Ik leef met je mee hoor Wendy! Ik weet verstandelijk dat ik niet zwanger ben............ maar beeld me duizend en 1 kwaaltjes in.... mijn NOD is denk ik 5 juli ofzo, dus ik moet nog een paar dagen wachten.... pfffff dan kan ik lekker weer normaal doen hopelijk is het voor jou raak! Ik duim voor je! Happymom: Al last van kwaaltjes? En welke dan, want dan kan ik ze inbeelden?
Goede avond meiden! Hoe gaat het met jullie? Spannend hoor Wendy! Maar dat chagerijnige herken ik wel van mn vorige zwangerschap hahah! Ik had toen een test gedaan op mn NOD en negatief, paar dagen later ging ik ook om niks met mn man ruzie maken! en toen zei hij dat ik maar eens moest gaan testen en toen was ie positief hahah! Dus wie weet! Zou leuk zijn! @ 1steXmom: Ik heb eigenlijk vrij weinig last van kwaaltjes haha! Alleen een opgeblazen gevoel in mn onderbuik, vanochtend was ik voor het eerst misselijk maar gelukkig niet hoeven overgeven en merk dat ik s'avonds wat vermoeider ben.. Dus weinig te klagen gelukkig! En het scheelt dat het voor een goed doel is he! Dus misschien dat je morgen iets van de klachtjes voelt hahaha Ben benieuwd! Nou ik wens jullie weer een hele fijne avond! Liefs..
Hmmmm wel een opgeblazen gevoel (al een paar dagen) maar verder niets. Zal wel niet zo zijn dan. Nee dames... de droom is denk ik voorbij... gister en vandaag ongi steken dus verwacht dat het morgen of vh weekend over is met de ingebeelde kwaaltjes... Sta ik weer met beide voetjes op de grond! Ow trouwens... ben wel chaggie soms... maar dat heb ik meestal vlak voordat ik ongesteld wordt, dus kan ik ook wegstrepen Anyhow. Hier is het mooi weer, bij jullie ook? Ik ga vandaag weer aandacht aan mijn scriptie besteden, dat moet maar weer eens! Jullie nog plannen?
Hier een beetje misselijk.... of verbeeld ik me dat maar. Ook heb ik last van mijn onderrug. Maar daar heb ik ook wel eens last van als mijn ongi begint. Nog even geduld! @1stexmom; ga je dit weekend wel nog testen, of wacht je liever nog even af? heel veel succes met je scriptie. Ik weet hoe het voelt. En ben pas net klaar met mijn opleiding, en krijg maandag mijn diploma, jippie! O ja, mijn vent heeft trouwens veel te veel geduld. Hij wil dit weekend nog niet testen, hij wil liever afwachten tot volgende week. En als ik dan nog niet mijn ongi zou hebben, dan maar een testen. Daar heb ik echt geen geduld voor! Mannen!
Als ik eenmaal ga testen, ben ik bang dat ik 5 testen per dag er doorheen ga jagen.. ik hoop dus gewoon dat ik kan wachten tot in elk geval dinsdag. Als ik nml wel ongesteld wordt, kan ik lekker zeggen tegen mezelf: Zie je wel... je maakt jezelf gek! Ik vind het voor jou wel spannend zeg! Ga je zondag wel testen (ondanks mannetje)?
Ow wat spannend meiden! Echt knap dat jullie nog niet testen! Ik ging ook al van tevoren testjes halen en toen brandden ze echt mn nachtkastje uit hihi.. Ik zal iig voor jullie duimen!! Hopelijk is het gewoon raak en zijn het "echte" kwaaltjes Nou meiden weer een hele fijne avond! Liefs..
Lekker rustig hier zeg? Waar is iedereen? @Happymom: Hoe is het met je kwaaltjes? Kun je nog steeds lekker genieten van de beeb? Bij mij nog geen ongi, maar wel chaggie, dus kan niet lang meer duren. Lekker zo vlak voor het weekend... Maar duurt gelukkig maar een paar dagen
Het is idd rustig! Waar is iedereen? Mn kwaaltjes zijn nog een beetje hetzelfde, mn buik is alleen al groter aan t worden niet normaal! Echt een opgeblazen buik.. Maar hoop wel voor jou dat je ook zwanger bent! Je klachten lijken toch ook wel op een zwangerschap hé! Ben super benieuwd! Laat je t weten of t raak is? Wens jullie allemaal weer een heel fijn weekend! Liefs..
Hihi, ja ik laat het zeker weten! Maar denk niet dat het zo is hoor, voel me alsof ongie eraan komt... Vandaag wel doorgekomen zonder dat het er is, maar ik weet niet zeker wanneer NOD is. Dat kan ook dinsdag/woensdag zijn, dus ik wacht het rustig af
Vandaag een testje gedaan, helaas negatief.. Maar ja, nog steeds niet ongesteld. Dus of ik moet nog wachten op een positieve test of mijn ongesteldheid. Baal er nu wel een beetje van...
Hey allemaal, @wendypas: wat balen zeg. Geef inderdaad gewoon maar de ongi of een positieve test. Niet dat onzekere. @1stexmom: ik duim met je mee. Hoop het zo voor je @happymom: heerlijk he die opgeblazen buik. Ik had er toen ook zo'n last van. Hier gaat alles z'n gangetje. Gelukkig nu na mijn examen heb ik zelf ook weer wat rust gevonden. Ben nu zelfs aan het puzzelen. Daar heb ik normaal geen geduld voor. Ik ga verder met de kijken van de vrouwenfinale van wimbledon.
Hey hey dames! Ow wat fijn he om weer lekker vrij te zijn! Lekker thuis met mn kleine man! Hoe gaat het met jullie allemaal?? Ben benieuwd of er weer meiden hebben getest of bijna gaan testen.. Hier eigenlijk alles wel prima over 4 weken naar de verloskundige en waarschijnlijk over 3 weken een echo.. Vind het zooooow ontezettend spannend!! @mamavangwenn: Ja is idd echt niet normaal! Lijkt wel dat ik veel langer zwanger ben als je mn buik ziet.. Had de vorige keer ook last van een zwaar gevoel in mn buik maar niet zo opgeblazen... Maar ja niks aan te doen en over een paar maandjes vind ik het helemaal leuk als het te zien is.. Nou ik wens jullie weer een fijne avond!! Misschien dat ik straks nog wel ff kom kijken Vind het echt leuk om hier een beetje rond te kijken
Toch maar even getest, hield het echt niet meer uit.. Natuurlijk negatief dus kan weer lekker normaal doen. Zo ff lekker eten bij de buurtjes, morgen komt de man weer thuis Fijne avond allemaal!
Hallo allemaal, @1stexmom: lekker gegeten bij de buren? @happymom: lekker he vrij.... ik heb lang weekend. lekker morgen nog vrij. Nou hier gister een dilemma. Maar na met mijn moeder besproken te hebben weer wat gerust. Gwenn gaat voor een maand naar een reserve gastouder omdat mijn gastouder op vakantie is. Maar nu heeft een van de opvangkindjes waterpokken. Toch besloten om haar te gaan brengen dinsdag want ze moet het toch een keer krijgen. En nu het goede nieuws..... We stoppen per 6 juli al met de pil. Had de laatste tijd al een humeur van het nulpunt en nu met manlief een compromise gesloten. Ik stop na mijn huidige strip (6 juli de laatste) en dan gaan we 3 cyclussen met de sokjes aan de gang.... Ben zo klaar met die rotzooi van de pil. Als de 2e er ooit komt laat ik ook lekker een spiraal plaatsen. Had nooit zo erg in dat de pil zoveel met je kon doen maar laatste tijd was ik niet erg gezellig zoals manlief het omschreef. Dus hoop ook gauw dat de gezelligheid weer terug komt...
Hey meiden! I'm back van een gezellig lang weekend Berlijn. Wat een rotweer hadden we! Baaah! Geen enkele stad is mooi in de regen, dus Berlijn ook niet . Maar we hebben wel lol gehad en dat is het belangrijkste! Hoe is het hier meiden? Ik lees wat over negatieve testen, bummer! @1steXmom: Is je ongesteldheid nu doorgekomen? Of kunnen wij je kwaaltjes echt onder zwangerschap gaan scharen? Wanneer ga je weer testen? Ik hoop het voor je! @Wendy: Ben je al over NOD? Of nog voor? Ook voor jou hoop ik dat je deze ronde een positieve test in handen hebt! @Mamavangwenn: Spannend! En de volgende compromis wordt gewoon niet 3x sokjes, maar 1x... @Happymom: kun je nu echt al zien dat je zwanger bent door je opgeblazen buik? Heb je het al mensen verteld trouwens? Volgens mij zit jij echt de hele dag met je hoofd in de wolken! @allemaal: deze week heb ik mijn eisprong, dus ronde 2 is een feit! Wie weet heeft de Duitse ambiance nog een beetje geholpen, want gewerkt is er zeker! En met 3 pendels voor juli, zal het toch wel moeten! Nou ja, mocht het deze maand raak zijn, dan adviseer ik jullie toch wel de curry worsten . Fijne avond alvast!
Hey allemaal, wat zijn we stil? @livelife: zo te horen heb jij het hele weekend in bed gelegen in Berlijn..... En curryworsten wat moet ik daarbij denken? We gaan zeker die 3 cyclussen met sokjes doen hoor. Moeten namelijk eerst nog een dakkapel op de zolder en de zolder verbouwen. En ook zit ik dan wat verder in de zekerheid van mijn werk. Ben namelijk in februari begonnen met een nieuwe baan en heb een jaarcontract. Hoewel ik weet dat ze me op mijn werk echt niet kwijt willen. Maar heb trouwens een hoop rust gevonden nu ik weet dat ik stop met de pil.
Hallo allemaal, hier vandaag ook nog een testje gedaan, ook negatief. Dit weekend was even balen, maar nu gaat het wel weer. Ik denk dat ik deze week eens ovutesten ga bestellen. Maar eerst maar eens wachten op mijn ongi, vandaag is al dag 33! Dat is wel een beetje balen.. @livelife; als die worsten voor je hebben geholpen, dan zijn we deze maand op weg naar duitsland! Daar ben ik toch zo, ik woon in limburg! @mamavangwen; wel fijn dat jullie de keuze hebben gemaakt om toch te stoppen met de pil. Zo heeft je lichaam toch de tijd om weer even op adem te komen na de pil. En wie weet heb je dan straks nog sneller een positieve test in handen! @1stexmom; wanneer was ook al weer je nod???? Fijne dag allemaal! Ik krijg vanavond eindelijk mijn diploma!!
@mamavangwen: Dus jij sluit je toch maar aan bij de club? In elk geval stoppen met de pil dus? Sowieso wel goed om die rotzooi uit je lichaam te krijgen... pfff wat is dat een troep zeg! @livelife: zeer geslaagd weekend dus. Hopelijk hebben die heerlijke curryworsten nog effect! @Wendypas: Balen zeg! Nu maar op naar de volgende ronde... Veel plezier op de diplomauitreiking! @all: Dit is tenslotte het neurotenclubje dus durf het hier te melden... Afgelopen zaterdag dus negatief getest, maar omdat mijn ongi nog niet is doorgekomen.... ben ik met ovutesten aan het testen geweest hahahaha. Had nml gelezen dat sommige vrouwen hieraan ook kunnen zien dat ze zwanger zijn... Hoe gek kun je jezelf maken??? Nou behoorlijk gek hoor. Allen negatief natuurlijk... Mijn eisprong was dus later, dus morgen zou mijn NOD zijn... Ben wel chaggie (dit had ik de laatste keer met ongie ook) en heb knallende koppijn (dit had ik de laatste keer met ongie niet). Verder heb ik ook enorme steken daar beneden zeg maar (dit heb ik nog niet eerder gehad, wel in mijn buik echt erge krampen, maar niet daar beneden steken). Dus begon ik weeeeeer te twijfelen... Maar de ovutesten blijven negatief dus ga er niet vanuit dat ik zwanger ben... Heb nog 1 zwangersschapstest liggen, maar wil deze week de ongi afwachten... Heb echt niet het idee dat ik zwanger ben nml en wil perse NIET testen dan Vage, neurotische en ongeduldige boel weer hiero dus!
@1steXmom: Dat is een dapper voornemen, deze week NIET testen . Ik ben benieuwd of je er morgen nog net zo over denkt, hahaha. Ik had inderdaad ook gelezen dat je met ovutesten kon testen op zwangerschap, jammer dat deze ook nog negatief zijn. Nog! Hoofdpijn is een symptoom! @Wendy: Veel plezier vanavond! Voor welke studie krijg je 'm? En ik laat je weten of de curry worst heeft geholpen, maar we moeten nog even wachten (ik probeer dat woord te vermijden, hihi). Handig dat jij bij de grens in de buurt woont! @Mamavangwenn: Dus jullie hebben nog genoeg op de planning staan... Verbouwen, 'klussen', verbouwen, 'klussen' . Dat van die curry worst is een grapje hoor, die heb ik daar gegeten (meer dan 1 ), misschien hebben die mij geluk gebracht, haha! Hoe gaat het met de rest? Ik zag inderdaad dat het wat stil was. Ik ben trouwens bezig met de ovulatietesten, vorige week een enkele gedaan (just to be sure), eentje in Berlijn gedaan (je weet tenslotte maar nooit...), en net en deze week elke dag. Zaterdag moet het zover zijn! Ohja, en ik heb Zwanger Worden van Etos gekocht: het schijnt dat je cyclus hier ook korter van wordt! Zo kan ik het wachten (grrr) misschien wat inkorten aangezien mijn cyclus 33 dagen is... Ik heb goede hoop deze ronde! Vraag me niet waarom, maar ik voel het! Klinkt een beetje stom en naief, maar ja!
Ik slik ze ook van de Etos, maar tot nog toe word ik gek van mijn cyclus!!! Nee hoor, ik weet dat het nog maar ronde 1 is en dat het allemaal ontregelt kan zijn, maar pffff.... wat duurt het wachten dan lang zeg!