Mom ~ Oh jakkie das ook een aparte manier van de eerste keer overgeven hahaha! Maar wel naar hoor dat overgeven, daar kijk ik niet naar uit! DB87 ~ Spanneeeend eerste ronde! Voor mij ook! Ik duim voor jullie! MissFluffy ~ Spannend! Goed dat je je cyclus eerst even gaat opspeuren! Succes! Akoekoek ~ Heel veel sterkte, wat naar Ik wens jullie alle geluk en hopelijk snel weer een positieve test! Ik heb je uitnodiging geaccepteerd Livoli, leuk idee! Heb alleen de quote knop in je berichten nog niet vinden, om de tekst te kopieren
Jammer, zie dat er geen quote knop is! Dus je moet echt de tekst selecteren, kopieren en plakken! Dan heb je wel geen kleurtjes, maarja! En zie ook dat er geen handtekening te zien is in besloten club!
Bedankt dames..! Ik ben er eigenlijk wel aardig goed onder. Verbaasd me enigszins.. Maar weer zijn weer vol aan de bak voor een beeb en hopelijk is alles weer een beetje op gang
Weten jullie trouwens of een gewone CB test beter hcg "opspoort" dan bijvoorbeeld Action/dipstick testen? Net een CBtest gedaan en lijkt me weer donkerder dan Action..
Bekijk bijlage 511522 Hopelijk is het nog te zien. Is van zonet. Bovenste van 24ste, onderste 2 van 28ste.
Die CB heb ik niet zulke goede dingen over gelezen, die plusjes zouden vaak vals positief zijn . Op die Action zie ik op de laatste 2 wel een vaag streepje!! Ben totaal geen expert maar kan mij niet voorstellen dat het nog van je MA is hoor, das een dikke maand geleden.
Oh ik zie ze ook ja! Geen idee of dat nog van de MA kan zijn? Al lijkt die Action wel een soort van oplopen..
Ik gisteravond nog een dipstik doen, omdat ik de cb toch niet zo duidelijk vond. Die was hartstikke wit. Oké, dan doe ik er nog 1 met ochtendurine om te zien dat die ook wit is en dan ben ik er klaar mee. Om vervolgens dit weer te hebben.. Bovenste is eerste (voor douchen) en tweede voor de zekerheid gedaan (na het douchen). Tussendoor niet gedronken, dus nuchter.. Eerste gewoon onder plas gehouden (daardoor wat geler denk ik) en andere wel gedipt.. Ik denk dat ik maar geen testen meer ga doen en zie dan vanzelf wel of ik een keer moet bevallen 😝
Ik zou áls je nog eens wilt testen die 2v5 van de kruidvat proberen, die schijnen tot het 'beste' resultaat te geven. Zou je niet ook je HA even kunnen bellen om hcg te prikken?
Ga indd kv testen doen. Wat, ik heb er vanmiddag al een gedaan. Maar dat ging niet vlekkeloos haha. Bloedprikken heeft denk ik njet meer zóveel zijn. Terwijl ik wacht op uitslag kan ik ondertussen wel zien of testen oplopen. Of het moet echt ineens heeel raar gaan..
Lieve Livoli, ik wil je heel veel sterkte wensen met her verwerken van dit verlies Ik kan mij gewoon niet voorstellen hoe dit moet voelen. Een dikke virtuele knuffel en neem je tijd!
hoe is het met jouw testen afgelopen AKOEKKOEK? ik heb me de afgelopen dagen vreselijk druk gemaakt omdat ik maar steeds geen ovulatiepiek had. ik was heel erg bang dat ik geen eisprong heb, ben veel te zwaar dus die kans zat er wel in. maar vandaag heb ik een hele duidelijke positieve test gehad dus ik kan mijn geluk niet op. we zijn weliswaar nog niet aan het proberen maar nu weet ik tenminste dat we straks kunnen beginnen met proberen op een normale manier
MissFluffy, mooi dat je iig je piek hebt gevonden Ik heb geen idee. Het leek alsof het wat opliep, naar nu is het bijna weg. Maar heb naar mijn idee wel weer wat kwaaltjes en die waren allemaal weg! Vreselijk verwarrend allemaal! Ik wacht het allemaal maar weer af..