Vandaag weer een echo en controle gehad. Vruchtwater was weinig, en het kind groot, maar dat wisten we al. Om die redenen zou ik rond week 38 al geholpen worden omdat anders de risico,s te groot worden. Stond ik dus ingepland voor 39+2! Nu na een hoop discussie een datum gekregen, maar ook na de 38ste week. Maar.. Het is nog niet definitief, want mijn eigen gyn was er niet, en die moet weer toestemming geven.. Pff wat een gedoe allemaal! Verder ook voorlichting gehad over de kz, wel heel helder uitgelegd, en heb er nu meer een gerust gevoel bij. Ze proberen inderdaad de gs zo veel mogelijk na te streven. En ze zijn ermee bezig het hekemaal aan te kunnen bieden, maar daar ben ik te vroeg voor helaas. Nou woensdag word alles dus waarschijnlijk definitief gemaakt.. We wachten wel weer af allemaal...
hoi hoi ook ik wil me graag aan de groep toevoegen, wij staan 7-1 op de planning voor een natuurlijke keizersnede, onze dame vind rechtop zitten veel leuker :-D wij hebben ook niet voor de versie gekozen wegens mijn eigen gevoel ze ligt niet voor niets zo, en stuit bevalling wil ik helemaal niet wegems risico dus daarom gekozen voor de KZ , wel spannend onze eerste was 7 kaar geleden ook via KZ geboren, maar daar ging de verdoving omhoog ipv naar beneden dus wel angstig dat het nu weer gaat gebeuren pfff wie heeft dat ook eens gehad?
Spannend meiden @poeliwoepi ik heb ook 'grote kids' gekregen Mijn laatste ks afgelopen april was daarom ook met 38.4 wk en ook omdat pasen er tussenzat en de geboortedag van ons overleden mannetje Mijn dochter woog met 38,4wk bijna 3900 gram Geniet nog even de laatste weken meiden
Ik ben nog lang niet aan de beurt maar weet al wel dat ik een ks ga krijgen. Ik ben echter vier dagen na de verjaardag van mijn oudste uitgerekend. Uiteraard wil ik met haar verjaardag thuis zijn. Weten jullie of ze eventueel ook iets eerder de ks doen dan op exact 39 weken?
Ik denk dat dat puur ligt aan het feit of er plek is.. Je operatie word gewoon ingepland.. Duurt het wachten voor jullie ook zo lang?
Bij ons in het zh altijd geplande keizersnede in week 39.Die van ons was met 39.1 gepland ook omdat onze gyn. 1 vast dag keizersnedes doet. Maar hoor ook wel eens met 38.5 of 38.6 zou het gewoon eens vragen aan je gyneacoloog.
Bij ons in het zh is het ook voortaan in week 39. 4,5 jaar geleden was het nog in week 38 Maar vragen kan natuurlijk altijd!
Ruggenprik kan bij mij helaas niet wegens zwaar verzakte rug. Vorige keer na heel veel prikken mislukt.
Mijn laatste ks was met 38,4 wk maar in overleg met me gyn de datum gepland en dus ook t termijn. Maar normaal in de 39e week,mijn middelste was bijv geplande ks bij 39,5 wk Gewoon ff overleggen en vragen wat de mogelijkheden zijn
Dankjulliewel. Waar maak je je druk om soms he.... maar wil zo graag gewoon thuis zijn met de verjaardag van de oudste.
Ik krijg ook een ks ivm stuitligging, datum vertel ik liever niet ivm evt meelezers, maar met 39 weken.
Zo eindelijk hebben wij ook een datum gepland! Dan is het echt aftellen! Ik heb vorige week maandag en dinsdag voorweeen gehad, en nu al vanaf zaterdag weer. Echt super irritant! En ook lastig om in te schatten wanneer het echte weeen zijn, er zitten soms best pittige bij.. Ik heb voor de nacht voor de operatie een temazepam meegekregen (na er om gevraagd te hebben), zo dat ik die nacht in ieder geval goed kan slapen.
Hoe lang van te voren kregen jullie DE datum te horen?!?! Heb morgen controle en ben benieuwd wanneer ze de datum plannen
Bij ons had het 3 weken terug al bekend moeten zijn, toen was ik 35 weken zwanger, maar door veel miscommunicatie hebben wij het vandaag pas definitief gehoord
Mijn gyn heeft aangegeven dat we de datum rond de termijn van 30 weken gaan bepalen. Degenen met ervaring: hadden jullie ook nog een keuze? Ik destijds met de inleiding wel, maar maakte ons niks uit Ik ben 30 april 39 weken en wij zien die dag of 1 mei wel zitten. Daarna is t weekend en 4 mei lijkt me niet zo'n gezellige datum als ik wat te kiezen heb. 5 of 6 mei lijkt me wel laat als ik 7 mei ben uitgerekend