clubje voor meiden die vanaf augustus 2009 stoppen met de pil DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ano, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    zo jou verhaal te lezen lijkt het idd op iets anders dan een bloedprop.het is misschien toch het vruchtje wat je nu verloren bent.
    kan je niet terecht bij een plaatsvervangende huisarts??

2. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    oh nee, wat verschrikkelijk meid!
    hopelijk krijg je snel nog iemand aan de lijn die je misschien wat duidelijkheid kan geven.
    knuffel!

3. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    ik zou echt erop staan om naar een andere arts te gaan en het na laten kijken.
    ik hoop ontzettend dat ik het mis heb.

4. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    net een lichte posi test......
    word compleet gek

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ jt: Zou ook naar een dokter gaan. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!

6. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    mijn ha is met vakantie en de vervangende morgen pas weer bereikbaar en en vk was maar tot 1 u bereikbaar en andere tot half 1 heb net een willekeurige vk gebeld en die deed heeeel onaardig en zei nou je bent dan heus niet zwnager als je zoveel bloedverlis hebt gehad..... NEE DOOS DAT SNAP IK OOK wel maar dat moet iets zijn nu toch??

jezus maanden wil ik een posi test in handen nu heb ik hem en nu dit hij is wel licht hoor maar duidelijk streepje te zien..
    wat moet ik nou..................

7. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    en kan je niet naar een huisarts van wat verder bellen?
    Wij hebben in onze stad al meer dan 5 huisartsen.
    Misschien eens kijken in de gouden gids en huisartsen afbellen tot iemand je wat uitleg kan geven.

Als je een posi test hebt, ben je sowieso zwanger of zwanger geweest. Je lichaam heeft blijkbaar toch het zwangerschapshormoon aangemaakt hé.

sterkte meisje

8. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    heb contact gehad met vk van mijn zus,50 km verder op echt lief

ja ben/was zwanger maar nu zoe goed als zeker dus vmk
    sowiezo door wat ik vanmorgen ben verloren en die bloedinkjes van vorige week!maar goed 100%zekerheid is er niet nu
    moet nu wachten tot er geen bloedingen meer zijn en kan eventueel over 2 weken weer testen mocht ik nog gevoel hebben zwanger te zijn (had ik nu al niet maar toch)voor t geval dat maarze geeft me weinig kans! mijn lief is zelf een tweeling en het is mogelijk maar zeeeeer zeldzaam dat er nu 1 vruchtje is afgestoten en ik dus nog zwanger zou zijn maar ook daar maar niet meer vnuit gaan natuurlijk! ik ga deze week rustig aan doen hopen dat gauw voorbij is en dan op naar next ronde......we weten nu dat we het kunnen maar toch......

9. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    jt wat lees ik nou :$, jeetje wat een verhaal. Dat is ff raar als je denkt al aan een nieuwe ronde te zijn begonnen. Dus over twee weken nog maar is een tesje wagen.

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ jt: Gelukkig heb je toch iemand kunnen bereiken en ook fijn dat ze zo lief tegen je was.

Inderdaad rustig aan doen en binnen twee weken een testje doen.

11. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    ben blij dat je toch iemand aan de lijn hebt gekregen. Jammergenoeg is je vermoeden nu wel bevestigd. Zo jammer meid.
    Moest je inderdaad nog zwanger zijn, dan zou een test binnen een paar dagen al donkerder moeten kleuren, ipv een licht streepje, want om de 2 dagen verdubbelt het hcg hormoon.
    Dus als het licht blijft vrees ik er ook een beetje voor.

Neem je ventje maar eens goed vast

12. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    ik wacht sowiezo 2 weken omdat zij dat ook aangaf, en hoop maar dat er deze week geen bloedingen verder meer komen!
    heel verwarrend zo ineens maar goed we weten dat we het kunnen maar wanneer de nieuwe ronde gaat beginnen is voor nu heel onduidelijk ik ga iig niet meer uit van nu zwnager te zijn al wet je maar nooit............

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ jt: 't Is goed dat je je tegen jezelf beschermd. Sommige zullen wel zeggen dat je positief moet denken, maar dan gaat de teleurstelling binnen 2 weken eens zo groot zijn als het niet zo is.

14. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @jt,Dikke knuf van mij hoor.!!
    En ik heb je een pb gestuurd!!

15. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    @ claudia, ik heb net ff naar die foto`s gekeken. Wel leuk om iedereen zo te zien. Ik heb bij iedreen een beeld hoe jullie eruit zien maar dat zal waarschijnlijk niet kloppen. Dat is meestal zo. Maar zelf durf ik geen foto te plaatsen. Als iemand je herkent kunnen ze toch al je berichtjes lezen? Stel je voor dat er een collega bij zit ofzo...Als het via pb zou kunnen zou ik het wel doen.

16. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @mikky,jij kwam ook uit dordt tog??
    Wie weet kennen we elkaar wel :D

17. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    @jt da's ff schrikken zeg!! Sterkte de komende tijd.

@claudia ik zou ook niet zo snel m'n foto zetten hier :) Juist met de reden dat je inderdaad iemand tegen kan komen die je kent.

Mikky en Ano uit Dordt? Claudia uit Schiedam? Niet zo ver van elkaar allemaal. Zelf woon ik in R'dam.

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dat gaat helaas niet... Anders had ik jullie allemaal een pb gestuurd :D

19. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    bah trok het vandaag niet hoor dus ben maar naar huis gegaan
    moet voor mezelf ff alles op een rijtje zetten (als dat lukt)
    vannacht drong het wat meer door van fuck ik was(ben?) zwanger ppfffff

miss een tip, mail adressen in de pb zetten en via daar foto sturen

ik ga op de bank ploffen dvdtje en verstand op nul als zal dat totaal niet lukken....

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier dacht ik ook aan ;)

Hoe voel je je jt? Is het gelukt om je gedachten wat te verzetten?

Deel Deze Pagina