O livoli! Zo naar!! Ik was zo hard aan het duimen voor je.. Spannend wonderland. Hopelijk zijn het goede symptomen voor een zwangerschap! Ik denk dat ik ook ongesteld ga worden. Borsten doen pijn op dezelfde plek als altijd en verder voel ik eigenlijk niks. Soms beetje weeïg gevoel in mn maag, soort misselijkheid maar toch ook niet echt. Nog een paar dagen wachten..
Jammer Catseye! Mijn ongi is alweer voorbij. Is ook niet zoveel geweest als anders. Maar goed, snel naar die vruchtbare dagen toe dan
Jammer catseye!! Goed dat je het al aanvoelde. Succes volgende ronde! Wat gek dat je menstruatie zo kort geduurd heeft livoli. Waar zou dat door komen? Ik ben nog niet ongesteld geworden. Er begint een lichte hoop te groeien.. maar durf nog niet te hard van stapel te lopen, want zit nu op dag 30 en heb ook wel eens een cyclus van 32 dagen gehad. Borsten doen wel erg pijn en mn maag zit me al een paar dagen niet lekker. Afgelopen dagen aardig wat krampjes gehad waardoor ik dacht ongesteld te worden. Nog maar even afwachten..
Dank je wel En inderdaad dat is wel kort Livoli. Heb je vaker korte menstruaties gehad? Heb je al een testje gewaagd Juulx?
Loosalarm, gisteren avond nog beetje licht bloed verlies en vanmorgen nog wat spotting. Spannend Juulx!!!
Hoi dames, Mag ik ook mee komen kletsen? Ik ben 23 juni gestopt met de pil en wij gaan voor ons 1e kindje! Toen ik 21 was werd PCOS vastgesteld en sindsdien non stop aan de pil (niet mee gerekend dat ik vorig jaar een strip heb overgeslagen ivm met een laparoscopie). Dus ik vind het heel spannend om te zien hoe mijn lijf dit nu gaat oppikken! In principe mocht ik van de gyn meteen komen als ik wilde beginnen maar dat wil ik zelf nog niet. Samen met partner besloten om het eerst een jaar zelf te proberen en als het dan niet gelukt is richting de gyn te gaan. We hebben ook afgesproken om nu nog niet met ovulatietesten aan de gang te gaan om het wat luchtig te houden. Maar ben van nature een stress kip dus ben wel al begonnen met tempen Op het moment ben ik in afwachting op mijn eerste eigen menstruatie
Jaaaa!! Het is echt zo! Ik blijf maar naar de test kijken de hele dag. Hihi. En dit op huwelijksreis! Echt bijzonder.. Hoe gaat het met jou? Nog veel last van misselijkheid? Tof dat we niet zoveel verschillen 3 weken denk ik? Ik ben nu 4 weken en 2 dagen als het goed is.
Bedankt catseye en livoli!! Ja we kunnen er niet echt om heen nu. Ik twijfel of ik morgen de 2de test ook doe uit het doosje. Ben bang dat die tegenvalt. Maar de eerste was niet met de eerste urine gedaan. Dus hopelijk is de 2e donkerder als ik hem doe. Nu wel je menstruatie weer voorbij livoli? Welkom nieuwe meiden!
Bedankt voor het welkom heten!! En van harte gefelicteerd Juulx, wat en mooie test! Kan me voorstellen dat je het eng vind om die 2e test te doen hoor. Maar na zo'n mooie 1e kan ik me niet voorstellen dat de 2e tegen kan vallen En wat bijzonder joh, op jullie huwelijksreis! Ik ben aan het worstelen met mijn temperatuur kaartje, snap er niks meer van Is ook allemaal nog nieuw, ben de kneepjes van het vak aan het leren haha.
Bij mij ist nog niet helemaal duidelijk hoe lang het is. Vorige keer dachten ze 6 weken en dan zou het nu tussen de 7 en 8 weken zitten! Dus verschillen inderdaad niet veel! Tussen de 3 a 4 weken!