@claudia: gefeliciteerd met jullie goede echo!! en wat een leuke reacties,vind je site leuk !!nu hebben we mike ook gelijk kunnen zien @mikki, hoe voel je je nu??vind zo klote voor jou!!al een htellletje geboekt inmiddels? @nijntje hoe is t verder met de pijntjes en je infectie?nog aan de cranberry gegaan? @kat, had je al gemaild over je foto!heb je al wat minder last nu je thuis bent gebleven? @ano succes morgen meisje!!we duimen!! @hier, nog steedcs geen posi nieuws te melden,nog steeds af en toen wat bloed,zelfde zere benen oftewel ik ben geen stap verder als 2 wkn terug!! miss toch maar de ha of gyn bellen nat het wknd,maar denk toch wel dat ze zullen zeggen dat het erbij kan horen en ik moet afwachten! maar wel lastig zo....en op het werk ook weinig begrip wordt nie eens niks gevraagd dus das ook niet bevoordelijk!heb t in mn hoofd ook moeilijk zat(maar meer door alles er omheen wat er is gebeurd al wat er daadwerkelijk is gebeurd (kunnen jullie me nog volgen?)en begrijp best dat niemand er bij stilstaat maar toch........
@kat je hebt al een mooi buikje hoor. @nijntje wat een leuke meubeltjes heb je zeg geweldig @jt jammer hoor dat het zo blijft op je werk. mensen staan er inderdaad niet lang bij stil wat een impact het op iemand kan hebben en hoe lang het proces duurt. heel irri dat ze geen begrip hebben voor je of niet eens vragen hoe het nu met je gaat
Hi hi, ja dat dacht ik ook toen ik de site opendeed: snel naar de stamboom voor een foto'tje van Mike Verder vind ik het ook een hele leuke site! Ben nog niet aan de cranberry gegaan Heb een winkellijstje klaar voor mijn zus, maar moet het er nog bijschrijven. Zolang ik zit of lig voel ik niets, maar van het moment dat ik iets doe (afwasmachine leegmaken, koken,...) krijg ik een harde buik... Voorlopig wel geen steekjes meer gevoeld, dus da's wel goed. Ga dadelijk eens even met m'n diensthoofd bellen of ik eventueel part-time terug aan de slag zou kunnen gaan. @ claudia: Bedankt!
@jt: zo vervelend voor je ! Ik zou toch eens bellen hoor. Zelfs al zeggen ze dat het erbij hoort, dan heb je dit tenminste eens bevestigd gekregen. Ik zit niet thuis hoor, ben 1 dag wat vroeger naar huis gegaan omdat ik niet meer kon zitten van de pijn, maar das alles. Ben nu begonnen met kine en binnen 2 à 3 weken zou ik een lichte vermindering in pijn moeten voelen nog efkes geduld hebben dus @ claudia: leuke reacties! en zelfs van je schoonzus, moet wel deugd doen. @ mikky: hoe gaat het ermee? Nog aan het tempen of zo? Ik hoop dat je snel verandering mag zien!
even een tegenvaller vanochtend we hadden groepsgesprek opo me werk en op een gegeven moment kwam het puntje samenwerking aan de orde en de baas begon over stabiliteit op de groep enz werd er even vermeld dat ik ipv de donderdag voortaan op vrijdag moet werken. dit zonder overleg en zonder keuze. en de reden was ja noa gaat nog niet naar school dus ja je gaat gewoon de vrijdag werken en of ik ook alles binnen een week even wil regelen. mijn moeder dochter moment ben ik kwijt nu want ik zwem altijd met noa op vrijdag en heb therapie op vrijdag en dat allemaal moet ik zo maar even opgeven ik kan niet uitleggen hoe ik me eronder voel ben zo kwaad en teleurgesteld in mijn werk. heb huilend bij mike en me moeder aan de tel gezeten. oh echt ben zo boos ook om het feit dat ze voor mijn gevoel het over het hoofd van me dochter spelen en dat is niet de 1ste keer. de 1ste keer was het je krijgt ipv een vast contract een half jaar verlening want ik wil eerst zien hoe het gaat met noa de 2de keer was je mag niet in de zomervakantie op vakantie want noa gaat nog niet naar school en nu je moet op vrijdag gaan werken want noa gaat nog niet naar school. vind het zo gemeen het word me gewoon opgedrongen.
@ claudia: Da's inderdaad heel gemeen! Ongelooflijk hoe men dingen kan regelen zonder de persoon in kwestie eerst even te horen... Kan geloven dat je even moest uithuilen! Dikke knuf, hopelijk voel je je al iets beter. @ mikky: Wanneer vertrek je op vakantie? Je zal er wel naar uitkijken! @ hier: De uitslag van het lab was goed, niets abnormaal gevonden. Dus da's goed. Van mijn werk mag ik parttime gaan werken, mits goedkeuring van de adviserende geneesheer van de mutualiteit. De ha heeft gezegd dat parttime echt het maximum is voor te werken... Dus nu ga ik nog even tot zondag afwachten en dan beslissen wat we gaan doen. Want als ik nog harde buiken of steken krijg, moet ik terug naar de ha.
claudia leuke site, heb ook ff naar je vent gekeken zag dat je een jonge vent aan de haak hebt geslagen. hihi doe je goed. Mijn vent is 10 jaar ouder jt, balen alleemaal zeg. En dat van je werk is echt klote. Raar he dat mensen zo weingig begrip hebben. Snap je toch niet. nijntje, gelukkig is alles oke en kan je rustig aan doen op je werk. kat, wouw echt een mooie buik, mijn vriendin is niet zo ver als jij en heeft nog helemaal geen buik. Dus wees er maar trots op!! hier, nog geen verandereing, nu dag 36 en mijn temp schommelt als een gek. Nog geen ei gehad en geen ongi opkomst dus we wachten maar weer...ontpillen is nog niet over denk ik. Schijnt een jaar te kunnen duren. Dat "geluk " heb ik weer. Maandag ga ik lekker op vakantie.
@ mikky: Nog 2 nachtjes slapen! Leuk leuk! Wist trouwens niet dat ontpillen een jaar kon duren... Dat er maar snel verandering in komt. @ hier: Vanmiddag weer harde buiken en steken gehad... Zal maandag maar weer naar de ha gaan zeker?
@claudia wat gemeen zeg!!vind erg onbeschoft dat ze zomaar wat doen zonder enkel overleg!!!weet precies wat je voelt!!! @nijntje zou zeker weer na de ha gaan ja!wat vervelend allemaal zeg!wel fijn dat je parttime kunt werken maar voor nu schiet het helemaal niet op he....zo weinig mogelijk doen als de vaatwasser leeghalen al zeer doet.....bah @kat , oh sorry dan hd ik dat verkeerd begrepen! hoop dat het snel verminderd binnen de 2/3 wkn!' @mikki, hele fijne vakantie meid!ga er lekker van genieten,hopelijk kun je jezelf weer eenbeetje opladen en zal vreselijk hard duimen dat er toch plots een ei voor je komt!! wnneer ben je terug? @hier, ga morgen de gyn bellen niks geen verbetering de afgelopen dagen,ben zeer benieuwd
nijntje ik zou de ha bellen. thanx jt, ik ga er zeker van genieten! Ik ben met de pasen weer thuis. meiden tot volgende week!!
@mikky,Beetje te laat maar een fijne vakantie!! @claudia,Dat is een klote streek zeg op je werk. Zou daar ook erg pissed om zijn. @hier,Ben nu al zenuwachtig voor morgen. Pffff was het maar alvast zover! Gister ff wezen shoppen nieuwe broeken gekocht. Pas mijn broeken al niet meer. Dus heb er een paar bijgekocht.
@ jt: Goed dat je gaat bellen! Hopelijk weet je snel wat meer. @ ano: Nog 1 nachtje slapen! Spannend he. Kan die spanning van de eerste echo nog zo voelen! @ mikky: Fijne vakantie! Geniet ervan! @ hier: Om 11u moet ik bij de ha zijn. Ben benieuwd wat ze gaat zeggen en hoe lang ik nu thuis moet blijven...
@mikky ja goed gedaan he een jonge vent hahaha. scheelt maar 2 jaar. geniet van je vakantie @nijntje heb je de ha al gebeld???? ja ik ben echt heel boos nog steeds eigenlijk. zit er zo erg mee. ik kan ook niet snel dingen van me af zetten helaas.heb net even de vakbond gebeld maar daar kom ik niet verder mee. in principe heeft mijn baas dat recht alleen zeiden ze dat het wel zo reeel is dat ze me minimaal een maand de tijd geven en ik mag eisen en vast laten leggen dat ik in febr niet meer op vrijdag wil werken. zie er nu al tegen op want dat word ee heel gevecht. en jammer genoeg zijn mijn bekken eerder begonnen dan gedacht. de vk had het al wel gezegd dat het snel zou beginnen maar ik dacht valt wel mee. dus ook maar even de fysio bellen
@ claudia: Je zit al op 10 weken! Super! Hopelijk valt het voorlopig nog mee met je bekken, want je hebt nog een hele tijd te gaan he. Ik heb nog niet gebeld naar de ha, maar moet sowieso langsgaan voor een attest voor m'n werk (denk niet dat jullie dat in NL nodig hebben he). Dus gisterenavond een afspraak gemaakt via het internet (heel handig! ).
dat is handig dat je dat via internet kan doen zeg. ja 10 weken al gaat zo langzaam haha. ik hoop het ook met me bekken maar ben bang van niet had bij noa ookal met 3 mnd zo'n pijn.heb vannacht ook 3 uur wakker gelegen met pijn kon geen houding vinden. maar wat is een attest????
@ nijntje: oei, die harde buiken zijn vervelend hé. Hier is het ook vaak van dat, maar de gyn zegt dat het erbij hoort, en dat ik magnesium moet pakken, en telkens als ik een harde buik heb, efkes tot rust moet komen... Ben blij voor jou dat je nu parttime kunt gaan werken, zal een wereld van verschil zijn! @mikky: geniet van je reis, zal zo'n deugd doen. En een jaar ontpillen, is echt niet plezant :x Maar het jaar is nog niet om hé, je weet nooit @ano: spannend zeg, je eerste echo, oh, je zal echt al een klein mensje zien, zalig! @jt: heb je al kunnen bellen? Ik hoop dat ze je toch beetje duidelijkheid kunnen geven. @claudia: amai, die baas van jou is nu precies ook niet echt fijngevoelig hé... pfff, zo stom, een vrijdag is veel leuker om thuis te blijven dan een donderdag. Hier had ik op 10 weken ook al veel pijn in mijn bekken, maar toen zei de gyn nog dat dat vaak over gaat na een paar weken... Hier: mijn bekken is dus echt een regelrechte ramp, ik loop iedere dag te huilen van de pijn. Ik krijg wel oefeningen van de kinesist, maar er is precies niets die mijn pijn nu al wat kan doen verminderen. Ik heb echt 24u op 24u pijn, heel de nacht door dus ook. Echt vermoeiend, want zo ben ik doodop. Die pijn is echt lastig. Maar ja, beetje op de tanden bijten dus, het is het allemaal wel waard. Iedereen in mijn omgeving spreekt ook van minder werken, behalve de gyn en de kine. Pff, zal dus gewoon nog wat door doen.
@kat dan zit je nu echt op het uiterste denk ik. ik had het ook zo erg en ik zat echt met 5 mnd thuis. de arbo wilde dat ik bleef werken maar heel de dag lopen en baby's tillen nou nee hoor ik bleef thuis.ik weet precies wat je doormaakt. ik heb vanochtend gelijk gebeld naar de vk en ik heb gelijk een verwijzing doorgekregen naar de fysio en het advies om zo min mogelijk trappen te lopen en dingen afwisselen lopen zitten enz. maar ik merk dat de pijn hetzelfde is als vorige keer dus ben benieuwd. het vervelende is idd dat je net als jij op de top zit en er niks tegen te doen is en mijn baas ja wat kan ik nog zeggen heb er gewoon echt geen woorden voor:x
@claudia: ja, trappen moet ik ook vermijden, maar ja, soms is dat gemakkelijker gezegd dan gedaan hé (zoals in het station, er is alleen maar een roltrap om naar boven te gaan, maar niet omgekeerd...) En ik zit natuurlijk wel maar dan de helft van de dag achter mijn bureau, dus ik vrees dat ze mij niet zo snel gaan thuisschrijven. Maar met jouw job is dat bijna niet te doen hé? Pff, nu een kindje opheffen zou ik echt niet zien zitten, en al zeker niet heel de dag door! Kan die beslissing van je baas eigenlijk nog ongedaan gemaakt worden? @ nijntje: en wat zei de HA?
nee die beslissing staat helaas vast heb de vakbond gebeld en die kunnen ook niets doen. ik heb vanochtend nog wel even gebeld naar me werk en hebben we het er nog even over gehad. tegen die tijd dat noa naar school gaat ben ik zo ie zo de vrijdagen dat ze vrij is gewoon vrij dan werkt mijn collega. zo niet heb ik aangegeven dat ik waarschijnlijk weg ga. nee in mijn werk is dat niet echt grandioos. ben net even 10 min de stad ingeweest was geen succes dus maar even rustig aan doen. en kijken wat de fysio zegt de 13de. ik hoop dat het te doen is allemaal want om nu weer thuis te zitten met 4 mnd zie ik ook niet zitten
@ Kat: Ik zou naar de ha gaan als ik jou was hoor. Heb ik ook gedaan (wel niet voor m'n bekken, want daar heb ik gelukkig nog geen last van). Als je moet wenen van de pijn, da's toch niet normaal he... @ hier: Heb nog een weekje verlof bijgekregen. Moet ook magnesium nemen wat spierontspannend werkt volgens de ha. Als ik nog steken krijg, moet ik volgende week terug en anders mag ik parttime beginnen werken. Maar om parttime te mogen gaan, moet er eerst een hele rompslomp gebeuren, dus dat zullen we morgen maar eens in gang zetten. Zou echt nog wel een paar weekjes willen gaan. De ha wilde ook naar het hartje luisteren en ze vond het niet onmiddellijk. Ze begon al zo ongerust te kijken, maar ik had in de wachtkamer nog beweging gevoeld, dus ik was niet zo ongerust. In dat ze het hartje vindt, was het alweer weg. Erg bewegelijk... @ claudia: Wij moeten als we niet kunnen gaan werken een attest van arbeidsongeschiktheid aan de ha vragen. Anders zijn wij ongewettigd afwezig. Hierop staat de begin- en einddatum van arbeidsongeschiktheid... Snap je het zo'n beetje? Zo, ga nu even naar m'n hondje want dat loopt hier te piepen... Aandacht te kort...