Zwanger worden van 'een nakomertje '

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kola, 2 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Hoi hoi

Zijn er hier ook meiden die graag nog een keer zwanger willen worden, maar die al wat 'oudere' kinderen heeft?

Wij zijn namelijk in januari gestart de eerste ronde voor 3e kindje. Onze jongste zal in elk geval al 7 jaar zijn als we een evt volgend kindje zouden mogen krijgen. Het lijkt me leuk om met nog een aantal mensen hierover te schrijven en ervaringe uitwisselen..

Wie wil er ook graag zwanger worden en zijn de andere kind(eren) al wat ouder?? Schrijf je gezellig mee? :)

2. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Niemand?

3. nona79

nona79 Lid

2 feb 2015
    58
    0
    0
    Hoi hoi

Ja ik had nooit verwacht dat wij in jan van gedachten zouden veranderen wij hebben drie kinderen van 16 10 en 2.5 jaar dit zou dus echt de allerlaatse worden. Hoe oud zijn jou kids?
    Wij zijn net begonnen ik heb twee keer de prikpil gehad de laatste in nov dus die was 6 feb uitgewerkt!

4. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Hey nona,

Wat leuk!! Ik heb inmiddels een cyclus van al 48 dagen.. Ik heb in januari de mirena laten verwijderen. Daarna nog niet ingesteld geworden!

Mijn kinderen zijn bijna 10 en 7 jaar, dus dat vind ik al best nakomertje dan ;)
    Wel leuk zeg nu je ook kindje van 2,5 heb om dan nog voor een kindje te gaan.

5. nona79

nona79 Lid

2 feb 2015
    58
    0
    0
    Ja eigenlijk was onze laatste nu meer een nakomer als je naar leeftijd kijkt. Al zie ik dit kindje mocht ik zwanger worden echt een nakomer ik zij altijd dat ik na mijn 34e geen kindjes meer wilde drie was genoeg en nu word ik in mei toch 36.

Duurt het na de mirena ook weer even voor je ongesteld word?
    Maar je kan wel gewoon zwanger worden toch?

6. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Ik heb ook altijd geroepen dat ik na mn 30e geen kinderen meer wou... maar ja ik ben inmiddels 32 ;) ha ha

Ja dat zei de ha wel ja. Dus wacht maar af. . . Meer kan ik niet doen.

7. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Was jij bij de andere 3 snel zwanger?

Zijn er nog meer meiden die zwanger willen worden van een 'nakomertje'?

8. juultje78

juultje78 Lid

8 dec 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Kola, hier ook de wens voor nog een nakomertje. Mijn oudsten hebben ongeveer dezelfde leeftijd als jouw kinderen. Dat is ook de reden dat ik best lang getwijfeld heb, maar het gevoel van heel graag nog een derde willen blijft toch terugkomen. Man is nu gelukkig ook "om", dus vanaf het voorjaar gaan we ervoor!

Wat vinden jouw oudste kinderen ervan of weten ze niet dat jullie een derde overwegen?

9. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Wat leuk juultje dat jullie ook de overweging maken!
    Nee mijn kinderen weten dit niet. Stel je voor het lukt niet dan zijn ze zo teleurgesteld. Mijn oudste is enorm gek op kleine kinderen. We hebben nogal wat kleine neefjes en nichtjes in de familie... En daar is hij niet weg bij te slaan... Dus ik weet zeker dat hij daar heeeeeeel blij mee zal zijn, toevallig vroeg hij van de week nog.. Tot hoe oud kan je baby's krijgen? Ha ha

Ik ben gisteren trouwens ongesteld geworden na precies 50 dagen. Dus enorm opgelucht dat alles nog lijkt te werken ;)

Zijn julie al gestopt met anti conceptie..

10. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Hey dames...
    Gisteren hier de laatste lege pilstrip in de prullenbak gegooid ;)
    Ik ben 35 en heb een dochter van 7 (al richting 8) en een dochter van 9 maanden. Wij gaan dus voor het tweede nakomertje :p.

Mijn oudste dochter komt uit een eerdere relatie. Daarna gescheiden + alle trammelant die daar bij hoort...., dus vandaar het leeftijdsverschil. Ik had eigenlijk niet verwacht nog na mijn 30e kinderen te krijgen. Maar het is nu eenmaal zo, en we zijn er heel erg gelukkig mee... ook bij de gedachte aan een 3e

11. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Wat leuk miepske! :)
    Zullen we een lijstje maken?? Kunnen we een beetje zie wie waar in de cyclus zit... :D

Vullen jullie even aan??

Kola, 32 jaar, 1 april NOD, 3 e kindje, ronde 2

Deel Deze Pagina