clubje voor meiden die vanaf augustus 2009 stoppen met de pil DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ano, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik had mijn eerste cyclus de dag voor m'n NOD bruinverlies. En toen ik dat de tweede cyclus (eerste ronde) niet had, wist ik het al vrij zeker.

Best niet te veel drinken vandaag, dan moet je niet zo vaak naar't wc... ;)

2. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    en mikky: hoe was je temp deze ochtend?

claudianoa, ik durf toch al voorzichtjes zeggen dat het er voorlopig goed uitziet hé, oh, ik hoop het echt voor je hoor!

3. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    o nee he temp iets gezakt :x. Dat wil ik niet!!

Claudia al in je broek geplast vandaag? :p

4. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    hahahahahaha nee nog niet in me broek geplast hahaha ik ga toch steeds maar netjes naar de wc. nog niks te bekennen in ieder geval en heb nog niet een opgezette buik van de ongi en geen hoofdpijn du wie weet.
    verder voel ik niets eigenlijk niet aan me borsten ga niet meer plassen dan normaal

5. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    nou dames ik kon niet meer wachten en heb de test gedaan en het

resultaat .........................................................................
    ....................................................................
    ....................................................................
    ...................................................................

6. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    WAW! PROFICIAT!!!!!!!!!!

Het zag er zo goed uit hé, kon bijna niet anders :D
    Tof tof tof!

Hopelijk volgen de andere meiden hier snel, we blijven duimen!

7. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    ik deed de druppeltjes erop en binnen 30 sec duidelijker kon gewoon niet ik kan het nog steeds niet geloven ben zo blij

8. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!1!!!!!!!

ga er van genieten

hier nog steeds kl#te, woensdag weer in zhuis gezeten,ben heel erg gaan bloeden(nog steeds)dus moest komen,maar opzich is alles ok,heb wel heel veel slijm in de bm van de zzwangerschap en dat moet er uit,is niet standaard maar god de arts zei al dat ik pechhb omdat alles beetje tegen zit zowel voor als na de operatie!omdat ik nog steeds pijn heb

hoe is t verder?
    mooie foto trouwens kat,je kijkt ook trots!!goed te zien!

yasmin duidelijk zijn tegen je baas hoor!ht is jouw lichaam en wat niet gaat gaat niet!!!!!!zuinigop jezlf zijn!

wie mag ernu ook snel testen mikkie toch?

ano nog veel naar je opa?hoe gaat het daar?ei onderweg??

9. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    whaaaaaaa claudia gefeliciteerd!!!!!!! Geniet er van!!!!!!! Die duidelijk zeg!!!!! :D:D:D

jt, balen zeg dat het nog niet zo lekker gaat, hoop dat je je snel beter gaat voelen. knuffel van mij

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ claudia: Super goed meid!!!! :D Mijne kleurde ook onmiddellijk zo donker. Ben echt super super blij voor je!

@ het wachtbankje: Hopelijk hebben jullie evenveel geluk als ons claudia ;)

@ jt: Wat jammer dat je nog steeds zo veel last hebt... Hopelijk knap je snel op, zodat je je lichamelijk toch al wat beter voelt.

11. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    jt: ik hoop ook echt dat je je snel beter voelt. Je hebt er nu al genoeg last van gehad hé :(
    Laat je maar verwennen thuis zodat je weer helemaal op krachten kan komen

12. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Yeahhhh!!! Gefeliciteerd Claudia :)
    Je blijft toch nog wel meekletsen hier net als Nijntje en Kat hè?!?!

13. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    tuurlijk het blijft ons clubje hoor denk niet dat ik snel een ander gezellig clubje vind. als we straks allemaal zo ver zijn richten we gewoon een nieuwe club op bij zwanger. eerder ga ik niet weg

14. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @claudianoa,Gefeliciteerd!!!En gelukkig dat je blijft want bijna alle zwangere hebben ons verlaten.

@hier,Met mijn opa ga het ietsjes beter.
    En mijn ei is onderweg denk ik.
    Maar deze ronde niet veel geklust dus reken maar nergens op deze maand.

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ ano: Inderdaad, er zijn al veel zwangeren die ons verlaten hebben. Ik kom ook goed met LuckyBlue babbelen, maar die zit nu ook in een ander clubje... Als ik heel eerlijk ben, vind ik dit het leukste clubje!!! :D

Als je ei nu in aantocht is, kan je nog flink klussen hoor. Wij zijn ook pas de dag voor de eisprong beginnen klussen voor het echt en zie mijn banner maar... ;)

Fijn dat het met je opa iets beter gaat. Vaak worden ze al beter van gewoon in hun eigen omgeving te zijn. Mijn opa had dat ook. De dokter liet hem naar huis gaan, maar verwachtte dat hij binnen de week terug in het ziekenhuis lag. Nou, het heeft bijna een jaar geduurd eer hij terug moest en dan nog voor iets anders.

16. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    nieuwe ronde :x baal baal

17. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    he mikky dat is balen zeg ik heb zo hrad geduimd voor je

gister op pad geweest naar de huishoudbeurs en stiekem even naar de 9 mnd beurs geglipt. gelijk ingeschreven bij moeders voor moeders en een paar leuke dingen gehad.
    en misselijk dat ik was af en toe maar ja kon niks zeggen grrr.

mijn beste vriendin weet het en dat vond ik het moeilijkst om het haar te vertellen. hun zijn al 2 jaar bezig en zijn ook bezig met IUI wat weinig succes geeft. en ja dan kom ik moet ik gaan vertellen dat ik zwanger ben das niet makkelijk.
    ik haar een sms gestuurd van joh kunnen we binnenkort even afspreken. ze zegt ja das goed zullen we 1 maart doen
    als ik maar niet voor onverwachte dingen kom te staan. ik denk ojee ja ze wist dat ik bezig was dus het zat er aan te komen maar kan heel goed begrijpen dat het voor haar heel moeilijk is om te horen. kom ik gisteravond thuis heeft ze een mailtje gestuurd via hyves ik denk dat ik het al weet je bent zwanger

ja dat was niet het idee van vertellen wat ik in mijn hoofd had. ik wil haar geen pijn doen maar ik ga ook gewoon door. heb nog geen reactie gehad van dr heb terug gemaild dat ze gelijk had dus ben benieuwd. we zijn al 14 jaar vriendinnen

18. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    claudia ik denk dat ze vast heel blij is voor je! Mijn beste vriendin is ook gestopt met de pil en wat denk je...meteen raak! Ik ben echt heel blij voor haar. ( stiekem natuurlijk een beetje jaloers ) maar in de goede zin van het woord hoor. Het zal haar wel een beetje pijn doen maar ze is echt blij voor je, dat kan niet anderes als je vriendinnen bent.

19. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    heb net haar reactie gekregen ze vermoeden idd al dat ik zwanger was en feliciteerde ons hartelijk. ze zei dat ik haar niet persoonlijk pijn deed maar de situatie doet hun elke dag zeer. ze zijn al zo vaak gekwetst en teleurgesteld maar ben blij dat het eruit is want ik zag er zo tegen op om het haar te vertellen

20. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @mikky,Jammer hoor!!!maar vol goeie moed weer een nieuwe ronde.

@hier,Vrijdagaaf weerr met spoed naar mijn opa geroepen ging ineens slecht.
    Nu knapt ie wel weer iets op.
    Het is weer afwachten.

En ik denk toch echt dat het deze maand niks word.
    Want mijn eisprong was dit weekend en we hebben natuurlijk veel in het ziekenhuis gezeten.
    En mijn vriend is ziek dus helaas.......

Deel Deze Pagina