Kom ik net thuis hebben ze de halve schuur inhoud gejat... Inclusief me nieuwe fiets met kinderzitje :x Ben zo ontzettend kwaad, kunnen mensen nou niet gewoon van ander mans spullen af blijven??
ook een gelukkig nieuw jaar!!!! Kan het ook niet uitstaat, blijf van andermans spullen af!! Zul je zien had je je fiets niet op slot of kun je geen 2 sleutels overhandigen, dan moet je maar weer afwachten of de verzekering uitkeerd
zo irritant en zo brutaal, werk gewoon voor je eigen spullen denk ik dan, als je kan stelen kan je ook werken! Is niet leuk ben je wel goed verzekerd?
Beide sleutels heb ik.. stond gelukkig op slot. deur van de schuur zat ook op slot, en zijn duidelijk braaksporen. Dus hopelijk betaald de verzekering wel, want de halve verzameling gereedschap van vriendlief is ook weg!!
woon je toevallig in tilburg, hier in de buurt zijn verschillende schuren leeggehaald afgelopen nacht. kut zeg, zal je maar gebeuren
jeetje wat een rot begn van het jaar zeg. ik hoop dat het een beetje vergoed gaat worden. En dat je je nog veilig voelt.
Ik heb het met kerst meegemaakt. Het is behoorlijk balen. Het idee alleen al dat iemand zomaar op jou grond komt en daar spullen meeneemt. Hopelijk heb je er emotioneel gezien niet veel last van. De verzekering zal een deel wel vergoeden, maar het is vooral het gevoel wat je er aan over houdt dat vervelend is. succes ermee.
Heb net de verzekering gehad en aangezien we goed verzekerd zijn (zal best, vriendlief regelt dat altijd) krijgen we alles uitbetaald, maar het gaat me niet om het geld.. ik ben zo onzettend kwaad dat mensen niet met hun poten van ander mans spullen af kunnen blijven
dat snap ik maar zo ben je in elk geval niet dubbel gedupeerd, als je nog alles moest betalen dan was het nog verdrietiger..
Weet iemand hoe dat zit qua uitbetaling van de verzekering? Ik heb het nog nooit bij de hand gehad (gelukkig!) maar krijg je de nieuwprijs uitgekeerd of hoe werkt dat?
Wat erg zeg wat er is gebeurd! Dikke knuf Je krijgt volgens mij nooit de nieuwwaarde maar schatten ze de dagwaarde
dankjewel Oke de dagwaarde, nja ik wacht het wel af. Morgen maar vast op zoek naar een nieuwe fiets want met een kleintje is dit niet handig
Het lijkt me zo eng als iemand aan je spullen zit, ik ben rond de feestdagen altijd een beetje huiverig als we weg gaan.