Club: We gaan voor een eerste kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mom2be88, 1 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juulx

Juulx Actief lid

3 jan 2016
    120
    0
    0
    Bedankt Sejh! Toch maar besloten geen 2de test te doen. Vind het zo spannend, maar merk aan mijn lichaam dat het nog goed gaat denk ik. Zo fijn al die symptomen ;)

Leuk mom2be! Dan ben jij uitgerekend begin maart ongeveer? Hebben ze het geprobeerd vast te stellen bij de echo?

2. mom2be88

mom2be88 Bekend lid

14 mrt 2016
    652
    165
    43
    Haha laat bij mij die symthomen maar weg. Ben al een maand ongeveer elke dag de hele dag door misselijk. Ben er zo klaar mee:(:$ probeer elke keer maar weer te denken waarvoor het is. Alleen als je de hele dagen ellendig voelt en niet goed kunt functioneren dan kun je dus niet genieten. Met andere woorden tot nu toe nog niet echt kunnen genieten en hoop dat die misselijkheid eens stopt. En die eerste echo was bij ongeveer 6 weken. Gyn heeft toen wel even gemeten en die zei je zal nu ongeveer 6 weken zijn. Ben benieuwd wat ze bij de volgende echo doen.. En hoop dat ik dan over mag naar een verloskundige ipv gyn!

Wanneer is jou eerste echo?

3. JSLN

JSLN Actief lid

20 jul 2016
    494
    169
    43
    Vrouw
    NB
    Hoi dames! Ik heb een beetje terug zitten lezen en ga denk ik ook mee kletsen! Wij gaan het vanaf nu proberen, de eerste poging zal in augustus zijn gezien ik deze maand net na mijn vruchtbare dagen zat toen we het besloten. Als goed is wordt ik dus morgen of overmorgen ongesteld. Ik vind het allemaal toch wel spannender dan verwacht. Maar wel leuk. Voor mijn gevoel brengt het toch een nieuwe spanning in m'n relatie!

Juulx, wat een mooie test! Ik kreeg er zelf de kriebels van :) wel bijzonder dat je al zo snel symptomen ervaart, dat wist ik niet!!

4. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Welkom JSLN! Spannend hoor bijna voor het echie! Ik vond het ook spannend toen we hadden besloten om er echt voor te gaan! Was in September al gestopt met de pil, dat was al iets wat spannend maar toen in Maart begonnen met zwanger worden en dat was helemaal spannend. :p

Vandaag op CD9 en had vanmorgen echt wat steken, dus heb een ov testje gedaan en die was al vrij donker! Dus de verplichte klus momentjes zijn weer begonnen. hihi Nog steeds geen straf voor ons trouwens ;)

5. Juulx

Juulx Actief lid

3 jan 2016
    120
    0
    0
    Jeetje mom2be, dat is zeker naar en vervelend dat je niet kunt genieten van de zwangerschap door de misselijkheid.. Moet je veel spugen ook? Er schijnt wel een medicijn te zijn voor de misselijkheid die je bij de huisarts kan vragen. Misschien is dat een idee?
    Wanneer heb je weer je volgende echo? Hoop ook voor je dat je dan naar de verloskundige mag. Lijkt me fijner!:) heb je verder nog last van andere symptomen?

Ik ben ook wel snel misselijk, gelukkig nog niet gespuugd. Als ik wat kleins eet dan gaat het meestal weer een beetje weg. Sowieso zit ik veel sneller vol dan normaal. Kan nog maar kleine beetjes eten. Verder snel last van duizeligheid en vrij moe. Maar dat is allemaal nog wel te doen! Zijn nog op huwelijksreis dus doen lekker rustig aan.
    De echo weet ik nog niet. Gister online ingeschreven bij de verloskundige. Zullen volgende week wel contact hebben als wij weer terug zijn. Kan niet wachten op de eerste echo!

Welkom JSLN! Spannend dat jullie ook voor de eerste gaan! Veel plezier met elkaar, het is zo bijzonder :)
    En toen ik testen van andere vrouwen zag kreeg ik ook altijd kriebels hoor! Je hoopt zelf ook ooit zo'n mooie test in handen te hebben.

Veel plezier livoli! En natuurlijk succes. Fijn dat het alweer zo snel komt je ei!

6. sejh1988

sejh1988 Bekend lid

28 jun 2016
    763
    458
    63
    Taalvrijwilliger, activiteitenbegeleider (vrijwill
    Dapper hoor Juulx, ik maak een buiging voor je discipline haha. Ik zou me denk ik niet kunnen beheersen.

Wat naar van die klachten Mom2be :( Hoop dat je je snel wat beter mag voelen!

Welkom JSNL! Ik ken het gevoel helemaal, zit nu al een tijdje op mijn ovulatie te wachten en hoop écht dat deze snel komt! Het brengt inderdaad een nieuwe spanning mee :D

Spannend joh Livolo! En wat fijn dat het klussen nog steeds leuk is voor jullie :D Hoop dat het raak is!

JuulX, waar zijn jullie op huwelijksreis?

Hier nog steeds geduldig aan het wachten. Word gek van alle 'symptomen' die ik zie en voel dus probeer dat helemaal los te laten. Ook dacht ik dat ik duidelijkheid had in mijn temp kaartje maar gisteren maakt die weer een gekke sprong, waardoor ik weer helemaal van de wap ben haha. We wachten af!

7. mom2be88

mom2be88 Bekend lid

14 mrt 2016
    652
    165
    43
    @sejh1988 ik hoop het ook! Het is vervelend op deze manier.... Gelukkig had ik gisteren eindelijk een redelijke dag. Alleen savonds en eind van de middag last gehad. Nu maar hopen dat vandaag den beetje oke gaat verlopen.

@juulx nee spugen nog niet gedaan. Soms hoop ik echt zo dat ik kan overgeven zodat het verlichting geeft. Maar dat gebeurt dus niet ondanks ik echt heel misselijk ben! (En ja ik hoop dat terwijl ik overgeven het aller ergste vind van ziek zijn) dat kleine beetjes eten en sneller vol zitten heb ik ook! Heb jij ook dat je darmen van slag zijn? Bij mij wel... Naar toilet gaan is niet altijd een pretje! Wij hebben vrijdag de tweede echo! Super leuk maar ook wel spannend! Ben benieuwd hoe het nu zit. En jullie zullen denk ik een echo krijgen rond 8 tot 10 weken ofzo. Dat is dacht ik normaal! Ik had 1 vroege bij 6 weken maar dat kwam omdat ik al bij de gynaecoloog liep. Hoop dat het bij jou allemaal goed gaat

8. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Hey hoe gaat het hier?! :D En met de zwangere, nog alles goed?

Juulx hoever ben je nu? En wanneer heb je eerste echo?

Ik zit nu op het wachtbankje 1dpo :p Heb 17 augustus mijn NOD ben dan 12dpo dus ben benieuwd. Wel alle kansen benut.

9. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.710
    3.164
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik ben ondertussen ongesteld geweest en zijn nu weer een nieuwe ronde ingegaan :D

10. mom2be88

mom2be88 Bekend lid

14 mrt 2016
    652
    165
    43
    @livoli hier gaat het stukken beter dan eerst! Ben minder misselijk sinds een paar dagen. Soms heb ik er nog wel last van hoor maar geen 24 uur meer. Dus t gaat best goed. Hoop voor jullie dat het dit keer raak is! Ik duim!

11. sejh1988

sejh1988 Bekend lid

28 jun 2016
    763
    458
    63
    Taalvrijwilliger, activiteitenbegeleider (vrijwill
    Livoli, spannend joh! Hoe voel je je?

Featherr, hoeveelste ronde is dit voor jullie? Ik hoop dat het gauw raak mag zijn!

Mom2be, wat ontzettend fijn dat je je beter voelt, dat lijkt me echt zo rot 24/7 misselijk!

Bij mij is na 34 dagen mijn menstruatie door gebroken :D:D Na een verleden van 18 maanden géén cyclus was dit een dream come true. Menstruatie was mijn inziens ook meteen weer goed, 6 dagen met een goeie op- en afloop.
    Helaas geen eisprong :( Maar ik ga hopen dat die er deze ronde wel komt! Wat mij betreft gaan we dus nu onze 1e ronde in :D:D:D

12. catseye

catseye Actief lid

4 nov 2015
    256
    22
    18
    NULL
    NULL
    Hoe voelen de zwangeren zich? :)

Hoera voor je menstruatie Sejh! En heel veel geluk in je eerste ronde :D

Ik hoop voor ons allemaal dat het deze ronde raak is!
    Ik moet bekennen dat ik zelf mijn NOD een beetje kwijt ben..
    Ik had de 31e wel voor het eerst ooit dat ik vermoede dat ik ''vruchtbaar slijm'' had. Maar ik snap nog steeds niet of dat betekend dat je ei is gesprongen, of gaat springen, of binnen 3 dagen springt haha :) Dus vermoedelijk is mijn NOD vrijdag ongeveer?

13. JSLN

JSLN Actief lid

20 jul 2016
    494
    169
    43
    Vrouw
    NB
    Ik was dit topic een beetje verloren haha, flink mogen bijlezen!

Ben ook benieuwd hoe het de zwangere dames vergaat, nog veel last van kwaaltjes of is het al aan het zakken?

En livoli, spannend!!! Heb je al bedacht vanaf wanneer je wilt gaan testen?

@Sehj jeeeej ongesteld! :D hopelijk ook meteen een van de laatste keren ;)

Ik ben sinds zaterdag mn ovulatie aan het testen. Volgens mn appje zou ik vanaf vandaag iets moeten zien (13e mn ei).. Maar helaas, negatieve test. Gezien mn familiehistorie (een aantal vrouwen zonder eisprong) hoop ik evht dat ik deze week een positieve ovulatietest in handen mag hebben..

14. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    sehj1988, wat fijn dat je ongesteld bent geworden! En 18 maanden niks?? pfoeh! Was je toen al bezig met zwanger worden?

catseye, Haha NOD kwijt :p Als ik vruchtbaar slijm heb is dat vanaf 2 dagen voor eisprong (1 dag voor positieve ovtest dus) en t/m eisprong.

JSLN, Nou ik ga proberen echt pas op de 17e te testen. Heb genoeg tuurstreepjes gezien en daarna nog rood zien worden! Dus nee bedankt, dat pas ik :)

15. catseye

catseye Actief lid

4 nov 2015
    256
    22
    18
    NULL
    NULL
    In dat geval denk ik dat we op de zelfde dag zouden kunnen testen Livoli :) Ik duim voor je!

16. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Oeh! En ik duim voor jou! :D

17. Juulx

Juulx Actief lid

3 jan 2016
    120
    0
    0
    Hee meiden, dat is even geleden! Eventjes niet hier geweest om me echt te kunnen focussen op mijn lichaam.. hier ook erg misselijk geweest. Hele dagen misselijk is echt irritant. Weet nu helemaal hoe je je voelde mom2be! Nu gaat het steeds wel iets beter. Misselijkheid is er wel maar met vlagen, moet vooral zorgen dat mijn maag niet leeg is en ik moet geen rare dingen ruiken haha. Beetje gevoelig daarvoor ;)
    A.s. woensdag hebben we de eerste echo! Zo spannend... hoop dat we het hartje kunnen horen. Ik ben dan 8 weken :)

@mom2be, zo fijn dat je je wat beter voelt! Je bent nu bijna 12 weken toch? Goede echo's gehad?

Wanneer mogen jullie testen catseye en livoli?

@sehj, yes fijn! Eindelijk je menstruatie na zo'n lange tijd!

18. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Juulx! Wat fijn om van je te horen! :D Wow! Al 8 weken, jeetje wat gaat het hard! Hopelijk een mooi kloppend hartje!

Ga proberen om pas op NOD te testen! Ik haat negatieve testen, maar ik haat ook tuurstrepen die uiteindelijk niks voorstellen en toch ongestel wordt! Dus ik weet het niet :p

19. catseye

catseye Actief lid

4 nov 2015
    256
    22
    18
    NULL
    NULL
    juulx, oh die misselijkheid lijkt me zo naar! Beetje bang voor stiekem. Maar alweer bijna 8 weken zeg.. wat gaat dat snel. ik hoop dat je een fijne echo hebt! :)

Ik denk dat Livoli en ik bijna gelijk lopen :D Maare.. ik durf niet zo goed te testen. Ik denk dat ik woensdagochtend ga testen of donderdag ochtend. Als ik nog niet ongesteld geworden ben natuurlijk. Volgens mij is mijn NOD maandag of dinsdag..

20. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    catseye; dan loop jij net iets voor! Zou wel echt heel leuk zijn als het voor ons allebei raak zou zijn!

Deel Deze Pagina