Succes alvast! Duurt niet lang meer dus, maar kan indd dat je kleintje zich eerder aankondigd want je zit bijna op het einde toch?
Wie van de meiden kan me vertellen hoe lang jullie in het zh moesten blijven na keizersnede......bij mijn dochtertje zaterdag vroeg om 4 uur bevallen middels spoed en maandag naar huis. Weet niet of dat standaard is? Ben benieuwd hoe lang ik nu zou moeten blijven ivm ook opvang van me dochtertje
Ik weet het ook niet precies want de 1 moet 3 of 4 dagen blijven en de ander mag al na 2 dagen weg ligt er misschien ook aan hoe het met je herstel gaat.
Ik ben bij alle3 de ks's 2 nachten gebleven en daarna zat ik smorgens al om half 10 thuis in me eigen bedje... Ligt er ook aan hoe je herstel is,of je geplast heb.hoe hoog je hb is etc Succes!
bij dochter ( 2012 ) heb ik op donderdag middag 14.00 de keizersnede gehad en was ik zaterdagochtend 11.00 thuis moet wel zeggen dat ze ook allemaal zeiden dat het herstel erg snel ging. ik voelde me goed en kon al ''makkelijk'' zelf douchen en me redelijk goed aankleden
Klopt, ik ben zondag uitgerekend (banner klopt niet helemaal). Ben al wel flink aan het rommelen, maar vooralsnog niets! @lilmomo: hier in het ziekenhuis is de standaard 4 dagen, maar zoals ik het begrijp verschilt het een beetje per ziekenhuis. Ook is het afhankelijk hoe het met je herstel gaat. De basale dingen (zelfstandig plassen, poepen en lopen) moet je kunnen voordat je weg mag.
Hoi meiden, Gisterochtend is onze dochter geboren middels een gentle keizersnede. Wát een gave ervaring! Alles kunnen zíen, letterlijk: doek mocht naar beneden, en mijn meisje gelijk bij me gekregen. Ze lag de hele zwangerschap dwars, maar is in volkomen stuit geboren. Alles gaat goed. Ik voel me prima en mag ws morgen al naar huis. Twee nachten opname dus.
Poepen hoefde hier ook niet,alleen zelf plassen Alf Gefeliciteerd! Hele mooie ervering hé? Geniet van je kraamtijd!!!
@Alf gefeliciteerd Ja bij mij was me hb niet goed toen eigenlijk mocht ik smorgens naar huis ik stond al klaar om te vertrekken......moest ik toch nog ff een infuus wat tot 15 uur duurde maar ik mocht naar huis die dag en was het na een week wel al beu (eerst opgenomen en 4 dagen ingeleid geweest)
Mag ik aansluiten? Mijn keizersnee wordt gepland voor volgende week woensdag 17 september. Mits ik niet met spoed moet. Lig nu al sinds vorige week donderdag met gescheurde vliezen in het ziekenhuis, heb platte bedrust. Mag geen seconde mijn bed verlaten, dus zoek wat afleiding
Ja natuurlijk mag je aansluiten, snap dat je wel toe bent aan wat afleiding. Vervelend dat je in het zh ligt en niets kan en mag. Hopelijk blijft je kleintje nog even zitten en ben je woensdag aan de beurt
Nijntje Ik zie tot mijn schrik dat ik je nog niet gefeliciteerd heb met jullie twee mooie zoontjes. Wat fijn dat alles er zoveel beter uitzag dan je gevreesd had. Gaat het goed met ze? Zijn jullie al weer thuis?Zag in ander topic hun namen, leuk! Ik hou ervan! JJ Jeetje, vrat is ook schrikken geweest. Nog even aftellen naar volgende week. Sterkte en hopelijk vind je hier inderdaad wat afleiding en vermaak. Hier Gaat goed. Lekker thuis. Sarah moet nog erg wennen, eerste deel van de nacht veel huilen, daarna zoeter dan zoet en slaperig. V
Krijg jij je keizersnee misschien in het lumc? Ik moet nl ook de 17de, omdat de woensdag hun vaste sectio dag is
Nee, de sectio stond gepland in het AMC, maar ben ivm spontane bevalling en giga drukte in het AMC "geholpen" in het OLVG, wat een positieve ervaring! Heel lief personeel en de gentle sectio had niet beter gekund!