Vandaag controle gehad en morgen naar het voorbereidingspleim om een data te gaan prikken. Mijn eigen gyn zou dit kindje ook halen enkel werkt zij niet in week 39 en ze wil hem niet eerder plannen omdat zijn niet werkt. Ben best wel teleur gesteld maar begrijp het wel kleine kan zich natuurlijk ook eigenwijs gedragen en zelf komen buiten de data om. Xx
Vandaag de laatste controle gehad. Nog een weekje en dan gaat het gebeuren. Ik heb enorm veel vruchtwater wat komt door de suikerziekte zegt de gyn. Het kindje wordt nu al 8 pond geschat en we moeten nog even...
Week 39 geen enkele mogelijkheid voor week 38 maar ja we moeten het er maar doen. Had het super gevonden als straks alle drie onze kids door dezelfde gyn gehaald waren maar dan zou deze zich toch moeten aan dienen op een dag dat zij dienst heeft.
Zou bijna wibra wat van die oma onderbroeken halen. Je hebt toch bloedverlies en daar past een groot maandverband in en ze zitten tot aan je navel. Hipster broekjes zitten denk ik te laag en zullen op de wond komen of er tegenaan ofzo. Hier gaat die al beter met de pijn. Ben al 2/3 dagen meer zelfstandig en hoef minder te liggen. De wond doet ook minder pijn en heb geen paracetamol meer nodig. Ik heb wel pijn in mn rug. Of dat nu spierpijn is of van de ruggenprik dat weet ik nog niet. Heb ook veel ijzer tekort dus ben soms nog erg flauw maar heb er medicatie voor.
Jammer dat het dan niet kan. Ze doen inderdaad liever met 39 weken. Bij mij maakten ze ook een uitzondering.
Vruchtwater is hier nog normaal..... iets meer maar niet overdreven. Ik zelf heb een 9 ponder en een 10 ponder gebaard via de normale weg. Nu wordt deze weer groot geschat, loop al zo een 3 weken voor. Wordt met 38 weken ook een keizersnee, dus heel fijn ik dan niet zo erg lang meer hoef te wachten. Fijn dat je dan niet lang meer hoeft te wachten. Ze zeggen dat de laatste weken toch niet zo heel erg meer snel groeit ?
Vanmiddag controle. Ben benieuwd. Merk dat het veel zwaarder wordt nu, buik zit in de weg .... Kan niet meer gemakkelijk op een stoel zitten, doet pijn aan rug en ga zo maar door. Weekend wordt heel erg warm en heb er weinig zin in .... zie mijn voeten al dik worden met vocht vasthouden en Pa viert zijn verjaardag zaterdag ook nog eens, en dan is het wel 28/31 graden. Pfff... we overleven het wel weer, maar toch moest ik ff klagen Ben vooral ontzettend benieuwd hoe ik me na de keizersnee mag gaan voelen. Ik zit al sinds december in de ziektewet ivm bekken. Het gaat met ups en downs, gelukkig kan ik nog lopen en zit er wel een rolstoel in de woonkamer voor het geval dat. Maar hoe is het met de keizersnee, blijf ik er nog lang last van houden of is het dan snel verdwenen, want je moet het dan de komende weken ook rustig aan doen. Heb verder ook een giga druk baby in de buik. Soms zeg ik weleens : ga ff slapen
Bij mijn eerste veel last gehad van bekken eenmaal bevallen bijna geen last van gehad. Zo nu en dan schoot het erin en dat deed en doet nog goed zeer. Ik ben sindsdien een vaste klant bij de chiropractor en tijdens mijn zwangerschappen daarna kwam/ kom ik daar 1 x in de 3 wkn en het helpt super moet ik zeggen. Volgende week de laatste keer er heen voor de bevalling. Fysio had bij mijn geen baat werden soms alleen maar de klachten erger van. Ik hoop voor jouw dat het ook minder is na de ks (scheelt een gewichtje op je bekken )
Datum is bekend !!!!! Week 39 en dan ook nog onze voorkeur en de gyn die het gaat doen ken ik vanuit mijn eerste zwangerschap erg leuke en deskundige vrouw. Voelt wel weer raar dat we het al weten en eigenlijk zover van te voren maar we weten nu waar we heen kunnen leven !!!!
thanx!! ga ik doen. maar bij HEMA zijn ze nu in de aanbieding ps fijn om mee te lezen en te leven. ga niet op alles reageren maar wel een fijn topic om aan deel te nemen. xxxx
Onze kleine meid is vandaag op 6-6-2014 geboren. Ze heet Lana en weegt 3845 gram en is 52 cm. De keizersnede is me 100% meegevallen. Knuffel xbabyxdx