Hallo mod's, Eigenlijk kan ik een tijdje geen foto's meer uploaden vanaf mobiel en computer. Ik krijg geen foutmelding. Als ik op mijn mobiel klik op bestand kiezen verschijnt er geen keuze in mijn bestanden. Via de computer kom ik iets verder; de foto kan ik wel kiezen maar hij start niet met uploaden. Hoe kan dat? is de fout bij jullie of bij mij? Ik kan wel foto's uploaden die al op bijvoorbeeld Facebook staan. Maar daar zet ik nu mijn zwangerschapstest nog niet op. Alvast bedankt.
Hoi, Er zijn geen problemen met het uploaden van foto's. De meest waarschijnlijke reden is dat de foto die je probeert te plaatsen te groot is. Hoe dat zit met je mobiel, dat weet ik niet. Wellicht is er iemand die dezelfde mobiel heeft als jij e die dat probleem niet heeft die je kan helpen? Probeer het eens met een kleine of verkleinde foto en je zou kunnen reageren met welk mobieltje je hebt. Lotte
Hallo Lotte, Bedankt voor de snelle reactie. Laatst heb ik wat gewijzigd in de instellingen van mijn fototoestel. Wellicht dat dat de reden is. Over mobiel kan ik inderdaad eens gaan navragen (al vind ik dat nou niet de grootste zorg zeg maar, zolang het uploaden van computer wel lukt, ben ik al heel blij) Groet