jt, je hebt gelijk dat je begint met halve dagen. Dan kan je weer wat rustig inlopen. En ja hoor, jullie mogen dan klagen wat jullie willen als het zo ver is we zullen dat met plezier lezen! claudia: veel beterschap voor vandaag. nijntje: nee, ik heb nog voor een jaartje een contract aan de univ, ben nog aant doctoreren.
@ jt: Doe maar rustig aan in het begin. Wel fijn dat jullie halftijds kunnen beginnen werken. En jullie mogen zo veel klagen als jullie willen. Wie weet kunnen we nog allemaal samen klagen over kwaaltjes @ trouwfoto's: Die worden asap gemaild als ik ze thuis heb! Een collega komt ze maken, maar weet niet of hij ze thuis op de laptop zet of als hij ze bij zijn thuis op een cd brandt... Maar ze komen eraan (via mail)! @ kletsen: We moeten onze status van 'vrouw' toch hoog houden he. @ claudia: Gelijk heb je dat je thuis blijft! Ik heb dat op 6 weken ook aan de hand gehad. Had een migraine aanval en een bruistablet paracetemol genomen. Toen ik terug wakker werd ook misselijk en duizelig, en overgeven. Heeft toen 3 dagen geduurd en bleek toen een hele lange migraine aanval te zijn. Twee weken later hetzelfde, maar zonder overgeven en toen had ik buikgriep... @ hier: Gisterenavond weer met smaak kunnen eten. Zalig! En bijna de hele avond met de warmwaterkruik in m'n rug in kleermakerszit op de bank gezeten. Ondertussen nog de adressen voor de geboortekaartjes ingegeven. Dus da's ook bijna klaar. Vannacht heerlijk geslapen (zonder last te hebben van maagzuur! ) maar vanmorgen wel weer wat onpasselijk... Maar dat zal wel overgaan zoals gisteren. Vandaag dus mijn laatste werkdag voor ons huwelijk... Joepie!!! Kan ik toch nog wat slaap inhalen voor vrijdag, want ben er echt wel aan toe. En met zo'n stralend zonnetje kon het niet beter!
heel de dag ging het goed en nu krijgik pijn in me linkerzij geen idee wat het is maar het is geen pretje
jt, ja wacht maar tot wij aan de beurt zijn...............kwaal................kwaal......................kwaal..... claudia beterschap meid nijntje, zo nu lekker vrij... geniet er van. En wanneer moet je dan weer werken? ben hier trouwens weer begonnen met ovu testjes, kan niet wachten tot ik weer zòn dikke vette steep krijg.
@mikki;khoop op en dikke gelijke streep voor je!vorige x waren ze ook al zo mooi..nu ff raak knallen en dan daarna lekker kwaaltjes vervloeken ghihi! @claudia,goed opjezelf letten he!verstandig dat je vrij genomen hebt! @nijntje; je bent vrij!!!!!!!nog maar 3 dagen als ongetrouwde vrouw...nu hopen dat je verder niet meer missleijk zal worden en t eten je blijft smaken dan komen er heerlijke dagen voor je aan!! @kat,ben je aan het doctoreren?(sturen voor je master of hoger dan al??)dan ben je wel een heel slim meiske phoe!!wat is je doel? ik heb al sinds gisteren weer aardige pijn in mn benen, had van t wknd ook al wat krampen gehad dus verwacht nou toch wel dat ik ongi worden ga, maar voorlopig gebeurd er dus niks..... hoop het echt snel (al zal t wel heftig en beetje eng zijn weer die 1e x )maar denk dat we daarna toch stiekem voorzichtig aan weer gaan proberen (als ik me dan natuurlijk weer heelmaal goed voel lichamelijk)maar goed laat het eerst maar gebeuren nu, goh dat ik dat hier nou zou hopen hahahahaa
@claudianoa,vervelend dat je je niet lekker voelt. @jt,Groot gelijk heb je dat je het rustig opbouwt. @nijntje,Bijna trouwen!!! @mikky,Heb je al een knalstreepie?? @kat,ja dat vroeg wakker zijn zo irri...ik ga nu ook savonds al vroeger naar bed. @hier,ik heb toch de afspraak maar afgebeld hoor bij dat echoburo die ik eigelijk maandag heb. DE kans is groot dat ik me dan alleen maar meer ongerust maakt. En eigelijk hoe gek het ook klinkt geniet ik nu ook wel hoor. Het bang zijn voor overheerst niet gelukkig. Dus ik wacht gewoon rustig af en eigelijk 30 maart is het zo.
nou de misselijkheid is er nog en de duizeligheid is erger geworden dus de huisarts maar weer gebeld en ik kan vanmiddag terecht. @nijntje nog 2 dgn spannend hoor meid @ano tellen we samen af ik moet de 24ste
@ano: moedig van je dat je het geduld gaat opbrengen. De verrassing zal dan dubbel zo groot zijn 30 maart. En je hebt gelijk, probeer maar lekker te genieten! De vorige keer staat los van deze keer hé. @jt: ik hoop dat je ongi er snel aankomt. Als je je daarna ok voelt, zou ik ook weer gewoon doorklussen hoor. Het lichaam wordt maar zwanger als het er klaar voor is. En ja, doctoreren is al na mijn master. Ik heb 3j geleden al mijn master scheikunde behaald, dan nog lerarenopleiding gevolgd tijdens mijn eerste jaar doctoreren. Maar een echt doel heb ik niet Zal wel nog komen zeker? @mikky:duimen voor positieve ovutesten hé. En dan ... klussen maar! Nu het zonnetje soms al weer wat schijnt, is het klussen nog zo gezellig @nijntje: goed rusten hé voor vrijdag, tzal zo leuk worden! Hier hebben we net de foto's online gekregen van de fotograaf, en ze zijn echt zaaaaalig. Je trouw is echt om te blijven van genieten achteraf! Hier: al weer heel de week 's morgens misselijk. Nu ja, zo lang het tegenwoordig bij 's morgens blijft, is het al lang goed
@ Mikky: Ik krijg 4 dagen verlof voor ons huwelijk. Moet dus pas dinsdag terug gaan werken. Normaal werken we dan tot 19u, maar omdat ik kom 20u naar de gyn moet gaan heb ik het geluk om 17u te kunnen stoppen! @ ano: Ik vind het ook heel moedig van je dat je wacht! Probeer je op andere dingen te focussen die iets minder lang in het vooruitzicht liggen, dan lukt het beter om die tijd door te komen. @ claudia: Ben benieuwd wat de dokter gaat zeggen! Hopelijk valt het allemaal erg goed mee. @ Kat: Ik ben op een week of 20 opnieuw misselijk geworden en dat heeft toen een dikke 3 weken geduurd. Nu opnieuw maar alleen 's morgens voorlopig. zal dus wel geen buikgriep zijn, maar weer wat kwaaltjes... Ik heb de intentie om maar 1x te trouwen, dus ik wil ook wel foto's enzo hebben. Voor de rest houden we het ook maar klein. Maar m'n vriend ging hier dadelijk mee akkoord. We gaan al om 11u vertrekken (moeten een stukje rijden voor we op de locatie zijn die vriendlief gekozen heeft) en dan gaan we daar picknicken... Leuk leuk!!! En achteraf ga ik dan een foto van ons ophangen in de woonkamer en een fotoboek maken voor de ouders. Denk wel dat ze dat gaan appreciëren. Zo, ik ga even mijn bloeduitslag oppikken bij de ha en wat plantjes voor binnen en buiten kopen. Misschien ook nog eventjes langs de markt en onze trouwringen oppikken... Pfff, drukke dag En proberen om de foto's op pc te zetten, maar dan geef ik hier wel een seintje als ze onderweg zijn!
de dokter ben ik niet veel wijzer van geworden ze heeft me bloeddruk opgemeten die was wat aan de lage kant. en ze zei door de misselijkheid en het spugen ben ik zo duizelig omdat de kleine hummel ook me reserves aanspreekt dus het enige wat ik kon doen is aansterken
@ano, heel goed dat je wacht hoor!vind heel knap van jou! en ontzettend fijn dat je gewoon kunt genieten!!!dat beloofd heel veel goeds! @nijntje, weet niet of het in belgie ook zo zonnig is als hier nu maar als dat vrijdag voor jou ook zo is dan bof je ontzettend!duim voor je op een stralende dag! @claudia, hoe wat het bij de dokter? ben nog niet ongesteld maar steeds meer pijn enbzie al wat kleine veranderingen dus lijkt me niet al te lang mer duren, lets hope.... en heb vandaag van mn zus gehoord dat ik weer een nichtje krijg,vind ik toch wel erg leuk!voel me er niet rot over om wat over haar zwangerschap te horen gelukkig.....
@ jt: Hier is het ook heel zonnig! Maar voor vrijdag geven ze zwaarbewolkt weer met kans op neerslag... Zo lang het maar niet regent ben ik al heel blij! Leuk dat je een nichtje bij krijgt en fijn voor je dat je het er niet moeilijk mee hebt. Hopelijk zetten die duiveltjes snel door zodat jullie er weer voor kunnen gaan. @ claudia: Voor lage bloeddruk eet je maar goed wat zout. Dat helpt daar tegen. Een instantsoepje of zoute chips werkt onmiddellijk. En hiervan word je ook heel erg duizelig. Heb dat al jaren, maar moet zeggen dat ik tijdens de zwangerschap nog niet zoveel last ervan heb gehad. @ mikky: Hopelijk heb je snel een dikke vette streep op je ovutest! @ hier: Ik ben net bij de ha de bloeduitslag gaan ophalen. Blijkbaar duiden mijn iets te hoge rode bloedlichaampjes op een infectie ergens in m'n lichaam. Ze vroeg of ik buikgriep of een verkoudheid heb gehad, maar dat is niet. En toen vroeg ze of ik tandpijn heb. Ja soms, maar ik heb wel nog een klein gaatje maar de tandarts wacht liever tot na de bevalling om dat te vullen. Hopelijk is het dat, want dat zet weer zowat een domper... Dinsdag moet ik toch bij de gyn zijn, hopelijk weet ik dan wat meer. Verder ook de trouwringen gaan oppikken... Wat zijn ze mooi!!! En ook nog wat plantjes bij intratuin gehaald om de vensterbank buiten wat op te vrolijken en ook binnenplantjes want die heb ik van het weekend allemaal weg kunnen doen omdat ik ze allemaal was vergeten water te geven...
he meiden, lekker he dat zonnetje Ik geniet er zo van op mijn vrije dag. leuk jt dat je een nichtje krijgt, goed dat je het niet lasig vindt. en nijntje ik hoop dat het niet gaat regenen vrijdag, dat zou zonde zijn!
@claudianoa,Jammer dat je niet wijzer ben geworden bij de dokter. Dan word het gewoon rustig aan doen. Ik ben ook af en toe duizelig. @nijntje,ik hoop ook dat het zonnig is vrijdag. @jt,leuk een nichtje erbij.en vervelend dat die ongi niet doorzet. @mikky,ik geniet ook vanhet zonnetje op de vrije dag..heerlijk.
Dank je wel meiden! Vannacht wel even spannend. Werd wakker van de steekjes onderaan in m'n buik. Maar heb me proberen heel rustig te houden en na een uurtje of 2 was het ver over. Moet me dus wat rustig gaan houden vandaag en morgen... Dus ben heel blij dat ons etentje vanavond gewoon bij ons thuis is. Kan ik op de bank gaan liggen als het me niet gaat. Zo, ik ga me nu even wassen, dan naar de kapper en dan foto's maken. Pfff, 't wordt een drukke dag!
nijntje gefeliciteerd met je huwelijk!!!!heb gehoopt voor mooi en droog weer vandaag!8) hier is het wel droog gebleven dus hopelijk dan bij jullie helemaal!! ben benieuwd hoe het allemaal is gegaan!hoe je eruit zag en je man en je bloemen en en en alles dus!!!! verder alles goed bij allemaal? ano nog duizelig? ik ben nog steeds niet ongesteld maar de pijn wordt wel ergerggrrrr
@jt,Vervelend zeg dat de ongi nog niet door gekomen is. Hoop dat het nu snel doorzet. Ik ben alleen savonds af en toe nog duizelig. Maar niet zo heel erg meer gelukkig.