Club: We gaan voor een eerste kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mom2be88, 1 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. catseye

catseye Actief lid

4 nov 2015
    256
    22
    18
    NULL
    NULL
    Spannend zeg. Over een paar dagen nog een keer testen on te zien of de streep donkerder wordt?

2. mom2be88

mom2be88 Bekend lid

14 mrt 2016
    652
    165
    43
    :$:$:$:$ ongelooflijk! In 1x en dat met mijn cyclus! Wow! Dit moet nog even landen

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,2 KB
      Weergaven:
      2
  3. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Gefeliciteerd lieve mom2be!!! Xxx

4. catseye

catseye Actief lid

4 nov 2015
    256
    22
    18
    NULL
    NULL
    hoera gefeliciteerd zeg! 1-2 weken zwanger dan? :)

5. mom2be88

mom2be88 Bekend lid

14 mrt 2016
    652
    165
    43
    Dankjulliewel ! :)

Het schijnt dan ongeveer 3 a 4 weken te zijn blijkbaar. Ik snap het nog niet zo goed hoe lang. In juli heb ik een vroege echo ivm cyclus en dat ik al bij de gynaecoloog was geweest deze week.

6. catseye

catseye Actief lid

4 nov 2015
    256
    22
    18
    NULL
    NULL
    Nou.. sinds di had ik echt licht bruinverlies dit heeft aangehouden tot donderdag nacht. In de nacht ongesteld geworden en flink bloeden.. dit nog niet eerder meegemaakt. Wat is nu mijn eerste dag donderdag of vrijdag? Iemand die weet hoe dat werkt? ☺

7. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.710
    3.164
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik meld me hier ook.
    Pas gestopt met de pil en we gaan voor ons eerste kindje. :)

Gefeliciteerd Mom2be!

8. mom2be88

mom2be88 Bekend lid

14 mrt 2016
    652
    165
    43
    Dat is balen.. Ik heb toevallig omdat ik een vruchtbaarheidsbehandeling clomid zou krijgen geleerd dat de eerste dag de dag is waarop het bloed echt doorbreekt! Gynaecoloog zag bruin bloed niet als dag 1. Ik deed dat altijd wel.... Dus ik zou nu denk ik gewoon wanneer je bloed rood is als dag 1 doen

9. mom2be88

mom2be88 Bekend lid

14 mrt 2016
    652
    165
    43

Dankjewel!:) en welkom!

10. Juulx

Juulx Actief lid

3 jan 2016
    120
    0
    0
    Zooo ik kom hier eindelijk weer terug na de bruiloft en gelijk goed nieuws te zien hier! Wauw Mom2be!! Het is echt zoo..gefeliciteerd!! Wat heerlijk dat het in 1 keer is gelukt bij jullie. Durf je al blij te zijn? Hoe voel je je?

Hier ben ik deze week ongesteld geworden na de eerste keer echt proberen. Was een beetje een teleurstelling.. maar misschien ook wel goed, gezien alle alcohol die ik heb gedronken op de bruiloft ;)
    Wat was het een heerlijk dag zeg.. echt helemaal perfect! Nu echt getrouwd met mijn lieve man! We leven nog een beetje in een roes deze week. Wel weer moeten werken, maar we genieten nog erg na.

Jammer catseye en livoli dat het niet is gelukt deze ronde.. Op naar de volgende voor ons.

Welkom poolvos en feather!

11. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.710
    3.164
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dankje Juulx! En gefeliciteerd :D

12. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Dank voor het hartelijke welkom allemaal & gefeliciteerd Mom2be!! We duimen voor een blijvertje!

13. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Welkom Featherr!

Juulx nog gefeliciteerd! :D Jammer dat je ongesteld bent geworden! Maar nieuwe ronde nieuwe kansen!

Mom2be hoe voel je je?? Nog getest?

Ik ga morgen weer beginnen met ovtesten! Ga morgen die van cb halen met smiley, kijken wat dat doet.
    En ik wil met tarwekiemolie gaan beginnen, kijken of dat mijn lf gaat verlengen. Maar weet niet zogoed wat wijsheid wanneer ik er mee zal starten. Iemand enig idee?

14. Bobo123

Bobo123 Lid

26 jun 2016
    37
    15
    8
    NULL
    NULL
    Ook ik meld me aan. Inmiddels bezig met de 3de ronde voor ons 1ste wondertje. Heb een regelmatige cyclus van 31 dagen en voel ook heel duidelijk mijn eisprong. Deze maand dag voor de eisprong en op de dag zelf sex gehad. 5 dagen na eisprong echt heel veel dik, wit, gelige afscheiding in mij onderbroek gehad, nog niet eerder mee gemaakt! Zaterdag is de dag dat is ongesteld moet worden. Dus nu op het wachtbankje.

Zal de afscheiding een goed teken geweest zijn?

15. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Bobo123 Welkom! Spannend zeg :D Ik had ook zo'n afscheiding de maand dat ik licht positief testen! (helaas op NOD dag toch ongesteld geworden)

16. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    ❤❤ We gaan voor een eerste kindje ❤❤

NOG NIET ZWANGER
    Naam ⇢ Leeftijd ⇢ Ronde ⇢ NOD
    ● Livoli - 28 jaar - Ronde 5 - NOD rond 17 juli
    ●
    ●
    ●

ZWANGER!
    Naam ⇢ Leeftijd ⇢ Uitgerekend ⇢ ♂♀
    ● mom2be88 -
    ●
    ●

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
    Zijn de ● op? Dan kopieer je die even en plak je hem eronder!
    Ben je zwanger en weet je het geslacht? Dan kopieer je het symbooltje met de kleur achter je naam!

17. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Ik zag in andere clubjes handige lijstjes. Dus denk die maak ik ook even. :D Dus vul maar aan ladies!

18. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.710
    3.164
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wanneer tel je eigenlijk een ronde? Ik ben aan het wachten op mijn eerste ongesteldheid máár we hebben wel al sex zonder condoom.
    Tel ik dit dan als eerste ronde of begint die eigenlijk pas als ik ongesteld ben geweest :(

19. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Ligt eraan of je gelijk begint :p Sommige beginnen gelijk met zwanger worden en worden ook niet ongesteld. Maar sommige beginnen pas vanaf de eerste menstruatie

20. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.710
    3.164
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh, dan is dit dus ronde 1 :p

Deel Deze Pagina