waar ze op uit was)

Wij gaan op vakantie over ruim een maand, naar Zeeland..
    Eigenlijk niet zo'n vakantie die we eerst altijd deden maar vrienden hebben ons overgehaald "want dat is zóóóóóó leuk voor de kindjes":)
    Gaan jullie nog op vakantie??

Werk ze vandaag!
    De groetjes weer....

3. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Ja, ze werken prima. Maar ik moet bekennen dat ik ook nog geen andere heb geprobeerd. De CB digital gebruik ik als ik zwanger ben, zodat het ook echt in het schermpje staat :D! Hihi.

Gezellig toch! En als de kindjes het naar hun zin hebben, dan is voor jullie de vakantie ook geslaagd. Ik ben in april nog naar Thailand geweest, rondgereisd (raar woord) voor 2,5 week. Dus voor ons samen wordt het PAS oktober :cool:... Maar, volgend weekend gaan we 3 daagjes naar Berlijn en 1,5 week geleden zaten vriendlief en ik nog samen in Parijs. Dus ik moet niet zeuren!

Fijne dag vandaag! Ik ga racen! (niet wii-en, maar haasten :p)

4. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

@mammie83 welkom. Wat leuk een derde. IK hoop er ook ooit 3 te krijgen. En al getest?

@livelife: stap jij van je geloof af dat je kan wachten en niet gaat testen. haha

Wij gaan pas in augustus op vakantie. En dan ook maar een midweekje naar landal in limburg. Wij moeten even op de centjes letten want was een duur jaar al (nieuwe auto en badkamer). En straks begin volgend jaar een dakkapel en de zolder verbouwen). Dus vandaar lekker landal met airmileskorting. Heb van mijn oude werkgever ook nog een dagje uit gekregen en gaan dan met de kleine meid naar Polpsaland Indoor in Hasselt. Maar voor de rest wel 3 weken vrij.

@happymom: ik ben ook niet bekend met de 2 voor 5. Wel de kruitvat ovulatietesten en die werken prima.

5. Nynke76

Nynke76 Niet meer actief

Lieve dames,
    Ik heb toch maar een test gehaald ( Livelife had mij op het idee gebracht, bedankt) kon het echt niet laten. Bij de kruidvat 2 v 5 en hij was positief, tweede bij een later plasje gebruikt, ook positief. Helemaal overdonderd ben ik. Ruim tien dagen na mijn eisprong positief testen. Mijn eerste gedachte, "het werkt, mijn lichaam werkt". Ik ben mij er wel van bewust dat het wel erg vroeg is en er kan natuurlijk nog alles gebeuren maar toch.

@happymom: ik heb ook net als mamavangwen getest met de ovulatietesten van de kruidvat. Ook ik was zeer tevreden, ben pas deze ronde ermee begonnen maar ik vond ze erg duidelijk. Je hoort erg negatieve verhalen maar heb je dat niet bij elk merk?

Ik hou jullie verder op de hoogte van alle ontwikkelingen en ik lees natuurlijk mee met jullie avontuur.

Groetjes

6. Nynke76

Nynke76 Niet meer actief

@happymom, sorry je had een vraag over de 2 v 5 van de kruidvat en niet over de ovulatietesten. Ik zag ze ook niet meteen liggen maar het is een klein vierkant doosje, liggen naast de testen die jij hebt gekocht. Ik ben zoals je nu weet ;) daar erg over te spreken. Handig in gebruik en goedkoop, ook een unicum in zwanger worden land. Succes hoor.

7. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    uh dames.. ik wordt nu officieel gek, denk ik. Heb nog geen testdrang (weinig nut, zit 9 dagen voor NOD) maar kreeg wel ineens zin om een geboortekaartje te gaan ontwerpen:) Ben zelf vormgever en kon het niet laten. Heb net dus een hele ochtend zitten klootviolen en heb een kaartje. Niet dat ik die ooit ga gebruiken, maar toch.
    Hoe idioot kun je zijn? Zit in ronde 2, nog geen zwangerschap te bekennen, en dan een geboortekaartje maken?:$

8. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kawaii: helemaal niet idoot hoor. bij mij zijn de geboortekaartjes voor een 2e allang klaar......... voor zowel een jongen als een meisje.

9. wendypas

wendypas Actief lid

5 mei 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!!
    Ik denk dat ik hier ook wel thuis hoor! We zitten nu in de tweede ronde, en ik kan aan niks anders meer denken. Ik heb al alle sites op internet afgezocht. En ik denk dat als het nodig is, ik morgen alles al in huis kan hebben!!
    Maar vandaag zit ik wel een beetje in de put. Ik ben gependeld door iemand (zeg je dat zo??) en deze zei dat het pas in februari 2012 gaat gebeuren. Als ik daar al aan denk....
    Maar ja, zoals ik al zei, ik hoor hier ook wel thuis!

10. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Welkom Wendy! We zitten hier allemaal in hetzelfde schuitje... hier mogen we lekker ongeduldig zijn zonder dat iemand ons voor gek verklaart! oef hopelijk heeft die pendel geen gelijk. Nog een klein jaartje wachten zou ik ook niet tof vinden!

@mamavangwenn: gelukkig, ben ik toch nog niet zo idioot als ik dacht. Kaartje is eigenlijk best gaaf geworden maar denk niet dat ik 'm al aan vriendlief durf te laten zien. Die verklaart me WEL voor gek, haha!:cool: Maar nu heb ik de smaak te pakken, ga er nog eentje maken. Dit was voor een jongetje, moet natuurlijk ook een meisjes-kaartje.:) En wedden, zodra ik zwanger ben vind ik dit kaartje gewoon ineens niet mooi meer!

11. Mammie83

Mammie83 Actief lid

11 jun 2011
    160
    0
    0
    Den Haag
    @mamavangwenn (en alle andere dames) Getest vanmorgen en zoals ik al had verwacht, negatief. Zag wel net dat Nynke76 wel positief heeft getest 9 dagen voor NOD, dus ga nu gewoon mijn menstruatie afwachten en vreder klussen!

@Nynke75: Alvast een "voorzichtige" felicitatie!

@Wendypas: Een pendel geeft NOOIT zekerheid!! Bij de ene zegt de pendel dat iemand over 2 mnd zwanger raakt en dan is die persoon heel teleurgesteld als het niet zo is. De natuur lekker zijn beloop laten gaan, werkt het beste! In jouw geval (pas 2012) misschien positief, wellicht dat je je er geestelijk op voorbereid dat het nog even gaat duren, dus nog een grotere verassing als je voor die tijd zwanger bent ;)

Wil wel heel duidelijk vermelden dat ik absoluut niet ongelovig ben mbt tot het paranormale/spirituele. Ik heb mij hier zeer in verdiept en kom ook echt uit een familie waar dit een grote rol speelt! Mijn tante is een Medium en die doet echt alles, van healing, tot tarotkaarten en van pendelen tot magnetiseren en zij heeft mij altijd geleerd dat NOOIT iets vast staat wat uit een pendel dan wel tarot legging komt! Een tarrot legging staat pas vast als er 5 hoge kaarten inzitten (dit is dan over een jaar gezien!) en een pendel geeft tot een jaar vooruit antwoorden. Mijn tante en mijn moeder hebben beiden gezien (nog voordat ik bewust bezig was met zwanger worden en er nog niemand wat van wist!) dat ik binnen een jaar zwanger word en dat het een jongen is, zien beiden lichtblauw, zeggen wel beiden dat ik me nergens aan vast moet houden!!

@Kawaii: Je bent absoluut niet gek, hahaha! Ook ik heb al zoveel bekeken/uitgezocht en kan ook morgen al alles in huis hebben, hihihi;)

12. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Hallo allemaal,

heb niet alles gelezen, jullie gaan ook zo snel:). Maar wat was dat met dat meisje van 15? Even gemist...

@Nynke: Alvast voorzichting gefeliciteerd... Dit biedt voor onze neuroten weer wat hoop:D.

@derest... Mooi om te lezen hoe iedereen test, geboortekaartjes ontwerpt ed. Dat laat maar zien dat ik nog zo gek niet ben:cool: of telt het volgende ook: Dwangmatig klussen om de dag (of 2 dagen als ik echt te moe ben), ovulatietesten in ronde 1, 14 stuks in 5 dagen, angstvallig stil blijven liggen na het klussen, de kinderkamer inrichten, bepalen welke kleertjes als eerste aan moeten (niet dat ik al heb gekocht hoor), nu al dagdromen hoe ik opa's en oma's ga inlichten, het liefst 1000X per dag naar ZP hoewel dit niet lukt op het werk, helemaal gek worden als ik andere baby's zie en nog gekker als ik ze vast mag houden... pffff, valt allemaal wel mee toch?

13. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Goedeavond Dames!!
    Allereerst welkom voor de "nieuwelingen van de club"hihi!
    Het wordt al een gezellig clubje!

Nynke wat leuk!!
    Van harte gefelciteerd! En idd het kan mis gaan maar altijd van het beste uitgaan he!!! Echt tof voor je!!

@ 1stexmom: Ook dat is allemaal helemaal niet gek!! Volgens mij zijn bijna alle vrouwen zo maar durven ze het niet te zeggen!! ;):D
    Ik ben nu ook helemaal verslaafd aan ZP!! Als ik ff de tijd heb moet ik gewoon ff kijken..
    En dat meisje van 15 dacht dat ze zwanger was of toch weer niet en al die vrouwen zeiden dat ze moest opletten en nog helemaal niet zwanger hoorde te zijn... (Drama op en top:cool: maar volgens mij was het gewooon aandacht zoeken)

@ Kawaii: Kei leuk een kaartje ontwerpen! Ben er met mn vorige zwangerschap ook mee bezig geweest maar kreeg het niet voor elkaar om de perfecte te maken!! Dus toch maar 1 uit een map besteld...

@ Wendy: Ik zou me ook niet zo druk maken over dat pendelen! Ik ben er ook van overtuigd dat ze het niet van tevoren kunnen zeggen!!
    @ Livelife: Wat leuk dat je naar Thailand bent geweest! Vast een mooie reis geweest??!!

En bedankt voor het uitleggen van de 2 voor 5 testen!! Ik snapte er helemaal niks van.. Heb nu wel super drang om die testen te kopen hihi!! Morgen ben ik te vinden bij Kruidvat!!:D
    Vind het nu wel weer suuuper spannend worden joh!! Wil testen!!!!!! Maar ben wel bang dat het weer negatief zal zijn en dan maak ik mn kop helemaal gek!!

Nou meiden ik wens jullie weer een hele fijne avond!!

14. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Hey meiden!

Ik ben vroeger thuis dan verwacht... Beter! :)

@Nynke: wat fijn een positieve test, yeah! Een voorzichtige gefeliciteerd! Jij 'mag' straks 'legitiem' los op de babykamer, kleertjes en kaartjes! Mocht je nog geen inspiratie hebben, dan heeft Kawaii al wat leuks zo te lezen ;), hihi.

Welkom andere nieuwe meiden bij de club!

@Mammie83: ik weet eerlijk gezegd niet of ik geloof in het spirituele, maar denk wel dat er meer is hoor! En de pendels wil ik heeeeeeel graag geloven, want in juli heb ik er 3 staan!

@Happymom: ik ben benieuwd naar je testresultaat morgen! De winkels zijn om 09:00 open :D!

@allemaal: hahaha, ik heb de geboortekaartjes ook al uitgekozen! Voor een jongetje en een meisje. Ook weet ik al hoe ik het mijn ouders en schoonouders ga vertellen! Dit heb ik al helemaal uitgedokterd! En ZP is inderdaad een favoriete site, op mijn werk check ik het soms even snel op mijn telefoon (nouja, snel :(). Mijn mindset van vandaag heeft trouwens geholpen, ik kon vandaag ein-de-lijk aan een nieuwe ronde beginnen... Moet ik alleen mijn banneer weer aanpassen, ik was iets te snel, hahaha.

Even een praktisch vraagje (en misschien een ranzige), maar de bruine rotzooi voor je echte menstruatie telt niet als ongesteldheidsdag toch? Vanaf het rode toch?

15. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Ik kijk ff met je mee Livelife want dat vroeg ik me eerlijk gezegd ook af..
    Had ik vorige maand ook en nu weet ik ook niet precies wanneer ik "mag" testen...

16. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Nou meiden,
    Ik had hier nog een andere test liggen van kruidvat ( had eigenlijk met mezelf afgesproken dat ik m zondag zou gaan gebruiken)...
    Maar ik kon het echt niet meer laten, NEGATIEF Verd*mme!!!
    Maar ja we zien het wel...
    Morgen iig ff die andere testjes halen scheelt veel geld!!

17. Mammie83

Mammie83 Actief lid

11 jun 2011
    160
    0
    0
    Den Haag
    @happymom: hihihi ik weet hoe je je voelt, diep van binnen weet je dat het te vroeg is...maar toch:(
    Heb nog steeds menstruatieachtig gevoel in me buik, gaat ook niet weg...s'avonds word het alleen maar erger, of als ik "te" druk ben geweest.
    Daarnaast voel ik van alles (lees eerdere reactie's) maar geen positieve testen :(. (heb er al een stuk of 6 versleten, wat doen we onzelf toch aan, hihihihi)

Pffff hopen dat het snel maandag is, geen menstruatie en een positieve test. Als we dat laatste niet hebben, dan maar wel een menstruatie, zijn we gelijk van onze onzekerheid af;)

18. Mammie83

Mammie83 Actief lid

11 jun 2011
    160
    0
    0
    Den Haag
    Sorry, maar heb toch nog ff een vraagje:

Ik heb zo'n zenuwachtig/vlinder gevoel in mijn buik...zou dit iets kunnen betekenen of komt het doordat ik hoop dat het iets kan betekenen :D

19. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    WHAHAHAHAHAHHAHAHAHA ik voel me helemaal thuis op dit forum, iedereen massaal aan het testen geslagen! Ik nog niet, maar heb ook totaal geen indicatie dat ik zwanger ben, behalve dan dat ik het heel graag wil... Nog steeds geen ei gespot (ook niet door testen) dus ben lekker aan het dwalen. Heb nu wel wat gekke steken in mijn linker zij, maar dat kan ook griepverschijnselen zijn.

@happymom en livelife, ik heb die bruine rotzooi nooit, ben altijd meteen volop ongesteld (voor zover ik dit na 2x kan zeggen), dus ik weet het antwoord niet...

@mammie: Wil je de waarheid of moeten we het mooier maken dan dat het is:D:D:D?

20. Mammie83

Mammie83 Actief lid

11 jun 2011
    160
    0
    0
    Den Haag
    @1stexmom: hahahahahahahahaha...uhmm...allebei :$

Ja we zijn wel een stel leipen bij elkaar, hahahaha, gelukkig kunnen we er om lachen en helpt de zenuwen zo een beetje te boven te komen...

Ben echt zoooooo blij dat ik niet de enige leipo ben ;)

Deel Deze Pagina