Clubje aanstaande moeders in Amsterdam

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Greeneyes1977, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    @ Edelhertje: Nee eigenlijk niet.
    Alles staat hem mega knap, maar ja is knap kind hahahahaha :D
    Wel heb ik veeeeeeeels te veel mt 50... gelukkig kan die sommige mt 50 nog aan...
    Rest is nu te klein... en heeft hij 2x aangehad hihi :D

Hier was hij paar uurtjes oud
    Bekijk bijlage 296626

Hier was hij 2 daagjes :D
    Bekijk bijlage 296625

2. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

@KiRaSeSe Wat een schatje!

Maat 50 heb ik express niet zoveel gekocht, al denk ik dat wij maar een Klein mannetje krijgen aangezien zijn vader ook niet zo groot is :).

3. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ach wat super schattig! Straks hebben wij ook zo'n klein moppie!
    Vind het wel altijd leuk om te zien hoe het na een aantal dagen al verschilt! Mooi mannetje hoor.

Ik heb maar 1 of 2 pakjes maat 50. De rest allemaal groter.

4. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
  5. m2b

m2b Actief lid

8 okt 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ riverr: wat een ontzettend leuke kamer!

@Kirasese: inderdaad een heel knap kereltje!

Ik herken de koopziekte. Voor meisjes hebben ze naar mijn idee ook ontzettend veel. Ik heb heel veel van het merk z8, maar omdat ik in mei ben uitgerekend wil ik ook nog wat van de zomercollectie hebben.
    Een vriendin heeft een kledingwinkel en die gaf aan dat de collectie eind januari binnenkomt!

6. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Wat heerlijk die foto's als ik dat zie kan ik helemaal niet wachten!

Ik koop misschien ook nog wat van de nieuwe collectie maar daarna is het echt klaar en wacht ik af wat ik eventueel nog krijg.

7. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Hoes met de zwangere dames?

8. m2b

m2b Actief lid

8 okt 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier alles goed hoor. Hoe is het met jou en je zoontje?

9. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    @KiraSeSe leuk hoor die foto's!!!:)

@All....
    Grappig om te lezen hoe iedereen zich voorbereid op de komst van de baby.
    Dan denk ik idd dat mijn moeder niet helemaal ongelijk heeft, en ik een beetje traag ben, met inkopen doen;)
    Aan de andere kant is ons budget ook niet zo groot, dus houd ik zo gewoon een hoop geld over. haha

Deze week weer naar de gyn. toe, ben heel benieuwd.
    Voor mijn gevoel ben ik in een paar dagen ontzettend gegroeid.... maar had gisteren nog bezoek en die zei niets te zien.

10. m2b

m2b Actief lid

8 okt 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou best kunnen hoor. Ik heb deze week ook een groeispurt! Eindelijk een echte buik. Al vind de omgeving nog van niet. Het is echt een stuk groter. Iedereen roept bij mij ook dat ik een bescheiden buikje heb, maar ik vind dat wel meevallen.

Ach je hebt nog 20 weken ;)
    Met een klein budget is het misschien wel verstandig alvast naar de koopjes of leuke spullen op marktplaats te zoeken?

11. Hopefultimes

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik kijk af en toe wel rustig rond hoor, maar hoop gewoon vooral dat er een periode komt dat ik even "lekker" kan nadenken zonder dat ik meteen beroerd ben. Dan gaat het rondkijken ook beter.
    Kinderkamer + box gaan we zowieso van MP halen, kinderwagen denk ik ook.
    Auotzitje niet (veiligheid voor alles).
    En qua kleding...ik heb rompertjes zat inmiddels... dus dat heb ik wel en ik wil zelf ook het nodige gaan naaien, dat vind ik gewoon leuk om te doen.
    Vooral omdat ik eigenlijk zelf de kinderkamer wilde gaan doen (muren stuken, sausen, vloer leggen etc.), maar dat mag en kan ik dus helaas niet doen.
    Dus ben al bezig met een "groeimeter" borduren, ga zelf een paar mooie schilderijtjes maken en wil zelf badcapes, etc. gaan maken.
    Maar goed, voorlopig dus even wachten op.... meer gezondheid.
    Al heb ik maandag te horen gekregen dat ik absoluut nog meer rust moet nemen... dus misschien moet het zelfmaken maar wachten tot na de bevalling.

12. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb ook dingen van MP gehaald hoor!!!
    Waarom zou ik 1200eu betalen voor babykamer meubels als het ook voor 200eu kan...
    Kiann ligt er niet minder om...

13. m2b

m2b Actief lid

8 okt 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    k ben het met KiRaSeSe eens hoor. Wij hebben op zich het geld wel om alles nieuw te kopen en mijn vriend was er ook echt bang voor dat ik alles nieuw wilde hebben, maar ik vind het ook zonde.
    WIj hadden nog 2 van die Malmkasten staan (wit) van de Ikea en daar past perfect een aankleedkussen op, dus waarom een commode kopen. Een wit wiegje hebben we voor 25 euro over kunnen nemen van mijn zwager en matrasje hebben we ook bij de ikea gehaald. En we hebben heel veel in de uitverkoop gekocht. Babydump heeft regelmatig acties bijvoorbeeld. Kinderwagen hebben we gekregen dus dat scheelt ook een hoop. De maxicosi trouwens ook gekregen.
    Je kunt het echt zo duur maken als je zelf wil.

@Hopefultimes: Ik vind het leuk dat je zelf dingen wil gaan maken ook. Ik ben helaas niet zo handig...

14. EdelHertje

Dag meiden!

Hier al een week antibiotica voor een blaasontsteking maar hij lijkt helaas nog niet weg te gaan.
    Maandag weer een test doen om te kijken of de blaasontsteking toch weg is.

Wij hebben er ook voor gekozen om niet alles nieuw te kopen.
    Kinderkamertje had ik al heel snel via MP gevonden, heb de meubel opnieuw geverfd en ben er helemaal blij mee.
    Box heb ik ook via MP gevonden.

Heb wel van te voren gekeken wat ik graag wilde :).

Matras en alle textiel haal ik wel nieuw.

@Hopefultimes
    Wat leuk dat je zelf zo creatief bent! Kunnen we bestellingen doorgeven ;).

15. Hopefultimes

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Edelhertje. Beterschap! Blaasontsteking is hartstikke vervelend, dus hoop dat je er niet al te veel hinder van hebt.

En wat de bestellingen betreft... haha. Ik weet niet of ik zo creatief of handig ben hoor, maar ik vind het gewoon erg leuk om zelf iets te maken. En niet dat het nu zulke meesterwerken worden hoor, maar in elk geval heb ik er altijd veel voldoening van.

Overigens met manlief afgesproken dat ik de meeste plannen ga uitstellen. Ik voel me namelijk soort van "gefrustreerd" omdat ik zo beroerd ben terwijl ik nog zoveel dingetjes wil maken.
    Dus een beetje een soort tijdsdruk die in mijn nek hijgt.
    Maar goed, de groeimeter kan ook af na de geboorte van spruitlief en ondertussen ga ik proberen om het los te laten.

Net nog bij de gyn. geweest.
    Baarmoeder groeit mooi, ondanks mijn volslagen gebrek aan "buik", dus daar ben ik blij mee.
    Ze denkt dat de misselijkheid niet meer over gaat, dus dat ik daar de resterende 9mnd aan vast zit. Nou dat vermoeden had ik al een beetje maar baal toch.

Enfin dames... ik ga proberen straks even iets te doen, mijn sm komt morgen langs en stiekem zie ik daar een beetje tegen op:)

16. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ik ben het ook met KiRaSeSe eens! Wij hebben het geld ook wel om alles nieuw te kopen en in eerste instantie wilde ik ook onwijs dure spullen. Tot ik weer wat bij mijn positieven was gekomen en toen dacht ik wat belachelijk eigenlijk. Dus nu juist een hobby van gemaakt om alles zo goedkoop mogelijk maar toch naar mijn zin aan te schaffen.

Commode kwam van marktplaats, was eigenlijk een dressoir. Heerlijk groot ding, 150 cm breed, massief hout heeft ons 100,- gekost. Plus een potje verf en ikea knopjes
    Bedje + matrasje halen wij bij ikea, lampenkap komt ook van ikea, gordijnen van de hema en de rest + verf had ik allemaal nog liggen. Box ook van marktplaats, een witte met van die platte spijlen voor 25 euro, ziet er ook nog prachtig uit. Boxkleed ook via marktplaats, zocht een donkerbruine van koeka, kon m niet meer vinden in webwinkels wel voor een prikkie via marktplaats. Even lekker wassen tegen die tijd en kan meer dan prima nog een ronde. Boxmobiel ook van marktplaats, 3 euro voor betaald, figuurtjes van af geknipt en daarna zelf figuurtjes aan gehangen.

Kinderwagen + maxicosi gekregen van mijn ouders maar evengoed een wagen via marktplaats gekocht. Een Joolz, lichtgrijs met een zwart frame. Voor maar 350,-! Ding zit er prachtig uit. We moesten er wel voor naar Belgie rijden maar hij was het helemaal waard. Maxicosi wel nieuw gekocht.

Heb ook een aantal kleertjes via marktplaats. Ik hou van wat minder standaard en er is op marktplaats genoeg te vinden. Plus die kleine maatjes zijn vaak nog als nieuw. Heb bijvoorbeeld een heel scheetig basebal vestje van stoer in maat 56 voor maar 5 of 7 euro inclusief verzenden.

En de nodige spullen zoals lakentjes en de rest van de uitzetlijst heb ik in 1x bij de babydump besteld. We waren geloof ik 300 euro kwijt maar wel gelijk helemaal klaar.

Maar ik koop ook nog gewoon zat in de winkel hoor ;) Maar vind het gewoon een sport om alles toch leuk en naar mijn zin te hebben voor een fractie van de prijs als ik alles had gekocht van dure merken bijvoorbeeld en helemaal nieuw. En als mensen hier op bezoek komen en de spulletjes zien dan krijg ik zo vaak de vraag oooooooh wat leuk waar heb je het vandaan, etc, etc. En dan denk ik lang leve marktplaats :D

17. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Wie krijgt er btw een jongen?
    Heb veel merkkleren in mt 50 en binnenkort mt 56...
    Vooral maat 50... 1x of 2x gedragen...
    Mega kwaliteit en kunnen zeeeeker nog ronde mee!!!

Merken zoals Lief!, Z8, Dirkje, Noppies, babyMexx etc etc
    Ben vooral een echte Z8 fan... hihi :D

18. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ik krijg een jongen ;) heb je een marktplaats link?

19. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Nee hahaha dacht er ineens aan hihi
    Zal 1 deze dagen wel ff doen :D

20. EdelHertje

@Hopefultimes dank je wel meis! Heb gelukkig eigenlijk geen klachten, buiten het vele plassen om :).

Lijkt mij dat creatief bezig zijn toch voor een bepaalde rust zorgt? Tenzij je natuurlijk te snel iets af wil hebben :).

@Riverr Precies, gewoon omdat het kan de leukste koopjes zoeken. Ik ben altijd zo blij als ik weer een leuk koopje op de kop heb weten te tikken!

@KiRaSeSe hier ook een jongen op komst :).
    Ben benieuwd naar je MP link!

Wij gaan vandaag richting de babydump, koopjes jagen :).

Deel Deze Pagina