Lilmomo en Yfke, wat ontzettend balen dat jullie datums weer veranderd zijn lost niets op maar ik zou ook echt over de emmer ervan zijn. Bloempje, bij mijn eerste ks was m'n buik gelijk weg wel een slappe buik maar is daarna weer goed gekomen. Ooooow voor jou is het bijna zover spannend!
Ja... a.s. woensdag is het al zo ver!! Jeetje wat zijn die 9 maanden dan ook omgevlogen zeg!! Heb het echt moeilijk gehad, maar als ik nu terugkijk is het echt snel gegaan. Ben zo benieuwd naar ons zoontje!
Succes woensdag bloempje Hier weet ik nog steeds geen datum moet wachten tot de 27e grrrr en dat kilt me behoorlijk want konden eerst uitgaan van een andere datum.......en nu is het afwachten of het nu toch die datum blijft of 2 dagen later. Zo irritant als je ook nog opvang moet regelen voor je kleine meid Dus gisteren nog eens gebeld om te vragen of ze me al meer konden vertellen is me gyn tot de 27e op vakantie.......hoe kan ze dan in godsnaam regelen dat het toch die datum wordt lekker handig.nl
Spannend Bloempje duurt niet lang meer ben je zenuwachtig of valt het mee? Vandaag goed gesprek gehad met onze gynaecoloog,we weten de datum al en moeten de dag ervoor even komen voor wat onderzoeken en testen en dan DE dag hoogstwaarschijnlijk al om 7.00 melden.
@Lilmomo, wat balen dat je zo lang moet wachten op de datum. Kan me voorstellen dat je dat graag wilt weten!! @Char1983, zo gaat het bij ons ook! Morgen moeten we voor onderzoeken heen en woensdag ook al vroeg melden. Brr krijg nu toch wel de kriebels hoor!
Spannend bloempje! Wat ik bij mijn 2 geplande ks's zo'n raar idee vond is dat je smorgens gaat en smiddags je kindje in je armen heb en dat zonder 'natuurlijke' waarschuwing van je lichaam... Bij mijn kleine meid lag ze nog heel erg te trappelen op de ok in me buik en een kwartier later was ze er... Daarom vind ik die gentle sectio ook een belangrijk ding omdat je baby ook zonder natuurlijke waarschuwing geboren word... Geniet nog even van je kleine in je buik en heel veel succes morgen!
Hier dacht onze kleine er anders over Niks een datum plannen, niks een datum verzetten ziekenhuis. Ik kom gewoon zelf afgelopen zaterdagnacht zijn mijn vliezen gebroken. En ik lig nu in bed thuis, met ons heerlijke mannetje. Zondag dus heel vroeg geboren en dinsdagochtend mocht ik naar huis omdat het zo goed ging
Yvke van harte gefeliciteerd Met hoeveel weken ben je nu uiteindelijk dan bevallen? En heb je veel last van de ks? Geniet van de kraamtijd Groetjes lilmomo
Nope helaas nog steeds niet......en er is ook niets in de planning vast gelegd. En aangezien ik pas de 27e een afspraak heb en me gyn vakantie heeft tot de 27e zal er voor die tijd ook wel niets geregeld zijn. Baal hier zo gigantisch van zit ook met een klein meisje wat opvang nodig heeft als ik in het zh lig
Goede morgen meiden, Mag ik ook een beetje meeschrijven?Ik heb nog wel een lange weg te gaan naar de geplande ks.Ben pas 9 weken zwanger maar weet al dat het een ks wordt.Ik kan niet normaal bevallen,en dit wordt de vijfde ks.Dus een beetje ervaringsdeskundigetwee keer een spoedks gehad,en twee keer gepland.Ik zal me zo even inlezen in jullie verhalen. Groetjes pipo30
Ook hier een geplande keizersnede....voor a.s. maandag. Zo spannend !! Ik zie erg op tegen de operatie...maar kan ook weer niet wachten om ons minimensje te gaan ontmoeten. Iemand tips tegen de zenuwen???
Oh spannend,dat gaat lekker opschieten... Tips,uhmm Ja het over je heen laten komen,je 'overgeven' aan de artsen,je bent in goede handen,weet dat het makkelijker is gezegd dan gedaan. Geniet nog de laatste dagen!
Ik ben bevallen met 38+1. De keizersnee viel me mee, ging allemaal erg snel en fijn. De pijn die dag viel me wel vies tegen. Nu gaat het redelijk. De wond trekt wat, maar het gaat iedere dag een beetje beter En dankjewel meiden
Hallo dames, binnenkort krijg ik mijn derde keizersnee maar voor het eerst een Gentle Sectio. Ben zo benieuwd of dit een hele andere ervaring wordt! Dames die mij zijn voorgegaan, hoe ervoeren jullie de natuurlijke Ks?
@medith Ja,het is een hele bijzondere ervaring,zou het iedereen aanraden Afgelopen april toen mijn dochter werd geboren met een geplande ks ook voor t eerst een gentle sectio gehad,bij mijn jongens ook een ks gehad en ik heb er echt een heel goed gevoel aan overgehouden en blij dat ik het heb mogen meemaken.
Ik kan jullie mijn ervaring er over 2 weken ongeveer over delen Hoop morgen dan ook eindelijk eens een datum te horen