clubje voor meiden die vanaf augustus 2009 stoppen met de pil DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ano, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    nijntje,Succes straks.

Ik heb mijn vorige testen er is bij gepakt en daar was het eccht niet zo duidelijk.(van de 1e zwangerschap)
    Dus denk dat ik wel over de 4 weekjes zit of dat ik snel hcg aan maak ofzo.
    Ik weet nie ik ga morgen de vk is bellen.
    Die zei vorige keer gelijk bellen want je krijg nu eerder een echo.

2. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    nogmaals hier ook een hele vette felictatie ano!!:) we hopen duimen met je mee!

yasmin wat vervelend van je vriend,ik hoop dat je gauw de uitslag krijgt?en alles goed is! we misten je al hier!

nijntje succes met prikken bbleghh,maar tis voor goed doel;)

bij mij was alles goed vndg in t zhuis,ben ik heel blij mee,de hcg stond nu op 1,1 eigenlijk moet hij 0 -max 0.2 zijn maar ze vertrouwde het wel nu dus hoef niet meer terug
    nu kan mn lichaam weer een cyclus gaan beginnen eindelijk!en dan zien we wel weer,eerst helemaal goed herstellen hoor!!!
    moet wel littekens goed in de gaten doen omdat ik nog steeds pijn daaraan heb ze zei dat ik veel pech heb gehad en slecht de operatie uit kwam en dat de gemiddelde er beter uit komen, ja fijn zeg...maar goed we gaan positief wordden nu want we gaan de hele goede kant uit

en de zon schijnt al de hele dag dus dat heplt ook wel he.......

3. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    ano :$ wat zie ik daar!! Vette steep zeg, dus het duimen heeft gewerkt!!
    GEFELICITEERD!! Ik hoop voor jullie dat het nu blijft zitten.

Yasmin, we misten je inderdaad hier, hoop dat het mee valt met je ventje.

jt, goed te lezen dat het nu beter gaat!! Heerlijk he dat zonnetje :)

nijntje, succes

4. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    jippieeeeeeeeeeeeeee ano gefeliciteerd meid echt super nieuws

5. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

Ik heb hier een tijdje geleden meegeschreven en ik lees nog regelmatig mee en zag goed nieuws!

Claudianoa en Ano, van harte gefeliciteerd!!!

6. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    dank je meiden.

Kan het hier nog niet geloven.
    Echt heel raar en ik vind het nu ook wel weer eng.
    Morgen eerst de vk bellen kijken wat ze zegt.

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Gisteren bloedafname gehad bij de ha. In de urine zaten geen eiwitten en suikers, dus dat is al goed. De bloeduitslag mag ik morgennamiddag al gaan afhalen, maar denk dat me dat pas lukt begin volgende week. De gyn zal het dan met ons bespreken.
    Verder heeft ze ook naar de harttonen geluisterd. Er kwam een spontane smile op haar gezicht toen ze haar machinetje aanzette. Alles dik in orde! :D
    Ben ook nog op de weegschaal gaan staan, maar toen schrok ik even! Op 3 weken tijd 3,5kg bijgekomen! :$ Heb ik me vanmorgen thuis gewogen (want van dat gewicht ga ik eigenlijk uit, is dan ook steeds dezelfde weegschaal) en zat ik op 2,4 kg... Klein verschil als je het mij vraagt :p Ben nu dan in totaal 7,2 kg bijgekomen op net geen 25 weken zwangerschap.

Zo, ik ga me weer eens vooruitslepen want moet mijn laatste dag van de week gaan werken. Maar de zon straalt zo heerlijk binnen in huis dat ik daar geen zin in heb :D

@ jt: Fijn dat alles in orde met je bloed was! Is toch altijd even in spanning afwachten he.

@ ano: 't Is misschien nog wat vroeg, maar heb je al gebeld naar de vk? ;)

8. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    gelukkig dat er niks in je urine zat.Dat geeft toch weer een fijn gevoel.
    iK ga straks de vk bellen.
    Kan me niet schelen dathet vroeg is en denk dat ik misschien toch iets verder ben.
    Want anders kan die test noiit zo donker zijn vroeg voor je nod.
    Maar we zien wel.

FF nog een vraagje af en toe heb ik een spierpijn gevoel in mijn buik hoort dat erbij eigelijk??

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik had precies ongipijn, maar net iets anders dan ongipijn.
    En rond de 6 weken zwangerschap kunnen de bandenpijnen beginnen. De spieren van de baarmoeder worden dan uitgerokken. Zou me er voorlopig geen zorgen over maken.

Heb je al last van kwaaltjes?

10. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    ik heb net de vk gebeld 26 maart heb ik n afspraak.
    En over 2 weekies mag ik bellen naar het echocentrum voor een echo met 8 weken.
    dus nog ff geduld.

En mijn kwaaltjes:pijnlijke borsten en die ongi en spierpijnachtig gevoel.
    En helemaal happy.
    Voor de rest nergens last van.

11. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    WAW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Proficiat ano!!!!
    Wat een leuk nieuws! Het is hier weer een vruchtbare maand geweest :D

Ben twee dagjes op congres geweest, en moest plots veel bijlezen ;)

Yasmin: blij dat je terug bent. En hopelijk ventje weer snel in orde. Je kan het niet forceren hé, dan maar beter gewoon een ronde overslaan. We duimen voor een goede volgende ronde dan ;)

jt: oef, gelukkig waarde zo goed als op 0. Nu kan je er beginnen een punt achter zetten en weer vooruit beginnen kijken. Want vooruit is het leuker, ben ik zeker van :D
    En ja, eerlijk gezegd, ik glimlach soms ook bij jullie bloedprikken. Eerst prikken ze, en dan trekken ze toch je bloed eruit, dus vindt dat van ons wel logischer :D
    En dan een genanter woordje: "poepen". Jullie bedoelen daarmee naar het groot toilet gaan, bij ons wordt dat gebruikt ipv vrijen, maar dan wel in een iets vulgairder vocabularium :D

nijntje; goed dat je waarden goed zijn. Hadden ze daarvoor gevreesd, of testen ze daar standaard op? 7kg bijgekomen, das niet veel hé op 25w, goed zo. Ik ben nu al 6 bij :)

hellie: idd al tijdje geleden hé.

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Da's een standaardtest. In het zwangerschapsboekje van Kind en Gezin dat je bij de gyn gekregen hebt, vult je gyn normaal gezien altijd je gewicht in, de harttonen, bloeddruk ed. En achteraan staat er dan ook de nodige 'standaard'onderzoeken. De glucosechallenge (heet mooi in dat boekje :)) is dus standaard. Maar ze wordt niet overal op dezelfde manier uitgevoerd.

7 kg vind ik goed te doen voor 25 weken! ;) Heb ook nog steeds geen striemen op m'n buik, enkel op m'n bovenbenen. Maar daar heb ik er tijdens mijn pubertijd al zoveel gehad dat ik dat helemaal niet erg vind.

Heb nog gelachen met het 'poepen' :D Moet je helemaal gelijk geven, hi hi! :p

@ ano: Nog een week of 3 geduld dus... Spannend! :D Nu maar hopen dat je tot dan volop kwaaltjes krijgt, want da's nooit slechter in het begin he. Al hoop ik wel dat je er niet te veel last van hebt. ;) (snap je mij nog een beetje?:))

13. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    hallo,

Heb nog even een testje gedaan en ben waarschijnlijk toch verder als gedacht.

14. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    das leuk hé ano, zal je minder lang moeten wachten :D

Waarschijnlijk zal je cyclus deze maand weer korter geweest zijn hé.
    Heb je je eisprong gevoeld deze maand? Of niet echt op gelet door alle emoties heen...

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ ano: Da's overduidelijk he ;) Moest je verder zijn dan je denkt, is het altijd mooi meegenomen he.

16. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    ik heb mijn eisprong niet gevoeld en niet opgelet eigelijk.
    dus het is echt een verassingschot geweest hahahahahaha:D

17. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    nou ano kunnen we samen aftellen ik mag de 24ste naar de vk
    kan al niet meer wachten hhihi
    gistermiddag ben ik erg ziek geworden werd mega misselijk op me werk en het werd maar erger en erger heb vanaf gister dat ik thuis kwam alleen maar boven de pot gehangen pfff werd er gek van ik heb er bij noa totaal geen last van gehad

18. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    zie je dat je toch wat verder bent ano!weet je nu sneller hoe of wat!fijn zeg!!aftellen tot de echo!!

claudia hoop dat je inmidels al weer wat minder misselijk bent!

nijntje fijn dat alles goed was!!
    netjes wat jij en kat zijn aangekomen! waar blijven de foto's?

hebben jullie nog meer leuke belgische woorden voor me?kan ik weer een beetje lachen;)

19. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    Hey jt, blij dat je hier komt, moet vaak aan je denken hoor ;)
    Hoe voel je je?

Mijn fotootje is nog maar kleine 3 weekjes geleden hé. Kwas van plan om op 20w (volgende week zondag) nog eentje door te sturen, zodat je toch wat verschil kunt zien :D

tgoh Belgische woordjes... bakje patat zeggen wij niet... enkel frietjes, patat is gewoon een aardappel.
    'Nou' en 'doe' gebruiken wij ook minder. Wat ik trouwens ook een raar woordje vind is 'doeg' das precies zo'n combinatie van dag en doei?
    Het is moeilijk om andere dingen te vinden van ons, vind het vooral opvallen als jullie iets anders zeggen :D
    Maar poepen blijft voor mij toch de grappigste!

@ claudia: vervelend hé! Hopelijk is het niet iedere dag zo!

@ ano: heb je al een afspraak voor een echo?

20. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @claudianoa,Vervelend zo misselijk zijn.
    Voel je je al beter??

@jt,Gelukkig kan je weer lachen.

@kat,Nee ik ga maandag bellen voor een echo afspraak.
    Mag eigelijk pas over 2 weken bellen maar ik zeg gewoon dat ik al verder ben als dat ik dacht.
    En overal lees ik dat er met 6 weekies ook al wat te zien is.
    Tot 8 weken is erg lang met een miskraam verleden vind ik eigelijk.

Deel Deze Pagina