Wie is er ook in April 2011 met de pil gestopt?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jane123, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane123

Jane123 Lid

19 aug 2011
    38
    0
    6
    Vrouw
    Zuid_Holland
    Hoi Allemaal,

Ik ben Jane en ben 32 jaar oud. Ik woon al 6 jaar samen met mijn mijn vriend. Begin April 2011 hebben we samen de pil weggegooid omdat we eraan toe zijn om aan kinderen te beginnenl. Dus al 4 spannende maanden achter de rug. Helaas nog niet zwanger maar we klussen vrolijk verder en wachten af. We hebben afgesproken dat als het na een jaar nog niet gelukt is we pas naar de huisarts gaan, maar nu hebben we nog goede hoop dat het gewoon een keer raak moet zijn.

Er komen voor ons wel spannende dagen aan namelijk ten 1e ben ik vorige week bij mijn nieuwe baan begonnen, a.s Donderdag gaan we geregistreerd parnerschap aan,dan wordt mijn vriend dus mijn geregistreed partner haha,:D als ik hem dan voorstel aan iemand en ze vragen is dat je man zeg ik nee hij is mijn geregistreerde partner haha,nee hoor ik denk dat ik hem dan toch maar voorstel als mijn man,registreren of trouwen is voor de wet bijna het zelfde.Sorry ik dwaal af,neem me niet kwalijk....

Wat veder ook spannend is dat we het huis van mijn schoonouders gaan kopen,alleen nog koopcontract onderteken en dan is het rond. Dan kunnen we deze flat verlaten en in het nieuwe huis hoop ik de mooiste babykamer maken die we ons maar voor kunnen stellen.

Tja mijn leven in een notendop. Ik hoop hier op het forum gelijkgestemde meiden tegen te komen om in deze spannende tijd mee te kunnen praten en overleggen. In mijn omgeving weet 1 vriendin dat we "bezig"zijn en verder niemand. Dus het lijkt me leuk om op deze manier er met meer mensen over te kunnen praten.

Groetjes Jane

2. Phis

Phis Lid

16 aug 2011
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je partnerschap!

Wat een hectische tijd voor jou zeg!
    Een heleboel leuke dingen staan te gebeuren, spannend!
    Het zou natuurlijk mooi zijn als er nog een een veel mooier kadootje bij zou komen:)

Heb net in een andere topic beschreven dat ik begin april gestopt ben met de pil.
    Moet nog wel even wennen aan mijn lichaam, maar dat komt wel goed:)

3. Jane123

Jane123 Lid

19 aug 2011
    38
    0
    6
    Vrouw
    Zuid_Holland
    Hoi phis,:)

Leuk dat je zo snel reageerd :). Bedankt voor je felicitaties. Het is inderdaad een spannende tijd, wel leuke dingen die er gaan gebeuren maar mijn kop loopt om haha.
    Leuk om te lezen dat jij ook in April met de pil gestopt bent. Ben benieuwd hoe het bij jou verloopt. Ook ik ben mij ineens heel bewust van mijn lichaam. Elke keer als m'n menstruatie moet komen met angst en beven naar de wc en elke keer bang bloed te zien,opgelucht als er geen bloed is, teleurgesteld al menstruatie toch doorzet.

Mijn vriend en ik hebben gister geklust,maar denk niet dat deze keer al raak is aangezien m'n eisprong pas over negen dagen is, och oefenen kan geen kwaad. M'n vriend en ik hebben afgesproken deze maand om de 2 dagen te klussen:p,kijken of het helpt.

Hebben jij en je parten vaste klusdagen of laten jullie de natuur zijn gang gaan?

Nou ik ga weer stoppen,hoop snel van je te horen hoe jou ervaringen zijn.

groetjes Jane.;)

4. Phis

Phis Lid

16 aug 2011
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hai Jane,

Na het stoppen van de pil heb ik 3 keer een cyclus van 29 dagen gehad, maar daarna was het ineens na 16 dagen.
    Nu dus even afwachten wanneer het zich aan dient.

We zijn (nog) niet echtgericht bezig, maar moet zeggen dat het mij wel bezig houdt. Bijv mijn cyclus. Ik heb normaal gesproken niet zoveel met baby's, maar vindt ze nu ineens zo aandoenlijk.
    Had ik niet gedacht:)

Groetjes
    Phis

5. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Hoi Jane,

Wij hebben ook in april de pil vaarwel gezegd!
    6 april om precies te zijn.Heb nu cycus van 37-34-47-?
    Ik verwacht mijn nod rond de 5 sept.
    Ik heb denk ik van 20 op 21 aug.(zo op ma)mijn eisprong gehad.
    Nu sinds gisteren heb ik wat last van af en toe steekjes in mijn zij(linkerkant) en vandaag een beetje steekjes in mijn buik.Niet continue.Nou ja goed het is afwachten.
    Wanneer verwacht jij je NOD?en wat is jou cylcus?

Groetjes, MG

6. Niqi79

Niqi79 Actief lid

7 jun 2011
    307
    0
    16
    Noord Brabant
    Hoi,

Allereerst van harte gefeliciteerd met het geregistreerd partnerschap wat jullie vandaag zijn aangegaan!

Ik ben ook 32 jaar en in april jl. gestopt met de pil. Vorige maand zijn we er pas echt gericht voor gegaan. Nu zitten we in de 2e 'echte' ronde en kan ik over 3 dagen testen. Verwacht er nog niet veel van maar je weet maar nooit....Fingers crossed...

Bij het forum 'zwanger worden clubs' is een gezellig kletsgroepje actief met meiden die ook allemaal in april 2011 gestopt zijn. Misschien kan je daar (ook) gezellig met ons meekletsen?

Geniet lekker samen met 'je registreerde partner' ;) van deze toch wel bijzondere dag! En natuurlijk veel succes met zwanger worden!

7. Phis

Phis Lid

16 aug 2011
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    @niqi79

Zal de komende dagen voor je duimen!
    Het is inderdaad een idee om aan te sluiten bij de clubs, ik kan jullie alleen niet vinden:(

Waar ik kan ik jullie vinden?

@Jane,
    Heb je een leuke dag gehad?

8. Niqi79

Niqi79 Actief lid

7 jun 2011
    307
    0
    16
    Noord Brabant
  9. Jane123

Jane123 Lid

19 aug 2011
    38
    0
    6
    Vrouw
    Zuid_Holland
    #9 Jane123, 1 sep 2011
    Laatst bewerkt: 1 sep 2011
    Hoi meiden.

Sorry sorry sorry voor mijn absurde late reactie. Het excuus tja, bekend,druk druk druk met van alles en nog wat. En vind het juist zo leuk hier. Ik zal even een update geven van hoe het momenteel gaat.

Ik ben dus inmiddels geregistreerd,was een mooie dag en veel officieeler dan ik had verwacht,dus ook met gaan staan en elkaar de rechter hand geven,en de vraag of je echt voor elkaar wil zorgen enzo,die vraag hebben we allebei volmondig met ja beantwoord :). Was alleen erg jammer dat mijn moeder niet bij de plechtigheid was omdat ze de tijden niet goed opgeschreven had en dus te laat bij ons huis was,aangezien ze geen auto heeft en niet wist waar het gemeentehuis was, was ze er niet bij. Vond ik erg jammer.

Maar goed , verder ook héél erg druk met nieuwe baan, nu 3e trainingsweek en ben elke dag kapot. Zoveel informatie,maar heb het wel naar mijn zin.

Ja en hoe het gaat met de gezinsuitbreiding.... We klussen er op los, m'n vriend word er afentoe gek van,helaas heeft hij een laag libido(ook al op de site gekeken bij dit topic hierover ,ben gelukkig niet de enigste die dit heeft met haar partner) dus moet hem afentoe naar de slaapkamer sleuren hahaha ;). Ja en heb vandaag mijn eisprong gehad, maar toch vanavond voor de zekerheid nog een keer klussen omdat ik gelezen heb dat ook na je eisprong je nog zwanger kan raken. Ik wil geen mogelijkheid onbenut laten dus m'n vriend zal er ook vanavond weer aan moeten geloven. Arme ziel haha,

@missguit,
    ik moet 19 September ongesteld worden (hoop dat het niet gebeurd natuurlijk) en kan dus ook vanaf die dag testen.Mijn cyclus is tot nu toe erg regelmatig, ik weet niet precies meer de getallen van elke maand maar ligt zo rond de 27,28. Hoe verloopt het bij jou momenteel?

@Niqi79
    Bedankt voor je lieve reactie en felicitaties.Hoe is je test verlopen was hij positief??? En bedankt voor de link naar de de clubs pagina,heeft een paar dagen gekost maar ben nu helemaal bij met lezen :$daar en lijkt me leuk om mij daar aan te melden. Leuke groep met meiden die elkaar lief en fijn ondersteunen.

@Phis,
    Jij ook bedankt voor je reactie.Hoe is het nu met jou?

Nou ik ga maar weer stoppen en zo mijn bed opzoeken ,mijn vriend achter mij aanslepend :). Hij weet waar we het voor doen dus hij doet wel zijn best,lol. Morgen nog 1 dagje werken en dan gaan mijn vriend en ik heel romantisch in een caravan in Belgie ons geregistreerd partnerschap vieren,leuk detail is dat mijn vriend dit weekeind via vakantieveiling.nl "gewonnen"heeft. Hij wilde een romantisch weekeind weg boeken maar had de veiling gewonnen voor hij er erg in had. Maar ja een caravan kan ook heel romantisch zijn hopen dat het een beetje mooi weer wordt.

Ik beloof dat ik voortaan sneller reageer op jullie berichtjes. Iedereen alvast een fijn weekeind gewenst.

Groetjes Jane,.

missguit [​IMG]
    Member

missguit [​IMG]
    Member

10. Niqi79

Niqi79 Actief lid

7 jun 2011
    307
    0
    16
    Noord Brabant
    @ Jane: gezellig dat je er weer bent. Wat jammer dat je moeder de plechtigheid heeft gemist! Hoop dat jullie ondanks dat een fijne dag hebben gehad!
    Helaas ben ik vorige week zondag gewoon ongesteld geworden. Dus we gaan vol goede moed door naar de volgende ronde. Heb de ovulatietesten al klaar liggen en ben begonnen met temperaturen. Wil er echt alles aan doen om maar snel zwanger te raken ;) (ook aangezien ik niet meer zo piepjong ben haha...).
    Hmm...een caravan in Belgie kan heeeeel romantisch zijn hoor ;) Zeker met dit zwoele zomerweer haha! (Lekker klef in de caravan...) Heel veel plezier en geniet ervan!!!

11. Niqi79

Niqi79 Actief lid

7 jun 2011
    307
    0
    16
    Noord Brabant
    @ Jane: hoe was het romantische weekendje in de caravan in Belgie?

12. Jane123

Jane123 Lid

19 aug 2011
    38
    0
    6
    Vrouw
    Zuid_Holland
    Hoi Niqi79, :)

Het weekeind in de caravan was erg warm haha.We hebben vrijdag avond lekker een eind gereden in de omgeving (zaten in België Lommer) en zaterdag naar het zwembad geweest,lekker ontspannen. Zondag wel weer vroeg teruggegaan omdat de hitte in die caravan niet prettig meer was,en ik was ook erg moe van een heftige trainingsweek op mijn werk ,dus om een uur of 12 lekker weer naar huis gegaan.

En hoe is het met jou? Nog plannen voor dit weekeind?

groetjes Jane.

13. Jane123

Jane123 Lid

19 aug 2011
    38
    0
    6
    Vrouw
    Zuid_Holland
    @Niqi79,

Wel vervelend dat je ongesteld geworden bent, weet wat je voelt. Gewoon weer opnieuw proberen. Ik mag pas over 6 dagen testen,ik kijk de dagen echt om hahah, en moet mezelf bedwingen om niet eerder te testen. Ook denk ik weer van alles te voelen lol :). Afwachten maar.

Groetjes jane.

14. Niqi79

Niqi79 Actief lid

7 jun 2011
    307
    0
    16
    Noord Brabant
    @ Jane: haha, ik kan het me voorstellen dat het met die hitte geen pretje was in die caravan (denk dat 'zwoel' een mega understatement is ;)). Maar wel fijn om er even tussen uit te zijn geweest te zijn, toch?

Tja, ondanks dat mijn gevoel me van te voren zei dat ik niet zwanger was, was de teleurstelling toch erg groot toen ik ongesteld werd...had toch wel ergens hoop dat het raak was. Gelukkig zit ik nu alweer in mijn vruchtbare periode en mogen we weer een poging wagen. Ik had gisteren een positieve ovulatietest en vanmiddag kreeg ik opeens flinke pijnscheuten in mijn rechter onderbuik. Ik denk dat dat mijn eisprong was, hoewel mijn banner aangeeft dat ik die morgen pas heb. Deze cyclus houd ik voor het eerst mijn temperatuur bij, dus als het goed is kan ik hieraan zien wanneer mijn eisprong nou precies was. Ik ben benieuwd of dit overeenkomt met wat ik in mijn lijf voel...

Maak jij gebruik van ovulatietesten of temperaturen?

Ik kan het me helemaal voorstellen dat je er moeite mee hebt om niet eerder dan je NOD te testen. Wat een spanning is dat iedere maand weer he? Irritant dat wachten altijd zo lang duurt. Nog ff volhouden en proberen om afleiding te zoeken zodat de tijd wat sneller lijkt te gaan....ik zal voor je duimen dat je over 6 dagen een positieve test mag hebben!

Fijn weekend en succes met wachten! Laat je het weten als je getest hebt? ;)

15. Jane123

Jane123 Lid

19 aug 2011
    38
    0
    6
    Vrouw
    Zuid_Holland
    Hoi Niqi79,

zwoel is inderdaad een mega understatement haha,maar was idd wel lekker er even uit te zijn.

Verder momenteel hier tussen hoop en vrees. Kreeg vanmiddag ineens bloedverlies.Echt vreemd omdat mijn nod pas de 12e zou zijn. Ik hoop dat het innestelingsbloed is maar ben toch wel erg bang dat het gewoon de rode duivels zijn :x. Weet jij hoeveel bloed je evtw verliest bij een innesteling? Het is niet zo dat de sluizen nu openstaan en ik mega veel bloed verlies,en het is ook eerder roze dan rood.ooooo twijfels twijfels.

Ik gebruik (nog) geen ovulatietesten maar zit er sterk aan te denken dat vanaf mijn volgende cyclus wel te gaan doen. Heb jij tips waar ik die een beetje voordelig kan kopen en hoe dat werkt? Verder nog een vraagje ik kom los haha, mijn vriend en ik klussen nu voornamelijk voor,rond en tijdens de eisprong,en 1 of 2 dagen erna. dan eigenlijk niet meer (mijn vriend heeft zoals ik eerder zei een extreem laag libido dus hij wil liever niet dan wel :cool: :(). Heb jij tips over hoeveel dagen na je eisprong het nog zin heeft om te klussen?

En nu jij,;).
    Kan me goed voorstellen dat je erg teleurgesteld was door je menstruatie.Maar gelukkig kan je nu alweer klussen of je leven er vanaf hangt :). Het is inderdaad vervelend dat wachten elke keer.Maar ja er zit niks anders op.

Nou ik wens je alvast een fijn weekeind met veel klusplezier en ik houd je op de hoogte.Hou jij mij ook op de hoogte? Hopelijk hebben we allebei snel een positieve test in onze handen. o hoe oud ben jij eigenlijk ? Ik 32 en mijn vriend is 36. niet dat het wat uitmaakt hoor :) gewoon nieuwschierig haha. nou doei doei.

groetjes Jane.

16. Niqi79

Niqi79 Actief lid

7 jun 2011
    307
    0
    16
    Noord Brabant
    Hoi Jane,

Het zou heel goed kunnen dat je een innestelingsbloeding hebt gehad. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar heb hier en daar gelezen dat het lijkt op menstruatiebloed maar dan een heel stuk lichter. En dat het meer roze is dan rood. Dat komt dan wel weer overeen met wat jij omschrijft, dus het zou zomaar kunnen! Ik hoop het voor je!

Positieve ovulatietesten geven je LH piek aan. Zodra je de piek hebt gevonden springt je ei binnen 48 uur. Voorheen gebruikte ik ovulatietesten van het Kruidvat. Deze kosten 10 euro voor 5 stuks. Bij deze testen komt er een controlestreepje en een teststreepje te voorschijn. Ik vond het een beetje lastig te interpreteren wanneer de test positief was. Dus nu heb ik digitale ovulatietesten van ClearBlue via zwanger&kids gekocht. Deze vind ik veel fijner en duidelijker. Als de test positief is krijg je een :) te zien, kan niet missen dus... Alleen de prijs is minder (34,- euro voor 7 testen, maar kreeg er wel 3 zwangerschapstesten gratis bij). Ik hoop maar dat ik ze niet te vaak meer nodig heb, want anders wordt het wel een dure aangelegenheid ;).

Net voor je eisprong ben je het meest vruchtbaar. Een eitje blijft na de sprong 12 -24 uur leven, heb ik vernomen. Maar er staat dat een eitje tot zelfs 48 uur na de sprong bevrucht kan worden!! Ik denk dus dat het zeker wel zin heeft om na de eisprong een paar dagen door te klussen (tot 3 dagen ofzo?). Wij klusten de vorige rondes ook maar t/m de dag van de eisprong. Ik denk dat we nu voor de zekerheid nog maar even doorklussen...het wordt dan wel een beetje een 'moetje' maar je weet het maar nooit...

Ik ben ook 32! :)

Fijn weekend en succes met wachten!

17. Jane123

Jane123 Lid

19 aug 2011
    38
    0
    6
    Vrouw
    Zuid_Holland
    #17 Jane123, 10 sep 2011
    Laatst bewerkt: 10 sep 2011
    :( Hoi Niqi79,

bedankt voor je antwoorden,ik ga denk ik eerst maar voor die ovulatietesten v/d kruidvat. Vind die andere beetje duur :).

Helaas is de hoop dat het innestelbloed was wel verkeken. De sluizen staan nu open en kan er niet meer omheen,ben echt ongesteld. :(:( Heb zo eerst rijles om 10:00 uur. En dan even die banner aanpassen hier. Ben echt zwaar telleurgesteld...

Hoe reageerd jou vriend als je weer ongesteld bent geworden? Mijn vriend leeft op zich met me mee,een knuffel een kus maar ook weer snel over tot de orde van de dag, en zegt dan monter volgende keer beter. Vind het daarom echt fijn om hier over m'n teleurstelling te kunnen praten omdat de meiden hier precies weten wat ik voel. Ik heb 1 vriendin ingelicht maar die is er helemaal niet mee bezig en heeft nog nooit uit haar zelf gevraagd hoe het ervoor staat. DUS FIJN DAT JE ER BENT :).

Ja en wat je al zegt soms wordt klussen echt een moetje, en dan moet je net mijn lieve vent hebben ZUCHT :). maar hij zei nu zelf dat we deze maand flink moeten klussen dus ik heb hoop.

Nou Hopen dat het bij jou al raak is, of raak gaat worden deze keer zal voor je duimen!!!.
    Ik zit even op het rode wachtbankje. Blijf het raar vinden dat ik 3 dagen te vroeg ben, was erg regelmatig elke keer. Nou ja nu maar rode duivels wegkijken en weer met goede moed verder.

Trouwens leuk te lezen dat jij ook 32 bent. Hoe oud is je vriend?

groetjes Jane.

18. Niqi79

Niqi79 Actief lid

7 jun 2011
    307
    0
    16
    Noord Brabant
    Hey Jane,

Wat ontzettend balen dat je ongesteld bent geworden! Kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt! Het is toch iedere keer weer een zware teleurstelling...:(
    Hopelijk is je menstruatie snel voorbij zodat jullie het weer opnieuw kunnen proberen. Op naar een volgende vruchtbare ronde!

Iedere keer als ik ongesteld word is mijn vriend (= even oud als ik) ook erg teleurgesteld. Hij is dan erg meelevend en lief, maar kan het daarna vrij snel van zich af zetten. Ik heb het juist andersom. Als ik net ongesteld ben geworden denk ik de eerste paar uur vrij nuchter “o jammer, volgende keer beter”…(uit zelfbescherming??)
    Maar een paar uur later komt alsnog een zware teleurstelling waar ik niet omheen kan. Dan ga ik twijfelen aan mijn vruchtbaarheid en aan die van mijn vriend en ben ik bang dat het ons niet gegund is enzo…Dan baal ik zo erg dat het niet gelukt is. De laatste keer moest ik er gewoon van huilen…Op die momenten is mijn vriend al over zijn teleurstelling heen en stelt hij mij gerust.
    Maar ja, het blijft natuurlijk een man en heeft geen idee wat ik in mijn lijf voel en wat er allemaal gebeurt…Ik heb verder helemaal niemand in mijn omgeving ingelicht over onze kinderwens (denk wel dat sommige een vermoeden hebben) dus kan er met vriendinnen ook nog niet over praten. En daarom vind ik het ook zo fijn dat er een forum als dit bestaat ;). Dus: ik begrijp je helemaal dat je zwaar teleurgesteld bent dat je ongesteld bent geworden!!! Het is gewoon heel erg ***…..

Hoe is je 1e rijles gegaan?

Ik zit nu ook weer op het wachtbankje. Mijn vruchtbare dagen zijn voorbij dus kan nu niets anders meer doen dan wachten….De vorige keren na de eisprong voelde ik vanalles en nu dus helemaal niets… Maar ja, ik probeer er maar niet al te veel mee bezig te zijn (alhoewel dat soms wel moeilijk is)….

Fijne dag vandaag!!

19. Jane123

Jane123 Lid

19 aug 2011
    38
    0
    6
    Vrouw
    Zuid_Holland
    Hoi Niqi79,:)

Bedankt voor je lieve reactie. Ik heb precies hetzelfde als ik ongesteld ben geworden, ik ga dan ook erg doemdenken zo van is 1 van ons misschien onvruchtbaar enz...
    Helemaal erg is het dat mijn broer mij pas belde dat zijn vriendin zwanger is. En Mijn jongste zusje van 21 is in mei bevallen van een zoontje. Was niet gepland. Zij heeft dus mijn ouders als eerste oma en opa gemaakt:cool:. Daar moest ik best om huilen, want het leek mij zo speciaal om de eerste te zijn. Nu die kans verkeken was hoopte ik dan de 2e te zijn,nou ja dus ook niet. Ik zie nu de hele tijd voor me dat als het bij ons zo ver mag komen ik het nieuws ook aan mijn ouders vertel het helemaal niet zo speciaal is. Zo van heb je haar ook. rationeel weet ik dat elk kleinkind speciaal is,en mijn ouders trekken niemand voor,maar toch af en toe sluipt dat gevoel erin.

Erg he dat andere wachtbankje,zie dat je nu 12 dagen moet wachten.Pfff dat lijkt zooo lang. Zal voor je duimen. En idd herkenbaar van je vriend. Konden ze maar voor even voelen wat wij allemaal in ons lijf voelen gebeuren haha., Wel gek dat je nu niks voelt,is dat goed of niet haha. Ik zal je niet gekmaken maar hoop met elke vezel in mijn lijf dat je vriend nu raakgeschoten heeft. En ja dat er niet mee bezig zijn haha :) dat ken ik. Je probeert het wel,maar toch...naar de wc moeten is toch elke keer spannend vind ik dan.

Verder, mijn rijles ging goed.Leuk dat je ernaar vraagt. Ik heb al 22 lessen gehad en het gaat steeds beter. Mijn theorie heb ik in 1x gehaald dus daar heb ik geen omkijken meer naar. Ik doe rustig aan en misschien over een les of 10 eens examen aanvragen. Trouwens doordat ik rijles had en omdat die les zo goed gegaan was kon ik de teleurstelling van het ongesteld worden een beetje relativeren.
    Heb jij je rijbewijs? En zo ja hoeveel lessen heb je gehad voor je examen deed?

Nou en verder zit ik weer thuis,ik had een nieuwe baan,maar ben niet door de proefperiode heengekomen:(. Dus moet ook weer solliciteren. Hoop dat ik een baan vind voor ik zwanger ben,want solliciteren met een dikke buik mm daar wordt geen enkele werkgever vrolijk van;). Mocht het nog niet zichtbaar zijn zeg ik niks heb ik me voorgenomen anders wordt ik nergens aangenomen.
    Wat voor werk doe jij? en hoe zou jij het op je werk vertellen?

Nou weer een heel verhaal. Ondertussen kijk ik m'n menstruatie de deur uit haha:) en kunnen we hopelijk snel weer aan de klus.

Jij heel veel suc6 ik duim met je mee.

groetjes Jane

20. Niqi79

Niqi79 Actief lid

7 jun 2011
    307
    0
    16
    Noord Brabant
    Hee Jane :),

Nog gefeliciteerd met de geboorte van je neefje. Hoewel je het je zusje ongetwijfeld van harte gunt, kan ik het me helemaal voorstellen dat het moeilijk voor je is dat zij jouw ouders als eerste opa en oma heeft gemaakt. Ben je de oudste dochter thuis? Ik wel. En het leek mij ook altijd heel speciaal om mijn ouders als eerste opa en oma te maken. Helaas was mijn broertje me voor….Maar ik weet zeker, wanneer ik een kindje krijg, dit zeker net zo speciaal voor mijn ouders is. Maar ik herken je gevoel wel!!!

Haha, ik zie net dat ik de zin over je rijles verkeerd heb gelezen. Je hebt dus al 22 lessen gehad? Ik heb in 1997 mijn rijbewijs gehaald (oei, dat klinkt net alsof ik heeeeel oud ben…). De eerste keer toen ik examen moest doen had ik geloof ik 28 lessen gehad (gezakt) en de tweede keer 32 (geslaagd). Maar weet het niet helemaal zeker omdat het al zo lang geleden is. Ik kan me wel herinneren dat ik het onwijs spannend vond!
    Wel fijn dat je in ieder geval afleiding had door de rijles!!

Wat balen dat je niet door de proefperiode heen bent gekomen!! Wat deed je voor werk dan? Ik werk achter de schermen in de zorgsector. Ik heb heel lang in de commerciële sector gewerkt maar ben van nature niet zo commercieel aangelegd, dus dit bevalt echt veel beter! Ik werk hier inmiddels alweer een hele tijd en als ik zwanger zou zijn dan zou ik het pas na 3 maanden vertellen, denk ik. Ze zullen vast wel blij voor me zijn maar ik weet niet zeker of het mogelijk is om na de bevalling minder uren te gaan werken. Maar ja, ik wil daar nu niet alvast naar gaan informeren want dan weten ze gelijk dat we bezig zijn om zwanger te worden haha. Ik zie het tegen die tijd wel, eerst maar eens zien of het lukt om zwanger te raken. Een kind komt in ieder geval op de eerste plaats en werk een heel, heeeel stuk daaronder ;).
    Hoop voor je dat je snel een nieuwe leuke baan vindt!!! En mocht je net zwanger zijn als je op sollicitatiegesprek moet, dan is het idd wellicht beter om niets te zeggen. Dat komt wel…je wordt toch op je kwaliteiten aangenomen en niet of je wel of niet zwanger bent (dat zou discriminatie zijn toch? ;)). En bovendien, een werkgever voelt er niets van als je afwezig bent door zwangerschap: het UWV betaalt dit, niet je werkgever….;)

Schreef ik vanochtend nog dat ik nergens last van had, voel ik nu ineens weer een raar zeurderig gevoel onderin mijn buik. Maar dat had ik de vorige 2 rondes ook dus dat wil helemaal niets zeggen…Zucht..dat ellendige wachten…ben veel te ongeduldig….

Fijne avond alvast!

Deel Deze Pagina