Account verwijderen

Discussie in 'Over deze site' gestart door puzzelstukje, 25 nov 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Mag mijn account worden verwijderd?

Bedankt!

2. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Wat jammer. Waarom ga je weg?

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Hoi,

ik ben al langer aan het twijfelen. Maar ik vind de sfeer er niet beter op worden. Ik ben heel goed bezig om mensen om mij heen te hebben waar ik energie van krijg. En ik merk dat dit energie kost. Het is tijd om verder te gaan.

GossipGirlxoxo, Clairemin, SaarAmir en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Dat idee had ik al een beetje en ervaar hetzelfde. Het meest lees ik mee en brand vaak mijn vingers liever niet aan de discussies die ik voorbij zie komen, waarin meestal dezelfde mensen de sfeer bepalen.

5. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.043
    17.011
    113
    Helemaal eens. Wat een afgrijselijke rotsfeer hier de laatste tijd.

Clairemin, Syane, Ysabella en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Maar echt hoor. Ik sluit gewoon regelmatig midden tijdens het lezen van een topic mijn internetbrowser. Helemaal misselijk van wat ik lees. Gewoon bam, alles weg. Geen zin ook om zelf nog iets te typen want je wordt in elk topic gelyncht door dezelfde mensen. En nu heb ik gelukkig een heel fijn en rijk echt leven dus heb ik dit forum niet nodig, maar het was altijd even een ontspanningsmoment ‘s avonds om een beetje bij te lezen, maar gatverdamme nee, ontspannen is er niet meer bij. Dus @puzzelstukje, hoe jammer ook, ik begrijp het helemaal. Het ga je goed, liefs.

Olympia, Paardenbloem en Sado vinden dit leuk.
  7. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.947
    33.614
    113
    Waar jullie het over hebben: gaat dat vooral over het verkiezingen topic?
    Ik ben hier niet veel meer de laatste tijd maar af en toe ben ik er en de sfeer is anders ja. Puzzelstukje ❤️

8. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik ben dus niet de enige die dit vind. Het gaat niet alleen om dat topic, maar ik denk wel dat dit topic een voorbeeld is voor hoe er hier met elkaar omgegaan wordt. Weinig respect en daar pas ik voor. Tijd voor andere energie.

9. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.238
    11.817
    113
    Jammer! Wel herkenbaar helaas.

nizzie86 vindt dit leuk.
  10. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.267
    8.713
    113
    Vrouw
    Herkenbaar... De sfeer is anders de laatste tijd... Zo jammer. Gelukkig heb ik nog wel wat topics waar de sfeer wel gezellig is.

11. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.947
    33.614
    113
    Herkenbaar. Het gaat niet meer om de inhoud maar discussies uitlokken op een quasi onschuldige manier waarbij je heel goed weet wat eigenlijk bedoeld wordt maar dat uiteráárd vooral door jou verkeerd begrepen wordt en waarbij nog flink wat anekdotes uit het verleden worden benoemd om je nog hoger op de tak te krijgen. En weer ligt het niet bij de ander.

Clairemin, Mim89, pluk en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. Maan14

Maan14 Fanatiek lid

6 feb 2022
    2.847
    3.007
    113
    Wat jammer! Snap wel helemaal wat je bedoel.

13. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.368
    21.747
    113
    Sorry hoor, maar daar doe jij toch net zo aan mee? Vind dit eigenlijk een beetje flauw aangezien jouw beschuldiging naar mij toe niet voor niets door het beheer werd weggehaald (en excuses pas kwamen nadat daar door anderen op werd aangedrongen).
    Dus ga nu niet doen alsof het uitsluitend aan "de ander" ligt.

GossipGirlxoxo, Anna009, Mammavan5 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    I rest my case…

Zelfs in een topic als dit kan het niet oke blijven.
    @Beheer, kunnen jullie mijn account verwijderen?

Marnatman, Knuffelmonster, rijo en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.664
    18.730
    113
    Vrouw
    Je hoeft u ook helemaal niet te laten wegjagen.

Soms moet je denken: ze weten niet beter en kan je maar eens denken : mens hou uw wafel (of je dat ook stuurt bepaal je zelf). Maar toch nog voldoende mensen en topics waar het prima verloopt ?

16. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja zeker, als het om 1 iemand gaat bijvoorbeeld. Maar dat is niet zo. En daarnaast ben ik op een goede plek in mijn leven en doe ik dingen waar ik energie van krijg. Ik laat mij niet wegjagen, ik maak een keuze en kies voor mezelf.

17. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Je hebt het nu over 1 opmerking, waar notabene excuus voor is aangeboden. Jammer dat je dit hier nu aanhaald, is namelijk heel iets anders als wat wij bedoelen. Er zit een groot verschil tussen een eenmalig verkeerd geplaatste opmerking of het continue bashen en mensen in een (verdedigings)hoek willen drukken.

Clairemin, Marnatman, Paardenbloem en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    En je begrijpt niet waar mijn reactie vol pijn en verdriet vandaan kwam na hier wekenlang alleen maar ellendige verwensingen te hebben gelezen aan het adres van mijn mensen? Niemand heeft bij mij moeten aandringen op een excuus, dat heb ik uit mezelf gedaan toen ik doorhad dat ik inderdaad zelf ook bijdroeg aan haatzaaien, en ik heb de screenshots nog voor als daar eventueel verwarring over is. Ook heb ik hier nauw contact over met Beheer. Verder meng ik me NOOIT in discussies, ik kom amper in de Lounge of waar er dan ook gebekvecht wordt, ik kom eigenlijk alleen in de topics over zwanger worden en kleine kinderen hebben om te kletsen over opvoeding en dergelijke. Dus ga nu niet doen alsof je mij en mijn forumgedrag kent. De ironie dat zelfs dit topic nu ingezet wordt om te bashen…

Clairemin, Malbec, Neuzeke en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.368
    21.747
    113
    Heel rot voor je dat je je zo verdrietig voelt (en dit bedoel ik oprecht, dus niet sarcastisch oid, voordat ik wellicht verkeerd begrepen word), maar dan nog, het was dus echt wel onaardig, of het nou zo bedoeld was of niet, en zo vatte ik het dus ook zeker op. Helemaal omdat je in het betreffende topic totaal niet actief was, anders had ik je wellicht beter begrepen. En die excuses (die ik gewoon heb aanvaard, even ter verduidelijking) kwamen wel degelijk pas nadat een ander lid daarop aandrong. Maargoed, wellicht was je dat sowieso al van plan en was het betreffende lid gewoon sneller met reageren, dat kan natuurlijk ook.

Ik pretendeer overigens niet dat ik jou dan wel jouw forumgedrag ken, maar dan kan ik nog wel gewoon dit incident aanhalen. Mijn punt was dus: je kan wel klagen over de sfeer op het forum, maar als je daar zelf wel degelijk toe bijdraagt heeft klagen dus weinig zin. Het is niet altijd "de ander", de sfeer bepalen we hier echt met z'n allen. En wellicht voelen anderen zich ook wel verdrietig of opgebrand of whatever, waardoor ze wat minder aardig reageren.

Dit is dus ook niet bashen, meer uitleggen dat (vrijwel) iedereen hier dus aan meedoet. Dat het geen zin heeft om te klagen over de sfeer terwijl anderen dat gevoel ook bij "de klager" hadden.

Mammavan5, marais, tuc en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.664
    18.730
    113
    Vrouw
    Het mag u idd geen energie vragen, dus dan begrijp ik volledig dat je zegt: weg ermee !

Deel Deze Pagina