@nijntje, ben je geslaagd bij de prenetal?goed rustig aan blijven doen he! lekker aan het genieten van het mooie weer? @kat, dat is niet wat je gehoopt had is heel spijtig maar ja het mensenlijk lichaam doet nu eenmaal vaak wat je juist niet wilt he?!maar ze zegt niet zonder reden dat je nu echt rustig aan moet gaan doen!!want die pijn die je gahad hebt en die steken dat wil je niet weergelukkig is het lekker weer (wel heel vreemd dat jullie meteen gekort worden op het salaris!!)maar wat goed dat jullie beeb zo goed groeit! @claudia heb je t weekend een beetje kunnen bij slapen of was noa weer zo vroeg?? @mikky en claudia leuk dat jullie elkaar binnekort gaan zien!!jullie 2 en ano wonen vrij dicht bij elkaar he? @hier, t gaat t gaat...gister zijn ze hier begonnen de tuin aan te leggen, een deel van het terras is nu af wordt wel echt mooi, morgen gaan ze weer verder, en het is lekker weer hier alleen wat weinig zon vandaag maar mogen absoluut niet klagen!van dat soort dingen wordt ik wel weer een beetje blij(als de tuin af is tenminste dan he ) heb nog steeds wel last en ga dus deze wk ook maar niet aan t werk aangezien de gyn dat ik moet zorgen nu mezelf helemaal pijn vrij te maken met de medicatie om mn lichaam rust te geven en ik vlgd wk maandag die emg bij de neuro heb wacht ik dat voor zekerheid wel af,ze vragen me toch niks vanuit t werk hoe t gaat ofzo x) we hebben trouwens "besloten" dat Als het allemaal weer beetje beter gaat en weer opgang is we na (of tijdens ghihi)de vakantie 'er weer voor gaan' en we gaan over 2 maandjes weg..ga dr vanuit dat dat haalbaar moet zijn!!
@ kat, kan me voorstellen dat je het jammer vindt niet meer te werken maar het is voor een goed doel he!! En naar 60% dat is idd een stuk minder. @ jt, leuk he als je tuin opknapt, wij zijn vandaag ook de hele dag in de tuin bezig geweest. Heerlijk. En het zou heel mooi zijn als je er tijdens de je vakantie weer helemaal voor kan gaan. En je weet het tijdens de vakantie gebeurt het vaak dat mensen zwanger raken @ nijntje, geslaagt met shoppen? @ ano, hoe was de film?
@ jt: Leuk dat ze je tuin in orde aan't brengen zijn! Wij hebben vorig jaar in augustus klinkers op ons terras laten leggen en voor de rest was ie al klaar. Is zo fijn om zoals gisteren te genieten in je eigen tuin. Konijntje in zijn buitenren gezet, hondje was konijntje uitdaagt en uiteindelijk spelen ze mooi samen. Da's genieten! Weten jullie al waar jullie op vakantie gaan? Probeer het rustig aan te doen, maar nu ik geen pijn meer voel wordt het gevaarlijk... Wil meer doen dan zou mogen, dus moet wel wat opletten. Zaterdag nog even gaan shoppen met m'n moeder voor pyjama's en dat ging allemaal prima! Heb echt mazzel gehad bij prenatal Heb 3 t-shirts, een linnen broek en een leuk nijntjepakje (natuurlijk, hoe kan het anders ) voor baby gevonden (wel maatje 62 genomen, want heb genoeg kleine maatjes). Alles samen had ik voor 17 euro korting! En zelf maar 68 euro betaald. Had ook nog borstcompressen enzo, dus heb echt goed geshopt Heb wel voor gewoon effen t-shirts gekozen, die kan ik na de bevalling ook nog aandoen.
hihi, bijna iedereen heeft dus in de tuin gewerkt afgelopen weekend Alé ja, ik heb vanuit mijn stoel gezegd tegen mn ventje dat hij goed bezig was @jt: wat fijn dat je het weer ziet zitten om tegen de zomer weer te beginnen! Nu heb je iets om naar uit te kijken hé, hopelijk volgt je lichaam snel Ik blijf in de lach schieten als ik denk aan ons bezoekje aan de gyn, die riep plots zo verwonderd uit wat een grote voeten ons kleintje al heeft Ze heeft ons dan maar een fotootje meegegeven van zijn voetjes. Volgens mij heeft ze niet elke dag zo'n groot beebje, ze klonk heel de tijd zo verwonderd! @ano: wanneer moet jij naar de gyn? Das deze week zeker ergens?
@jt bijslapen nee helaas noa werd zaterdfag om kwart over 6 wakker en zondag om kwart voor 7. het is onvoorstelbaar hoe weinig slaap ze nodig hebt ze slaapt 9 a 10 uur in een nacht terwijl het gemiddeld 11 a 12 uur hoort te zijn. pfff is een beetje slopend. oh spannend wie weet is het in de vakantie raak waar ga je naartoe??? @nijntje je hebt lekker geshopt zeg hihi ik heb 2 broeken gekocht meer niet helaas zag ik weer niet zoveel
@ claudia: Ik wilde een linnen broek en wat t-shirts met korte mouwen. Had al eens op internet gekeken, maar daar stond mij helemaal niets aan. Dus was eigenlijk zonder verwachtingen gegaan en dan vind je het meest he @ kat: Coördineren is een heel belangrijke taak! Heb ook niet in de tuin gewerkt, wel genoten van een bbq en onze huisdiertjes.
@nijntje een linnen broek vind ik ook wel wat zag er 1tje bij de prenatal maar die was 80 euro dat vond ik iets te van het goede.
Oh, die van mij kostte maar 29,99 euro en dan nog eens 20% korting. Maar misschien hebben niet alle winkels dezelfde stukken hangen? Zag nog een mooie broek van ik denk noppies, maar die kostte nu ook nog 69,95. Dat vond ik ook wat te veel van het goede...
shoppen jullie nooit via internet? Heb zo toch al 2 linnen broeken laten overkomen Heb nog maar 1 linnen broek aan volle pot betaald, de andere twee aan goedkoper tarief. Valt goed mee hé. Ik ben iemand die graag afwisselt van kleren, dus outletshoppen hoort er wel wat bij voor mij tijdens de zwangerschap Zo kan ik ventje veel gemakkelijker overtuigen: kijk eens liefje, een prachtig tuniekje van mijn favomerk van 79 euro naar 15! En ja dan zegt hij: ah, doe maar, zo spaar je toch geld uit hé hihi, en zo heb ik al een flinke kleerkast zwangerschapskleren Wat ook handig is: eens in de kast van je mama/zus kijken, iedereen heeft wel een pulletje, tuniekje, lange t-shirt of zo die past.
@ kat: Kleren shoppen via internet doe ik niet... Heb een ambetant model wat dat betreft, dus moet het kunnen passen. De broeken van prenatal zitten dadelijk goed, maar die van jbc zit ik in maat 44 om ze over m'n benen te krijgen en dan is het vanboven weer veel te groot. H&M is hetzelfde... Met bloesjes heb ik de pech dat ik vanboven maar smal ben... En met kleedjes moet het daar smal zijn maar breed op de heupen (jeetje wat een model! ) Dus gisteren ook 3 kleedjes kunnen terughangen, want er scheelde altijd wel iets mee. Ik heb tot nu toe 2 jeansbroeken, 2 kleedjes en een shirt of 3-4 (met lange mouw); hier heb ik dus de laatste 7 maanden mee gedaan. Dus nu eindelijk wat lichtere dingen voor het warmere weer, maar die shirtjes kan ik nog afdragen erna.
hallo, heb alles weer gelezen maar even alleen een ego bericht van mij. net naar de vk geweest en heben het hartje gehoord. We zijn helemaal blij. Ze zei nog denk dat de kans klein is om het zo vroeg 11 weken en 5 daagies om het dan al te horen. Maar ze heeft het toch gevonden. Dan gaan we in ieder geval wat geruster naar de echo as donderdag.
das supergoed nieuws ano! Ik ben zeker dat dit kleintje zich heel goed voelt in je buik en nog lekker lang zal blijven zitten
Oh, super ano!!! Dacht dat je het hartje pas zo kon horen bij een week of 14. Nu kunnen jullie idd lekker relax naar de vk gaan en volop genieten! @ kat: Heb jij met je BI ook pijn in je bovenbeen? Ik krijg sinds het weekend geregeld een serieuze pijnscheut in m'n rechter bovenbeen, precies of ik ga er doorheen zakken. Mijn bekken begint ook wel wat pijn te doen (maar het gewicht van baby wordt ook zwaarder...), maar weet niet of die pijnscheuten van mijn rug of bekken zouden kunnen komen. Geniet je ondertussen wat van het mooie weer? Je bent ook al onder de 100 dagen zie ik. Nu gaat het snel gaan!
@ano had je al pb maar het hartje gehoord?woooow dat zal fijn geweest zijn!nog 2 dgn en dan zie je meer @kat, ik bestel wle regelmatig online hoor t liefst bij h&m, kost haast niks en hebben altijd wel leuke dingen!zker nu is het wel handig voor mij, eendag shoppen is al weer zolang geleden en juist in deze tijden is het leuks wat nieuws te kopen hoe is het met je pijn?en het thuis zitten trek je het een beetje?? @nijntje wat vervelend dat jij nu ook die hele heftige pijn hebt! hoop niet dat voorjou ook bi is!! @claudia noa nog lekker gespookt vannacht? @mikky hoe is het nou is je ongi al weer voor bij of? @hier, niks nieuws te melden eigenlijk, oh ja jullie vroegen naar de vakantie,griekenland!!elka jaar weer, zelfde plek zelfde appartement,zouden vorig jaar voor t laatst gaan ,want bij thuiskomst gestopt toen met de pil en hopende deze zomer zwanger (of bevallen)te zijn!maar goed dan toch nog maar een jaartje lekker met zn 2 eruit,zon zee strand!en hopelijk rust onstpannen en pijn vrij ghihi!
@ jt: Heel heftig is mijn pijn nog niet. Het zijn zo pijnscheuten. Precies of ik ga door m'n been zakken. Maar dat is voorlopig nog vrij snel over. Tja, het wordt nu alleen maar zwaarder he Gisterenavond voelde ik mij precies een walrus... Had moeite met opstaan en rondlopen, de trap al helemaal, was moe... Had het gewoon gehad gisteren Vandaag is een nieuwe dag, de zon schijnt, ik heb mijn nieuwe shirt aan en moet maar een half dagje werken. Dus dat zijn wel mooie vooruitzichten Griekenland: tof! Ben er nog nooit geweest. Mijn vriendin en ik zouden dit jaar eens naar Kreta gaan (mannen wilden niet mee) maar met vroeger dan verwacht zwanger te zijn, is dit plan voor onbepaalde duur uitgesteld
@ nijntje: ja, ik zak ook soms door mijn benen, dat is blijkbaar omdat er een zenuw gekneld zit. Maar als je verder bent in de zwangerschap, begint het kindje meer te drukken op je bekken, dus het kan zeker daardoor zijn! Wel vervelend. Ja, iedereen zegt dat die 9 maanden snel gaan, maar ze duren toch lang genoeg hé @jt: leuk Griekenland! Je hebt gelijk dat je toch gewoon weer gaat, kan je klinken op een nieuw en beter jaar, en nog eens lekker ontspannen met zijn tweetjes En het is daar bijna altijd mooi weer, zal zo'n deugd doen! Het thuiszitten valt beter mee dan ik dacht. Ben gewoon zo uitgeput en heb zoveel pijn, dat ik vaak gewoon lig te rusten, en de tijd gaat wonderlijk snel, zelfs zonder naar de tv of zo te kijken... Het is gewoon soms wel frustrerend dat als ik iets wil doen, zoals wat opruimen of zo, dat dat gewoon echt niet gaat. Ventje moet nogal veel bijspringen tegenwoordig...
Ben toch blij dat ik 9 maanden zwanger ben voor aan het idee enzo te wennen Begin nu soms zo wat zenuwachtig te worden dat het bijna zo ver is. Schrik voor de bevalling heb ik (voorlopig) nog niet. En die ellendige hormonen! Kan met momenten gewoon in huilen uitbarsten, maar laat het niet toe van mezelf. Heb helemaal geen reden Gelukkig valt het thuiszitten mee. Ga je je suikerbonen zelf maken? Dat vond ik wel leuk om te doen die 2 weken toen ik thuis was. Heb ik dat fijn op m'n gemakje kunnen doen, terwijl ik het anders 's avonds na m'n werk moest doen. Hier moet m'n man ook meer doen, maar nu is hij zo verkouden dat hij zelf moeite heeft om de dag door te komen... Maar vorige week heeft hij spontaan de badkamer gepoetst. En het strijken neemt mijn moeder over, maar dat mis ik enorm. Ik denk dat ik een van de weinigen ben die graag strijkt Vanmorgen heb ik de binnenbekleding van de kinderwagenbakje gewassen. Hangt nu lekker te wapperen in het zonnetje. Hoop dat het droog is als ik vanmiddag thuis kom, dan kan ik het al terug erin leggen
oh griekenland heerlijk wij gaan dit jaar niet helaas maar probeer manlief wel over te halen om toch een weekje te gaan. wij gaan ook altijd naar hetzelfde ja van de week ging ze om 10 uur pas slapen en was ze om 7 uur weer wakker ongelofelijk. vanochtend even een dip gehad. stond huilend op me werk van de pijn mijn collega's waren erg lief en doe het rustig aan. maar tot nu want net barstte de bom mijn andere collega op de groep is naar de dokter geweest en heeft iets in dr rug waardoor ze nu niks meer mag doen zelfs geen papiertje oprapen. zij onze leidinggevende gebeld en wat word er tegen haar gezegd blijf maar thuis en neem je rust. zo dat vond ik even aso ik mag ook bijna niks meer en ik MOET alles doen en gewoon komen. denk binnenkort maar een weekje ziek dan mag ik vanzelf naar de bedrijfsarts ben er echt klaar mee nu.
@ ano, wat goed dat je het hartje hebt gehoord!! @ nijntje, wat vervelend die pijnscheuten, komt dat nu omdat je al ver bent in je zwangerschap denk je? @ kat, gelukkig valt het thuiszitten mee, en het weer werk daar natuurlijk ook aan mee he!! @ jt, ja hier de ongi voorbij, dus we gaan er weer helemaal voor en Griekenland, nooit geweest maar het lijkt me heerlijk. @ claudia, wat raar van je baas, ik denk ook dat het niet zo gek is om met een arbo te praten. Zou er ook een beetje klaar mee zijn. @ hier, maandag naar concert Belle Perez geweest, vandaag naar de efteling dus ik ben allemaal leuke dingen aan het doen. Ontspannen schijnt heel belangrijk te zijn wil je zwanger raken. Dus ja dat doe ik dan maar
@ claudia: hmm, die verhoudingen daar op je werk zitten precies toch niet allemaal juist hé??? Hopelijk kan je daar toch snel met de arbeidsgeneesheer praten. Is dat trouwens niet verplicht als je zwanger bent? Ik ben binnen de week dat ik het op het werk gezegd had, moeten gaan... @nijntje: ja, ik ga ze zelf maken, maar ik denk dat ik best eerst een begin met een lijst voor de kaartjes samen te stellen zodat ik een beetje een idee heb over de hoeveelheid. Ik weet wel al wat ik wil en waar ik het wil kopen. Dus als ventje me eens wil voeren kan het allemaal wel snel gaan. Maar ik heb nog tijd hé. Tegen dat ik 7.5 maand ben, wil ik wel dat het zeker af is. En hier nog eentje hoor: ik strijk ook echt graag Altijd al graag gedaan. Maar nu komt mijn moeder vaak de strijk ophalen, ik kan dat niet zo goed meer... Maandag heb ik ook alle bekleding van de maxi cosi, draagmand... gewassen, alles staat nu klaar in zijn kamertje. Wij hebben de maxi cosi, draagmand... kunnen overkopen van een neef van mijn ventje. Is nog in perfecte staat, en zo hebben we toch paar honderd euro's uitgespaard! Heb fotootje getrokken van al die spulletjes aan de wasdraad, voor in zijn fotoalbum @mikky: groot gelijk zo lekker ontspannen! Baat het niet, dan schaadt het niet En een nieuwe ronde, nieuwe kansen; gogogo!!! @ano: veel plezier vandaag bij de echo! hier: baas laat me niet los, heel de tijd mails, kun je dat eens, kun je dat... Pff, nu ja, zo kan hij toch alleszins niet klagen over mij, das ook al iets, dan ga ik later geen verwijten krijgen.