Hallo dames, Hier gaan we ook aan de slag voor de eerste. Ben in februari met de nuvaring gestopt en vanaf nu proberen zwanger te raken. Ik ben op dit moment ongesteld en hoop dus over 2 weken mijn eisprong weer te hebben. Deze voel ik altijd duidelijk, dus dat is wel handig. Heel erg spannend allemaal... Voor de meiden die al zwanger zijn gefeliciteerd en voor de andere meiden veel succes natuurlijk. Groetjes!
Ik voel me wel een beetje raar.. maar kan niet precies uitleggen wat. Vage hoofdpijn paar dagen.. Soort branderig gevoel in mijn onderlichaam. Maar goed. Elke keer als ik nu naar de wc ga denk ik oh nu breekt de menstruatie door haha. Maar zo ver nog niet. Welkom DB87. Succes in je eerste ronde! Vind je het spannend?
Heel herkenbaar. Ik vind het doodeng! Geen idee waar je precies aan begint. Maar stiekem ook heel leuk.. rare combinatie
Hele rare combinatie inderdaad. Ik denk dat alle vrouwen dat wel een beetje hebben hoor. Een kindje is niet zomaar iets natuurlijk. Je leven samen is straks ook voorbij (mocht het allemaal lukken uiteraard) en dat vind ik zo'n gek idee eigenlijk. Nu doe je lekker waar je zin in hebt enzo, maar met een kindje is dat toch heel anders natuurlijk.
Welkom DB87! Wat spannend! Succes de komende weken @livoli, mmm.. ik hoop voor je dat het positief uit pakt nog een paar dagen. Spannend.. @catseye, vage klachten herken ik wel. Iets voelen maar niet precies weten wat het nou is. Ik duim ook voor jou! Enn nog over die misselijkheid.. ik vond dat ook echt heel spannend! Ik hoopte dat ik geen misselijkheid zou hebben, maarja dat ging niet door ik raak altijd in paniek als ik misselijk wordt. Echt heel vervelend. Ga dan bijna hyperventileren en erg trillen. Maar hé, met hulp van mijn lieve man die erg goed voor me zorgt en me probeert rustig te maken, gaat dat ook weer over Je kan je er dus erg druk om maken, maar uiteindelijk weet je niet hoe je ergens op gaat reageren of hoe je je voelt. Je merkt het vanzelf
@Juulx ank je wel hoor. Voor misselijkheid ben ik ook nu al heel bang...(Emetofobie) Ik hoop dat het me bespaard blijft mocht het zover zijn, maar je weet het nooit...
Hahah ja! Net weer 1 gedaan met middag urine. Ook positief! Lijkt zelfs wel ietsje donkerder dan vanmorgen.
Woww ik kijk nu pas via de pc hier op het forum en zie dat mijn testen niks op te zien is zo! Dat het slecht te zien is, wist ik maar zo slecht!! In het echt is hij echt 10 keer duidelijker! Pff
Ohhh livoli! Spannend! Ik zie het streepje een heeeel klein beetje! Duim met je mee dat die morgen is opgelopen!
Gefeliciteerd Livoli! Ik heb helaas een dik negatieve test in mijn handen Nog niet ongesteld. Zucht..