Geen vloeierij voor ons dus, ik vind het alleen maar prima, meer dan prima zelfs. Ik vind het zo spannend allemaal. Dat gevoel wat ik kreeg toen ik die twee streepjes zag, overweldigend. Zo gedacht dat ik toch geen kindjes zou kunnen krijgen en dat was echt op niks gebaseerd, idioot toch. En dan later nog een keer testen met de CB indicator ZWANGER zien staan, jeetje. Meid, ik weet zo hoe jij je nu moet voelen, dat gun ik ook echt iedereen. Voel mij ook enorm bevoorrecht dat ik de kans krijg om een kindje op de wereld te zetten. Leuk dat we elkaar op deze manier op de hoogte kunnen houden.
Wat toevallig! Ik had ook echt t gevoel dat ik geen kinderen kon krijgen toen wij voor de eerste gingen! En idd ik voel me ook echt bevoorrecht! En gun het ook ALLE vrouwen! Morgen ga ik nog wel ff een testje doen, puur omdat ik t gewoon nog bijna niet kan geloven... Hoop zo dat t allemaal goed is! Ik wens jou iig geval een super fijne goede zwangerschap en dat ook rest van ons clubje en natuurlijk ook alle andere vrouwen snel mogen volgen!! Btw heb me net ook al bij moeders voor moeders aangemeld... Wil graag helpen als t kan
Hii meiden, @Happymom: ik kan me voorstellen dat het spannend is! Heb je inmiddels nog een test gedaan die een duidelijker zwanger-resultaat gaf? Zodat je nu toch blij durft te zijn? En trouwens top dat je je bij Moeders voor Moeders hebt aangemeld! @Wendypas: ik hoop het voor je! Wanneer is jouw eerste testmoment? Staat ie al in de agenda? Hihi. @Mammie: hoe staat het bij jou nu? Is je ongi doorgekomen of zit je nog steeds in het ongewisse? Ik kan me voorstellen dat je zwaaaar geirriteerd bent, dat had ik vorige week! Ik zat me echt te bedenken 'hoe kan het nou?', ik heb alles volgens 'het boekje' gedaan en dan lukt het niet... Eigenlijk had ik gewoon verwacht dat het meteen zou lukken, stom he?! Mijn wens zorgt er gewoon voor dat ik dan niet realistisch meer ben...! Maar Happymom had eerst ook een negatieve test en is nu toch zwanger, dus het kan nog! @Nynke: je begint je nu echt zwanger te voelen? Wat moet dat fijn zijn! En onwijs gaaf dat je zwanger bent terwijl je zelf het gevoel had dat het niet zou lukken. Wat zal jij met grote ogen naar je positieve test hebben gekeken! @1steXmom: ben je zo druk aan het klussen dat je zo stil bent? Hihi! Ben je weer helemaal topfit nu? Hoe gaat het met de andere meiden? Kawaii en Mamavangwenn? @allemaal: ik ben blij dat het weekend is, ben moe joh! Gisteravond met vrienden uit eten geweest en daarna naar de bios. Halverwege de film ben ik dus in slaap gevallen, want bij de aftiteling werd ik weer wakker ! Vandaag ga ik naar een vriendinnetje (van gillend aan de keukentafel ) en mijn kleine vriendje, dat is zo'n schatje! Hij gaat nu praten en toen we met zijn boek zaten zei ik bij een muis 'bah'. Er niet bij stilgestaan dat ik weet dat het vies is, en hij niet, hahahaha. Dus wanneer ik het plaatje van de muis aanwees zei hij bah en ik steeds, nee muis, muis, muis. Hahahaha! Mijn ovutesten van Zwanger en Kids zijn binnen, dus dat is fijn. Afgelopen keer heb ik die van KV gebruikt, maar toen was ik positief - negatief - positief (3 dagen zijn dit), dus dat kan toch niet? Ik las trouwens ook niet de allerbeste verhalen over KV, dus ik ga deze maar proberen. Ik hooooooop het zo voor de komende ronde! Ik vind het zo bijzonder!
Hey meiden!! @Livelife, Hopelijk werken deze ovutesten beter! Ik had het idd ook al gelezen dat die van KV niet zo super waren... Veel plezier bij je vriendin en haar zoontje, leuk is dat he zo'n kleintje! Hoe oud is hij nu?? Ik heb vanochtend weer getest met die van kruidvat, er stond weer een lichte streep (maar wel goed te zien).. Maar ik dacht zal er ook 1 van predictor doen ( had mn zus meegenomen) Wat denk je veel dunner en deze zou je al 4 dagen voor je nod kunnen doen!! Ik meteen weer onzeker! Het was natuurlijk wel een plasje later op de dag, maar ik hoopte op een duidelijke en wat krijg je.. Mn zus stond er ook ff van te kijken... Eigenlijk denk ik een streep is een streep dus ik ben zwanger zeggen beide testen, maar ben zo bang dat t niet goed is omdat ze licht zijn.. Misschien komt het door de hormonen dat ik me zo vreemd voel... Oooooow meiden ik word er zo zeeeeeeenuwachtig van! Maar ik hoop zo dat het gewoon allemaal goed is! Er zit dus gewoon helemaal niks anders op dan wachten wachten en nog eens wachten.. ( En waar we inmiddels hier wel achter zijn gekomen is dat niet onze beste kant)
@Happymom: kun je anders niet bij de huisarts een plasje inleveren? Als de uitslag daar ook positief is, dan kun je in ieder geval nu gaan genieten i.p.v. toch nog steeds onzeker te zijn. Misschien is dat nog even de bevestiging die je nodig hebt?! @allemaal: ik heb gisteren een relaxed dagje gehad. Even wezen shoppen met mijn vriendje, en daarna samen door naar mijn vriendinnetje. Gezellig zitten kletsen, met die kleine van 1,5 door het boek met de muis gebladerd (nog steeds bah ) en spelletjes gespeeld. Vandaag genieten van het mooie weer in mijn tuintje, lekker een boekje of tijdschrift lezen, muziekje erbij, heerlijk! En dan vanavond nog maar wat werken, qua planning had ik het beter kunnen aanpakken... Geniet van jullie dag vandaag!
Hallo hallo, tijdje afwezig geweest, ik begreep al dat ik werd gemist (livelife). Heb het momenteel onwijs druk... scriptie, feestjes (waar ik me weer niet kon gedragen en per ongeluk wat teveel gedronken heb, zal deze keer dus wel geen lucky shot zijn). Ik heb niet alles doorgenomen... maar happymom??? Dus toch??? Ik kan me voorstellen dat het allemaal superspannend is, maar toch van harte gefeliciteerd en ik duim dat alles goed gaat! Ook voor Nynke natuurlijk! Bij mij verder geen nieuws. Testen van Zwanger en kids werken volgens mij wel goed, maar zoals gezegd, er is geklust dit weekend maar over de kwaliteit kan ik helaas niet volledig zeker zijn. Niet dat we niet genieten hoor... maar goed... zal niet in detail treden. Wij gaan dus vrolijk door naar ronde 2. Ik geloof dat ik ergens begin juli NOD heb, maar doordat eisprong later was, durf ik het niet meer te zeggen... afwachten dus Verder nog spannende zaken die ik moet weten of hebben jullie nog vragen?
Hallo Ladies, Ik ben idd ongesteld geworden....en hoe...my god, dat is laaaang geleden dat het zo heftig was. Heb nog even met manlief gesproken, begon de laatste tijd zo ontzettend erg te twijfelen of ik het wel ECHT wil. Er gaat natuurlijk een geschiedenis aan vooraf: Ik loop eigenlijk al 2 jaar te "zeuren" om nog een kindje, vanaf dat me dochter naar de peuterspeelzaal ging. Daardoor voelde ik me echt verloren en alleen en vond het verschrikkelijk moeilijk dat ik ineens op mezelf aangewezen was. Miste een kleintje om me heen. Nu had me ventje eindelijk zoiets van: we gaan ervoor! Heb me er ook helemaal ingestort (zoals jullie bekend is), maar ineens kwam de twijfel: wil het wel en waarom wil ik het zo graag. Kom uit een groot gezin zelf en ben gek op kinderen, dus dat is mijn positieve reden, maar mijn negatieve reden is: dan heb ik weer lekker de hele dag een kleintje om me heen en dit is negatief omdat ik het dan voor mezelf doe. Ik weet dat als je voor een kindje kiest, je dit altijd voor jezelf doet, maar ik ben bang dat ik het NU met de verkeerde intenties doe (wil ook voor me 30ste kids , slaat nergens op natuurlijk) Daarom hebben we besloten voorlopig nog even te w88 en dan over een half jaar/jaar nog eens serieus ernaar te kijken of we het nog steeds zoooo graag willen. Ik vind het nu niet eerlijk naar me gezin en de eventuele baby toe als ik zoveel twijfels heb . Daarnaast is het ook zo dat me schoonmoeder heeft gezegt dat we beter nog even kunnen wachten, zij gaat namelijk bijna met pensioen en dan kan zijzelf op de kleine passen. Ik wens jullie heel veel succes, liefde en geluk toe met het klussen/zwanger worden en het krijgen van een kind, want er bestaat niks mooiers op de wereld en het is zo een verijking van je leven! Ik blijf jullie natuurlijk wel volgen, want vind jullie stuk voor stuk schatten en ben en blijf heeeeeeeel nieuwschierig!! Heel veel liefs, Mammie83
@Mammie: ik vind het dapper dat je zo eerlijk naar je zelf durft te zijn. Je kunt maar beter nu je 'twijfels' onderzoeken dan wanneer je al zwanger bent. En eerlijk is eerlijk, een halfjaar of een jaartje is niet zo gek lang (ook al vinden wij dat natuurlijk van wel )... Ga lekker met je gezinnetje genieten de komende periode en dan krijg je vanzelf het antwoord of er op korte termijn een kleintje bijhoort. Je blijft natuurlijk altijd welkom hier om gezellig mee te kletsen! @1steXmom: ik wilde al bijna een oproep op het forum plaatsen, hahaha, grappie hoor! Gaat het goed met je scriptie? En je kater? Hihi. Joh, nu het allemaal nog kan, er vooral van genieten! Ik heb gisteren ook aan de wijn en de brie gezeten, heeeerlijk! Deze week een kort weekje, 4 daagjes werken! Maar wel onwijsssss druk, zit er nu al tegenaan te hikken, pfff. Vrijdag gaan we 3 dagen naar Berlijn, helemaal leuk! Vandaag ook nog een beetje zitten babymutsen: een hele berekening gemaakt van de uitzet (alweer en even bedacht hoe ik de babykamer zou inrichten (misschien had ik wel nieuwe ideeën)... Ik heb mijn werk ondertussen aan de kant gelegd, geen zin meer! Ik ga nog even van de avond genieten!
@mammie: dapper van je! Altijd goed om er goed over na te denken en dan toch een besluit te durven nemen! En hopelijk blijf je lekker met ons meekleppen. @livelife. Weer helemaal opgeknapt hoor (kater te boven). Scriptie een mooi stuk opgeschoten. Ik hoop dit met een week of drie te kunnen afronden. Morgen weer werken helaas, wordt supermooi weer en ik zit de hele dag binnen... Naja, moet er maar aan wennen zo in de zomer. Veel plezier in Berlijn! Lekker nog even genieten en Duitse baby winkels bekijken hihihi. @happymom. Hoe is het nu? Heb je al een afspraak met de huisarts? @all: fijne avond!
Goedemorgen dames! Hopelijk heeft iedereen een fijn weekend gehad?! Had gister al een reactie willen plaatsen met mn mobiel maar, na het hele verhaal getypt te hebben ging er iets mis waardoor ik helemaal t kwijt was.. En op mn telefoon gaat t al niet zo makkelijk dus dacht doe het morgen wel ff op de computer.. Nou ik heb gister weer een test gedaan en hij was gelukkig hartstikke duidelijk deze keer! Vind het nog steeds hartstikke spannend maar de onzekerheid van de dunne streepjes is iig weg.. Ik was natuurlijk ook wel vroeg met testen maar elke keer hoopte ik dat er een dikker streepje tevoorschijn zou komen ( achteraf eigenlijk "waarom" he) Ik denk dat ik deze week ff de verloskundige opbel wat er verder de bedoeling is.. @ Mammie83: Ik vind het super verstandig van je! Het is alleen maar goed dat je er nog over na wil denken als je twijfelt! En ook super leuk dat je hier mee blijft kletsen! Altijd gezellig! @Livelife: Wat leuk dat je al t babykamertje aan t uittekenen bent en ook al alles uitrekent! Heerlijk om ff weg te dromen he! Leuk dat je lekker naar Berlijn gaat, lekker ff er tussenuit! Geniet er maar lekker van! @ 1SteXmom: Ik hoop voor jou dat het wel gewoon een lucky shot is hahah! Zou wel leuk zijn als je er helemaal niet vanuit gaat toch?? Nou meiden ik wens je jullie een hele fijne (werk)dag! Liefs..
@mammie83; Wat knap van je dat je zo eerlijk naar jezelf kunt kijken, zeker op een moment wat je eigenlijk heel graag een kindje wilt. Maar als je het thuis op zo'n manier hebt besproken om nu even te wachten, kun je het hopelijk wel even los laten. Wel gezellig als je soms toch nog eens langs komt!!! @livelife; Zondag ga ik weer testen. Ik moet het weekend werken, maar heb de zondagochtend vrij, dus dan zal ik al wel vroeg wakker zijn! Mijn uitzet is ook al helemaal klaar hoor! Zelfs mijn ouders en schoonouders zijn al voor een bedje aan het kijken voor bij hun thuis. En eigenlijk weten die nog van helemaal niks af, lief he? @1stexmom; heerlijk toch, je even laten gaan! Gisteren waren we gaan barbequen bij vrienden. Maar in de twee weken die ik heel misschien zwanger kan zijn, drink ik liever niet. Maar ze hadden heerlijke rosé..... @happymom; wat fijn dat je nu de zekerheid hebt dat het goed zit. Ik ben eens benieuwd wat de verloskundige zegt! @all; hier eigenlijk helemaal nergens last van. Vrijdag opeens een beetje last van cervix slijm(als het dat was) dus maar weer druk gaan klussen. Soms snap ik niks van een cyclus! Maar ja, nog een paar daagjes, en dan zondag testen!!! Geniet allemaal van het heerlijke weer vandaag!
Ow wat spannend Wendy!! Hopelijk is het raak!! Ik zal voor je duimen! Deze week is altijd de ergste week met wachten he!
@Wendypas: Ja ik drink liever ook niet, maar was deze maand zo'n geklooi met mijn cyclus dat ik hem ff kwijt ben... en dus afgelopen vrijdag uit de ban sprong. Maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen @Happymom: Wat fijn om te horen dat het beter voelt/gaat! Moet beter voor je voelen. Nu maar lekker genieten dan!
Wat een weertje vandaag! En daar zit je dan op het werk... Het was zo druk dat ik inmiddels overhit ben, hahaha. Bijkomen doe ik zo wel bij mijn jarige vriendinnetje, gezellig! @Wendy: Spannnnend, zondag! Die dagen duren inderdaad lang. Mijn volgende NOD is 23 juli, JULI??? Het voelt als volgend jaar! @Happymom: Wat fijn dat je nu een goede streep hebt! Je hoeveelste ronde is dit eigenlijk? Oh en trouwens, met de benen omhoog he... Wat versta je daar onder? Moeten je voeten dan ook in de lucht zijn? Stomme vraag hoor, maar ik zie het plaatje nog niet helemaal voor me, hihi! @1steXmom: hahaha, ik zie mezelf al terugkomen met een rompertje met de tekst: 'mutti + vattie = mich', baaaaaah! Hahahaha! Fijne avond meiden!
Goede avond meiden!! Wat een warm dagje he! Maar beter dan regen of niet dan?? @livelife: Het was de eerste ronde (had het eerlijk gezegd echt niet durven hopen zo snel!) Maar ik moet zeggen dat ik niet met de beentjes omhoog heb gelegen hahah volgens mij was dat Nancy... Maar wat ik ervan begrepen heb is het al goed met een kussen onder je billen en een beetje met je benen omhoog.. Zelf heb ik dit nooit gedaan ook niet voor mn eerste zwangerschap maar het is misschien het proberen waard... @ 1steXmom: Het is voor mij idd wel een geruststelling... T wil natuurlijk niet zeggen dat alles goed is en blijft gaan maar mn hcg gehalte iig omhoog... We gaan iig geval van het beste uit en voel me nu echt stukke beter, nu kan het genieten beginnen.. Nou meiden ik wens jullie een heel fijne avond! Liefs...
@ livelife ik zeg Nancy maar bedoel natuurlijk Nynke (Volgens mij was het Nynke).. Sorry Nynke dat ik je een nieuwe naam gaf hahah.. Was jij dat die vertelde van de benen omhoog??
Ik heb al plaatjes lopen googlen, maar zonder succes, hahahaha. Misschien bestaat er wel een boek Zwanger Worden voor Dummies!
Hallo allemaal.... Ik ben ook weer in het land van de levende. Heb afgelopen dagen kermis gevierd in Noord-Holland bij mijn ouders. En heel wat afgezopen. @happymom: gefeliciteerd!!!!!!! En zo snel al. Dan ga jij nu het lange wachten in tot de eerste echo. @mammie83: Wat een moedig besluit en dat jullie er zo nuchter tegenaan kijken. Maar half jaar of jaar is zo om. Nou ik probeer me nu weer eens wat vaker te melden hier. De examenstress en kermis is nu voorbij dus dat moet wel lukken.
Hey mamavangwenn: Gezellig dat je er weer bent! Kermis! Altijd gezellig! En dank je voor je felicitatie! Echt super snel idd! Had ik echt niet durven hopen! Hopelijk gaat het allemaal goed, vind het wel super spannend hoor! @ Livelife: Moet er wel om lachen hoor! Jammer dat er geen plaatjes te vinden zijn! Je kunt het ook hier op de voorpagina vragen!! Vast en zeker dat er mensen reageren en wellicht dat er de "goude" tip bij zit hihi..
Poeh, poeh, hier weer een nerveuse dag. De dag van het testen komt maar dichterbij en ik begin steeds meer zenuwachtiger te worden. Dan voel en merk ik weer vanalles en dan weer helemaal niks. Echt de hele dag door positief denken en negatief denken. Ik was gister wel super chagreinig, niks was goed. Gelukkig heb ik het vandaag wel goed gemaakt met mijn lief. Ach ja, nog een paar dagen, en hopelijk krijg ik dan wat meer zekerheid!