clubje voor meiden die vanaf augustus 2009 stoppen met de pil DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ano, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    jt, :$ dat is schrikken zeg!! Jeetje en nu uitrusten meid, ik hoop dat je er snel bovenop komt!!

2. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    Er zouden trouwens toch foto`s gemaild worden? Heb ik iets gemist of waren zijn jullie druk :p ( ben niet nieuwsgierig hoor ;) )

3. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    mikky, je zou nu fotootje moeten gekregen hebben ;)

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Shame on me, maar mijn foto's staan nog steeds niet op pc... :) Maar ik beloof op m'n communiezieltje dat als ik ze op pc zet, ze gelijk doormail! ;)

5. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    @nijntje gefeliciteerd met je diploma het is een goed jaar voor jou

hier nog niets in zicht ben erg huilerig en moe merk ik en verlies vaak slijm en nog steeds die steekjes maar meer niet

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dank je! ;) 't Is inderdaad een goed jaar :D

Ik had ook wel redelijk wat witverlies hoor. Dus... duim duim!

7. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    nou wie weet dan huilerig moe witverlies wie weet maar ik durf echt niet te hopen en moet me zo tegn houden om geen test ga doen

8. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @jt,Heftig verhaal hoor.
    Gelukkig knap je weer een beetje op.
    En misschien een domme vraag maar hoe zit dat als er een eileider weggehaald word??
    Heeft dat een gevolgen voor een nieuwe zwangerschap??
    En heb je ook eeen vergroot risico op een volgende buitenbaarmoederlijke zwangerschap?
    Sorry voor zoveel vragen maar ik ben altijd geintresseerd.;)

9. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    proficiat nijntje

met 1 eileider kan ik nog zwanger raken
    met een jaar neemt de rechter de functie van de verwijderde linker over en die funcioneerd dan voor 80 % dus nog best hoge kans

wel een verhoogd risico op een 2e x maar ja wil er nu ff niet eens aan denken om weer zwanger te raken ,eerst dit verwerken en lichamelijk herstellen

met de foto'sturen niet mij vergeten he?...

10. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    nee logisch dat je nu niet aan zwanger raken denkt.
    Zou er ook even geen behoefte aan hebben.
    Daar sta je eigelijk allemaal niet bij stil als je denkt ik ga stoppen met de pil en ga proberen zwanger te raken.

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ jt: Bedankt! Ik stuur sowieso naar iedereen van ons clubje de foto door ;)

@ claudia: Heb je een dag in gedachten om eventueel te testen? Ik zou ook niet te vroeg testen, dan kan je alleen maar ontgoocheld worden.

12. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    wouw kat mooi buikje heb je zeg!! :D Dat wil ik ook !! :D

claudia wannneer ga je testen???? Ben erg benieuwd. Ik heb nergens last van. Maar dat zegt niets er zijn toch ook genoeg vrouwen die geen kwaaltjes hebben en toch echt zwanger zijn. Dus ik blijf voor ons duimen. Ik ga denk ik maadag testen als ik zondag niet ongi word.

13. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Dag dames!

Ja ik ben d'r ook nog :D

jt wat lees ik nou!! :$
    Da's schrikken. Kan me er wel wat bij voorstellen wat voor pijn je gehad zou hebben. Sterkte er mee hoor!

Nijntje gefeliciteerd met je diploma!

Yeahhh 2 testers binnenkort. Ben benieuwd :)

Ben sinds 1 feb weer aan het werk en ik moet zeggen dat ik niet verwacht had dat het zoveel moeite zou kosten. Pfff vorige week de volle 36 uur gedraaid en lag meteen met koorts in bed van het weekend.
    Oh ja mijn NOD zou eigenlijk morgen zijn maar begon zondag onverwachts al te vloeien alleen was het bruinig :( (sorry :))
    Maar als het inderdaad gewoon m'n ongi was dan heb ik eindelijk weer een normale cyclus gehad!!! :)

14. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    oimdat ik niet weet wat me cyclus is weet ik niet wanneer ik ga testen mijn cyclus zit tussen de 30 en 35 dgn tot nu toe. dag 35 is as zaterdag dus ik had eigenlijk zondag in gedachten. hopelijk hou ik het vol en blijven de duveltjes weg maar geloof dat ik niet alleen mezelf in spanning hou haha

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Nee hoor claudia, je houdt ons allemaal in spanning :D

@ yasmin: Jeetje, al onmiddellijk 36 uren moeten werken vorige week! Doe het maar kalm aan en als het niet gaat, niet forceren. Daar doe je meer kwaad dan goed mee.

16. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    ziezo, iedereen zou nu denk ik een fotootje moeten gekregen hebben

@yasmin: dat zou goed zijn hé, direct zo'n normale cyclus! hopelijk is deze week wat minder vermoeiend op je werk. En zoveel rusten als mogelijk hé 's avonds

@jt: hoe gaat het met je? Wanneer moet jij weer aan het werk? Hopelijk nog wat rust eerst.

@claudianoa: ik had ook meer slijmverlies dan anders voor mijn NOD toen in zwanger was, en twas witter dan anders ook

Hier jammergenoeg nog steeds vlagen van misselijkheid en overdreven vermoeidheid... Ga blij zijn als dat overgeven eindelijk zal gepasseerd zijn. Maar het is het allemaal waard natuurlijk ;)

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ Kat: Ik heb je een mailtje teruggestuurd ;)

Hier ook opnieuw vlagen van misselijkheid sinds een week of 2. Vermoeidheid is voorlopig nog altijd aanwezig, is nog niet echt over gegaan... Had zo gehoopt op de energie waar iedereen van spreekt in de tweede trimester, maar daar wacht ik nog steeds op...

18. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @yasmin,Vervelend dat je ziek ben geworden.
    Wel vreemd dat je baas je niet rustig liet opbouwen met langzaam aan meer uren.
    En zeker niet forceren als het niet lukt pech gehad.

@jt,Hoe is tie meis??

@de testers,Mijn duimen draaien voor posi resultaat

19. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    @kat
    je hebt al een mooi buikje zeg erg leuk om te zien.

hier nog geen duveltjes te bekenen durf gewoon niet naar de wc als ik moet maar ik zie alleen maar wit en geen rood hihi

20. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    claudia zo herkenbaar, ik durf ook niet naar de wc, hihi erg zijn wij. Vorige keer zakte mijn temp een paar dagen voor ongi. Dus ben benieuwd hoe mijn temp morgen is.

yasmin, dat is gelijk veel zeg 36 uur. Rustig aan he!

ano hoe is het met je opa?

Deel Deze Pagina