Club: ongeduldig en bijna neurotisch :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door livelife, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Ff kort berichtje, want moet op mijn telefoon... Wordt helemaal gek hier, vanmorgen toch maar getest (nog niet ongi) en had een enorm licht en vaag streepje. Op de foto kun je hem niet eens zien, maar mijn man zag hem in het licht wel.... Pffffffff wil nu 100.000 testen kopen, maar ben zo bang dat ik mezelf van alles inbeeldt! En dat zal ook wel zo zijn... Maar er was een heel vaag en super onduidelijk streepje!?!?!?

Ik heb getest met kruidvat 2 x 5, afgelopen zaterdag was hij superwit. Welke test kan ik beter doen? Of toch maar niet testen?

Aaaaarrrrgggghhhhh, ik maak mezelf waarschijnlijk gek!

2. wendypas

wendypas Actief lid

5 mei 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    @1stexkeermom; Wat spannend!! Als je niet zwanger zou zijn, dan zou je ook geen streepje krijgen! Ook geen heel erg licht streepje!! Misschien morgenochtend nog een test doen? Dan weet je het in elk geval zeker!!! Wat spannend

3. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Wat spannend 1stex mom! Die je hebt gebruikt zijn t gevoeligst.. Heb je met ochtend urine getest? Als dat niet is zou ik morgen ochtend nog een testje doen.. Bij mij was ie toen duidelijker. Als je t wel met ochtend urine hebt gedaan zou ik proberen om 2 dagen te wachten en dan weer met je eerste plasje doen.. Spannend! Wanneer was ook alweer je nod?

4. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Ik heb ff terug gekeken en zie dat vandaag je nod is! Dikke kans dat je zwanger bent ook al is t een super dun streepje! Ik duim voor je mee!

5. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Ik tik ff snel via mijn telefoon... Haha, heb je toch getest 1ste8mom?! Zal je lucky shot gewoon een schot in de roos zijn!? Wauw! Zag je dat streepje binnen de tijd? Dat het geen indroogstreepje is ofzo? Ik hooooooop het voor je!

Mijn collega's vinden me ongezellig, dus ik haak vanavond tussendoor ff aan. Ga vanavond naar een concert! Leuk!

6. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Ja kon natuurlijk niet een ongebruikte test laten loggen;), zat binnen de tijd, heb net predictor test gedaan maar kon van de zenuwen bijna niets plassen. Test was zo goed als negatief. Heb ook nog een test van clear blue gehaald, die doe ik morgen...

Maar blijf maar zeggen tegen mezelf dat het niet zo is...

7. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Ow die onzekerheid, verschrikkelijk 1stexmom!!!
    Had je het vanochtend gedaan of later op de dag??
    Die van kruidvat zijn echt super gevoelig, ik had die van predictor ook gebruik maar vind de 2voor5 het duidelijkst..
    Nou ik hou je in de gaten ben zo benieuwd!!
    Hoop het voor je!:D

8. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Er is toch een streepje te zien, vaag dat wel. Ik ga zo naar huis en dan kom ik langs het kruidvat :), ga dus nog een paar testen kopen en doe vanavond en morgen in elk geval nog een test. Ik denk het nog steeds niet, maar goed. Ik hou jullie op de hoogte!

9. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Ze zeggen meestal een streep is een streep :D..
    Dus we gaan van het beste uit! Waarschijnlijk is morgenochtend weer wat duidelijker!!
    Spannend:)

10. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
  11. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!! En dat met avondurine!!! Helemaal super!!!
    Echt kei gaaf!!!
    Spannend!!
    Nou ben benieuwd naar de komende kwaaltjes hahah!
    T voelt zeker nog wat onwerkelijk??

12. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Ja dit is echt onwijs onwerkelijk, begon spontaan te huilen. Man kwam vlak daarna thuis en die is er ook helemaal af...

Ik had dus op de terug weg ook testen gekocht, heb dus nu nog 4 testen (3 kruidvat, 1 clearblue)... ik ga de hele week maar testen voor de zekerheid...

Wanneer moet je eigenlijk de HA bellen dan?

Pfff voel me echt wazig nu:)

13. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Ja dat begrijp ik dat je ervan af bent hihi!
    Helemaal te begrijpen!!
    Maar je kunt in principe nu al naar de huisarts bellen maar die doen niet meer dan nog een testje..
    Ik heb ook bij deze en mn vorige zwangerschap niet naar de huisarts gebeld maar rechtstreeks naar de verloskundige...
    De eerste afspraak bij de verloskundige is meestal rond de 10 weken...
    Mijn verloskundige maakt zelf geen echo's vandaar dat ik een weekje eerder naar t diagnostisch centrum mag voor de eerste echo..

Maar je kunt gerust volgende week de vk bellen om alvast een afspraak te plannen en om eventueel vragen te stellen..

Probeer er maar lekker van te genieten!!:D

14. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    1steXmom, je wordt 1ste X Mom!!! GEFELICITEERD! Helemaal leuk! ZP vriendinnetje is zwanger! :)

Doe mij ook even die kater!!! ;) Welk mixje heb jij gedronken? Hahahaha!

15. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    :D je zou er bijna toe in staat zijn he haha

16. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waaaaa!! Geweldig!! Ik ben helemaal blij voor je 1eXmom! Dat hou je toch niet voor mogelijk, zo snel. Hahaha! Gefeliciteerd en geniet ervan!

17. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Hahahaha tsja... Waar een dronken toestand al niet goed voor is;). Nee hoor, was waarschijnlijk verwekt na de dronken toestand... Maar wie weet wat die curry worsten doen livelife?!

@happymom, zal morgen in elk geval ff bellen met HA, dan weet die het maar, zal volgende week op zoek naar verloskundige. Nadat ik nog een paar testen heb gedaan, just to be sure hihihi.

@satire. Ja echt bizar zo snel! Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan!

18. wendypas

wendypas Actief lid

5 mei 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    En hoe voel je je 1stexkeermom?? Vandaag ook nog even getest?
    Echt helemaal super, en heel erg snel!!

19. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Ja vanmorgen weer getest;). Streep wordt steeds duidelijker hahaha. Heb al gebeld met verloskundige, huisarts zei dat ik vast wel een afspraak kon maken, want ze zitten altijd snel vol. 3 augustus heb ik een intake gesprek:).

Het is net of ik in 1 klap alle kwaaltjes krijg, ben nml ongelooflijk moe...

Hoe is het met jullie?

20. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Wat fijn dat je testen al duidelijker worden! Super.. Fijn he dat de afspraak staat bij de vk.. Ik leef ook helemaal naar 18 juli toe! Dan krijg ik mn eerste echo.. En doet jou verloskundige zelf echo's maken? De mijne niet.. Ik mag 25 juli naar de vk.. Nou meid laat het genieten maar begonnen voor je!

Deel Deze Pagina