Cadeautips voor zus

Discussie in 'De lounge' gestart door MSL12, 22 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.385
    200
    63
    Ik wordt tante van een tweeling super leuk. Nu zou ik graag iets leuks vast willen geven nu ze zwanger is. Dacht eerst een boek maar misschien iemand anders nog een leuk orgineel idee. Kleertjes knuffeltjes etc komt later wel.

bosi333 vindt dit leuk.
  2. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.960
    15.002
    113
    Ik zou dan een dubbel boek doen, zodat elk kind wat heeft uiteindelijk. Nadeel van tweelingen als je voor de ene wat doet, ben je eerlijkheidshalve ook voor de ander bezig. Jeetje maakt t gelijk wel heel lastig...je wilt mama ook niet overstapelen met dubbel arbeidsintensief werk.

Twee fotolijstjes van "baby's eerste jaar"? Er is een hele lieve van Disney met bambi er op, mocht het jouw/mama dr ding zijn.

Klikkie abbonnement als de kleintjes er zijn? (hadden wij als proef vanuit vodafone ik vond t erg geslaagd concept, best prijzig voor de vaste prik dan wel maar als cadeau niet onaardig)

3. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.385
    200
    63
    Bedoel nu nog meer voor de zwangere zelf dus dacht een boek over tweelingen voor informatie maar dacht misschien zijn er nog andere leuke dingen.

4. Claprose

Claprose Actief lid

9 jun 2020
    289
    490
    63
    Vrouw
    Lekkere thee? Ik koop zelf losse thee en dan kan je ook losse zakjes erbij kopen. Of je doet er een theepot bij die geschikt is voor losse thee?

Wat voor later misschien leuk is, zijn waardebonnen. Dat je dan oppast of de babies laat komen logeren. Nachtje doorslapen, avondje uit, middagje rust, ophalen kinderopvang etc.

Het zijn maar ideeën hoor! Superleuk dat je zo betrokken bent bij je zus!

5. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Een verwen-/ verzorgingspakket voor als haar huid straks teveel uitrekt door de tweeling.
    Foto van de zwangere buik. Of zo'n bodypainting voor op de buik.

6. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.319
    8.825
    113
    Vrouw
    Een verwenpakketje. Lekkere badschuim/doucheschuim, iets om haar buik mee in te smeren, gezichtsmaskertjes etc. Van Rituals bijv.

7. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.362
    113
    Vrouw
    Leuk pakketje met 'anders dan anders' drankjes, als alternatief voor een biertje/wijntje nu ze die niet mag..?

Bijzonder sapje, frisdrank, siroop, mocktails (tip: de toko heeft vaak veel keus), bijzondere caffeine vrije thee, flesje alcoholvrije bubbels voor een feestelijk moment.. en dan eventueel een mooi glas/ parapluutjes/ijsblokvormpje/stampertjes erbij..

Deel Deze Pagina