Club: ongeduldig en bijna neurotisch :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door livelife, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Ook die Zwanger Worden? Die joekels van een capsule? Ik heb er eerst een uur naar gestaard met de vraag of ik die uberhaupt weg zou krijgen, hahaha!

2. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Hahaha ja klopt! 2 x daags. Moest eerst ook enorm wennen aan die grote kanjers. Heb normaal al moeite met paracetamol:)

3. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Jah, en de paracetamol doe ik dan ook altijd nog door de helft :). Maar het is gelukt, toch grappig hoe je jezelf in de maling kunt nemen! Vervolgens zegt mijn vriend dat hij niet heel veel pillen zou slikken als zijn zaad minder oke is... 'WAT?' :x 'Ik dacht het even wel!' , was mijn toevoeging. Ach, hij bedoelde het niet zo ;) Hahahaha, ik geloof dat de hint duidelijk was... :)

4. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Mwahahahahahahaha mannen!!! Mijn man zei 3 weken terug dat al dat test gedoe van hem niet hoefde... Verteld ie vervolgens al zijn vrienden dat we 'bezig zijn'. Hoezo druk op je schouders???? Zegt ie vorige week: je bestelt toch wel nieuwe?

Nu moet het wel snel snel:)

5. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Hihi, mannen zijn gewoon niet te volgen en niet te begrijpen, maakt niet uit wat het onderwerp is ;). Mijn vriend vindt het trouwens wel irritant dat ik hem meteen wil bespringen zodra hij 1 voet over de drempel heeft gezet. Dus ik heb nu een pop-up op zijn iphone geplaatst: een half uur voordat hij naar huis komt krijgt hij vast een 'waarschuwing' :D:)... Hij lag helemaal dubbel! En vond het blijkbaar zo leuk dat hij het meteen aan mijn vriendinnetje liet zien. Gelukkig kent ze me iets langer dan vandaag :).

6. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Hey meiden! Wat gezellig het is weer wat drukker!
    @ livelife: heb je een fijn weekendje gehad? Druk aan de gang met de ovutesten zie ik! Hopelijk is t deze maand wel raak! Je kunt t zo iig wel goed bijhouden..

En die etos pillen zijn dat ook capsules? Ik slik "davitamon plus visolie" De visolie is goed voor de ontwikkeling van de hersenen..
    Tijdens mn vorige zwangerschap was ik begonnen met gravitamon en later hierop overgestapt.. En toen schok ik ook wel ff van de grootte van de capsules.. Maar ja allemaal voor een goed doel..

Wendy van harte gefeliciteerd met t behalen van je diploma!

En idd ik begin nu echt al een buik te krijgen niet normaal.. Ik snap wel dat t niet van t kindje is maar t is echt al opgeblazen haha.. Maarja niks aan te doen..

Ze zijn vandaag van moeders voor moeders geweest, ben helemaal blij!
    Vind t zo fijn dat ik zo toch ook mijn steentje bij kan dragen!
    Dus vanaf nu pas ik in een kan om het vervolgens in een fles te doen:D

Nou meiden ik wens jullie weer een hele fijne avond!

7. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Hahahahahhahh ik lig helemaal in een deuk hier en man maar vragen wat er ;). Maar ik zeg niets want vind het wel een goeie hihihi

8. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    @Happymom. Goed dat je er weer bent! Mooi dat alles goed gaat en tof zeg dat je nu al een buikje krijgt :). Kun je het wel minder lang voor jezelf houden, maar goed:). Wij zijn weer lekker aan het neuroten zoals je merkt, dus kom maar op met al je kwaaltjes! Nemen wij ze lekker over hahaha.

9. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    :D livelife! Goeie!

10. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Haha! Ja idd dan gaat wat moeilijker met t niet vertellen maar ik moet zeggen dat ik daar ook niet zo voor ben.. ik heb t namelijk al tegen mn ouders en schoonouders verteld en ook mn zussen en stel goede vrienden weten t.. T is wat vroeg maar ik vind dat zij t mogen weten.. Als ik wat meer kwaaltjes heb laat ik t meteen weten haha

11. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Ik denk dat ik het ook niet voor me zou kunnen houden hoor, de halve wereld weet ook al dat we bezig zijn...

12. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Ja Happymom, verbergen wordt een stuk moeilijker dan. Maar met die geweldige zomer hier in Nederland is het in ieder geval geen onmogelijke opgave ;).

Mijn vriend vraagt ook steeds wat ik allemaal tik... 'Niks bijzonders..' :)

Oke, ik moet nog even wat kwijt: ik wil het zoooooooooo graag! Nu de eisprong nadert komt de neurotische ik weer tevoorschijn! Ik stond net op het punt om weer een ovulatietest te doen. Ik ben het namelijk niet eens met de uitslag van vandaag! Jammer dat er over de uitslag niet gecorrespondeerd kan worden, hihihi. ;)

13. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Ik zou het niet voor me kunnen houden (ben ik bang, weet ik eigenlijk wel zeker, ja zeker weten)!!! Nu weten al een aantal het, en ja, ik vind het ook gewoon zo leuk om het erover te hebben! Daarom ben ik blij met dit forum, en met jullie :).

14. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Ja livelife kan t me goed voorstellen dat was hier ook zo in die week! En de twee weken erna whaaaaa die waren nog erger! Hihi.. Maar vol goede moed helpt misschien!

15. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Pffffffff weet helemaal wat jullie bedoelen hoor! Vind al dat gewacht enorm frustrerend!!! Maar helaas, moet nog ff.

Ik ga nu weer aandacht aan de man geven:), die wordt anders gek van mij;).

Fijne avond en ik laat morgen wel weten of ongie er is (waarschijnlijk wel :()

16. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Hahaha, goed idee! Anders krijg ik straks nog te horen dat ik hem maar voor 1 ding nodig heb ;).

Fijne avond meiden!

17. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Goedemorgen dames!

En en en Livelife....
    Heb je een positieve ovutest??:D

En jij 1steXMom?? Ben je ongi geworden?? Hoop het zo dat het niet is!:)

Nou meiden weer een fijne dag vandaag!

18. wendypas

wendypas Actief lid

5 mei 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!! Weer even lekker bijgelezen.
    Ik ben nu officieel een sociaal pedagogisch medewerker! Ik werk met verstandelijk gehandicapten op een gedragsgroep. Super leuk!

Hier nog steeds geen ongi!! Wordt er gek van. Ik denk dat ik zometeen toch maar die zwanger worden pillen van de etos ga halen. Mijn eerste ronde was 31 dagen en nu zit ik al op 34. En ik ga ook die ovutesten kopen. Ik ga in elk geval vol goede moed de volgende ronde in!
    En ook ik vind het heerlijk om hier even lekker te kletsen, heerlijk!!!

19. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Hey Wendy,
    Ja je wil nu natuurlijk gewoon zo snel mogelijk ongesteld worden maar misschien ben je toch zwanger, ik had bij mn eerste ook pas een week na mn nod een dikke positieve test en op mn nod nog helemaal niet...

Maar heb ook al veel goede verhalen gehoord over etos zwanger worden! Wie weet helpt t bij jou ook:).
    Altijd het proberen waard he en met de ovutesten gaat het gewoon helemaal goed komen ik voel het :D

Wat leuk dat je met verstandelijk gehandicapten werkt! Wat een prachtig dankbaar beroep!

Liefs..

20. wendypas

wendypas Actief lid

5 mei 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    O jee, straks ga ik misschien toch nog stiekem hoop krijgen dat ik toch zwanger ben!! Rustig afwachten...... AAHHH!!!!
    En mijn werk is geweldig, ik vind het echt heerlijk.
    Ik ben trouwens wel eens benieuwd naar je buik, zodra als je je eerste foto hebt gemaakt, willen wij natuurlijk allemaal mee kijken!!

Deel Deze Pagina