nee niet echt, gister avond ook best wel buikpijn gehad en vandaag zere benen en duizelig en net met afvegen ineens weer wat heeel licht bruin. het is wel heel erg verwarrend allemaal,zie het zelf niet echt als een mk maar dat is het natuurlijk wel:x deze week ff rustig aan voor mezelf.ook niet werken schiet ik niks mee op en heb ff rust aan mn kop nodig... hoe is t met de meiden op het wachtbankje...? via mail zie ik ook wel zitten
jt ik hoop dat je je snel beter voelt en je rust kan vinden doe lekker rustig aan en gun jezelf die tijd via de mail is ook goed dan hebben wij van ons clubje een beeld van elkaar das wel leuk toch
Wie doen er nu mee via de mail? - claudia - jt82 - nijntje - kat12 - mikky yasmin en ano jullie ook? vergeet ik iemand???
ik had heel de tijd een foto van mezelf in mijn album staan. Omdat het clubbie waar ik mee praate over miskramen die hadden ook een foto van zichzelf erin gezet. dus als je vriendjes met me word kan je de foto zien. Want je kan een foto erop zetten en dan op prive klikken dan kunnen alleen je vriendjes m zien. Had m net verwijderd. Dus dan zet ik m er weer in. alleen op die fot zie ik er niet zo uit. Moest die dag mijn hond in laten slapen en had gehuild en geen make up op. Maar hij kan er mee door. De rest van mijn fotos heb ik allemaal van mijn laptop afgehaald. Maar via de mail wil ik wel jullie foto zien.
dan moeten we maar eve via een pb de mailadressen doen denk? anders staan onze mailadressen hier weer
voel me alleen maar k#tter maar goed, vandaag vk gesproken en maandag een test weer doen , als hij nega is weten we zeker dat de mk achter de rug is en als hij posi is afspraak maken voor 8 wkn echo en dan afwachten of het nog wat is of dat het nog op oud hcg test! ik zal wel ff mn mail pb naar jullie dan! (ben erg benieuwd hoor! alleen ano heb ik al aantal maanden op hyves das geen verassing meer! )
Heb je alweer gemaild! Heb maar een foto van vakantie genomen Ano, je moet maar ff bij m'n profiel kijken!
ja en zooooo totaal anders mikki wat een mooie foto zeg wow!! nu nog nijntje en kat toch?onze belgjes....
mikky zal jou ook even een pb sturen en dan idd nijntje en kat nog dan hebben we iedereen toch? vind het wel leuk heel anders dan je in gedachten heb door de naam