Fijn claudia dat ze zo reaeerde, kan me je gevoel goed voorstellen. ano, is je opa nu weer in het ziekenhuis of is ie thuis?
hij is nog steeds in het ziekenhuis. hij mag niet meer naar huis. heeft 24 uur per dag medisch zorg nodig. dus moet wachten op een plaatsje in n verzorgingstehuis. mar t is wel erg als je dan ziet dat je zo oud moet worden vind ik
jeetje zeg ano hoopte dat het beter zou gaan met je opa en zo in het ziekenhuis liggen hele dagen is ook niets. hoe oud is je opa als ik vragen mag??
oh, Mikky, zo jammer Efkes laten bezinken, en dan binnen 2 weekjes er weer vol goede moed voor gaan! @ ano: das inderdaad geen leuke manier om oud te worden. Is hij nog goed bij geest? En deze ronde was je lichaam ook moe hé, emotionele stress vraagt veel. Rust maar goed, en dan volgende ronde weer 100 % @ claudianoa: wat fijn dat die vriendin uiteindelijk zo gereageerd heeft! Ik heb helaas een vriendin die nu niet meer met me wil praten (btw: ik voel ons beebje sinds een paar dagen )
@ ano: Wat jammer voor je opa! Mijn oma zit ook in een verzorgingstehuis nadat ze een herseninfarct heeft gekregen (ondertussen 2,5 jaar geleden), maar het gaat haar daar heel goed. Hopelijk vindt je opa ook snel z'n draai daar. @ Mikky: Hopelijk heb je meer geluk in deze ronde! Wel balen natuurlijk...
kat,leuk dAt je je beebje voel. mijn opa is 73 jaar. hij is wel helder van geest af en toe is hij een beetje in de war.
Leuk he! Hier een hele actieve baby de afgelopen dagen. De schopjes worden veel feller en m'n buik gaat regelmatig al wat op en af Gisteren was m'n vriend tegen m'n buik aan't babbelen. Zo lief!
omdat je nu zwanger bent wil ze dat niet meer?? ik was heel bang dat mijn vriendin ook de vriendschap opzij zou zetten maar ze zei ook je hebt al een kleintje dus je weet gewoon dat er een 2de aankomt en je staat toch verder van me af ookal ben je me beste vriendin het is anders dan schoonzus of zus en daar heeft ze gelijk in ze wist dat ik altijd 2 kids wilde. en super joh dat je de kleine voelt heerlijk gevoel is dat he @nijntje nou mijn mannetje deed dat nooit hij voelde de kleine ook nooit dus hij deed het nooit omdat ie iedere keer teleurgesteld was. @ano gelukkig is je opa nog helder van geest dat scheelt een hoop dan kan hij alles nog verwoorden mijn oma is nu 76 en genezen van kanker dat is wel een hele opluchting
@ claudianoa: inderdaad, omdat ik zwanger ben en zij al lang aan het proberen is... Jammergenoeg zie ik ze elke dag, dus dat kwetst me geweldig Mijn opa is sinds vorige van het ziekenhuis naar een revalidatiecentrum gegaan, maar hij zal wel weer naar huis mogen. Hij wordt al 88 in juni! Ongelooflijk. Ieder jaar heeft hij een longontsteking (zoals nu dus), maar hij krabbelt altijd weer overeind. Ano, ik duim dat je opa toch weer wat beter wordt hoor! @ nijntje: mijn ventje praat al sinds het begin elke dag tegen mijn buik Zo schattig hé! Elke morgen zegt hij al: "goeiemorgen kleinen" en geeft hij een zoentje. En hij babbelt vaak over de voetbal tegen ons beebje, zodat hij/zij ook een hevige supporter zal worden Mannen hé
Als hij zijn hand legt moet ik wel stoppen met ademen anders voelt hij het niet zo goed Dus moet dan zien dat ik geen buikademhaling doe. Hij heeft ook al vaak tevergeefs gevoeld hoor. Maar nu de schopjes feller worden, voelt hij ze toch goed. Mijn zus heeft gevraagd of ze eens mag voelen als het schopt, maar als ze dan net in de buurt is en het schopt neem ik haar hand. Maar dan stopt het telkens Ze zal dus nog wat geduld moeten hebben @ Kat: Hier wordt er gelukkig niet over voetbal gepraat tegen baby Voor welke ploeg supportert je man? Club? Willen jullie eigenlijk het geslacht weten?
@ nijntje: ja hoor, de Club Gisteren was weer een topdag dus (ze hebben gewonnen). Toen hij thuiskwam, begon hij een voetballiedje te zingen tegen ons kleintje, en plots begon het weer te bewegen Voor hem genoeg reden om aan te nemen dat er een klein FCB-supportertje in mijn buik zit En ja, ventje wil het geslacht weten, ikke niet. Ik ben nog niet nieuwsgierig genoeg. En zolang ik het niet weet, kan ik het ook niet verklappen, want ik vrees dak moeilijk zou kunnen zwijgen! Ventje hoopt het woensdag te weten. Weten jullie het?
wij willen het tegen die tijd wel weten morgen ga ik de vk bellen want wil op tijd een afspraak zodat we beide vrij kunnen nemen. hopelijk gaat het goed want mike durft nog niet blij te zijn omdat ik al meerdere miskramen heb gehad merk wel dat ik super moe ben zeg heb echt nergens zin in en barst van de hoofdpijn. noa vraagt steeds wat is er mama maar ja mama mag nog niks zeggen anders weet iedereen het haha
ik pas op 12 weken... maar ik ben wel van 6.5w tot 11.5w op reis geweest, dus ja, het was niet zo moeilijk om te wachten met zeggen op het werk. Heb je voor Noa miskramen gehad? Zo jammer, wist ik helemaal niet. Hopelijk kan je snel een eerste echo vastleggen zodat je zeker bent dat alles goed is. Wist je van je eerste kindje ook het geslacht? En kon je daarover zwijgen?
voor noa en na noa nog 1 maar toen wist ik zelf niet eens dat ik zwanger was maar maaktte het niet minder erg. ik geef het wel aan bij de vk misschien mag ik dan iets eerder dan met 9 weken. met noa wilde we het eerst niet weten maar omdat we er met de jongensnamen niet uitkwamen hadden we gezegd ok zeg het maar dan weten we wat we moeten doen en toen ze zei het word een meisje hebben we de jongensnamen gelijk aan de kant gezet en het is ons gelukt niets te zeggen. wel hadden mensen een idee maar het meerendeel dacht dat het een jongetje ging worden omdat ik wat blauwe dingetjes gehad laten slingeren hihihi voor mijn werk weet ik echt niet of ik het moet zeggen al of niet werk in de kinderopvang en is best wel intensief werken en veel lopen en staan
@ Kat: Gisteren was idd topdag voor Club. Mijn papa is hevige Standardsupporter dus mijn vriend gisterenavond even een smsje sturen Wij weten het geslacht niet Ik wilde het heel graag weten, maar vriendje niet. En vermits ik niet tegen hem kan zwijgen, hebben we dan maar beslist om het niet te weten. Kunnen we ons idd ook niet verspreken. En eigenlijk vind ik het wel tof om het niet te weten. Gaat dan alleen je ventje het weten of jullie beide? Ik heb nu voorlopig 3 tenuetjes in maat 50 en 56 die heel neutraal zijn. Als ik dan bevallen ben, stuur ik mn mama en/of zus op pad voor roze of blauw. @ claudia: Ik heb gewacht tot na de eerste echo om het op het werk te vertellen. Had het wel tegen 1 naaste collega verteld voor het geval ik iets aan de hand moest krijgen dat zij toch op de hoogte was. Denk dat dat op een week of 6 was. Eerste echo hadden we op 8 weken en heb toen de foto mee naar het werk genomen. De kopie hangt nog altijd in de keuken op het magneetbord. Lief dat je dochtertje komt vragen hoe het met mama is. En hopelijk is dit een goede plakbaby en blijft ie goed bij zn mama zitten.
Tja, da's moeilijk dan... Ik doe administratief werk en als ik met dozen moest sleuren zei ik dat mijn nek geblokkeerd zat. Had dat net ervoor ook een paar keren aan de hand, dus dat viel niet zo op
8 weken zo das vlot ik had hier op de site gekeken van de vk en daar stond 9 tot 10 weken de eerste afspraak ik vind het erg laat dan moet ik nu nog 4 tot 5 weken wachten pfff me naaste collega weet het die heb ik vrijdag gebeld de andere weet het nog niet maar die zie ik volgende week weer dus die hoort het dan. wij willen dit keer ook weten wat het word ik heb zoveel van noa bewaart maar als het dit keer een jongetje is dan zal ik echt moeten gaan shoppen maar dat vind ik niet erg hahah schrok me wel rot van de prijzen van de positie kleding zeg jeetje wat duur voor noa hebben we al wel een shirt met daarop hoera ik krijg een broertje of zusje. misschien trek ik haar die wel aan tegen die tijd ze zit bij mij op het kdv alleen dan een andere groep
@ claudia: Ik heb shirtjes van H&M, 5 euro per stuk vorig jaar gekocht. Maar omdat dat stof zo rekt, kan ik er nu ook nog perfect in en m'n buikje komt er heel mooi in uit (en als ze uitgerekt zijn, koop ik ze gewoon opnieuw want het hoort bij de standaardcollectie van H&M) En bij Zeeman heb ik ook al shirtjes gehaald, zijn iets langer (ben maar klein dus eigenlijk past dat nooit zo goed en nu zit dat heel mooi). Dus je maakt het eigenlijk zo duur als je wil... Heb wel 2 positiejeansbroeken gekocht en een maar hele mooie bloesjes in afslag. Maar mijn jurkje voor ons huwelijk kost ook 90 euro. Zonde dat het zoveel geld kost, maar voor ons huwelijk kon ik er nog mee leven Ik ben op 4,5 week gaan laten bloedprikken bij de huisarts en die vertelde dat ik voor de 12 weken bij de gyn geweest moest zijn ivm nekplooimeting (wordt hier standaard gedaan). Eerste vrije afspraak die mijn gyn had was voor mij op 8 weken. Hopelijk mag jij ook vroeger dan 9 weken gaan, want zo lang je geen echo ofzo hebt gehad, weet je eigenlijk niet zoveel en zit je in grote onzekerheid.
ik had net iemand op de mail die had 2 positieleggings en een rokje en die vroeg al 30 euro denk ja per stuk 10 euro maar 10 euro voor een legging nee sorry denk dat ik maar eens bij h&m enz ga kijken. ik ga gelijk bellen morgen naar de vk dus ben benieuwd