clubje voor meiden die vanaf augustus 2009 stoppen met de pil DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ano, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @kat,K** dat het lopen pijn doet hoop dat het snel iets minder word.
    Mijn hond heeft 2 soorten medicijnen en het ging een tijdje goed maar nu toch weer een aanval gehad.
    Is niks aan te doen.
    Ik hoop wel dat deze zwangerschap goed zit.
    Nog geen bloedverlies gehad dus heb er wel een goed gevoel over.

@nijntje,Het gaat wel weer met de hond.
    Hij heeft alleen spierpijn omdat tijdens de aanval verkrampen al zijn spieren.
    Dat is wel zielig want hij is normaal heel lenig net een kat zit overal op en in.
    Loop over de rand van de bank maar dat ga nu even niet lukken.
    Volgende week dinsdag heb ik mijn echo en a.s vrijdag de intake bij de vk.

En jeetje dat is ook schrikken geweest gisteren.
    Gewoon lekker rustig aandoen en als je je niet goed voel lekker thuis blijven.

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ben daarstraks bij de controle arts geweest en die deed gelukkig niet moeilijk. Morgen om 10u moet ik opnieuw bij de ha zijn voor de verdere uitslagen van het lab. Ben benieuwd of er iets uitgekomen is.

Was zeker even schrikken gisteren! Maar nu ik weet dat die steken geen harde buiken met weeën en opening veroorzaken, ben ik wel geruster.

@ mikky: Ik ben nog nooit in Antwerpen op hotel geweest, dus daar kan ik je helaas niet bij helpen... Het is er heel leuk om te winkelen (veel winkels enzo) maar als ik echt moet kiezen vind ik Wijnegem nog leuker. Is een overdekt winkelcentrum net buiten Antwerpen. Moest het regenen is dit een heel leuk alternatief!
    Frankrijk is leuk he! Wij hebben het ook ontdekt. Met m'n ouders ben ik nooit verder dan oostenrijk en Duitsland geraakt, maar wij zijn wel al in Normandië geweest en willen er terug naartoe. Maar dan meer de oostelijke kant, want de westelijke kant hebben we de vorige keer gedaan.

@ ano: Arm beestje! Leg hem maar flink in de watten! ;)
    Nog een weekje dus voor je echo. Spannend! Maar we duimen heel hard dat dit een stevige plakbaby is! :)

3. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    jeetje nijntje je laat ons ook schrikken
    laat je weten wat de uitslagen waren en doe rustig en voorzichtig aan he. je moet nog even een paar mnd.

@ano we gaan er gewoon vanuit dat dit een goede plakbaby is bij jou. heb jij alleen de intake vrijdag??? ik heb morgen de intake en gelijk een echo

@kat doe echt rustig aan want ik weet hoe erg BI kan zijn en je moet echt niet tot het uiterste gaan

4. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @claudianoa,Succes vandaag!!!!

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ claudia: Ik doe het nu heel rustig aan en merk dus wel het verschil in m'n buik. Nog steeds een hele drukke baby (maar dat vinden we absoluut niet erg! :D) maar gisteren maar heel even steekjes gehad, veel minder dan maandag en lang niet zo pijnlijk. Moet om 10u bij de ha zijn en zal erna verslag uitbrengen.
    Voor jou: heel veel succes/plezier bij de echo! Enne, ook verslag uitbrengen he ;)

6. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    claudia: joepie! echo time!

nijntje: gelukkig wordt je buik wat kalmer. geniet maar lekker thuis van het mooie weertje

mikky: woon ook ver van antwerpen, dus kan je daar niet echt mee helpen vrees ik...

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja, ga er echt van genieten! Dadelijk de was buiten hangen en na het doktersbezoek buiten op terras zitten. M'n hondje zit zo graag buiten in de zon, dus die vindt dit weer ook geweldig :D

Morgen zou het alweer ver over zijn met de pret en in het weekend al helemaal ;)

Dit is ook ideale weer om de kinderkamer goed te luchten. Ik heb de deur altijd openstaan omdat de geur van de meubeltjes anders heel intens nog is. Maar als het raam open staat met de deur dicht (anders waait het raam constant toe) dan hangt de geur er weer... Hoop dus met veel verluchten dat die geur eindelijk weg gaat!

8. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    oh, heb je fotootjes van het kamertje? Ben wel benieuwd hoor :D
    Ik heb afgelopen vrijdag het behang afgetrokken van 1 muur, ventje begint volgende week te schilderen, en dan gaan we 1 muur behangen.
    Gordijntjes zijn al gekocht maar nog niet gemaakt.
    Zo leuk allemaal

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja ja, ik heb foto'tjes... :) Zal ze dadelijk even mailen. Want ze staan ook pas van dit weekend op pc.

Ben ook bij de ha geweest. Buik was nu heel soepel, blijkbaar vorige keer keihard zonder dat ik het zelf voelde... Mag nu nog 2 dagen langer thuisblijven. Als ik van vandaag tem zondag nog iets pijn voel, moet ik maandag terug gaan en moet ik langer thuis blijven. De uitslag van de urine was prima, die van de wisser (denk een soort uitstrijkje) was nog niet binnen. Daar moet ik vrijdag voor bellen. Dus da's nog even afwachten. De zalf voor de schimmelinfectie mag ik nog tot het weekend smeren en dan mag ik daar mee stoppen.

10. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    nou meiden het was super.het hartje klopte erg goed ze kon het helaas niet laten horen schijnt niet te mogen voor 12 weken. ze heeft ook een kleine 3d gemaakt en zagen we al een oogje. we zijn zo blij.
    noa straalde helemaal en kon het niet geloven maar ze vind het super leuk.
    ik ben 9wkn en 3dgn volgens de echo en zou ik 24 okt uitgerekend zijn.
    vanmiddag gaan we de ouders af en het vertellen

11. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    nog tot aan het weekend thuis zitten, zal wel eens deugd doen hé. Profiteer er maar van. De werkweken zijn lastig genoeg.
    Goed dat buik soepel was

12. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    nijntje, mooie kamer! Vooral je meubels vind ik erg mooi!!

Claudia, goed te horen dat alles goed was bij de echo, geniet er van he! En naar de ouders nu, leuk ze zullen wel blij verast zijn he. Je moeder denkt het natuurlijk al een beetje toch?

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ mikky: dank je wel! ;) We hadden eerst andere meubeltjes gezien, maar toen zagen we deze en hebben we dus de keuze gemaakt. De commode heeft nu ook nog het luiertafeltablet opliggen, dat staat niet op de foto denk ik.

@ claudia: Wat fijn!!!! Veel plezier met het vertellen! :D

@ Kat: De werkweken zijn idd vermoeiend genoeg! Klaag dus niet dat ik thuis mag blijven. ;)

14. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    @ claudia: we hebben blijkbaar op hetzelfde moment getypt, had je berichtje dus niet gezien ;)
    Leuk dat alles goed was! Bij ons hebben ze het hartje wel laten horen op 6w, maar dat zal wel afhankelijk zijn van de persoon die de echo doet.
    Oh wat spannend om het nu aan de ouders te vertellen! Veel plezier!

@ nijntje: zo'n mooie kamer zeg! En groot hé. Wie heeft dat behangen? Is je ventje daar zo goed in, alles is perfect recht hé?:) Ik ben altijd voorstander van een rustige kamer :)

15. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    ja ben benieuwd naar de reacties mijn broertje wist het al die had de test al zien liggen haha bij mijn ouders trekken we noa het shirt aan met daarop hoera ik word grote zus en voor me oma had ik een sollicitatiebrief maar ja die bleek heel de dag niet thuis te zijn die zat bij mijn moeder dus ja die brief gaat niet door helaas hahaha die ziet dan ook het shirt.
    voor me schoonouders staat er nu een cake in de oven als hij lukt en die mag noa versieren met roze en blauwe hartjes oh wacht ik maak die brief alsnog en die doe ik bovenop de cakedoos
    me schoonzus en zwager vind ik moeilijk omdat zij de miskraam heeft gehad en sinds die dag nu nog niet ongesteld is geworden en ook niet zwanger is

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Bedankt! Ja mijn ventje heeft behangen :) Hij heeft eerst met vlies kunnen oefenen op onze kamer, de wc, gang, ... :D Maar het is heel goed meegevallen! De effen cremekleurige muur is ook behangen. Dan hadden we mooi dezelfde kleuren, want met verf kan je er al eens een tint naast zitten. Alleen de plafond en schuine kant zijn geverfd.

Wij wilden ook een rustige neutrale kamer hebben. Ik vind een typisch jongens- of meisjeskamer ook heel mooi, maar dat zagen wij niet zitten. Als ze groter zijn mogen ze zelf hun kleurtjes kiezen. ;)

@ claudia: Dat wordt moeilijk bij je schoonzus... Je wil haar niet kwetsen maar tegelijk wil je haar ook het nieuws niet onthouden... Hoop dat ze toch heel blij voor jullie kan zijn!

17. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @nijntje,Mooi kamertje hoor!!

@claudianoa,Gefeliciteerd met de goeie echo:D

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ claudia: En en... hoe reageerde iedereen? Vooral naar de reactie van je moeder ben ik heel benieuwd! ;)

@ ano: Bedankt! :)

19. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    mijn moeder en vader waren zo trots als een pauw en mijn oma begon heel erg te huilen van geluk. zo lief. mijn schoonouders waren ook heel blij. en zelfs mijn schoonzus zei met oprecht gefeliciteerd.
    noa is erg lief sinds ze het weet en geeft constant kusjes op mijn buik hihi

20. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    claudia ,fijn hoor dat iedereen zo blij voor jullie is, ook je schoonzus.

Deel Deze Pagina