Hier mag ML niet blijven slapen, ik denk dat de oudsten de eerste nacht bij schoonouders logeren zodat ML wel gewoon tot 22.00 uur kan blijven en dat hij de 2e avond wel gewoon thuis eet en blijft. Maar dat vind ik inderdaad ook jammer. Dus hopelijk na 2 nachten gewoon naar huis. Ben heel benieuwd naar de gentle sectio na 2 spoed sectio's, het lijkt me zo fijn om de baby dit keer snel bij me te hebben.
Mag niet blijven slapen!? Wat is dat voor bullsh*t? Gisteravond plotseling naar ziekenhuis, baby had hart problemen. Ben er nog steeds. VL is gewoon blijven slapen, ze konden zo snel niet een een bed fixen dus heeft hij op 2 stoelen geslapen. Sorry ik vind het te belachelijk voor woorden dat je man niet mag blijven slapen, moet hij ook voor een bepaalde tijd naar huis?
Mocht hier ook niet hoor,en wij wilde ook dat de jongens gewoon in hun normale ritme doorgingen,het was al spannend genoeg dat hun zusje was geboren en dat mama in het ziekenhuis bed lag. En ik was ook moe en had pijn genoeg dus papa lekker thuis ook op tijd naar bed en bijkomen IN niet ieder ziekenhuis is dit mogelijk,en ligt misschien ook aan wat voor bevalling je hebt gehad,toen ons sterrenkindje was geboren mocht hij bijv wel bij mij blijven slapen op de verloskamer... Een gentle sectio is echt de moeite waard en zeker als je al meerdere ks's heb gehad waarbij die mogelijkheid er niet was,een wereld van verschil en zeker een verbetering op de binding direct na de bevalling
Ja uiterlijk 22.00 uur. Al weet ik van de vorige keren dat ze niet heel streng zijn als dit wat uitloopt. Maar ik vind het niet zo erg, slaapt hij tenminste goed door thuis. Hoe gaat het met de baby nu?
Mijn baby is gister,voor jullie nacht geboren. Spoed-keizersnede gehad het hart begon te falen. We hebben een prachtige zoon gekregen die de naam Quinn Mason Hendrik draagt. Eerste 24 uur is goed gegaan. Geen terugvallen of verslechteringen. Als hij sterk genoeg is word hij geopeerd. Echt té bizar. Ging allemaal heel snel. Ze waren er heel rap bij. Had erger verwacht van dr keizersnede, viel mij dus mee. Maar ben nog niet mijn bed uitgeweest... Als ik lig gaat het goed. Zou vannacht slaappillen krijgen hebben ze niet gedaan aangezien de hoeveelheid pijnstillers ik al krijg. Heb mijn ouders moeten bellen, 10 seconden. Werd vanaf mijn kamer naar een zaal gereden, op die zaal kwamen operatie kamers uit. Was de wachtzaal en voorbereidings zaal voor de vrouwen die keizersneden kregen. Lagen allemaal vrouwendie dus inprincipe op hun beurt lagen te wachten. Heb echt gedacht, als ik gewoon moet wachten zijn we te laat. Werd 1 terug gereden die ze al verdoofd hadden. Ze was er nog noet eens uit en ze hadden mij er al in. En niets niet eerst mooi uittekenen waar ze wouden gaan snijden voor zo'n mooi en klein mogelijk litteken nee gewoon hup het mes er in. Ben bij bewustzijn gebleven, mocht kiezen.. Kiezen is ook een raar woord op de gang eerder vraag gesteld even snel. Zeiden ook als ze mij niet snel genoeg weg kregen met een plaatselijke verdoving dan onder een snel werkende volledige narcose. Gaat goed met Quinn en mij.
Dat klinkt als een behoorlijke spannende ervaring! Maar fijn dat ze zo snel gehandeld hebben en het goed is gegaan. Gefeliciteerd met jullie zoon en sterkte gewenst voor de komende periode. Hoeveel weken was je zwanger?
Gefeliciteerd met jullie zoon,heftig verhaal,veel sterkte met je herstel en alle goeds voor je zoontje! Hoe ver was je in de zwangerschap?
Heftig herrido maar gelukkig op tijd gehaald. Gefeliciteerd!! Worden dus nog spannende tijde voor jullie met de operatie, veel sterkte.
Gefeliciteerd Herrido, hopelijk gaat alles het goed met je zoon en met jou.. Ik kom mij hier ook melden, de natuurlijke keizersnede staat gepland. Best een gek idee dat je nu de datum weet. Bij mijn zoon ben ik 2 weken overtijd gegaan en is het inleiden toen niet gelukt wat uitmonde in een spoedkeizersnede. Deze keer mochten wij zelf kiezen of natuurlijk of een keizersnede, wij hebben dus gekozen voor de natuurlijke keizersnede. Voor mijn directe omgeving laat ik het nog in het midden wat het gaat worden een keizersnede of niet moet denk ik nog even aan het idee wennen. En ik wil ook geen vragen over wanneer het gaat gebeuren.
Angel Kan aan mij liggen, maar wat is een natuurlijke keizersnede? Met mijn zoon en mij gaat het prima. Ben uit het ziekenhuis ontslagen, wat best dubbel was. Blij dat ik naar huis mocht maar het was heel zwaar om mijn zoon daar achter te moeten laten. We gaan dagelijks bij hem langs. Hij is stabiel, en bijzonder helder voor een baby van zijn toestand. Reageerd ook als we bij hem komen en als het medisch personeel met hem bezig gaat is hij ook allert, zonder dat ze de prikkels dus echt oproepen. Zijn baby's van 28 á 30 weken die minder helder en alert als hem zijn. Is echt een heel goed teken dat hij zich bewust van zijn omgeving is en Reageerd. Gaat zo goed met mij dat we zelfs als weer sex hebben gehad. Valt tot nu toe allemaal mee. Had erger verwacht. Mijn zus die een nier transplantatie heeft gehad en een keizersnede zei dat de keizersnede 10x erger is als de transplantatie. Vind ik dus andersom. Ik ga haar de nier gegeven, vergeleken met die operatie vind ik de keizersnede minder erg. Of het heeft te maken met dat ik vreselijk verwend word.
Spannend zeg! Een natuurlijke keizersnee is een wereld van verschil en zo mooi! Kan je begrijpen wat betreft je omgeving,laat het even op je inwerken
4 dagen na een ks seks?! Volgens mij mag dat niet eens? en als t goed is bloed je nog als een rund ik vind dit een beetje vaag eerlijk gezegd. Na 4 dagen was ik net thuis en kon ik amper opstaan uit bed. seks kon ik überhaupt pas na een maand of 3 aan denken. Ligt het nou aan mij?
@Annelore, met mijn zoon was ik net 1 dag thuis en kon me amper bewegen in bed en bloedde ook als een rund dus nee geen sex voor mij op dag 4 hahahaha @Herrido, een natuurlijke keizersnede oftewel gentle sectio: De verschillen tussen een gewone keizersnede en een gentle sectio zitten vooral in het persoonlijk contact met je baby. Tijdens de gentle sectio wordt gebruik gemaakt van een doorzichtig operatiedoek of een monitor. Zo kunnen jij en je partner zien hoe jullie kindje geboren wordt. Bij de operatie is bovendien een kinderarts aanwezig. Deze voert een korte check uit, daarna mag je je baby meteen vasthouden. Dit eerste huid-op-huid contact is erg belangrijk voor de band tussen moeder en kind. Een ander voordeel is dat je baby afleiding biedt, waardoor je minder pijnbestrijding nodig hebt bij het hechten.
Nou idd ik dacht ook meteen een ks en zin na 4 dagen in sex!?!!! Doe ff normaal Ik ben bijna 2 weken verder en kan me nu pas n beetje fatsoenlijk bewegen etc En dat terwijl je kindje te vroeg geboren is en ziek in t zkh ligt Sorry hoor maar ik kan daar met geen een hersencel bij dat je dan gaat lopen sexen! Bah
Met mijn zoontje gaat het goed gelukkig Met mij door de heftige ks wat minder Ben heel erg emo en ben erg bezig in m'n hoofd met wat er tijdens de ks gebeurd is De vk die de na controle kwam doen heeft me emdr aangeraden Trauma verwerking Ik kijk het nig n weekje aan en als ik me volg week nig zo voel ga ik de ha daarvoor bellen...... Kan niet goed verwoorden hoe ik me voel..... Lichamelijk gaat t beetje bij beetje ook wat beter gelukkig!.,
Ohh was je bevalling dan niet zo goed gegaan? Misschien heb ik er overheen gelezen? Sorry,dat wist ik niet,heel veel sterkte en hopelijk kom je er snel bovenop! Knuf!