@ ano nee voel me helaas nog niet veel beter ga maandag wel proberen te werken maar heb ook duidelijk tegen me baas gezegd gaat het niet dan ga ik gewoon even zitten en ik doe heeeeelllll rustig aan. ze zei dat ze het begreep me collega daarin tegen niet. die belde vanmiddag of ik maandag kwam werken en ik zei tegen haar ook ben nog extreem duizelig zegt ze ja dat heb ik ook vaak door een lage bloeddruk maar ga gewoon door ja hallo ik ben jou niet ik ga niet gewoon door straks lig ik gestrekt op de grond nou mij niet gezien. en dinsdag moet ik van half 8 tot 6 werken dus pffff veeg mij maar op en de dag daarna moet ik van 9 tot 6 en dan van half 7 tot 9 een vergadering denk dat ik die maar oversla. @nijnjte ben benieuwd hoor naar het hele verhaal en de foto's natuurlijk. @jt hopelijk zet je ongi snel door en word je pijn minder
oja me moeder ging vanochtend mee naar het zwemmen. op vrijdagochtend ga ik altijd zwemmen met noa. zegt ze tegen me lieve schat ben jij zwanger?? ik zeg nee hoezo nou zegt ze je krijgt een behoorlijk buikje. heb volgehouden dat het niet zo is want over anderhalve week gaan we het pas vertellen
Bedankt voor de felicitaties!!! We hebben een hele leuke dag gehad en heel veel plezier gehad. Voor de foto's hebben we wel serieus kou geleden, maar ach, we hadden het er voor over en hebben veel gelachen. Vanavond geven we nog een drink voor de collega's, vrienden en de rest van de familie (is nogal een grote bende) dus hebben we nog een dagje feest! Het is gelukkig droog gebleven, maar het was wat mistig en zwaar bewolkt. Maar het heeft dus niet geregend. En nu schijnt de zon hier in m'n ogen... Mijn man (ja ja, vanaf gisteren mag ik dat zeggen ) had een heel mooi bruidsboeket voor mij gekozen! Hij heeft smaak! Alleen schandalig hoeveel ze daarvoor durven te tellen. En de roosjes waren niet allemaal even vers! Kan het nu bij de bloemist laten drogen voor 320 euro! Maar ga het hier zelf proberen te drogen en dan een stolp ofzo erover zetten. Moet normaal gezien ook wel lukken. Onze hond (was ons bruidsmeisje ) heeft zich ook voorbeeldig gedragen. Ze was zo moe (ah ja ze had niet kunnen uitslapen of wat kunnen rusten gedurende de hele voormiddag) dat ze heel rustig was op het stadhuis. En de collega's van m'n man stonden ons allemaal op te wachten toen we buitenkwamen aan het stadhuis. Toen we thuis kwamen hadden ze ook nog ballonnen en een tekstje opgehangen. Heel erg leuk dat ze daar aan gedacht hebben! Jammer dat de dag zo snel voorbij is gegaan, maar m'n collega heeft heel veel foto's gemaakt. Dus als ik ze op cd heb, stuur ik er jullie via mail door! Ik ga nu nog wat warmhoudbakken uitwassen, zodat die terug naar de traiteur kunnen en dan alweer de voorbereidingen treffen voor onze drink vanavond. @ claudia: Hoezo zwanger? Moeders kennen hun kinderen door en door he. @ jt: Hopelijk zetten je duivels snel door zodat je van je pijn bent verlost! Want dit is het ook niet he...
nijntje, dat klinkt als een fantastische dag! Ik heb mijn boeketje ook gewoon zelf ondersteboven in krantenpapier op de zolder gehangen. Vond dat ook veel te veel geld om te laten doen! En tot nu toe lukt het drogen redelijk. Leuk dat je vandaag weeral feest hebt Jt: ik duim dat ze snel doorbreken, als je teveel pijn hebt en ze zijn er binnen een paar dagen nog niet, zou ik toch eens bellen naar een dokter of zo claudia: nog anderhalf weekje, dat zal wel lukken, wel grappig van je mama ivm werken, je hebt gelijk hoor, proberen te gaan, maar van zodra je je slecht voelt, efkes wat rustiger aan doen hier shopdagje met mijn mama
nijntje, klinkt fantastisch!! En gelukkig heeft het niet geregent. En je hond als bruidsmeisje, dat is lief zeg. Jammer he dat het zo snel voorbij is. Ik ben erg benieuwd naar de foto`s Claudia, moeders... ze kennen je beter dan je soms denkt. jt al ongi? Hier nog geen ei gevonden maar blijf rustig wachten.
@mikky,Nog geen ei gevonden duurt iedere keer wel lang he? Zit geen regelmaat in erg vervelend! @nijntje,Klinkt als een geslaagde dag. Leuk hoor... @claudia,gewoon thuis blijven als het niet gaat. En ik durf te wedden dat je moeder je niet geloofde hihihiihihih. Ik merk ook dat ik tegen maandag opzie. Ben smiddags ook snel moe en heb morgen middagdienst. En dat na een weekje vrij. @jt,Al ongesteld?? @hier,Mijn weekie vrij zit er bijna weer op. Jammer hoor maar hoef maar 4 daagies te werken en dan ga ik lekker een weekendje port zelande. Heerlijk.... Ben alleen sinds vanmorgen erg misselijk.bah bah... Maar hoop dat het een goed teken is. Vorige keer rond deze tijd had ik al een paar keer bloedverlies gehad en nu nog niet gelukkig. Hoop dat het inhoud dat het nu goed zit.
ano hoop ook voor je dat het een goed teken is die misselijkheid. Hier nog steeds geen ei....pfff geduld raakt weer op. Hoop op morgen.
mikky: ik hoop dat je vandaag een positieve ovutest in je handen hebt hoor! claudia: succes met werken vandaag, hopelijk valt het wat mee. ano: tzal rap vrijdag zijn, en dan kan je al weer weg jt, hoe gaat het met je meid? Nog zoveel pijn?
@mikky,En al een posi ovu test?? @nijntje,al bijgekomen van de wedding?? @hier,Gister ineens spontaan een bloedneus nog nooit gehad in mijn leven maar hoort er allemaal bij begreep ik. Vandaag weer werken heb helemaal geen zin..
Ben aan't bekomen van ons huwelijk Heb de foto's op cd gekregen, dus eens even kijken wat ik ga mailen naar jullie... Ik reageer later nog wel uitgebreider.
net je foto's gezien, leuk leuk leuk! Jullie zagen er vré content en gelukkig en mooi uit En zo grappig dat jouw trouwring helemaal in die van je ventje past
@nijntje leuk de foto's! stralend!!!je man ook!! @mikki, hoop zooo dat je je ei gevonden hebt???!! @ano bloedneus meis? kan dat nou?komt dat van de zwangerschap ja?!wist niet dat dat kon......... hoe is het je eerste dag werken weer vergaan? met claudia en kat alles ok? @hier ik ben nog steeds niet ongesteld:xmaar het gevoel incl alle pijn is er nog steedsgeduld hebben maar!.....en vandaag op t werk gweest dacht ff alvast een voorproefje op morgen want dan begin ik met de opbouw, maar dat was echt vreselijk,totaal nul begrip en voel me er vreselijk over, had er al niet naar mn zin maar om zo terug te moeten vind ik echt verschrikkelijk ben erg verdrietig maar ja mn emoties vliegen natuurlijk ook nog alle kanten uit door de bbz, zit er ffkes doorheen!!!
@ jt: Wat jammer dat het zo tegengevallen is. Maar vooral dat er geen begrip wordt getoond... @ ano: Ik heb ook al een bloedneus gehad tijdens de zwangerschap. Blijkbaar komt dat omdat je meer bloed in je lichaam hebt als je zwanger bent. Want mijn bloedneus stopte ook niet zo dadelijk. Heel gek! @ foto's: Bedankt voor jullie reacties! Ik ben net tot de conclusie gekomen dat ik geen enkele kleurenfoto hebt doorgemaild... Dus daar zullen we ook nog voor zorgen, want dan zien jullie de kleurtjes van m'n jurk beter Het was een hele ontspannen sfeer tijdens de foto's, helemaal niet zo geposeerd zoals bij een echte fotograaf. Vandaar dat ze ook heel spontaan overkomen. Nu heb ik alleen nog de moeilijke taak om uit 500 foto's en nog een 100 tal van het feest achteraf wat te gaan uitsorteren. Dus daar zal ik ook wel even mee zoet zijn
@kat12 het werk viel een beetje tegen werd naar boven geroepen zegt me baas ja je bent de laatste dgn jezelf niet en wat chago enz vind je het gek ben hartstikke beroerd wees blij dat ik kom werken. heel gesprek gehad maar ja volgens haar lag het allemaal aan mij. naderhand ben ik terug naar boven gegaan en heb ik alles eruit gegooid wat me dwars zat opmerkingen van collega's enz ja toen kreeg ik wat begrip en zou ze het eens in de vergadering over collegialiteit hebben(schrijf het geloof ik niet goed) verder was de duizeligheid iets minder en de misselijkheid werd erger naarmate het later werd. @jt erg jammer is dat he geen begrip krijgen van je werk dat is erg demotiverend om dan te gaan werken @nijntje mooie ring zeg jeetje die vind ik echt heel mooi en jullie zagen er stralend uit
jt: oh meid, das echt vervelend! Alsof het nog niet lastig genoeg is, moeten ze er daar ook nog eens geen rekening mee houden :x Heb je daar een vast contract? Zitten er daar geen jonge vrouwen met kindjes of een kinderwens? Alé, je zou toch denken dat elk normaal mens daar begrip voor heeft Als je teveel pijn begint te krijgen, zeker niet aarzelen om terug naar de dokter te gaan hé! claudia: groot gelijk dat je eens je gedacht gezegd hebt tegen je bazen! wel jammer dat je zo misselijk bent op je werk. Das echt vervelend, en ik spreek uit ervaring Hier klaagt er een collega omdat ze toch wel al 3 keer heeft moeten overgeven tijdens de eerste 12 weken, huh? Das niets hé, en daarbuiten was ze niet eens misselijk, dus ja... mikky: ik durf het bijna al niet meer te vragen, maar zie je veranderingen in je ovutesten? Heel lang kan je ei nu toch niet meer weg zitten zou je denken hé? Ik duim En ondertussen blijven klussen hé nijntje: daarom ben ik blij dat we wel een fotograaf hadden, zij zal een eerste versie maken van ons album, dan mogen we dat op scherm gaan bekijken, en zeggen wat we er goed/slecht aan vinden. Voor mensen zoals mij die in de wolken zijn over de volledige fotoreportage is dat wel handig Maar als je dat graag doet, zal je er zeker je plezier uit halen, tis een beetje knutselen hé! hier: ongeveer elke dag een bloedneus hoor, het hoort dus zeker bij de zwangerschap. En ik heb ontzettend last van het zuur. Heb al zakjes meegekregen van de dokter. Donderdag mogen we weer voor een echo. Aja, en ik vergeet het belangrijkste: ventje heeft gisteren voor het eerst ons boeleke gevoeld! 3.5 weekjes na mij. Wat was hij blij
@ Kat: Jij bent ook al voorbij de 20 weken! Jeetje wat gaat het snel! Fijn dat je man ook jullie kleintje gevoeld heeft! Is toch speciaal die eerste keer dat ze dat voelen he. Ik neem m'n man (klinkt zo gek ) z'n hand geregeld vast om op m'n buik te leggen. Hier is de baby al 2 dagen verschrikkelijk druk! M'n buik gaat constant op en neer. Ik ben een echte fotomie, dus vind het heerlijk om zo in foto's te zoeken Alleen een fotoboek maken heb ik nog nooit gedaan. Ga ook gewone foto's laten afdrukken en daarmee misschien wat scrapbooken. Moet nog eens kijken wat ik ga doen. @ claudia: Jammer dat er voor jou ook geen begrip is op het werk. Hier mag ik gelukkig niet over klagen! @ hier: Ondertussen terug aan't werk... Zo'n weekje verlof vliegt toch echt wel om. Vanavond om 20u hebben we een afspraak bij de gyn, dus hoop dat baby dan nog zo actief is en weer eens naar ons zwaait.
hai meiden heb ff nog niks terug gelezen, ff een ego berichtje van mij vanmorgen een hele kleine bloeding gehad,met vooral oud bloed erbij!was er erg blij mee mar daar is het helaas bij gebleven voor de rest vd dag!heb wel vreselijk zer benen dus heb wel hoop hoor werk viel tegen,nul begrip niks gevraagd,moest alles uit mezef melden en vertellen waardoor ik mezelf als een aansteller voelde over komen zo van horen jullie mij wat ben ik zielig he.... bah voel me echt mega klote!!!!!!!!!!!!!:x:x:x ik ga snel alles lezen van jullie hoor!!
jt, wat balen weg vandaag, nu zie je zeker ook een beetje op tegen morgen? Onbegrijpelijk hoor zoveel onbegrip. claudia, wat goed van je dat je je zegje hebt gedaan. Lucht het op? hier: KLOTE nog steeds geen ei, zit al op dag 25!!!!! Ik ben er echt verdrietig van. pfffff om gek van te worden. Maar ja dat schiet allemaal niet op he.