Club: We gaan voor een eerste kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mom2be88, 1 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Hoi welkom reyna!
    Spannend! :) succes x

2. Reyna

Reyna Actief lid

11 aug 2016
    281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Livoli dank je wel. Jij gefeliciteerd en suc6 ook spannend

3. Juulx

Juulx Actief lid

3 jan 2016
    120
    0
    0
    Wauw livoli! Eindelijk een test voor jullie die oploopt! Gaaf!! Ik duim nog even dat hij blijft oplopen :)

Balen catseye.. zou het nog kunnen om een positieve test te krijgen door een laat ei?

Welkom reyna! Succes!

Over 3 kwartier onze eerste echo.. o wat is dit spannend!!

4. Reyna

Reyna Actief lid

11 aug 2016
    281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel juulx

Zeker spannend eerste echo
    Suc6 en geniet er van

5. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Wat leuk juulx!! Hoever ben je nu?
    Kan niet wachten op onze eerste echo! Maar ik wacht tot maandag met bellen!

6. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    ❤❤ We gaan voor een eerste kindje ❤❤

NOG NIET ZWANGER
    Naam ⇢ Leeftijd ⇢ Ronde ⇢ NOD
    ● Featherr - 25 jaar - Ronde 1 - NOD geen idee!;)
    ● Catseye - 29 jaar - Ronde ? - NOD
    ● LadySophie - 26 jaar - Ronde 4 - NOD geen idee XD (19 juli afspr. Gyn)

ZWANGER!
    Naam ⇢ Uitgerekend ⇢ ♂♀
    ● mom2be88 -
    ● Juulx -
    ● Livoli - 28 april

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
    Zijn de ● op? Dan kopieer je die even en plak je hem eronder!
    Ben je zwanger en weet je het geslacht? Dan kopieer je het symbooltje met de kleur achter je naam!

7. Juulx

Juulx Actief lid

3 jan 2016
    120
    0
    0
    De eerste echo was helemaal goed! We hebben het hartje zien kloppen! Oo wat bijzonder is dat! Ben 8 weken:) de baby is 1,5 cm nu!

Hoe voel je je livoli?

8. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Juulx; wat onwijs fijn!! :D Ben heel blij voor je!

Ja ik voel me wel goed eigenlijk! :) De gewoonlijke kwaaltjes denk ik zo! Al heb ik geen last van borsten en heb ook (nog) niet overgegeven.

9. Juulx

Juulx Actief lid

3 jan 2016
    120
    0
    0
    Thanks livoli! En fijn voor jou dat je je nog goed voelt! Ik heb ook nog niet overgegeven hoor ;) hopelijk blijft dat uit.

10. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    11 - 12 - 13 dpo :)

Bijgevoegde bestanden:

11. catseye

catseye Actief lid

4 nov 2015
    256
    22
    18
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat je eerste echo goed ging Juulx!
    En hoera voor je oplopende test Livoli :)

Welkom Reyna!

Of een laat ei zou kunnen weet ik niet. Ik denk het eigenlijk niet. Maar het is wel raar dat ik nog niet ongesteld ben geworden. Met zon negatieve test heb ik gelijk zo iets van: kom maar op met dat bloed! Volgende ronde graag! Gisteren had ik 2 druppels bloed bij plassen.. maar nu nog steeds helemaal niks doorgebroken. Ik snap het niet haha!

12. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Wat raar catseye! Hopelijk meer duidelijkheid..

13. mom2be88

mom2be88 Bekend lid

14 mrt 2016
    652
    165
    43
    Ben een tijdje niet op het forum geweest doordat ik nog steeds wisselend een goede of slechte dag heb. Helaas de slechte overheersen nog wel maar gelukkig is de misselijkheid nu met vlagen en niet meer 24/7. Ok genoeg over mij ik lees allemaal leuke dingen hier!

@Livoli suuuuper leuk van harte gefeliciteerd !! Geniet er van! Hopelijk geen last van misselijkheid?

@juulx fijn dat de echo goed was! Heb jij ook dat je het allemaal een beetje onwerkelijk vind? Ik heb dat namelijk wel heel erg... Het moet nog steeds landen terwijl ik al ruim 11 weken ben nu

En alle nieuwe mensen welkom bij t clubje klets gezellig mee!

14. mom2be88

mom2be88 Bekend lid

14 mrt 2016
    652
    165
    43
    @catseye het kan innestelingsbloed zijn! Heeft een vriendin van mij ook gehad. Je test is pas positief als het ingenesteld is. Probeer de kruidvat testjes nog eens.

15. catseye

catseye Actief lid

4 nov 2015
    256
    22
    18
    NULL
    NULL
    Hey Moms2be! Ik hoop dat je dagen snel steeds beter zullen worden! Het lijkt mij ook onwerkelijk om zwanger te zijn. Dus ik kan me best voorstellen dat het een tijd kan duren voor je het je echt goed beseft!

Als ik zaterdag nog niet ongesteld geworden ben ga ik even langs het kruidvat en doe ik nog een test... En als die dan negatief is eet ik sushi die avond. Als troost haha!

16. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Ben benieuwd catseye!

Nou, eerste keer overgeven is een feit! Pff.. werd ineens weer zo ontzettend misselijk. Moest echt naar de wc rennen!

17. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Heb 19 september eerste echo! En 2 weken later intake. Dacht dat ze dat tegelijk deden? 😂

18. sejh1988

sejh1988 Bekend lid

28 jun 2016
    763
    458
    63
    Taalvrijwilliger, activiteitenbegeleider (vrijwill
    Catseye --> Dankjewel! Wat balen van je negatieve test :( :( Hopelijk krijg je snel meer duidelijk!

JSLN --> Jaa, ongesteld :D Haha. Heb je je ei gevonden?

Livoli --> Nee ik zat toen tussen partners in en wilde een tijdje zonder anticonceptie. Het was dus wel even schrikken toen er zo lang niets gebeurde. Iedere maand acht ik, nu zal het wel beginnen maar nee. Toen maar naa gyn gegaan.
    En jeeeeeeeeej je hebt gewoon een positieve test(en)!! En wat lopen ze mooi op!! Wat gek dat de echo voor de intake is haha. Ik ken het ook dat het of tegelijk of andersom gebeurt. Maar kan jou het schelen, deste eerder zie je je beeb :D

Juulx --> Wat naar van de misselijkheid! Vooral omdat je zo in paniek raakt, lijk mij zo naar! Maar wel spannend de echo! :D En wat heerlijk dat die goed was. Het lijkt mij zo bijzonder!!

DB87 --> Welkom en wat fijn dat je je eisprong zo goed voelt! Hopelijk is het snel raak voor jou!

Reyna --> Welkom, en ik hoop voor jou dat het snel raak mag zijn, snap dat het nu spannend word!

Mom2be --> Wat naar dat je je zo slecht voelt, dat is niet fijn! Hoop dat je je snel beter mag voelen!

Ik zit inmiddels op CD 18 en begin nu wat tekenen van misschien een eventuele eisprong te krijgen (pijnlijke tepels en vruchtbaar slijm :) ) dus hoop dat ik deze ronde een mooie eisprong mag krijgen. Had ook een flinke dip in mijn temp vanochtend, als weet ik dat dat niet veel hoef te zeggen.
    Vervelende is alleen dat ik sinds eergisteren een spier in mijn nek/schouder vast heb zitten en erg weinig kan. Eergisteren kon ik zelfs letterlijk niets, vriend moest me zelfs naar het toilet helpen :$ Dus het is niet echt handig als het op gezelligheid aan komt ;) Misschien als ik heeeeeeeel stil lig? :p Wil eigenlijk niet deze kans aan me voorbij laten gaan haha.

19. catseye

catseye Actief lid

4 nov 2015
    256
    22
    18
    NULL
    NULL
    Oh balen van die spier zeg! Hebben jullie het nog gezellig kunnen maken?

Ik ben vrijdag eindelijk ongesteld geworden. Sinds gisteren ook helder rood. Dus helaas.. misschien toch gaan testen voor het ei.

20. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    catseye; Balen dat je ongesteld bent geworden! Nieuwe ronde - nieuwe kansen! Ik duim! Ovulatietesten is wel echt fijn!

CB gaf vanmorgen 1-2 weken zwanger aan! Had eigenlijk gehoopt op 2-3 maar misschien is dat woensdag als ik 4wk en 5dg ben!

Deel Deze Pagina