Club: ongeduldig en bijna neurotisch :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door livelife, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammie83

Mammie83 Actief lid

11 jun 2011
    160
    0
    0
    Den Haag
    Hello ladies!

@MamavanGwenn: O wat spannend en leuk voor jullie, ga zeker ook voor jou duimen:)
    Hihihihi mijn vent wil wel overal mee beslissen, we hebben dan ook al een kinderwagen gevonden die ons beide aanspraakt, hahahaha...ach tja....

@1stexmom: Gelukkig ben ik niet de enige...hahahahaha, maar idd wat je al zegt, soms is het best moeilijk om mezelf af te remmen, meestal zet me pap's me wel weer met beide benen op de grond ;) (volgens mij ook de enige die dat kan, hahahaha)

Dan even iets anders, tja we blijven neurotisch,
    Ik ging gisteravond douchen en toen kreeg ik me toch steken in mijn baarmoeder, (denk dat mamavangwen wel weet wat ik bedoel) net zo heftig als het beginstadium van een bevalling, kon niet eens meer rechtop staan. Trok heel erg samen en daarnaast fikse steken. Was eigenlijk ook heel erg teleurgesteld meteen, wist zeker dat het een naderende menstruatie was....
    Dat bleek dus niet het geval, werd vanmorgen wakker en voelde helemaal niks meer, ook niet meer dat menstruatieachtige gevoel :$
    Ik had wel een "opgezette" onderbuik...hmmmz en nu begin ik langzaam aan weer wat lichte menstruatieachtige krampjes te krijgen...geen idee wat dat nou weer is...nog 5 dagen tot NOD!!!!;)

2. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Mammie: 5 dagen voor NOD kun je best testen toch???! ;) Ik zou wel weten wat ik zou doen, hihi.

@1steXmom: ik ga die ovutesten van Zwanger & Kids ook maar bestellen. Die van de Kruidvat vond ik niks: ik testte positief, negatief en weer positief... Nu weet ik dat ik raar in elkaar steek, maar niet zo raar! Hahaha.

Vanavond weer Babyboom op tv! Ik vind dat echt een boeiend programma! Verder een 'relaxed' dagje gehad met een aantal deadlines :$. Hoe was jullie dag?

Oh meiden, uit betrouwbare bronnen begrepen dat het kan werken om je benen na het klussen toch echt in de lucht te gooien (en even te houden)! Ik ga alvast beginnen met wat rekoefeneningen, ik moet toch topfit aan de start verschijnen komende ovulatie! :D

3. Mammie83

Mammie83 Actief lid

11 jun 2011
    160
    0
    0
    Den Haag
    @livelife: Gisterochtend gestest omdat ik niet kon w88, was negatief dus...:(...moet denk ik nog echt ff geduld hebben...en dat is het probleem, dat hebben we niet, hahaha

Vandaag een drukke dag op kantoor :x, heb geen puf meer en ben zooooo toe aan me vakantie. Nog 4 weken en 1 dag werken en vrijdag over 5 weken lekker op vakantie, here we come :D
    Jullie nog plannen voor de vakantie?

Hahahahaha livelife, na "de daad" kan ik niet eens opstaan, hahahaha laat staan me benen omhoog gooien :p

Hmmm livelife....je heb me weer op een idee gebracht waar ik nu dus vanaf moet stappen...hahahaha, heb nog een test liggen :(

4. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Zo, voel me vandaag echt zwaar kl*te. Keelpijn, hoofdpijn, ongelooflijk moe, kruip dus lekker vroeg op bed (heb de hele dag al geslapen)...

@mammie: Geen idee wat dat nu weer is dan... misschien dan toch???

@livelife: Pfff kwartier met mijn benen in de lucht? Heb ik geen geduld voor:)

5. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Goedeavond allemaal!!
    Vandaag een drukke dag gehad dus eigenlijk nog niet de kans gehad om helemaal bij te lezen..

Maar Mammie83 het is toch wat met dat testen he, eigenlijk weet je t al van tevoren als je vroeg test maar toch blijven we het met zn alle doen hahah...

@ 1steXmom: Van harte beterschap!

@ Livelife: Ook ik heb weer voor de buis gezeten voor Babyboom, Heel mooi programma maar heb ook wel weer een traantje gelaten hoor verschrikkelijk..

BTW ik heb wéééér een test gedaan en in eerste instantie dacht ik NEGATIEF... Maar na hééél goed kijken dachten we een héééél dun streepje te zien maar heb zwaar mn twijfels, dus morgenochtend maar weer ff een testje wagen..
    Ik heb m zelfs nog aan mn zus laten zien maar die wist ook niet wat ze ervan moest denken.. Ik hoop t heel erg maar ben er bang voor...

Nou meiden ik wens jullie nog een fijne avond en slaap lekker allemaal!!:)

6. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Zo, even een late (of vroege, het is maar net hoe je het bekijkt) van mij. Gisteren nog op de tennisbaan gestaan en daarna thuis Babyboom gekeken (opgenomen) en de Bachelor :)... Toen was het al tegen 12, dus ben ik mijn bed maar eens gaan opzoeken. Vandaag ben ik praktisch de hele dag on the road, dus de tijd zal voorbij vliegen!

@Mammie: sorry! Heb je het kunnen weerstaan? Of toch getest?

@1steXmom: ik hoop dat je vandaag alweer een stuk beter voelt! Er moet natuurlijk 'gewerkt' worden toch?

@Happymom: aaah, dat wordt spannend! Maar een streep is een streep toch? Ik ben heeeeeeel benieuwd naar je test van vanochtend! Laat je het weten?

@allemaal: werkse vandaag of geniet van jullie vrije dag!

7. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    @Happymom: en? en? en? Je snapt natuurlijk wel dat wij neuroten ook niet kunnen wachten op jou:)!

@Mammie: Heb je alweer getest?

ik voel me iets beter... maar nog niet helemaal topfit. Zal zo weer verder in de studieboeken, maar dacht, even snel kijken of er nog nieuws is:)

allemaal fijne dag vandaag!

8. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Whaaaaaaaa, nog meer ongeduld, frustratie en irritatie: files! Hahaha... Ach ja, we zijn er weer!

@1steXmom: hoe staat het met leren? En voel je je zo aan het einde van de dag weer een stuk beter?

Hebben de andere meiden nog nieuwtjes?

9. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Ik voel me al een stuk beter! Komt mooi uit, want ik heb een positieve ovutest:). Lekker vroeg op bed dus komende dagen hihihi!

10. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Goedeavond lieve meelevende dames!!!!
    Ik heb natuurlijk vanochtend weer getest!!! EN JA HOOR!! Het was weer een licht streepje maar wel veel duidelijker dan gister!!!
    Ik durf het bijna niet te geloven!!! Mn man ook helemaal blij maar ook voorzichtig!! Er kan nog van alles misgaan en dat blijft een beetje in je achterhoofd hangen dan he!
    Maar we gaan natuurlijk van het allerbeste uit!!!
    JIPPIE!!
    En net zoals Nynke kan ik nu niet wachten op de allereerste echo!!! Dus dat wordt weer wachten hihi!!
    Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte!!

@ 1steXmom: Fijn dat je weer opgeknapt bent en dat je natuurlijk een mooie positieve ovulatietest hebt!! Ik dum voor jullie!!

@ Livelife: Idd vreselijk die rot files!!! Dat al die mensen een andere route nemen!!!

11. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    @ mammie83: Spannend joh!! Mijn buik is ook opgezet, heb geen pijnlijke steken maar wel een heel zwaar gevoel in mn onderbuik.. Dit herken ik ook van mn vorige zwangerschap moet ik zeggen..
    Echt spannend je mag ook alweer bijna gaan testen!!:)

12. Delia

Delia Actief lid

20 jun 2010
    140
    0
    0
    NULL
    zuid holland zuid
    Hier ook nog een ongeduldig en almost neurotisch iemand :D Ik heb 14 juni een cryo terugplaatsing gehad en kon me gisteren al niet meer in houden en heb getest (negatief)

zaterdag is de testdag en heb mezef voorgenomen om niet meer te testen voor die tijd...
    En hemel lief !!! wat dúren de dagen lang...

13. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Happymom: dus je bent zwanger??!!! Waaauw! Gefeliciteerd! Heb jij nog trucjes uitgevoerd? Ik heb geloof ik nog 2 weken tot mijn ei, dus dan kan ik even oefenen :D

@1steXmom: boeken aan de kant, leesbril af, er moet gewerkt worden! Hihi. Succes! Je weet nu wat te doen he? Hopsaaa met die benen ;)

@Delia: poeh, dat is een spannende periode voor je! Ik hoop dat je 'rust' vindt tot zaterdag. Laat je weten wat eruit gekomen is?

Ik ben net terug van een hapje sushi eten met een vriendinnetje. Ik zit zoooooo vol! Ohja, wat ik nog wilde vertelllen... Te grappig namelijk. Ik ging gisteren tussen de bedrijven door bij een vriendinnetje lunchen. Zij weet van mijn plannen en heeft zelf een onwijs leuk zoontje. Dus ik zat te vertellen dat ik in een dolle bui een verloskundigepraktijk had gevonden, maar ik was even de naam kwijt maar wist dat het door 3 jonge meiden werd gerund. Dus mijn vriendinnetje gilde meteen die naam uit, en wij allebei JAAAA daar wil ik heen... Alsof we het over een dagje uit hadden ofzo, hihi. Zaten we daar als twee gekken te gillen aan de keukentafel!

14. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    #94 Happymom2010, 24 jun 2011
    Laatst bewerkt: 24 jun 2011
    @ Livelife: Jaaaa ik ben zwanger!! Maar vind het zoooow spannend!! Durf gewoon niet blij te zijn omdat het maar een dun streepje was!
    Heel bijzondere tips heb ik helaas niet voor je, wij deden het om de dag en ik bleef liggen daarna...
    Verder heb ik geen aparte "trucs" uitgehaald...:)

@ Dehlia: Wat spannend!! Ik hoop het echt heel erg voor je!!
    Maar die negatieve test wil helemaal niks zeggen he.
    Zelf was ik ook vroeg aan het testen geslagen met het resultaat van negatieve testen..
    Ik zal iig voor je duimen!!!!!:)

15. wendypas

wendypas Actief lid

5 mei 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    @happymom; PROFICIAT! Wat een geweldig nieuws!! Lijkt me inderdaad een heel erg onwerkelijk gevoel om dan eindelijk zwanger te zijn. Heerlijk!

@livelife; heerlijk om het er zo met je vriendinnen over te hebben. Wij hebben het nog niet veel mensen verteld. Alleen mijn beste vriendin weet het, en die heeft nog geen kinderen. Dus ik kan alleen hier mijn ei kwijt!

@delia; zaterdag gaat je zeker lukken. Het is vandaag alweer vrijdag. Wel super spannend. Merk je al iets?

@all; Mijn klachtjes beginnen weer te komen! Eindelijk! Ik had gisteravond een beetje last van steken, dit was ook mijn innesteldag. Dus wie weet. En vandaag een gevoel dat mijn onderbuik hard is. Ik had al eens gelezen dat sommige mensen het gevoel hebben dat er een tennisbal in zit. Maar dat is bij mijn toch dan een pingpong balletje!

16. Mammie83

Mammie83 Actief lid

11 jun 2011
    160
    0
    0
    Den Haag
    Goedemiddag meiden :)

Pfff hier word ik zo langzamerhand gek.....AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH

Heb van alles steeds wat, me lichaam geeft helemaal geen signalen af, althans onduidelijk:x

Neem gister: Vanaf de eerste keer naar het toilet gaan zag ik al wat donkerbruine afscheiding, helemaal niet veel, wat je normaal aan witte afscheiding heb, had ik nu in het donkerbruin. Gisteravond lekker op de bank filmpie kijken en kreeg ineens onwijze menstruatiepijn, maar ECHTE menstruatiepijn (niet dat onduidelijke krampachtige gevoel)
    Ga ik voor het slapen nog even plassen en bij het afvegen was het roze (sorry voor deze vieze omschrijving!) en het rook ook naar menstruatie. Ik zei al tegen me vriend: vanacht gaat het zeker doorbreken, ik voel het en ik ruik het...dat laatste vond hij ook wel een beetje smerig, hihihihi.

Maar ja, je raad het al, word vanmorgen wakker, niks aan de hand, geen krampje, geen afscheiding, geen mesntruatieluchtjes, helemaal niks, nada, noppes :(

Vanmorgen dus maar weer ff een testje er tegenaan gegooid en ook dat kan je alweer raden: NEGATIEF :x

Word hier moedeloos van, laat me dan maar gewoon ongesteld worden, weet ik EINDELIJK waar ik WEL aan toe ben...

Nou van ongeduldig naar behoorlijk geirriteerd, hihihihihi.

@Happymom: ja ben blij als ik of eindelijk kan testen (wat ik voor nod al veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te vaak heb gedaan) of gewoon een menstruatie krijg, kan ff niet meer tegen die onzekerheid, heb me er zo vol ingegooid, lijkt wel een obsessie te worden en dat is niet helemaal de bedoeling natuurlijk :$

17. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Goede avond meiden!!!

Vandaag weer een lange werkdag erop zitten poehpoeh..
    Maar ja het is nu heerlijk weekend!!!!

@Wendypas: Dank je voor je felicitatie! Het is idd nog onwerkelijk, morgenochtend doe ik nog een test en dan hoop ik een knal streep te zien.. Ben nog erg voorzichtig uit een stukje zelfbescherming...
    Maar heel even over jou haha: Ik moet zeggen dat ik echt heel veel van je symptomen herken!! Wil je niet blij maken maar dat zware gevoel heb ik nu maar had ik ook bij mn eerste zwangerschap!!
    Ik duim voor je!! Hoop het echt voor je!!

@Mammie83: Vervelend voor je! Maar die negatieve testen willen nog niks zeggen he, je bent gewoon vroeg.. Maar ik begrijp t goed hoor! Je wil gewoon zwanger zijn en anders zo snel mogelijk ongesteld worden om aan een nieuwe kans te beginnen!!!
    Ik duim ook voor jou!!! Hopelijk is het toch raak!!!

Nou meiden ik wens jullie een heel fijn weekend!!

18. Nynke76

Nynke76 Niet meer actief

@ Happymom, een voorzichtige felicitatie dan maar. JOEHOE, ik ben blij voor je. Dan zijn we bijna even ver, spannend allemaal hoor. Even een vies vraagje? Vloei jij ook, ik namelijk helemaal niet.
    @mammie83, ik geef je helemaal gelijk. Geen bloed is niet altijd moed. Soms weet je gewoon dat je niet zwanger bent, laat je ongesteldheid dan maar meteen komen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Niks is erger dan een ongesteld die niet gaat komen terwijl je weet dat je niet zwanger bent. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Hier zit alles naar mijn weten nog steeds goed, mijn borsten beginnen wat voller en pijnlijker te worden en mijn zeurderige buikpijn wordt wat minder, nog wel hier en daar wat krampen. Toch nog een behoorlijk opgezette buik en maag. Hierdoor heb ik niet zo'n honger, ben zelfs afgevallen.

Groetjes

19. Nynke76

Nynke76 Niet meer actief

O ja een fijn weekend voor allemaal en zet hem op dames.
    Ik ging by the way ook altijd na elke vrijpartij met mijn benen in de lucht liggen, wat zal dat een stom gezicht zijn geweest. Ook had ik het heldere idee dat ik ook moest klaarkomen nadat mijn vriend was klaargekomen:p. Wat moet je eigenlijk veel van jezelf, waanzin.

20. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Hey Nynke,
    Dank jewel.. Als alles goed blijft gaan zijn we idd ongeveer evenver! Had net ff gekeken en ben dan waarschijnlijk 3 maart uitgerekend..
    Maar over dat vloeien, ik vloei ook helemaal niet... Maar dat istoch ook gewoon goed??
    Bij mn vorige zwangerschap heb ik dat eigenlijk ook helemaal niet gehad..
    Ik heb ook last van een opgezette buik! Gister had ik ook echt zon opgeblazen gevoel..
    Ik heb geen last van mn borsten moet ik zeggen, maar als ik dan ook weer naar de vorige keer kijk... Heb ik dat ook heel mn zwangerschap niet gehad..

Vind het wel suuuuper spannend en jij??

Deel Deze Pagina