clubje voor meiden die vanaf augustus 2009 stoppen met de pil DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ano, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    De eerste dag dat ik samen was met mijn ventje zei ik al: ik wil trouwen met alles erop en eraan en kindjes krijgen. Gelukkig deelde hij mijn mening :D
    Maar serieus, als hij geen kinderwens ging gehad hebben, was ik niet met hem begonnen.
    We zijn getrouwd als we 4j samen waren, en straks dus een kindje.

Ons patatje zit trouwens een week voor op groei!!! Gisteren een echo gehad, en het is een stevig kindje duidelijk :D Mijn baarmoeder heeft ook al de grootte van een bij meer dan 20weken zwangerschap. Alles groeit blijkbaar snel bij mij!

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh Kat, wat fijn dat je kleintje het zo goed doet! De onze lag vorige echo 3 dagen voor op schema.

Maar mijn vriend (verloofde, bijna man :D) heeft een theorie daarvoor: ik ben 1m59 en hij 1m93. Dus als het een klein kindje is, dan heeft het mijn genen. Maar als het een groot kindje is (zoals het nu is al 3 dagen voor op schema) dan heeft het zijn genen... Hij twijfelt nochtans want hij denkt omdat ik zo klein ben, dat dat geen groot kindje kan zijn dat in m'n buik zit. Toen ik hem uitlegde dat mijn buik naar voren groeit, vroeg hij zich af of het dan toch een groot kindje kon worden... Mannen! :D

3. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    nijntje, leuke theorie :D Bij ons is de theorie gewoon: ik was een dik kleintje, en mijn man een lang (53cm), dus ik denk dat het de combinatie zal zijn van de twee :D
    Vorige echo (11w3d) lag hij al 3dagen voor op schema, nu al een week, hij/zij groeit goed!

Gisterenavond speelde de Club hé. Ventje zat met echo bij hem te kijken naar de match :) Toen ik vanmorgen wakker werd, lag de echo op zijn nachtkastje, zo schattig zeg :D:D

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hi hi, hoe lief! Ze zijn er toch meer mee bezig dan dat ze soms willen toegeven :D

Ik was bij de geboorte 48 cm en 2,950 kg. Mijn vriend was alleszins groter (weet niet meer hoeveel) en 3,950 kg... Dus de gulden middenweg is hier ook goed ;)

5. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    vandaag gaat het echt gebeuren haha we gaan even een goede ruk geven aan noa dr kamer. haar bed is geleverd maar de kamer nog lang niet klaar haha
    ben ook druk bezig geweest met een site maken voor ons hummeltje en hij is leuk zal de link hier nog wel neer zetten

gister het tegen me baas vertelt en die reageerde goed heb het nog niet over de vakanties gehad van me collega's maar dat doe ik nog wel neem aan dat de baas dat zelf ook wel heeft bedacht

6. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    #266 jt82, 27 feb 2010
    Laatst bewerkt: 27 feb 2010
    he meiden!!

was ik eindelijk weer

is niet echt goed gegaan weer de laatste wk vorig wk ziek geworden weer een accuut zhuis bezoek en alles maar nu kom ik er langzaam aan weer een beetje boven op!zit/zat er goed doorheen,tis heel vermoeiend maar was ook zo benieuwd hoe het met jullie allemaal is dus toch maar ff online gegaan!

@mikki, balen meid weer nie...maar weer extra 3dubbel hard duimen voor deze maand!

@ano,nogmaals sterkte en steun voor maandag

@kat en nijntje wat leuk van jullie zo te lezen dat t zo goed groeit bij jullie beide beebs! en het enthousiasme van jullie ventjes!!
    lijkt me zo mooi ooit de kleine te voelen voor t eerst
    wel een beetje ons bijhouden met foto's graag:D
    zijn jullie zelf trouwens ook fanatiek voetbal supp? ik wel al kan ik vanavnd weer niet gaan natuurlijk......:(heb al 15 jrseiz.krt:)

@claudia,succes met de kamer!en je site natuurlijk!en gelukkig reageerde je baas goed!

7. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    jt, hoop dat je er nu een beetje beter met je gaat.

leuk te lezen dat jullie mannen zo lief reageren en er toch meer mee bezig zijn dat ze vaak toegeven. hihi.

van de week te horen gekregen dat mijn collega zwanger is, nu heb ik twee zwangeren collega`s. Super leuk voor ze, hoop dat ik me snel bij hen kan voegen ;)...

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ jt: Jeetje, het zit je echt niet mee de laatste weken... Doe het nog maar kalmpjes aan!

De foto's staan voorlopig nog steeds allemaal op het fototoestel :) Maar van zo gauw ze op pc staan, worden ze doorgestuurd! ;)

Hier geen grote voetbalsupporter meer. :) In mijn schooltijd was ik net als Kat haar ventje supporter van Club Brugge. Maar met volwassen te worden, is dat heel wat geminderd! :D Ben wel nog stiekem blij als ze winnen hoor :p

@ claudia: Is het geluk met noa haar kamer? Al wat vooruitgang? ;

@ hier: Vanmiddag gaan we babyuitzet kijken bij mijn vriend zijn neef (wordt ook peter van ons kleintje). Want over 3 weken gaan we het geboortelijstje in de babywinkel leggen en dan hoeven we niet alles nieuw te kopen. Leuk leuk, zeker met dit weer want het gaat hier stormen namiddag (het waait nu al hard!).

Verder nog steeds een hele drukke baby bij me :D Gisteren de rest van de doopsuiker in de winkel gaan halen, dus daar zal ik ook nog wel even zoet mee zijn. Moet nu alleen nog eens nadenken hoe ik de labeltjes met de naam wil maken.

Zo, ik ga even genieten van een heerlijk bad! 't Is nog rustig in huis: vriendje ligt nog te slapen en hondje is ondertussen al terug in bed gekropen om verder te slapen ;) :D

9. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    helaas zit er geen schot in. de halve schoorsteen is weer gemetseld want die was naar beneden gekomen en vandaag gaat mike die stucen. dat moet zeker een week goed drogen. volgend weekend gaat de vloer eruit we hebben besloten om toch nieuw laminaat neer te leggen. en het weekend daarna gaat al het puin pas weg dan komen me vader en broertje even meehelpen met sjouwen maar helaas dat weekend blijft het daar weer bij want manlief gaat weer stappen en is dan het hele weekend weg maar ik hoop het weekend daarna dat we echt kunnen knallen in haar kamer want niet alleen ik vind het te lang duren maar noa zelf ook hahaa

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh maar als Noa misschien wat achter papa zijn veren zit, gaat het misschien wat sneller :D

11. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    noa houdt papa juist op haha ik was haar kast aan het verven en ze eistte zijn aandacht op haha het stucen is nu wel klaar maar het moet zo lkang drogen en er moet nog een laag op want het loopt niet recht mike zei al stucen doe ik nooit meer want het is een rot klus haha

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hi hi! Kindjes! :D

Ja, stuken is een kunst. Mijn vriend heeft 4 jaar als stukadoor gewerkt en ons huis zelf gestukt. Maar er moet ook nog het een en ander bijgewerkt worden...

Hier moet enkel nog de deur van de kinderkamer geverfd worden, maar mijn vriend gaat dat doen. Mag van hem niet meer verven tijdens de zwangerschap... Ben benieuwd wanneer hij dat gaat doen... :D

13. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    ja ik vind echt je kan het of je kan het niet nu ziet het er niet slecht uit hoor zo voor iemand die het voor het eerst doet maar ja het moet toch nog een keer hopelijk zijn we in mei klaar en kunnen we aan de volgende kamer beginnen. dat is niet zo veel wil wel andere kleuren op de muur en het bedje weer even een nieuw verfje

14. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
  15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh leuk gedaan jullie babysite! :D

16. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    he nijntje kan je ventje niet ff hier komen stucen dan als hij dat zo goed kan?wij willen de muren ook nog laten doen,;)

ik was voor jaren terug ook veel fanatieker met t voetbal als nu maar blijf toch altijd nog wel gaan,ook voor de gezelligheid eromheen al is dat de laatse jaren ook steeds minder vanwege de slechte prestaties:x

ik ben trouwens grote fan de pfaffs en als ik dan de stukjes van jou en kat lees met die grappige woorden moet ik daar aan denken ghihi

ik voel alweer stukkie beter,moet morgen weer bloedprikken:(ben nu al weer nerveus blegh en dan woensdag controle afspraaak bij de gyn,ben benieuwd......

@claudia.leuk je site,gaan het verloop volgen

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ jt: Woon je ver van mij? ;)

Ja, onze grappige woorden :D Heb er gisteren ook nog mee gelachen. We gingen voor babyuitzet kijken bij de peter van ons kleintje en hun zoontje van 8 ging mee de zolder op. Dus zegt de peter: 'dit is het park'. Zoontje: 'wat is dat papa, een park? Daar staan toch bomen in? :p' Maar in NL noemen jullie dit dus een box. Moet er echt op letten als ik vb bij prenatal ben, want daar hebben ze me ook al een keertje raar aangekeken... :D

Het bloedprikken is dat ook nog steeds een controle voor die bbz? Hopelijk valt alles goed mee voor je. Er wordt alleszins aan je gedacht! ;)

18. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    ik woon in gelderland dus helaas niet bij je in de buurt nee ghihi
    anders had je ventje geld kunnen verdienen en hier komen beunen ;)

ja een box ja!maar een box zeggen wij ook wel tegen een broek....ingewikkeld eigenlijk zeg ghihi

jullie zeggen toch ook bloed laten trekken?vindik ook zo grappig!
    en billen is toch poep?
    en vallende ster is toch een flits paal? daar heb ik ooit zo hard om moeten lachen ghihi

maar goed dit is de 2e controle voor de bbz,voor anderhalve wk terug was mn waarde 8,nog wat maar hij moet nu echt nul zijn dus vandaar dat ik weer prikken moet,maar ja hij was 1458 met de operatie dus het zit vast goed anders was hij niet zo gedaald!
    ellendig gedoe allemaal!
    heb iig nu eindelijk geen last van de zwangerschpas hormonen meer want das pas raar,ben je niet meer zwanger krijg je toch nog al die kwalen ppfffff
    tis ff flinke aanslag op je lichaam en geest maar ga me goddank steeds beter voelen

19. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @jt,Gelukkig dat je je beter voelt.
    pfff al dat bloedprikken das ook nix.
    En dat je je nog zwanger voelt terwijl er niks meer zit had ik ook.
    Das vaag he?
    Dan ben je blij dat dat tenminste achter de rug is.

@ wachtenbankje,Zitten er nog meer met mij op het bankje??
    Of zit ik helemaal alleen??

20. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    ano volgens mij zit je alleen op het wachtbankje, ik weet niet hoe ver yasmin is? Ze is een beetje stil op het moment geloof ik.

Ik ben alvast begonnen met duimen voor je ;) is dat vroeg genoeg? :D

Deel Deze Pagina