In, jij mag morgen al! Spannend zeg. Zie je er tegenop? Sterkte en ook heel veel geluk en plezier met de kleine!
Als je je rust neemt is het herstellen goed te doen. Ik vond mijn eerste ks erg zwaar maar ben toen te snel alles weer gaan doen. Deze keer wat rustiger aan gedaan , en overal de tijd voor genomen en ik voel me nu super! Afgelopen maandag de ks gehad en alleen de eerste keer uit bed en lopen veel pijn gehad. Moet wel zeggen dat ik alleen paracetamol heb gehad als pijnstilling Sliep na 3 nachten ook weer op mijn zij , kan echt niet slapen op mijn rug
Mamavanjuul Hoe is t meid? Gefeliciteerd alvast! Neem je tijd en binnen 2 weken durf ik te wedden dat de ergste pijn weg is. Bij 4/5 weken kan je alweer veel meer. 7 weken was ik de oude...De hechtingen in de buik trokken nog wat en dat was bij week 7 over.
Op 28-7 bevallen van een prachtige dochter! Herstel valt me tot nu toe mee, gelukkig! Ben al uit bed geweest en dat is wel weer even wennen. Donderdag mogen we naa huis! Ks was prachtig! We hebben haar geboren zien worden en we zijn daarna constant met z'n 3en geweest. Ze heeft 4 uren naakt bij mij op de borst gelegen, wat een genot!!! Zit nu in de nachtvoeding.... Zal iemand roepen voor het verschonen
Gefeliciteerd, Fijn dat het is meegevallen en dat je morgen naar huis mag! Ik heb gisteren 8 september vastgelegd. Nog 40 nachtjes slapen
Hey meiden, ik wil jullie allemaal veel succes wensen met aftellen! Ik heb een jaar geleden een geplande ks gehad, op 1 augustus, dus ik begrijp heel goed hoe jullie je voelen Ik kan bijna niet geloven dat het al een jaar geleden is! Als ik een tip mag geven: geniet er ook van, ook al is het een operatie, het is toch de geboorte van je kindje <3
mamavanjuul gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter wij hebben gister de datum gekregen en as maandag 4 augustus word onze kleine meid gehaald erg leuk om te weten wanneer het zover is alleen heb vannacht geen oog dicht gedaan hele nacht aan het draaien en denken hoop dat de laatste 5 nachtjes beter verlopen al denk ik dat het zondagnacht ook een slechte nacht word
mamavanjuul gefeliciteerd! Ook ik heb een datum gekregen, het wordt woensdag 6 augustus! Gisteren mijn vader gecremeerd dus er gaan nu ontzettend veel emoties door me heen.. Maar ben blij dat ik nu weet waar ik aan toe ben en nog even een weekje heb om bij te komen en de laatste voorbereidingen te doen!
Jeetjemikkie Dirkje, wat een rollercoaster van emoties. Heel veel kracht en sterkte gewenst. Niets kan je vader vervangen, maar misschien kan het de pijn wat verzachten als je volgende week zoveel liefde en geluk mag ervaren. Lfs
gecondoleerd met het verlies van je vader wat een emotionele tijd heb je nu verlies van je vader en volgende week de geboorte van jullie kind zo dicht staat het bij elkaar sterkte en rustig aan de laatste daagjes
Dirkje heel veel sterkte! Ik hoop dat je een mooi afscheid hebt gehad en ik hoop ook dat je persoonlijk nog afscheid hebt kunnen nemen van je vader en dat hij niet abrupt uit je leven is gehaald
o wow.. wat zijn er ineens veel geplande voor de komende week.. kan het even niet meer bijhouden.. zag ook nog een prachtige foto voorbij komen van een geboorte.. gefeliciteerd
Heel veel sterkte met het overlijden van je vader, ik weet helaas wat het is tijdens de zwangerschap.... Vandaag de bevestigingsbrief gekregen voor de datum van de ks. Moet om 6.30u al in het ziekenhuis zijn! Is dit bij iedereen zo vroeg? Bedoeling is denk dat de gyn om 8.00u gelijk kan beginnen.... Krijg het met vlagen toch wel wat benauwd nu.. Nog even een vraagje over dat klysma.. loop je dan uren aan een stuk leeg of is dat na een half uur gepiept?
Ik was er zelfs de avond van tevoren al.'s Morgens vroeg is alle tijd wel nodig. Je wordt aan de scan gelegd, je krijgt een infuus, soms wordt je nog wat geschoren, misschien bloedprikken, mensen die kennis komen maken etc. Je krijgt wel een tijd, maar het kan zijn dat een spoedgeval voor gaat. Een klysma heb ik niet gehad voor de keizersnede, moet je dat?
Hoi allemaal, voor mij is dit allemaal nieuw, ik ben bij de eerste vaginaal bevallen . Helaas is daarbij mijn stuitje flink beschadigd waardoor ik nu nog steeds niet klachtenvrij ben. Mijn zoontje is nu 3.3 . Daarom wordt het dit keer een geplande keizersnee want mijn zoontje was niet uitzondelijk groot ofzo. Wat staat me te wachten bij een geplande keizersnee? En wat gebeurt er als ik voor de geplande datum al weeen krijg? Waar moet ik naderhand rekening mee houden? Activieiten die je niet mag uitvoeren bijvoorbeeld.
Thanks meiden. Nog 3 dagen.. Het wordt nu wel spannend.. Mag ik vragen waarom die klysma is? Dat heb je bij een spoed toch ook niet? Ik weet nog niet hoe laat ik er moet zijn, dinsdag bellen voor de tijd! @ birds86, mijn vader was ernstig ziek (galblaaskanker) en we wisten dat hij niet lang meer te leven had maar de artsen hadden het over maanden, en het is in 5 weken gebeurt. Toch nog behoorlijk plotseling dus..